V
vieras
Vieras
siis parisuhteessa, vai onko se velvollisuus johon on pakko suostua vaikka ei kiinnostaisikaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Nainenhan pystyy vaikkei niin huvittaisikaan,mies ei.
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä kiitos:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Nainenhan pystyy vaikkei niin huvittaisikaan,mies ei.
No hups just päinvastoin!!
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:kyllä mä voin nuolla naiselle yhden vaik ei ittee haluttas. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:kyllä mä voin nuolla naiselle yhden vaik ei ittee haluttas. :ashamed:
Will you marry me?
Alkuperäinen kirjoittaja Hopeakaisla:No totta kai saa kieltäytyä.
Eri asia on se että kestääkö suhde sitä jos toista ei ikinä kiinnosta.
Ainakin kannattaa selittää että miksi ei juuri sillä hetkellä kiinnosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:kyllä mä voin nuolla naiselle yhden vaik ei ittee haluttas. :ashamed:
Will you marry me?
sori, en oo mormooni. En voi ottaa useita vaimoja. Muuten kyllä.
:heart: :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Ezmeralda:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:kyllä mä voin nuolla naiselle yhden vaik ei ittee haluttas. :ashamed:
Will you marry me?
sori, en oo mormooni. En voi ottaa useita vaimoja. Muuten kyllä.
:heart: :flower:
Prkl =)
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja kyllä kiitos:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Nainenhan pystyy vaikkei niin huvittaisikaan,mies ei.
No hups just päinvastoin!!
Jos ei huvita niin ei se oikein ota eteenkään.Mutta naisellahan se on helppoa:huh hah hei ja keijua pöytään!