Vehnänalkioöljy

Antaisin päivittäjän tehtävät kjollekkin, jos vain olisi kiinnostusta! :heart: :saint:

Olen niin väsynyt, etten paljon koneella jaksa olla ja muitakin oireita sen verran :heart:

Paljon Onnea edelleen kaikille Öljyläisillepinoon Plussien suhteen! :heart: :flower:




 



*George Carlinin ajatuksia ikääntymisestä. *
(Kertakaikkisen upeaa tekstiä


IKÄÄNTYMISESTÄ
Ainoa ajanjakso elämässämme
jolloin pidämme vanhenemisesta,

on silloin kun olemme lapsia.

Jos olet vähemmän kuin 10-vuotias,

olet niin innoissasi vanhenemisesta

että ajattelet ikääsi murtolukuina.




'Kuinka vanha olet?'* *

*'*Olen neljä* ja puoli!'*

(Et ikinä tule olemaan

kolmekymmentäkuusi ja puoli.)

Olet neljä ja puoli ja ihan kohta viisi!

Siinä on koko jutun juoni.



Teini-ikäisenä sinua ei pidättele enää mikään.

Hypit seuraavaan mahdolliseen numeroon,

tai jopa parin numeron ylitse.



'Kuinka vanha olet?'

'*Ihan juuri* 16!'

(Voisit sanoa 13 mutta ihan kohta olet 16!)

Ja sitten tulee elämäsi paras päivä...





*Tulet *21 vuoden ikään.

Jopa sen sanominen on kuin pieni seremonia:

*TULET 21 VUODEN IKÄISEKSI. *

*JESSSS!!!*




Mutta sitten täytät 30.

Oho, mitä oikein tapahtui?

Ihan kuin olisit hapanta maitoa!

(Hän täytti ja meidän piti heittää hänet pois.)

Enää ei ole hauskaa. Olet vain hapan möykky.

Mikä on vinossa? Mikä on muuttunut?




*TULET* 21-vuotiaaksi,* TÄYTÄT* 30 vuotta,

ja sitten* LÄHESTYT* neljääkymmentä.

(Ohhoh! Painahan jarrua, kaikki on luisumassa käsistä!)

Ennen kuin huomaatkaan,* SAAVUTAT* 50 ja kaikki

mistä ikinä unelmoit, on mennyttä.

*

Mutta odotas!!!*

Sinä* SELVIYDYT* kuusikymppiseksi.

Etpä olisi uskonut!



Sinä siis* TULET* 21-vuotiaaksi,* TÄYTÄT* 30,

* LÄHESTYT* neljääkymmentä,* SAAVUTAT* 50

ja *SELVIYDYT* kuusikymppiseksi.


Olet saavuttanut jo sellaisen vauhdin,

että *TÖMÄHDÄT* seitsemäänkymmeneen!

Sen jälkeen elämä onkin jo päivä kerrallaan -meinikiä.

Tömähdät jopa keskiviikkoon!



*Pääset* kahdeksalle kymmenellesi ja

jokainen päivä on täydellinen ympyrä:

TÖMÄHDÄT lounasaikaan;

päivä TÄYTTÄÄ 16:30 ;

SAAVUTAT nukkumaanmenoajan.

Eikä se siihen pääty.





Yhdeksänkymppisenä alat kulkea takaperin;

'Olin *IHAN JUURI* 92.'



Sitten tapahtuu outoja.

Jos sinusta joskus tulee satavuotias,

tulet uudelleen lapseksi.

'Olen 100 ja puoli!'




Tulkoon sinusta terve 100 ja puolivuotias!

*

KUINKA PYSYÄ NUORENA?*



1.* Heitä mielestäsi turhat numerot.*

Niihin kuuluvat: ikä, pituus ja paino.

Anna lääkärisi huolehtia niistä.

Siitähän sinä hänelle maksat.




2.* Pidä vain iloluontoiset ystävät.*

Hapannaamat saavat sinutkin masentumaan.



3.* Jatka oppimista.*

Opettele tietämään enemmän tietokoneista,

käsitöistä, puutarhanhoidosta, mistä tahansa.

Älä ikinä anna aivojen laiskotella.

"Joutilas mieli on paholaisen työkalu."

Ja paholaisen nimi on Alzheimer.




4.* Nauti pienistä asioista.*



5.* Naura usein, pitkään ja äänekkäästi*.

Naura kunnes joudut haukkomaan henkeäsi.



6.* Joskus kyyneleet vaan tulevat.*

Kestä se, sure ja jatka elämää.

Ainoa ihminen joka on kanssamme elämämme

loppuun saakka, katsoo vastaan peilistä.

ELÄ niin kauan kuin olet elossa.



7.* Ympäröi itsesi asioilla joita rakastat*,

olipa se perhettä, lemmikkieläimiä, muistoja,

musiikkia, kasveja, harrastuksia, mitä tahansa.

