Ghana
Jätin tällä kertaa otsikosta tietyn määreen pois, ettei joidenkin tarvitsisi taas tapella... Asiallista keskustelua toivon
Juu, asiallisesti keskustellaan, kuten aina.Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:Jätin tällä kertaa otsikosta tietyn määreen pois, ettei joidenkin tarvitsisi taas tapella... Asiallista keskustelua toivon
Alkuperäinen kirjoittaja Petteri (ei se punanenäinen poro):Enpä tiedä mitään sen seksikkäämpää näkyä, kuin hyvävartaloinen nainen tiukoissa nahkahousuissa. Slurp!
Sut ois kyllä kiva nähdä nahkavaatteissa...
Meitä on moneen junaan. Nahkahousut voi mennä nuorella ja tiukkakroppaisella tytöllä, mutta muuten en saa niistä mitään kiksejä. Sama pvc:n kanssa. Enemmän kiinnostavat esim. sääret ja sukkikset.Jätin tällä kertaa otsikosta tietyn määreen pois, ettei joidenkin tarvitsisi taas tapella... Asiallista keskustelua toivon
makunsa kullakin...Meitä on moneen junaan. Nahkahousut voi mennä nuorella ja tiukkakroppaisella tytöllä, mutta muuten en saa niistä mitään kiksejä. Sama pvc:n kanssa. Enemmän kiinnostavat esim. sääret ja sukkikset.
Eiköhän toiveesi ole toteutunutkin...Sut ois kyllä kiva nähdä nahkavaatteissa...
Mutta milloin ja missä saan nähdä sinut, JaanaPelkonen, pukeutuneena vaikkapa tiukkoihin nahkahousuihin?Eiköhän toiveesi ole toteutunutkin...
[viesti moderoitu]
Unohdin mainita että itse menen tänään deeteeämmään uusissa nahkahousuissani ja toivon että joku Frederikin tyylinen miestenmies iskisi minut.Plaza-team.Antakaa sanan säilän helkkää.vitun urpo,hän tuo itseään esille,sallittakoon se hänelle.
Puhutkos sä useinkin keskenäsi?? Ensin ylistät nahkahousujasi ja sitten kiellät sen.. muualla kehut pippelin lipitystä ja nyt sitten väität että homot on vinksahtaneita.. Haloo Sihvos!!!Sihvos taitaa todella olla nahkan perään,ja muutakin,jos oikein voi käsittää hänen kirjoitustaan.Olisko jotai bi-sex,sellaisia taidetaan olla lähes jokainen.Paitsi minä vaikka olen joskus luullut.Mutta asiaan.Nahka asut naisen yllä,todellä hyvännäköistä.Naisen voi vaikka pukea tervapahviin,aina istuu hyvin.Miehen yllä nahkavaate?Aika ahdasmielistä ajattelua,vain homot ja muuten vinksahtaneet miehet pukeutuvat nahka-asuihin.Aika ahdasmielinen ajatusmalli.Iso D,Danny,Ilkka Lipsanen on tykännyt pukeutua nahkoihin ikänsä,onko hän joku poikkeava tyyppi?Minun mielestä ei.Että tällllwiisii.
Ai sä oot varmaankin se Frederik, jota sihvos kaipaili?? onko ne sen nahkahousut niin kireet kun väittää? Kiihottaakos ne sua? ja ja eiköhän tuo sun kullanmurun sekoilu ole ymmärrettävissä niin että sillä on menossa ihan normipäiväOnko joku kaapannut kultani nimmarin, vai miten toi nyt on ymmärrettävissä?
Suukkosia Sivhokselle=o)!!!
jokos olet huomannut Ghanan kuvan?Ai sä oot varmaankin se Frederik, jota sihvos kaipaili?? onko ne sen nahkahousut niin kireet kun väittää? Kiihottaakos ne sua? ja ja eiköhän tuo sun kullanmurun sekoilu ole ymmärrettävissä niin että sillä on menossa ihan normipäivä
jokos olet huomannut Ghanan kuvan?
...Jaa että oonko...