Veljeni aikoo muuttaa sukupuoltaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ........
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

........

Vieras
Onhan tämä ollut tiedossa, että veli on ollut jotenkin enemmän nainen kuin mies, enemmän sisko kuin veli, mutta tänään tuli tekstari: "Olen keskustellut lääkärin kanssa asiasta. Nyt olen varma, että aion toteuttaa sen".

Onhan tää ollut tiedossa, mutta jotenkin... hämmentävää. Haluan olla veljeni tukena ja kannustaa häntä päätöksessään, mutta tuntuu vain niin oudolta. Että kohtako se olisi aivan lopullista, että minulla ei ole veljeä, vaan sisko! Onko muita, joiden lähipiirissä joku on tehnyt sukupuolenkorjausleikkauksen? Onko joku itse kokenut vastaavan operaation? Miltä tuntuu, kun läheinen päättää tehdä tuollaisen päätöksen? Mitä riskejä leikkaukseen sisältyy?

Ainut riski ja asia joka tuossa on et römpsä tai puikko ei koskaan enää toimi tuon jälkeen, eli seksuaalisuus tulnee patoutumaan voimakkaasti vailla mahdollisuutta ikinä sitä purkaa

Termi on nimenomaan "korjata sukupuoli" ei "muuttaa sukupuoli".
Suosittelen setan sivuja ja saattaisi transtukipisteen puoleltakin jotain löytyä?
Isommissa kaupungeissa on varmaan omaisten ryhmiä, jos haluat keskustella asiasta.

Mulla on tuttuja, joille tuo korjaus on tehty, eikä kukaan ole antanut koskea alapäähänsä, mitäs sitä korjailemaan kuulemma, riittää kun ulospäin näyttää siltä sukupuolelta, kummaksi itsensä sisältä tuntee - eikä se osuus, joka on housujen alla, näy muille. Ja se kirurgia on aika alkutekijöissään vielä, siksikin nämä mun tutut ovat antaneet alapään korjausten toistaiseksi olla. Naisille, jotka kokevat olevansa miehiä, on olemassa "systeemejä", joiden kanssa voi käydä miesten puolen vessassa pissalla, eikä kukaan kuulemma huomaa eroa :D

Yhteistyössä