vauvan tiheä hengitys?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On varmaankin ihan normaalia. Meillä tuon nuorimmaisen tiheää hengitystä seurailtiin jo synnärillä ettei vaan infektio ole iskemässä. Totesivat lopulta että jos on isompi kokoinen vauva niin hengitys voi olla tiheämpää. Hengitys ei kuitenkaan "normalisoitunut" vaan oli koko ajan tiheää ja löytyikin syynsä myöhemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
saanko kysyä mikä teillä oli syynä tiheään hengitykseen NUEVA?

Pallean kohoasento. Eli pallean toinen puoli on tavallaan "laiska" eikä ole normaalissa asennossaan. Tehtiin korjausleikkaus jossa palleaa venytettiin mutta kun on venyvää lihaskudosta, palasi hiljalleen takaisin alkuperäiseen asentoonsa.

 

Yhteistyössä