Vehnänalkioöljy

Täällä startannut eka clomi kierto . Nyt kp6/30? menossa. Kierron pituudesta ei ole hajuakaan, kun en tiiä millon ovis tulee. Kp9 vissiin alan tikuttelemaan ovista.
Kävin tämän kierron alussa myös verikokeissa. Otettiin prolaktiini, LH ja kilpirauhas testit(TSH ja T4V).
 
Se on sitten taas kp1. :ashamed: Eilen alkoi tuhru ja muutenki niukka vuoto ja tänään sitten normaali vuoto.Nyt olikin lyhyt kiero kp28.Kun pitkään kp huiteli 30 ja 32.Ovisplussan sainkin kp13.Harmittaa.. :headwall: Kannattaisko tilata gynelle aika? :|

 
Heippa! Liittyisin kernaasti porukkaanne. Olen 29v. emäntä, ja lapsettomuutta takana 11/05 lähtien. Silloin jätin pillerit pois. Tuolla odotusen odottajissa olen aikoinaan ollut mukana, nyt taustailen.
Olen alkanut viikko sitten ottamaan 1tl päivässä vehänalkioöljyä. Njam. Ja toinen konsti on ollut siirtyminen vähähiilariselle ruokavaliolle, sekä painon pudottaminen. Nyt on 71 lasissa, pituutta on 167. Eli vielä saa pudota ihan huoletta. Olen nyt saanut karistettua melkein 6kg lähtöpainostani.

Olen käynyt kesällä yksityisellä, söin silloin 2 kiertoa clomeja tuloksetta. Siellä hoitava lääkäri oli sitä mieltä, että painonpudotus kohdallani saattaa olla se ratkaiseva homma.

Itse olen samaa mieltä, ovuloimattomuus kun lähinnä on ollut onkelmani. Olen jo välillä käynyt lueskelemassa teidän tarinoitanne. Mukava olisi öljyiseen sakkiinne liittyä! :flower:
 
Tervetuloa uusille kirjoittelijoille!

Olen lähinnä taustaseurailija tätä nykyä täällä palstoilla, kun ei tuota energiaa oikein riitä enää toiveiluun. Koin siis juuri 3 km:n jälkeen tuulimunaraskauden. Maanantaina olisi meno nt-polille ultraan ja tyhjennykseen. En voi kuvitellakaan tällä hetkellä, että pystyisimme enää yrittämään uutta raskautta, sillä alkaa aika vähiin mennä toivo, että saisimme koskaan lasta. Meillä ei siis ole yhtään lasta edes ennestään. Mutta saa nyt nähdä miten käy, kun aika kuluu.
 
Moikka kaikille. Voi MeaMimosa, miten teitä koetellaan. Elämä on välillä kummallista, tuntuu että mikään koettelemus ei riitä. Jaksuja kovasti, ja tsemppiä parisuhteelle ja yritykselle. Uskon että mekin jossain vaiheessa nyytti saadaan, sen aika ei vaa ole vielä tullut. :flower:

Mulla on paino pudonnut mukavasti, ja eilen särki oik. puolelta munasarjan kohdalta, lienekkö ollut ihan oviskipuja?!? Noita ei meikällä ole aikoihin ollut. KP oli eilen 14, mula kierto on 28-29pv, yleensä sen 29....Peitto heilui eilen, ja toissailtana kans, että yritetty on ainakin.

Pitkästä aikaa tuntuu, että SAATTAA olla jotain toiveita. Mutta turhaan en ala toivomaan, tässä on reilun kolmen vuoden aikana tuo "täti" yllättänyt sen verran monesti, että katsotaan ja kuunnellaan ihan rauhassa.

Öljy maittaa, njam....
 
Hei!

Täälläpä on ollut hiljaista..Ei taida enään kukaan käydä täällä? Mitäs teille muille kuuluu? Minä olen jatkanut vielä vehnänalkioöljyn käyttöä.Nyt on jo kolmas pullo menossa.Tulkaa kertomaan kuulumisia.. :wave:

Mukavaa päivänjatkoa kaikille! :wave:
 
Hei! Minä liityn vehnänalkioöljyn käyttäjiin ja samalla otan myös lasillisen päivässä greippimehua.
Huomasin juuri, että noita en ole vielä koskaan kokeillut ja viimeisenä oljen kortena lähden kokeilijoiden joukkoon :) Toiveet eivät kyllä ole korkealla 13 yrittämisen jälkeen, mutta enpähän syytä itseäni kokeilematta jättämisestä sitten 60 vuotiaana ;)

Kertokaahan kokemuksia käytöstä...huomasitteko mitään eroa?
 
Täällä siis varmaan menkkojen viimeistä päivää elellään, ensi viikonloppuna sitten varmaan jännittävää ovisaikaa elellään.

Minulla siis kolme keskenmenoa takana, puolen vuoden tauko yrityksessä ja nyt uutta yritystä. :heart:

Terv Mahdotontako
 
Mulla siis kaksi lasta jo ennestään ja sitä kolmatta on yritetty 13 vuotta, eli ihan heti tytön syntymän jälkeen ajateltiin että se kolmas voi tulla, mutta ei ole tullut :(
Ensimmäistä tehtiin 4 vuotta kunnes tärppäsi, toinen tuli yllättäen heti perään :) Ennen ensimmäistä kaikki tutkimukset tehtiin sekä minulle että miehelle ja mitään vikaa ei löytynyt.

Nyt neljänkympin hujakoilla heräsin taas ajattelemaan, että alkaa olla viimeiset mahdollisuudet tehdä kolmas.......jotenkin en oikeesti kyllä edes usko, että se onnistuu, mutta kiva jakaa täällä ajatuksia ja lukea toisten onnistumisia.

Nyt siis kierron 24 päivä ja menkat tulee varmaan :( , kun turvotus laskee joka paikasta. Mutta innolla jatkat öljyämistä ja mehun juomista....kokeillaan :)
 
Päivitin tuohon edelliseen listaan, ettei aina tule uutta listaa :D

Niin meillä molemmilla edellisistä avioliitoista lapsia, mutta ei tätä yhteistä. :ashamed:

No katsotaan , kuinka käy., Toivoen parasta :heart:

Niin lapsettomuus on ollut koko ajan kasvussa ..ainakin niin olen ymmärtänyt?

Peukkuja pidellen, että onnistumme! :wave:
 
Terve Taikakuulle :wave:

Miten paljon te otatte tuota öljyä? Olen itse ottanut ruokalusikallisen päivässä. Missä vaiheessa olette huomanneet, että jotain on alkanut tapahtua....tarkoitan hiusten kuntoa jne.

Täti tosiaan tuli ja nyt on kiertopäivä 4, mutta päätin että nyt jatkan tätä öljyn kokeilua ainakin vuoden loppuun.
 

Yhteistyössä