Veilä kerran: Smart balls

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lauruska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lauruska

Vieras
Siis kertokaahan nyt ymmärtämättömälle, että miten se on mahdollista, että jos ja kun työntää sisäänsä tollaset ( ne ovat edessäni )pallurat, joita ei ihan pieniksikään voi sanoa - niin, miten maailmassa ne oikeesti TEHOAA?
Tollaset pallot?
Kun laitoin ne sisälleni - mulla ei ollut mitään erityisiä vaikeuksia siinä, käytin liukuvoidetta ja sinne sujahtivat - niin mitä mä sitten teen?
Olen vaan, vai?
Vähän ne tuntuu, kivalta lähinnä, mutta toisaalta voisin vaikka unohtaa ne sisälleni.
Kun sitä vaan mietin, että miten mikään reikä, jos sitä venytetään mekaanisesti päivittäin, voi päinvastoin tiukentua, kun luulis, että se reikä ennemminkin kasvaa, löystyy?

Anteeksi ymmärtämättömyyteni, mutta mä en haluais käyttää mitään laajennuspalloja...

Ja jos tosiaan noista on jotain apua, mä todella tarvitsen sitä; takana 2 synnytystä ja nyt toisen jälkeen on kyllä paikat löystyneet aika tavalla.

Samaa itsekin joskus pähkäilin, mutta pääasia että niistä on apua lihaksien voimistamiseen.
Emätin on melko laaja onkalo vaikka se suuaukko olisikin kireä. Kuulat tehoavat sinne syvemmälle auttaen lihaksia vahvistumaan. Kun lihakset kasvavat niin se "tyhjä" tila poistuu. Näin olen asian ymmärtänyt ja käytän kuulia melko ahkerasti.

Alkuperäinen kirjoittaja lauruska:
ovatko ne sitten sinulla todella auttaneet ja jos, niin kuinka pian?

En nyt ihan tarkalleen osaa sanoa mutta jotain 4-5kk kuluessa mieskin sanoi "jotain siellä tapahtuneen" parempaan päin.
ystävättäreni on terveysalalla ja hän kertoi Smartballsien vaikutukset jo näkyneen alle kuukaudessa. Joten kai se riippuu henkilöstäkin sitte.

Tässä on taannoinen keskustelu jossa itse hehkutin ko. ostosta:
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/keskustelu/t1695320

Toisaalta järkevästi ajattelet et ne "laajentaa" mut eihän homman nimi todellakaan ole se, seksissähän käytät niitä lihaksia, ei se vaan elottomaan reikään se mies tunkeudu (toivottavasti, ehh)...

Ei siis tarvi tehdä mitään, kyllä alussa huomaa, minä ainakin huomasin että sen 20 min jälkeen jotenkin jo "tuntuu" väsymistä paikoissa. Et kyllä ne työtänsä tekee. Mielummin siis kai kuitenkin liikkeellä ja pystyasennossa, että gravitaatio kind of vetää niitä alaspäin ja autonominen hermosto hoitaa lihasten jumpan ihan huomaamattaan, myös niiden syvempien lihasten "jumpan". Liikkumisen/kävelyn kanssa, pallojen sisällä olevat raskaat pallot värähtelee ja siitäkin tulee sitten erilaista ärsykettä lihaksiin.

Ja tosiaan, olin itse huomaamivani parin viikon aikana kehitystä, ihan seksin aikana jotenkin vaan miehenkin kalu tuntui ihanan jättimäiseltä, oli tiiviissä otteessa mun sisällä ;) Mies kommentoi muistaakseni n 1,5kk reenauksen jälkeen että tehoa ja "imua" tuntuu olevan enemmän minussa nyt ;)

Käsittääkseni, omakohtaista kokemusta ei ole, että mitä pienemmät ja painavammat kuulat, sitä parempi treeni. Nuo lihakset joutuvat "automaattisesti" tekemään töitä, että kuulat pysyisivät sisällä, samalla treenaantuvat.

