Veikkaan että Kätlin voittaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Hän on vain niin kaunis, mukava, tarpeeksi BLONDI, hymyilevä ja oikein oikein mukaansa tempaava ihminen :) Ilo katsella häntä, mutta voin myöntää.. häiritsee kun mieheni sitä katsoo -.- Varmaan kuola valuu suupielestä :D

Mä en kyllä kestä kuunnella sitä! "Samiiiiii, tänneeeee, Samiiiiiiiiiii!" Holhoaa aikuista miestä ja koko ajan äänessä. Kyllä ihmisiä alkaa vituttaa talossa se minäminä-asenne ja oman erinomaisuuden (kauneuden) esittely.

toivottavasti ei voita, pinnallinen on, ja ilman meikkiä ei näytä yhtään erityisen näköiseltä vaan ihan "tavallinen naapurin tyttö" meikeillä saa ihmeitä aikaan..

Sami tulee ajautumaan ihan hulluuden partaalle kun se nainen sitä kiusaa. Antaa, ei anna, antaa.. Ollakko vai eikö olla? Käpä ei tuu olee, uskokaa :) Ja sillon sami juoksee suoraan mun syliin! Hihhei!

Alkuperäinen kirjoittaja pah:
Sami tulee ajautumaan ihan hulluuden partaalle kun se nainen sitä kiusaa. Antaa, ei anna, antaa.. Ollakko vai eikö olla? Käpä ei tuu olee, uskokaa :) Ja sillon sami juoksee suoraan mun syliin! Hihhei!

Vois se tännekkin kyllä tulla! En panis yhtään vastaan... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja samitar:
Alkuperäinen kirjoittaja pah:

Vois se tännekkin kyllä tulla! En panis yhtään vastaan... ;)

Et panis vastaan, vai panisit vastaan ;)

Vitsailkaa vaan. Saatte vielä nähdä. Varasin jo ensi kesäksi tuomiokirkon mulle ja Samille, pidetään kesäkuussa unelmahäät. Saattepa nähdä. Mitenkäs sitten suut pannaan?

Yhteistyössä