veikatkaa paino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Lumia";28110792]Mistä aloitit pudotuksen? Siis minkä painoisesta :) Pitää itsekkin viimein tehdä jotain kiloille joita ei oo saanut pudotettua :/[/QUOTE]

61 painoin vähän joku aika sitte:) mulla toi paino tahtoo heitellä aika paljon ja enää en voi syödä mitä sattuu kun heti paino nousee. Vuosi sitten paino oli53 ja pikku hiljaa vuodessa tuli se 8kg lisää. Tsemppii sullekki homaan :)

[QUOTE="vieras";28110877]60 olisin veikannut. Itse olen samanpituinen, mutta painan 65. :( Pakko yrittää laihduttaa, ekaa kertaa elämässä. En varmaan osaa...[/QUOTE]

Ruokavalio ja kuntoilua, itellä ei auta mikään muu. Oon huomannu itseni kohdalla että vaikka kuin kuntoilis mutta syö mitä haluu, niin paino ei putoa mihinkään. Eli terveellinen ruokavalio tosi tärkee :) tsemppii sullekki jos hommaan rupeet:)

Ruokavalio ja kuntoilua, itellä ei auta mikään muu. Oon huomannu itseni kohdalla että vaikka kuin kuntoilis mutta syö mitä haluu, niin paino ei putoa mihinkään. Eli terveellinen ruokavalio tosi tärkee :) tsemppii sullekki jos hommaan rupeet:)

No tämän olen itsekin huomannut tässä parin vuoden aikana. Olen kuntoillut säännöllisesti, mutta syönyt mitä halunnut, ja kas kummaa, kiloja kertynyt... Inhaa, tykkään liikaa ruoasta. Huoh. Kiitos tsempistä kuitenkin. :)

[QUOTE="vieras";28110950]No tämän olen itsekin huomannut tässä parin vuoden aikana. Olen kuntoillut säännöllisesti, mutta syönyt mitä halunnut, ja kas kummaa, kiloja kertynyt... Inhaa, tykkään liikaa ruoasta. Huoh. Kiitos tsempistä kuitenkin. :)[/QUOTE]

Sehän se, ruoka vaan on niin törkeen hyvää :D

Kepsis paljos sää painat? 140 kg?

Mua huvittaa kun nää läskiäijät on aina äänessä kun puhutaan naisten ulkonäköasioista. ;)

No sentää niille "läskiäijille" monest kelpaa se muodoton, poikavartaloinen kusinen pulkannaru.. onneksi. Kun eivät saa sitä muodokasta satakiloista naista itelleen kaapatuks.
Olis aika tympeää yksin elellä vanhanpiikana joten iloiten luen läskien äijien ulkonäköarvosteluja.. :D

Yhteistyössä