Nahkavaatteet ...

  • Viestiketjun aloittaja Ghana
  • Ensimmäinen viesti
Mirra
Alkuperäinen kirjoittaja mitä siit sit;10858246:
Veikkaan että tuo huorittelija oli joku toinen nainen. Veikkaan että oli joku mitätön villapaitaseinäruusu. Varmaan se sai hetkeksi hyvän olon ja lievitti sen vitutusta kun yksikään äijä ei ollut siitä kiinnostunut. Katkeraa vuodatusta.
Mut ei semmoiseen kannata kiinnitää mitään huomiota. Muakin on monta kertaa sanottu insinööriks vaikkei mulla oo ollut edes nahkahousuja. Aijon kyllä hankkia.
Ei se edes ollut mikään seinäruusu vaan ihan hyvännäköinen nuori tyttö jolla näytti olevan komea kolli kainalossa..
 
sohvis
Minä olen tosi viisas, ja muutenkin kaikin puolin jeestyyppi. Tuo byysat, vai miten se nyt on viännetty stadilaisten suuhun sopivaksi, muistan kouluajoilta Ruottinkielestä sanan, byxor, po finska, housut.
Menikö muisteloni kuin pahasti mehtään?
 
sohvis
Kylläpäs täällä on taas korkealentoista juttua ollut..

Oletko kuvassa ihan itse oikeersti, vai joku mainostyyppi?
Laita kasvokuvasi, jos haluat mainostaa itseäsi kauniina , seksikkäänä naisena.
Katsos nääs, mainosten mukaan maapallolla on vain ja ainoastaan nuoria ja kauniita naisia.
Vanhemmat, rupsahtaneet, niitä ei ole. Mihin liene kätketty?
Aikoinaan aatu hitler hoiti tällaset tapaukset, onko sama systeemi edelleenkin käytössä vanhempien naisten suhteen?
Katukuva siistittävä, vain nuoret, kauniit, meikatut, hiusvärjätyt naiset, heillä on oikeus tulla esiin.
Vanhemmat naiset, rypistyneet, pysykööt neljän seinän sisäpuolella.
Oksettaa katsoo jotain vanhempaa naista.
Kuten huomaatte, olen mainosten uhri, vain kauniita, nuoria naisia on olemassa.
Nainen ilman meikkiä, eihän se ole mahdollista, siis nainen ilman meikkiä.
Kuka nainen uskaltaa tulla ihmisten ilmoille ilman meikkiä?
 
Viimeksi muokattu:
Vitun Sohvis
Oletko kuvassa ihan itse oikeersti, vai joku mainostyyppi?
Laita kasvokuvasi, jos haluat mainostaa itseäsi kauniina , seksikkäänä naisena.
Katsos nääs, mainosten mukaan maapallolla on vain ja ainoastaan nuoria ja kauniita naisia.
Vanhemmat, rupsahtaneet, niitä ei ole. Mihin liene kätketty?
Aikoinaan aatu hitler hoiti tällaset tapaukset, onko sama systeemi edelleenkin käytössä vanhempien naisten suhteen?
Katukuva siistittävä, vain nuoret, kauniit, meikatut, hiusvärjätyt naiset, heillä on oikeus tulla esiin.
Vanhemmat naiset, rypistyneet, pysykööt neljän seinän sisäpuolella.
Oksettaa katsoo jotain vanhempaa naista.
Kuten huomaatte, olen mainosten uhri, vain kauniita, nuoria naisia on olemassa.
Nainen ilman meikkiä, eihän se ole mahdollista, siis nainen ilman meikkiä.
Kuka nainen uskaltaa tulla ihmisten ilmoille ilman meikkiä?

Kuka täällä on sanonut haluavansa mainostaa ketään?
 
Viimeksi muokattu:
mitä siit sit
Ei se edes ollut mikään seinäruusu vaan ihan hyvännäköinen nuori tyttö jolla näytti olevan komea kolli kainalossa..

"Komeat kollit" on järjestään homoja. Tosin naiset hyvin usein tarvitsevat miespuolisen, ns. "homokaverin". Sellaisen jolle voi jutella asioita joita ei voi jutella naispuoliselle ystävälle. Mutta homokaveri on turvallinen kun sen kanssa ei tarvii pelätä mitään emotionaalista sählinkiä.

Eli siis toi kolli oli sen tytön "homokaveri", varmaan pelkästään seuralaisena. Toi gimma kuitenkin kaipasi muutakin kuin keskusteluseuraa, eli kuumaa parrua pikku pesäänsä. Ja sitähän tuolta kollilta ei ollut saatavissa. Mutta muut paikalla olijat taas hätäisesti kuvittelivat ao. daamin "varatuksi", eivätkä niin ollen olleet kiinnostuneita. Ei ihmekään että p.o. tytsyä asetelma ns. "vitutti", ja purkaakseen pahaa oloaan, sanoi sinulle ilkeästi. Olihan sinulla ihan tyystiin erilaiset kortit käsissäsi. Eikä seksy pukeutuminen mitenkään haittaa jos ja kun on yritystä löytää kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen....
 
Viimeksi muokattu:
Mirra
Alkuperäinen kirjoittaja mitä siit sit;10911859:
"Komeat kollit" on järjestään homoja. Tosin naiset hyvin usein tarvitsevat miespuolisen, ns. "homokaverin". Sellaisen jolle voi jutella asioita joita ei voi jutella naispuoliselle ystävälle. Mutta homokaveri on turvallinen kun sen kanssa ei tarvii pelätä mitään emotionaalista sählinkiä.

Eli siis toi kolli oli sen tytön "homokaveri", varmaan pelkästään seuralaisena. Toi gimma kuitenkin kaipasi muutakin kuin keskusteluseuraa, eli kuumaa parrua pikku pesäänsä. Ja sitähän tuolta kollilta ei ollut saatavissa. Mutta muut paikalla olijat taas hätäisesti kuvittelivat ao. daamin "varatuksi", eivätkä niin ollen olleet kiinnostuneita. Ei ihmekään että p.o. tytsyä asetelma ns. "vitutti", ja purkaakseen pahaa oloaan, sanoi sinulle ilkeästi. Olihan sinulla ihan tyystiin erilaiset kortit käsissäsi. Eikä seksy pukeutuminen mitenkään haittaa jos ja kun on yritystä löytää kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen....

Niinno.. enpä ollut ajatellut asiaa tuolta kantilta.. Saatatpa olla täysin oikeassakin! Kiitos ;)
 
Marru
Hei aattelin tulla vaan kertomaan että ostin eilen itselleni mustat ja punaiset nahkahousut. Ajattelin viikonloppuna mennä tekemään empiiristä tutkimusta että onko ne niin miesmagneetit kun yleensä puhutaan ja onko värillä väliä.. onko veikkauksia?
 

Yhteistyössä