* Kotisi on turvapaikkasi.*



8.* Pidä huolta terveydestäsi:*

Jos se on hyvä, säilytä se.

Jos se on häilyvä, paranna sitä.

Jos et voi itse sitä parantaa, hanki apua.





9.* Älä tee matkoja syyllisyyteen.*

Tee reissu ostoskeskukseen,

tai toiseen kaupunkiin,

tai jopa toiseen maahan.

Mutta älä mene sinne

missä syyllisyys asuu.




10.*Jokaisen tilaisuuden tullen:*

*kerro rakkaimmillesi *

*että rakastat heitä. *



*
JA MUISTA AINA*:
Elämää ei mitata

hengenvetojen määrällä,

vaan niiden hetkien määrällä,

jotka saavat

henkemme salpautumaan.






Ellet lähetä tätä vähintään kahdeksalle

ihmiselle, niin *mitä sitten*.

Mutta jaa tämä kuitenkin jonkun kanssa.

Meidän kaikkien pitäisi elää

täyttä elämää joka päivä]


 
Suokaa hyvät kanssasisaret anteeksi, mutta en jaksanut lukea koko ketjua :ashamed: Joten ajattelin kysäistä ihan erikseen:

Onko tästä vehnänalkioöljyn tehokkuudesta tutkimustuloksia jossain?

Ihan uusi juttu minulle nimittäin... Oli tai ei, niin taidanpa lampsia heti huomenna kauppaa ostamaan... Onko pahan makuista? (kuulostaa ainakin...)

Kiitokset jo etukäteen!
 
MeaMimosa:: En usko, että on tieteellisiä tutkimustuloksia, mutta tehokasta näyttää olevan;=) Hiukset voivat paremmin, kynnet kiiltävät ja limakalvot hyvässä kunnossa, vaikutaa verenkiertoon ja vaikka mihin, tai niin siinä pullon kyljessä lukee ja on luonnontuote, suosittelen! :heart:
Käytän sitä edelleen vaikka olen raskaana, ja voin sanoa, että muutama kerta ei riitä kun on yökkäyttänyt :headwall: , mutta mitä sitä ei hyvinvointinsa eteen tekisi :heart:
Tervetuloa mukaan pinoon! :hug: :flower:


Rva Pikkumyy :heart: :wave:


 
Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
Tiistaina


KYLMÄPURISTETULLA VEHNÄNALKIOÖLJYLLÄ AIKOVAT PLUSSAAJAT



Evenstar..............kp66/~43-52......yk1/2009.....esikko.
Taikakuu...............kp 19/32 yk 2 ...........52.s pv öljyä
Stellina :.............kp 18/26-28,alk9/07..esikko..........muutama kuukausi öljyä
Rosetta.........................kp16/33-34 eka öljy kierto ja yritys alkanut 07/07.
Kesäheinä -07.......................kp?/?....vehnäalkiokapselit käytössä
Riiksu...................kp yk öljyä10/08 alkaen
Pelkkää kriisiä ....kp7/26-28......öljyä, noin 9vko

Ykköskierrolla mukana ollut:

(Tyty86......................kp/........yk8....esikko.....30pv vehnä)
MinzuS.................kp?/29-31...........yk5v..........esikko.......43pv vehnä
Rusina-Pähkinä....kp16/26...yk yli3v...öljyä 06/08...tm 8/08
Bianca72 ............kp14/28......yk3 öljyn knssa, 13pv öljyä
Haamut:


Plussanneet:




mimi79.................kp27.....................yk5v..ivf , 13vrk kyytiläinen,, testaus 1.10.08..Paljon Onnea!!
Unicornis 1. kierros öljyä ja inssi Onnea!!
Rouva Pikkumyy...kp28/30.............yk2/.yht..53.pv/km2/08,tm8/08

]
 
Hyvää huomenta kaikille!

Tervetuloa mukaan MeaMimosa! :wave: Eihän se hirveän hyvää ole tuo öljy,mutta kyllä sen pystyy ottamaan..

Täällä myös ovis ohitettu ja hyödynnetty.. ;) :heart: Nyt aamun öljyt nauttimaan.. :D

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

 
Täälä odotellaan huomista sairaalassa käyntiä ja toivon ettei menkat ala. Normaalisti olis jo pitäny alkaa,MUTTA voipi olla et tuo leikkauskin on ne sakoittanu. Kanssa sisaret peukut pystyyn kuitenki =)
Mulla myös jonkin aikaa meni tottua tuohon öljyyn, mutta kyllä se nyt jo laskee ihan hyvin. ;)
 
Täällä on aika hiljaista..Missä kaikki on ja mitä teille kuuluu?? :wave: Itsellä on taas tämä jännäys päällä kp22 on menossa.On ollut toivon ja epätoivon välillä nämä minun fiilikset.. :headwall: :ashamed:

Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:

 
Heipä hei!

