Olen ihmeissäni
Mies sanoo, että olen velkaa hänelle 15 tuhatta. Minun pitäisi maksaa tonni kuussa hänelle takaisin, oma palkkani on 1400 euron luokkaa, se vähän riippuu. Eli saisin pitää tuon 300-400euroa itselläni. Tässä kuussa kun palkka tuli, hän meinasi, että laitan kaikki rahat hänen tililleen?
Todella mukava käydä töissä, kun itselleni ei jäisi yhtään rahaa.
KYSYMYS Paljonko sinä maksaisit kuussa velkojasi, minusta ihan kohtuullista tuo TONNI maksaa, mutta mitä siitä jää yli, pitäisi TODELLAKIN jäädä minulle.
Ja joku ihmettelee mistä moiset velat. Kerron lyhyesti. No, aikaa sitten erosimme. Otin asunnon toiselta paikkakunnalta. (Ennenkuin olin muuttanutkaan yksin)Palasimme kuitenkin yhteen, tai sanoin miehelle että haluan miettiä suhdettamme, joudut muuttamaan kanssani muualle tai voit jäädä. Mies päätti muuttaa kanssani toiselle paikkakunnalle, otti loparit töistään. No elimme hänen omilla säästöillään. Rahaa meni kuulemma 4kk 40 tuhatta. Sitäkin kovasti ihmettelen, mutta olihn siinä kaikenlaista. Sitten jonkun ajan päästä mies alkoi kinuamaan rahojaan takaisin mitä oli kanssani menettänyt. No, minä että no tottakai maksan takaisin! Ja tässä sitä nyt maksellaan pikkuhiljaa...