veikatkaa paino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meil on suunnilleen samat mitat ja painokin, mut en mä vaan näytä tolta :D Tosin mulla vy 62cm ja tissit paljon pienemmät

Mikä on sun levein kohta?? Onko juurikin tuo lantion mitta?? Mulla se on perseen alaosa, menee jo vähän reiteenkin, tosta pimpan alapuolelta joudun mittaamaan...

Meil on suunnilleen samat mitat ja painokin, mut en mä vaan näytä tolta :D Tosin mulla vy 62cm ja tissit paljon pienemmät

Mikä on sun levein kohta?? Onko juurikin tuo lantion mitta?? Mulla se on perseen alaosa, menee jo vähän reiteenkin, tosta pimpan alapuolelta joudun mittaamaan...

Lantio levein kyllä juu:) osaa sen tarkemmin selittää, ihan noin alhaalta en mitannut kyllä.

[QUOTE="vieras";28111533]No sentää niille "läskiäijille" monest kelpaa se muodoton, poikavartaloinen kusinen pulkannaru.. onneksi. Kun eivät saa sitä muodokasta satakiloista naista itelleen kaapatuks.
Olis aika tympeää yksin elellä vanhanpiikana joten iloiten luen läskien äijien ulkonäköarvosteluja.. :D[/QUOTE]

mä olen varmaan tuollainen mutta mies ei ole läskiäijä :D
mikä on kusinen pulkannaru :snotty:

minkäs voit sille minkä luoja luo :D
jos olet lauta, olet lauta, jos olet rintava, olet rintava, NIH

[QUOTE="vieras";28112297]Mulla on mitat melkein samat kun sulla eli 92-69-100 mutta en näytä läheskään yhtä kurvikkaalta kuin sinä. Pituutta on 171 ja painoa 63. Mulla on kai suurempi rintakehä mutta pienemmät rinnat jne.[/QUOTE]

Kait se pituuskin vaikuttaa ja ruumiinrakenne muutenkin sitten

mä olen varmaan tuollainen mutta mies ei ole läskiäijä :D
mikä on kusinen pulkannaru :snotty:

minkäs voit sille minkä luoja luo :D
jos olet lauta, olet lauta, jos olet rintava, olet rintava, NIH
lautava? :D

Jotenkin jännää sinänsä että nää ketjut kerää aina kaikki katkerat kusipäät joilla ei ole muuta tekoa kuin haukkua muita ulkonäön perusteella, ulkonäkö on mun mielestä sellainen asia että jos ei löydä kehuttavaa tai yleensäkään positiivista sanottavaa toiselle niin parempi olla vaan hiljaa, koska negatiivinen palaute siitä ei ole oikeasti ketään kehittävää, mitenkään.

Sillä saadaan vaan paska fiilis toiselle itsestään pahimmassa tapauksessa ja parhaimmillaankin vaan nolaa itsensä kun aukoo turpaansa ilkeyksissään.

lautava? :D

Jotenkin jännää sinänsä että nää ketjut kerää aina kaikki katkerat kusipäät joilla ei ole muuta tekoa kuin haukkua muita ulkonäön perusteella, ulkonäkö on mun mielestä sellainen asia että jos ei löydä kehuttavaa tai yleensäkään positiivista sanottavaa toiselle niin parempi olla vaan hiljaa, koska negatiivinen palaute siitä ei ole oikeasti ketään kehittävää, mitenkään.

Sillä saadaan vaan paska fiilis toiselle itsestään pahimmassa tapauksessa ja parhaimmillaankin vaan nolaa itsensä kun aukoo turpaansa ilkeyksissään.

vaikka se :D

ja tuo tapahtunut monesti myös kun jotkut laittaneet lapsistaan kuvia

monelle jutulle itse pystyy tekeen jotain mutta tisseille ja pepulle oikein ei paitsi jos laitattaa silikonia tai botoxia :whistle:
mutta sitten ei ole enää luonnonmuokkaama :D

peppuakin voi toki kiinteyttää mutta jos sitäkään ei ole niin ei sitä tulekaan
kai

• Tykkää
Reactions: kepsis
Kiitos,pilasit sitten mun päiväni,tai siis iltani.
Itse oon niin helvetin ruma,kera ruman kropan....ja sitten piti avata tää ketju ja nähdä toi kuva sun upeasta vartalosta,ihan kun ei riittävästi kirvelis nähdä telkkarissa täydellisiä kroppia.
No,ehkäpä minäkin vielä joskus....tosin naamaa ei voi muuttaa,niin paljon ei löydy rahaa,että vois mennä kirurgin pöydälle (ja sitä korjattaavahan ois) :(

Mutta,ole onnellinen,nauti,sulla on täydellinen vartalo!

Sangrian vartalo on malliesimerkki kurvikkaasta, toi on sellanen oikeesti kurvikas ja muodokas vartalo.

Valtaosan meistä muista on turha haaveillakaan tollasesta, toi malli tulee sen verran vahvasti syntyjään, ettei vartaloaan saa normaalilla treenillä ja ruokavaliolla tuollaiseksi muokattua, jos ruumiinrakenne ei ole tuollainen.
Lohdutukseksi vaan kaikille kateellisille! :D

• Tykkää
Reactions: famipala

Yhteistyössä