veikatkaa paino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pilasit päiväni!;28112454:
Kiitos,pilasit sitten mun päiväni,tai siis iltani.
Itse oon niin helvetin ruma,kera ruman kropan....ja sitten piti avata tää ketju ja nähdä toi kuva sun upeasta vartalosta,ihan kun ei riittävästi kirvelis nähdä telkkarissa täydellisiä kroppia.
No,ehkäpä minäkin vielä joskus....tosin naamaa ei voi muuttaa,niin paljon ei löydy rahaa,että vois mennä kirurgin pöydälle (ja sitä korjattaavahan ois) :(

Mutta,ole onnellinen,nauti,sulla on täydellinen vartalo!
varmasti sinussa on jotain kaunista :):hug:

Sangrian vartalo on malliesimerkki kurvikkaasta, toi on sellanen oikeesti kurvikas ja muodokas vartalo.

Valtaosan meistä muista on turha haaveillakaan tollasesta, toi malli tulee sen verran vahvasti syntyjään, ettei vartaloaan saa normaalilla treenillä ja ruokavaliolla tuollaiseksi muokattua, jos ruumiinrakenne ei ole tuollainen.
Lohdutukseksi vaan kaikille kateellisille! :D

:ashamed:

lautava? :D

Jotenkin jännää sinänsä että nää ketjut kerää aina kaikki katkerat kusipäät joilla ei ole muuta tekoa kuin haukkua muita ulkonäön perusteella, ulkonäkö on mun mielestä sellainen asia että jos ei löydä kehuttavaa tai yleensäkään positiivista sanottavaa toiselle niin parempi olla vaan hiljaa, koska negatiivinen palaute siitä ei ole oikeasti ketään kehittävää, mitenkään.

Sillä saadaan vaan paska fiilis toiselle itsestään pahimmassa tapauksessa ja parhaimmillaankin vaan nolaa itsensä kun aukoo turpaansa ilkeyksissään.

Osittain samaa mieltä. Esim jonkun nimittäminen rumaksi on ihan turhaa, koska kukaan ei pärställeen mitään voi. Mutta esim ylipaino on sellainen asia, jolle jokainen voi tehdä jotain. Näin ollen joissain tilanteissa voi olla negatiivinenkin palaute ns. psikallaan ja voi jopa toimia motivaationa niiden läskien karistamiseen.

Kiitos Sangria, nyt tiedän mikä on mun tavoitepaino kunhan tästä pääsen ekaan tavoitteeseeni. Olen siis samanpituinen mutta "pikkuisen" painavampi. Näytät upealta!

Ja tuo papukaija on ihan mielettömän söötti! :heart:

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
Osittain samaa mieltä. Esim jonkun nimittäminen rumaksi on ihan turhaa, koska kukaan ei pärställeen mitään voi. Mutta esim ylipaino on sellainen asia, jolle jokainen voi tehdä jotain. Näin ollen joissain tilanteissa voi olla negatiivinenkin palaute ns. psikallaan ja voi jopa toimia motivaationa niiden läskien karistamiseen.

Jos toisesta ikävästi sanominen painon suhteen toimisi ponnistuslautana laihdutukseen, luuletko että läskejä pahemmin olisi? Vai oletko tavannut koskaan ylipainoista joka ei olisi koskaan elämässään kuullut poikkipuolista sanaa kiloistaan?

Jos toisesta ikävästi sanominen painon suhteen toimisi ponnistuslautana laihdutukseen, luuletko että läskejä pahemmin olisi? Vai oletko tavannut koskaan ylipainoista joka ei olisi koskaan elämässään kuullut poikkipuolista sanaa kiloistaan?

Rauhoitu. Jos homma ei ole toiminut sinulla, ei se tarkoita, etteikö muilla voisi toimia. Enkä sanonut, että ikävästi täytyy sanoa, vaan että ei tarvitse valehdella ja jättää kertomasta, jos joku näyttää lihavalta.
Itse en esim ollut edes tajunnut, miten paljon olin lihonnut äitiyslomalla/vanhempainvapaalla, kunnes eräs ystäbäni suoraan kauhisteli asiaa. Ja kyllä se itselläni toimi herätyksenä siihen, että jotain asialle oli tehtävä.

Ihana papukaija! Teillä taitaa olla mielenkiintoinen sisustus muutenkin. Laita joskus kuvia.

Sorry, en osaa paino-asioista keskustella, ehkä koska olen se "kusinen pulkannaru" niin ei ole mistä puhua.. No sulla on ihana vyötärö!

Yhteistyössä