vauvan sukupuoli selville näin!!

Pakkohan tätä oli kokeiltava..vaahtosi kun olis ollut olutta kupissa ja hyvin vahva poikaolo ollut:p parin viikon olis ultra jossa ehkä selkenee mutta eiköhän meille toinen poika ole tulossa..
 
Viimeksi muokattu:
:DD pakko oli testata, mulla on ollu lievästi tyttöolo, varmistunee uä:ssä 20.12. mutta kävinpä kusasee soodalla höystettyyn kuppiin..... ei poreillu. tää on mun 4.raskaus ja niin erilainen kolmeen poikaraskauteen verrattuna.. jokohan se prinsessa ois meille tulossa :D
 
Mythbusted tai ainakin todistettu että siihen voi itse vaikuttaa

Mulla ei vissiin oo muuta tekemistä kuin kusta kuppiin soodan päälle :D

Vettä -> Ei poreile
Appelsiinimehua -> Vähän poreilee
Puolukkamehua -> Poreilee

:D
tämä testi on tekemisessä happaman ja emäksisen kanssa, ja tyttövauvan elää ennemmin emäksisessä, ja poikavauvat happamassa, niin tottakai vesi, ja eri mehut reagoi eri tavoilla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän suora;25148150:
Pakkohan tätä oli testata. Ruokasooda kyllä kävi kuplimaan. Hyvin vahva tyttölupaus on annettu. Eli metsään meni meilläkin, tosin varmaksihan tuon näkee ensi vuoden puolella. :)
ruokasooda saa poreilla, mutta ei vaahdota (?) kaiketi?


nyt menee jo ittelläkii nuo valkaisuaine ja ruokasooda testit sekaisin...
 
Viimeksi muokattu:
hmm.. ruokasoodalle ei tapahtunut mitään -> tyttö?
kloriitti vaahtosi hiukan-> poika?

ultrassa ei ole näyttänyt jalkoväliään, mutta enemmän tyttö on epäilty sen takia... Saas nähdä kuukauden päästä miten käy :)
 
Li
tein testin monta viikkoa sitten kun tämä ilmestyi tänne:
- ruokasoodalle ei tapahtunut mitään
eilen rakenneultrassa lääkäri vannoi tyttöä joten mulla ainakin paikkansa piti.

myös kiinalainen kalenteri näytti tyttöä, omat tuntemukset samoin, oon aina ajatellut niin.

lisäksi oon syöny ihan sikana herkkuja, sokeria, limua ja hedelmiä joten senkin puolesta tyttöä.

lisäksi alkaa näyttää siltä että, kuten ystvällenikin joka tytön sai, mulle ilmestyy koko mahan pituudelta rintojen väliin saakka linea negra. vielä se on kovin haalea ja toivottavasti sellaisekse jääkin.
 
heh pakko oli kokeilla :D
ei kuplinu/poreillu eli tyttöö lupailee kaiketi :D
myös sormustesti näyttää tyttöö ja on ihan tyttö olokin :D
erään ystävän kanssa tässä jokin aika sitten jutusteltiin esikoisesta ja ystävä sitten tokaisi että onhan teille tulossa esikoiselle sisko :D sanoinkin että jaa että niin olet päättänyt :D
tämä kyseinen henkilö tiesi esikoista odottaessani raskaudesta ennemmin kuin minä :D
kiinalainen syntymäkalenteri näyttää poikaa että saa sit nähdä mitä selviää ens kuun alussa ultrassa :)
 

Yhteistyössä