Täällä on menossa kp 13/28-32 eli kohta puoliin pitäis oviksen olla tuloillaan, jos on tullakseen. Vehnänalkioöljyä ostin ja sitä olen säännöllisen epäsäännöllisesti naukkaillut, yhdessä vitamiinien ja greippimehun kanssa. Myös lämpöjä olen mittaillut ja tikutellut ovista.. Eli kaikki keinot käytössä. Niin ja sitä tärkeintä menetelmään ollaan myös harjoitettu ahkerasti!

Oviksen testailusta oliskin mulla kysymys: Mitenköhän virtsan "vahvuus" vaikuttaa tulokseen? Ajattelin vain, kun melko vahvan viivan sain jo pe eli kp11 ja sen jälkeen on viivat vaalenneet, lämmöissä ei mitään muutoksia... Sitten huomasin, että olen juonut näinä muina testiaamuja edeltävinä iltoina paljon vettä, joten voisko se vaikuttaa laimentavasti? Sekin vahvahko viiva oli nega, ainakin paketin ohjevihkosen mukaan...

Noh, anyway, positiivilla fiilareilla tässä mennään, jopa niin, että ostin tänään kirpparilta aivan ihanan 68cm:n pinkin velour -hupparin:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Mikä on Riiksun tilanne? :heart: :flower:
Anteeksi että vastaan vasta nyt :ashamed: siis lääkärissä käytiin ja seuraavaan alkion siirtoon mennään ilmeisesti tammikuun puolella. Silloin ei vielä ollu menkat alkanu ku olin lääkärissä ja limakalvo oli lääkärin sanoman mukaan ohkanen verrattuna siihen et menkat pitäs alkaa. Kierto on siis nyt venyny ilmeisesti sen leikkauksen takia ja nyt onki sit parina päivänä tuhruttanu, mutta kunnon menkkoja ei siis oo. Vuoto on erittäin vähäistä ja nyt se jo kuuluis olla normaalia vuotoa. En siis oikein tiä mitä ajatella :whistle:
 
Joku kysyi että onko mitään tieteellisiä tutkimuksia vehnänalkioöljystä ja hedelmällisyydestä.
Kirjassa Terveellisen ravinnon aakkoset, kirjoittanut Sinikka Pakeman (Gummerrus,2000) kerrotaan, että 1920 luvulla tiedemiehet totesivat, että e-vitamiinin puute aiheutti rotilla hedelmättömyyttä, ja kun niiden ravintoon lisättiin vehnänalkioöljyä, pikku rottia alkoi ilmestymään tiuhaa tahtia. Eläinten ja luultavasti myös ihmisen hedelmällisyyteen suotuisasti vaikuttava e vitamiini on myös voimakas antioksidantti.

Me ollaan yritetty lasta vähän yli vuosi ja ollaan nyt jonottamassa tutkimuksiin pääsyä.Olen nyt kuukauden verran syönyt vehnänalkioöljyä ja mun mieskin innostui sitä syömään kun luki tätä ketjua.Ei siitä ainakaan haittaa ole.
 
Onnea ovikseen ja hyödyntämiseen MeaMimosa! ;) :heart: Niitä ovistestejä mitä minä olen käyttänyt,niin ohjeessa on lukenut että pitäis olla parituntia juomatta (runsaasti) nesteitä ennen testausta.

Tsemppiä Riiksu! :wave:

Kiitos kovasti sinulle tiedosta nooraemilia! :wave:

Täällä jännäys viikko menossa..Välillä niin hermostuttaa.. :headwall: Välillä on tunne että varmaan olen raskaana ja taas välillä on tunne että varmaan en ole..

 
Hei taas!

Taikakuu: Tuo jännäys on niin ihanan kutkuttavaa, mutta myös piinaavaa! Mulla ei sitä jännäilyä ole sitten viimeisimmän keskenmenon ollutkaan, sillä ovis on pysynyt täysin poissa! Mutta nyt terojen, greippimehun ja vehnänalkioöljyn aloituksen myötä sain eilen selvääkin selvemmän plussa ovistestiin (testiviiva oli paksumpi ja tummempi kuin kontrolliviiva)!! Olipas ihana tunne, vihdoin ja viimein olen saanut kroppani ehkä johonkin kuntoon! Edessä siis minullakin jännät ajat:) Huiii! Toivottavasti jännäilymme tuottaa ihanan tuloksen ja plussan johonkin muuhunkin testiin! Toivossa on hyvä elää nämä pitkääkin pitemmät viikot... blaah!
 
MeaMimosa niin..todella piinaavaa! |O Tänään odottelin että menkat alkaa aamusella tai ainakin näihin aikoihin..Mutta ei vielä ole näkynyt. :| Lämmöt eilen aamulla ja illalla 37,2 ja tänä aamuna 37,2.Lämmöt pysyneet koko viikon 37,0-37,5.Saa nähdä mitä tapahtuu..Onnittelut oviksen löytymisestä! ;) :heart:



Mukavaa alkavaa viikonloppua! :wave:
 

Yhteistyössä