?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pyydä mieheltä tiliotteet tuolta ajalta.
Kenen se auto on , johon maksettiin uudet renkaat?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28473622:Pyydät äijältä tarkan erittelyn päivämäärineen kaikkineen kaikista tapahtumista joista tämä lasku koostuu.
Sitten voit haistattaa sille pitkät ja nauraa sen pihalle.
Olen siis joo nähnyt, rahaa meni. Ensilti tajua. Siis en alkanut laskea mutta mies näytti verkkopankkiaan. Huh,siis pakko mun on maksaa, ei se mitään. Sainkinjust kuulla ettei tokikaan koko palkaa tarvi antaa, eli kuussa omaankäyttöön jää 300-400 euroa. Mies ostaa ruuat ja maksaa vuokrat nyt, eikä anna minun niihin osallistua, koska kuulemma tärkeämpää on et maksan nyt nuo velat. Ne on maksettu, sitte alanosallitua yhteisiin menohin.
Ja kun olet tuon 15 donaa pulittanut niin eteesi lävähtää ruoka- ja vuokralaskut.Mies ostaa ruuat ja maksaa vuokrat nyt, eikä anna minun niihin osallistua, koska kuulemma tärkeämpää on et maksan nyt nuo velat. Ne on maksettu, sitte alanosallitua yhteisiin menohin.
Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin;28473661:Aikooko mies periä ruoka- ja vuokrakulut tältä lainanlyhennysajalta sulta sitten jälkeenpäin?
Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin;28473661:Kannattaa laskea ne silti.
Aikooko mies periä ruoka- ja vuokrakulut tältä lainanlyhennysajalta sulta sitten jälkeenpäin?
No ajatellaanpa omalle kohdalleEnkä ole tossukka, voitte ajatella omalle kohdalle!
Olen siis joo nähnyt, rahaa meni. Ensilti tajua. Siis en alkanut laskea mutta mies näytti verkkopankkiaan. Huh,siis pakko mun on maksaa, ei se mitään. Sainkinjust kuulla ettei tokikaan koko palkaa tarvi antaa, eli kuussa omaankäyttöön jää 300-400 euroa. Mies ostaa ruuat ja maksaa vuokrat nyt, eikä anna minun niihin osallistua, koska kuulemma tärkeämpää on et maksan nyt nuo velat. Ne on maksettu, sitte alanosallitua yhteisiin menohin.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28473683:No ajatellaanpa omalle kohdalle
Joo, jos joku yhtäkkiä sanoisi minun olevan tälle velkaa asioista joiden ei alunperin ole sovittu olevan lainaa ja jonka summa olisi mielivaltaisesti hatusta vedetty, haistattaisin pitkät vitut.
Vaikuttaa siltä että eroyrityksenne on käynyt tämän nykyisen velkojasi itsetunnolle niin pahoin että hän rankaisee sinua nyt tällä velkavankeudella. Ja tulee rankaisemaan jatkossakin, jos vain annat.Ei kuulemma laske nyt tätä kun elättää meitä eli sitten 15kk jälkeen kun 15 tuhatta olen pulittanut, alkaa "normaali" elämä, yhdessä maksetaan kaikki. Siki mietinkin, että miksiköhän tuolta ajalta olin velkaa mutta nyt en mukamas velkaannu tässä...
Joo-o, täytyypä kysästä mieheltä...
Minä en oikein pysy kärryillä... Oletko velkaa vai et ole? Kun valitat, että pitäisi maksaa vähistä rahoista ja mies on se, joka on tuhlannut ja kuitenkin olet sitäkin mieltä, että maksat ilman muuta ja kuuluukin maksaa..
Mutta sen sentään tajuan, että suhde on sairas.