Olen myös ymmärtänyt, että Intsrun kuulat olisivat paremmat, kuin ns. seksikauppojen kuulat. Luulisin, että sinun kannattaisi ostaa pienemmät ja painavammat kuulat. Eivät venytä aukkoa, ja saat paremmat "treenin". Isommat kuulat on tarkoitettu heikommille lihaksille, eli isommat kuulat pysyvät paremmin sisällä. Pienempien ja painavampien kanssa joutuu lihakset työskentelemään enemmän. Kovin heikot lihakset eivät pysty "pitämään" pieneiä kuulia sisällä. Eli silloin täytyy aloittaa isommista.

Tämä kirjoitus on ihan mututuntumalla kirjoitettu. Tämä käsitys on tullut, kun olen surffannut vauva/odotuspalstoilla.

Nyt olen päässyt treenin alkuun ja kahtena päivänä pitänyt smart ballseja sisuksissani. Onko tosiaan niin, että max 20 minuuttia vai voiko pitää vaikka tunnin kerrallaan? Ja onko kellään ollut mitään tulehduksia tms. Pesut ihan ohjeiden mukaan, mutta vieras esine mikä vieras esine. Mut heti tuntuu, että kannatti kokeilla. Ehkä sit myös ne aquaflexitkin, että tulis erilaista harjoitusta...

Minä olen aika tulehdusherkkä tapaus, sillä just päädyinkin smart ballseihin.
puolivuotta ne on olleet mulla käytössä, ei oo ollut mitään probleemia sillä saralla. Käytän nyttemmin n 2-3krt viikossa, sen 20-30 min kerrallaan.

Ja muuten, juuri eilen mies sanoi, että jumalauta mikä puristusvoima, ihan että "auuh", kun ihan aiheesta keskusteltiin ja "näytin" reenin tuloksen seksin jälkeen kyrvällensä ;)

Mahtavaa että jotain kiinnostaa jumppailut.

Toinen upea liike on vetää alavatsaa rajusti sisälle kun mies on siellä.
kun alapään suuta ja syvempiä osia jännittää voimalla samaan aikaan niin ukko laukeaa pian kyyneleet silmissä- ilman että kumpikaan tekee varsinaisesti mitään suurempaa liikettä.

Sain tänään postissa smartball kuulat. Auttakaa vähän.. Eihän ne kuulat pysy ollenkaan sisällä. Miten syvälle ne pitää työntää? Siis voiko olla NÄIN huonossa kunnossa lantionpohjanlihakset, ettei pysy ollenkaan sisällä?!? Kuitenkin kun sormella kokeilee niin puristusta tuntuu. Kyllä on vaikeeta..

Sain tänään postissa smartball kuulat. Auttakaa vähän.. Eihän ne kuulat pysy ollenkaan sisällä. Miten syvälle ne pitää työntää? Siis voiko olla NÄIN huonossa kunnossa lantionpohjanlihakset, ettei pysy ollenkaan sisällä?!? Kuitenkin kun sormella kokeilee niin puristusta tuntuu. Kyllä on vaikeeta..

=) minulla samanlaiset kuulat...ja tekee kutaa...pysyvät sisällä ja värisevät suloisesti.En tiedä onko ne lihaksesi sitten huonossa kunnossa, eihän nuo kuulat nyt niin valtavia ole ja kuulema jos aikoo pieniä kuulia laittaa sisäänsä niin silloin vasta pitääkin lihaksien olla kunnossa.Mutta kyllä mieheni sanoo lihaksieni vahvistuneen noiden käytön jälkeen. =) Harjoittele! Ei muuta kuin kuulat sisään ja lenkille!!!

=) minulla samanlaiset kuulat...ja tekee kutaa...pysyvät sisällä ja värisevät suloisesti.En tiedä onko ne lihaksesi sitten huonossa kunnossa, eihän nuo kuulat nyt niin valtavia ole ja kuulema jos aikoo pieniä kuulia laittaa sisäänsä niin silloin vasta pitääkin lihaksien olla kunnossa.Mutta kyllä mieheni sanoo lihaksieni vahvistuneen noiden käytön jälkeen. =) Harjoittele! Ei muuta kuin kuulat sisään ja lenkille!!!

mutta sanokaa nyt hyvät naiset auttaako ne pallot/kuulat NAISTA, eli saako orgasmin helpommin? ette kai te pelkästään miestä ajatellen niitä käytä?

