Vauvan ulkoilun aloitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vauva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vauva"

Vieras
Huomiseksi kun on luvattu vähän vähemmän pakkasta niin ajattelin kokeilla sitten lähteä vauvan kanssa käymään ulkona. Sen verran ollaan käyty että autoon oon sen kanssa kävellyt aika monta kertaa, muuten ei. Ois vaan muutama kysymys..

1.Miten sitä ulkoilun pituutta pitää lisätä? Eli esim huomenna 15min, seuraavana päivänä 30min vai miten?
2.pitääkö siihen vaunujen aukinaisen osan eteen laittaa joku harso tms? Ainakin nyt kovemmilla pakkasilla kun on autoon kävelty, niin kerran onnistuin pudottamaan sen harson vahingossa kaukalon päältä niin vauva rupesi heti huutamaan ennenkun sain sen takas, kun ei tee keuhkoille vissiin kovin hyvää pakkasilma...
3.Milloin voi alkaa sitten tekemään ihan niin pitkiä lenkkejä kuin haluaa?

Ensin se 15min,seuraavalla kerralla 30min jne. Kyllä pitää suojata vaunun koppa harsolla tms,itse olen tykännyt pitää harsoa siinä edessä,se vähän helpottaa ettei tule niin raakaa ilmaa vauvalle. Eikä tuuli ym puhalla. Eihän siihen tarvi kuin muutama kerta ja sitten voi olla jo tunnin ulkona :) ja jos on lauha ilma,niin se ei ole niin tarkkaa!ja muistathan että 10ast. on se pakkasraja?

Yhteistyössä