Nahkavaatteet ...

• Viestiketjun aloittaja Ghana
  • Ensimmäinen viesti
sivhos
On todella outoa.Teemana on nahka-asusteet,mutta joku timppa-60 osaa kyllä sekoilla kaikkea muuta.Mode voisi lempata tämän räkyttäjän yli laidan.Ja samoin muutkin ,ketkä yrittävät saada ivakirjoituksesna minun piikkiini.Tosi raukkoja tyyppejä.

Vitun Urpo
On todella outoa.Teemana on nahka-asusteet,mutta joku timppa-60 osaa kyllä sekoilla kaikkea muuta.Mode voisi lempata tämän räkyttäjän yli laidan.Ja samoin muutkin ,ketkä yrittävät saada ivakirjoituksesna minun piikkiini.Tosi raukkoja tyyppejä.
Timppa ei ole sekoillut mitään, vaan kyllähän se olet ihan sinä itse. jos joku täältä pitäisi lempata niin se olet sinä. Ja jos et rekisteröi nimimerkkiäsi, niin et voi sitä omia.

Viimeksi muokattu:
sexhibio
Minkä sortin sosialisteja ovat, Timppa-60, ja Vitun Urpo? Heidän stoorit on aika kummallisia. Enemminkin osallistuvat toisen sättimiseen, kuin kyseessä olevaan aiheeseen. Olen lukenut heidän kirjoituksia, ei kovin kummoisia järjen tuotteita ole.

Nahkaa ylle
Joulu alkaa olla ovella.Haluan toivottaa seksikästä Joulua aktiivisille seksikirjoittajille nimeltään; Timppa-60, ja Vitun Urpo. Heidän seksipitoiset kirjoitukset saavat hormoonit hyrräämään.
Siitä kiitos heille.

No
En ole asiantuntija, mutta oletan, nahka-asu on ehkä ei sopiva asu kyseiseen tilaisuuteen. Nahka-asulla on kuitenkin eroottinen kalskahdus. Hyvin istuvaan nahka-asuun pukeutunut nainen voi aiheuttaa ylimääräistä painetta viriileille miehille.
Suosittelen turvallista, perinteistä, naisellista pukeutumista.

Miss Elli
Nahkavaatteiden asiantuntijat, voiko puoliviralliselle joululounaalle mennä nahkaisessa housupuvussa ( aikuinen nainen )?
Miksei voisi? Ihmettelen kysymystä, sillä nahkainen housupuku on todella tyylikäs asu vaikkapa viralliseen juhlatilaisuuteen.

Oletan, että kyseessä on aitonahkainen asu, eikä mikään ihomyötäinen, pissis-tyyliin kaiken paljastava pvc- tai latexleggings -asu. Viimemainittuja näkee aika paljon vapaamuotoisemmissa tilaisuuksissa, kuten pikkujouluissa tms., joihin nämä asut sitten paremmin sopivatkin.

Viimeksi muokattu:
leather
Miksei voisi? Ihmettelen kysymystä, sillä nahkainen housupuku on todella tyylikäs asu vaikkapa viralliseen juhlatilaisuuteen.

Oletan, että kyseessä on aitonahkainen asu, eikä mikään ihomyötäinen, pissis-tyyliin kaiken paljastava pvc- tai latexleggings -asu. Viimemainittuja näkee aika paljon vapaamuotoisemmissa tilaisuuksissa, kuten pikkujouluissa tms., joihin nämä asut sitten paremmin sopivatkin.
Tyylikäs nahka-asu on todella tyylikäs. Hyväruotoinen nainen nahkaan pukeutuneena, siis oman nahan lisäksi, on todella tyylikäs.Samalla seksikäs.
Harkintaa kannattaa käyttää, ettei satu ikäviä yllätyksiä.

Viimeksi muokattu:
nahkanaenen
Kyseessä on aitoa nahkaa oleva housupuku ( musta). Kaulukseton suora lyhyehkö jakku, pienet vetskarit hihansuissa. Perusmalliset tiukat suorat housut, ei niittejä ym, helyjä.
Edellisistä vastauksista rohkaistuneena ehkä laitan jos ei hirveä pakkanen yllätä.

Timppa-60
Minkä sortin sosialisteja ovat, Timppa-60, ja Vitun Urpo? Heidän stoorit on aika kummallisia. Enemminkin osallistuvat toisen sättimiseen, kuin kyseessä olevaan aiheeseen. Olen lukenut heidän kirjoituksia, ei kovin kummoisia järjen tuotteita ole.

Olipas asiallinen kirjoitus. Kai minä puolustan itseäni jos ja kun täällä jotkut minua haukkuvat. Sama pätenee Urpoonkin. Ei täällä vaan jotkut sihvokset määrää mistä ja ketkä täällä kirjoittaa. ja mitäs luet minun kirjoituksia jos ei kiinniosta. Ne voit hyvin skipata.

Viimeksi muokattu:
Ghana
No jopa on taas asiallista toimintaa.. Timppa- 60 on kyllä täällä ihan asiallisesti keskustellut, suotta sitä arvostelette. Mutta nyt tähän ketjuun vähän enempi aiheeseen liittyvää keskustelua kiitos :)

Sivhos
Kappas vaan,Sivhos mukamas herännyt henkiin, valitettavasti ei aidosti. Suuresti epäilyni kohdistuu erääseen sivhos-ihailijaan, T-kirjain taitaa olla nimim. eka kirjain.
Mitäs tästä, antaa hänen kirjoitella sivhos- nimimerkillä.Ja kaikki muutkin, antaa vaan palaa, jos mielenne tekee.

Turha tulla syyttelemään, kun olen ainoa ja alkuperäinen Sivhos. Missä muka on edes perusteesi moiselle potaskalle?

Viimeksi muokattu:
Jassoo!
Koska noin kovasti haluat olla se aito ja alkuperäinen sivhos, sihvos, sohvis, siitä vaan. Toivottavasti tulet ikionnelliseksi ja saat orgasmeja kirjoitellessasi "alkuperäisenä".
Kuten jo viime vuoden lopulla ilmoitin, sivhos katoaa, se myös katosi.
Nyt noita "aitoja" siunaantuu ja sikiää kuin kaneja konsanaan. Fanit on uskollisia idolilleen.

Yhteistyössä