Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lantiossa vähän turhan paljon![]()
kaikki veikannu enemmän, johtuu varmaan tosta lantiostaTosi hyvältä näytät! Mut olisin kyl veikannut että painat paljon vähemmän! :O
Sangria peijpe painaa 50kg ja munkit painaa 8kg, joten 58kg=)
Lisäisin vielä että kroppa ei tuosta voi enää kaunistua! Son just perfecto nyt!
kaikki veikannu enemmän, johtuu varmaan tosta lantiostamul kerääntyy siihe kaikki ylimääräinen
![]()
Lantio ja reidet vähänpyöreämmät niinsit olis kunnolla täydellinen edestä.
Miltäköhän sivusta tai yakaa mahtaa näyttää? Onko sulla Sangria omena. Vai lautapeppu?![]()
Kepsis paljos sää painat? 140 kg?
Mua huvittaa kun nää läskiäijät on aina äänessä kun puhutaan naisten ulkonäköasioista.![]()
Millaista ruokavaliota olet pitänyt nyt siis? En lukenut koko ketjua läpi, sori jos ehdit jo kertoa.
Olen kateellinen :/ Mulla oli ennen aika kapea vyötärö ja leveä lantio suhteessa muuhun kroppaan vaikka painoa oli paljon, mutta nyt kun oon laihduttanut niin tuntuu että musta on tullut vaan tasapaksu punkero :snotty:
Mun takamus on kaukana laudasta![]()
No laitahan kuvaa!![]()
Ei oo nyt valmiina persus kuvia![]()
Peilin eteen nappaamaan. Me kaikki haluamme nähdä sinun ihanan muodokas ahterisi.![]()
Sinä oot ainakin hyvin kaunis, mitä oon kuvia nähny![]()
Kiitos :snotty:
Hitsit, nyt munki tekee mieli tehdä tämmönen ketjuOlis kiva tietää paljonko kaikki arviois mun painoksi
![]()
Tee vaan![]()
Kehtaanks mä ku en kuitenkaan oo noin hoikka ku sä :snotty:
Sinoot kaunis nainen, elä siinä nyt yhtään tollai![]()
En usko että haluutte![]()
Kehtaanks mä ku en kuitenkaan oo noin hoikka ku sä :snotty: