Kuten tarkkaavaiset lukijat ovat huomanneet,Sihvos tuo kaipuunsa esille,Ei sivhos.Harmi kun tuo kuva ei näkynyt... Toisaalta kivempaa ois ollut Frederikin kuva nahkahousuissa.
Taasko sä täällä sekoilet?Kuten tarkkaavaiset lukijat ovat huomanneet,Sihvos tuo kaipuunsa esille,Ei sivhos.
Timppa ei ole sekoillut mitään, vaan kyllähän se olet ihan sinä itse. jos joku täältä pitäisi lempata niin se olet sinä. Ja jos et rekisteröi nimimerkkiäsi, niin et voi sitä omia.On todella outoa.Teemana on nahka-asusteet,mutta joku timppa-60 osaa kyllä sekoilla kaikkea muuta.Mode voisi lempata tämän räkyttäjän yli laidan.Ja samoin muutkin ,ketkä yrittävät saada ivakirjoituksesna minun piikkiini.Tosi raukkoja tyyppejä.
Miksei voisi? Ihmettelen kysymystä, sillä nahkainen housupuku on todella tyylikäs asu vaikkapa viralliseen juhlatilaisuuteen.Nahkavaatteiden asiantuntijat, voiko puoliviralliselle joululounaalle mennä nahkaisessa housupuvussa ( aikuinen nainen )?
Tyylikäs nahka-asu on todella tyylikäs. Hyväruotoinen nainen nahkaan pukeutuneena, siis oman nahan lisäksi, on todella tyylikäs.Samalla seksikäs.Miksei voisi? Ihmettelen kysymystä, sillä nahkainen housupuku on todella tyylikäs asu vaikkapa viralliseen juhlatilaisuuteen.
Oletan, että kyseessä on aitonahkainen asu, eikä mikään ihomyötäinen, pissis-tyyliin kaiken paljastava pvc- tai latexleggings -asu. Viimemainittuja näkee aika paljon vapaamuotoisemmissa tilaisuuksissa, kuten pikkujouluissa tms., joihin nämä asut sitten paremmin sopivatkin.
Minkä sortin sosialisteja ovat, Timppa-60, ja Vitun Urpo? Heidän stoorit on aika kummallisia. Enemminkin osallistuvat toisen sättimiseen, kuin kyseessä olevaan aiheeseen. Olen lukenut heidän kirjoituksia, ei kovin kummoisia järjen tuotteita ole.
Minä olisin halunnut nahkahameen lahjaksi, mutta eipä kukaan antanut...Kuinkas moni osti tai sai nahkaa joululahjaksi? Minä ostin vaimolleni mustan nahkahameen
Minä olisin halunnut nahkahameen lahjaksi, mutta eipä kukaan antanut...
Jaa suako?Alkuperäinen kirjoittaja Pönttökö?;10389345:Voi pyhä YKSINKERTAISUUS tuota.
Kappas vaan,Sivhos mukamas herännyt henkiin, valitettavasti ei aidosti. Suuresti epäilyni kohdistuu erääseen sivhos-ihailijaan, T-kirjain taitaa olla nimim. eka kirjain.Jaa suako?
Kappas vaan,Sivhos mukamas herännyt henkiin, valitettavasti ei aidosti. Suuresti epäilyni kohdistuu erääseen sivhos-ihailijaan, T-kirjain taitaa olla nimim. eka kirjain.
Mitäs tästä, antaa hänen kirjoitella sivhos- nimimerkillä.Ja kaikki muutkin, antaa vaan palaa, jos mielenne tekee.