Viimeksi muokattu:
mutta sanokaa nyt hyvät naiset auttaako ne pallot/kuulat NAISTA, eli saako orgasmin helpommin? ette kai te pelkästään miestä ajatellen niitä käytä?

Ihan itseni takia ostin ja aloin käyttää treenikuulia. Pidän 4-5 pv jaksoissa pitkiäkin aikoja, ja sitten pari huilipäivää lihaksien palautumiseen.
Toisaalta miesystävänikin jopa kannustaa vaan jatkamaan tätä treenausta. Joten hänellekin sitten kai hyötyä?

Viimeksi muokattu:
oikeestaan itseni huviksi. Ei ole paikat treeniä kaivannut, mutta ehkä nyt 52v kannattaa alkaa ennalta ehkäisemään vaihdevuosista johtuvaa lihasten heikentymistä. Ei ole vaihdev. alkaneet ihan vielä.

Mutta kun joskus niitä käytän niin alkaa suurinpiirtein virtsaputken aluetta kirvelemään, en muista kuinka kauan pitänyt. Ehkä 20 min-2h.

Tuntuvat kyllä kiihottavalta myös ;-))

lopettakaa tollainen saivartelu vastauksissa. Kyllä varmaan kaikki ymmärtävät että hän viittasi keisarinleikkaukseen. Ei saa keljuilla täälläkään, silloin vain saa keljuja vastauksia takaisin itsellekin :)))

oikeestaan itseni huviksi. Ei ole paikat treeniä kaivannut, mutta ehkä nyt 52v kannattaa alkaa ennalta ehkäisemään vaihdevuosista johtuvaa lihasten heikentymistä. Ei ole vaihdev. alkaneet ihan vielä.

Mutta kun joskus niitä käytän niin alkaa suurinpiirtein virtsaputken aluetta kirvelemään, en muista kuinka kauan pitänyt. Ehkä 20 min-2h.

Tuntuvat kyllä kiihottavalta myös ;-))

Luulin olevani ainoa jolla ne mtuntuvat anatvan samalla kiihoittuneen olon. Alussa oli jopa hieman hankalaa käyttää, vaikka huomasin niiden auttavan. Sitten ole opetellut pitämään ajatukset muissa asioissa niin kuulien kanssa liikkuminen onnistuu pitempiäkin aikoja aivan hyvin.

Viimeksi muokattu:
Siis kertokaahan nyt ymmärtämättömälle, että miten se on mahdollista, että jos ja kun työntää sisäänsä tollaset ( ne ovat edessäni )pallurat, joita ei ihan pieniksikään voi sanoa - niin, miten maailmassa ne oikeesti TEHOAA?
Tollaset pallot?
Kun laitoin ne sisälleni - mulla ei ollut mitään erityisiä vaikeuksia siinä, käytin liukuvoidetta ja sinne sujahtivat - niin mitä mä sitten teen?
Olen vaan, vai?
Vähän ne tuntuu, kivalta lähinnä, mutta toisaalta voisin vaikka unohtaa ne sisälleni.
Kun sitä vaan mietin, että miten mikään reikä, jos sitä venytetään mekaanisesti päivittäin, voi päinvastoin tiukentua, kun luulis, että se reikä ennemminkin kasvaa, löystyy?

Anteeksi ymmärtämättömyyteni, mutta mä en haluais käyttää mitään laajennuspalloja...

Ja jos tosiaan noista on jotain apua, mä todella tarvitsen sitä; takana 2 synnytystä ja nyt toisen jälkeen on kyllä paikat löystyneet aika tavalla.

Eivät todellakaan ole niitä #laajennuspalloja# (?) Ne jotenkin ihme systeemillä ärsyttävät ja stimuloivat emätinlihaksia saaden ne voimakkaamaksi. Samalla myös ne lihakset suurentuvat saaden emättimen taasen tiukentumaan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä