vauvan sukupuoli selville näin!!

Viimeksi muokattu:
Pakkohan tätä oli koittaa vaikken näihin höpöihin uskokkaan mutta kiva sit kattoo että pitikö paikkansa.

soodassa ei tapahtunut mitään eli sen mukaan tyttö
mutta tuohon valkaisu juttuun niin mun soodani kyllä vaahtosi mutta ei poreillut eli sittenkö poika?

Mulla kyllä on poika olo.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja möhköpantti;25132083:
Pakkohan tätä oli koittaa vaikken näihin höpöihin uskokkaan mutta kiva sit kattoo että pitikö paikkansa.

soodassa ei tapahtunut mitään eli sen mukaan tyttö
mutta tuohon valkuais juttuun niin mun soodani kyllä vaahtosi mutta ei poreillut eli sittenkö poika?

Mulla kyllä on poika olo.
siis sinne valkaisuaineeseen kaadetaan pelkkää puhdasta pissiä.
 
Voi luoja :LOL::LOL: pakko oli kokeilla ja valkaisuaine kupli kuin kuohuviini ja pulveri meinasi kuohua kupista ulos :LOL:?
Mitä näistä tuloksista sitten pitikään päätellä, meni vähän huti, mutta ultrassa siis varmistette kahdesti tyttö.
 
Li
hehheeeh :D leivinjauhe ainakin vaahtoaa :D mut käyks se ees tähän???? ei oo soodaa eikä mitään valkaisuainetta. olettaisin että myös kannattais oikeesti tehä aamupissasta, sillä syöty ruoka ja juomahan muuttaa virtsan pH:ta, jolloin tulos voi olla virheellinen. sikäli mikäli tällä on edes oikeasti mitään arvoa koko testillä :D

mutta testasinpahan kuitenkin :D rakanneultraan kun on vielä 29 yötä aikaa :D
 
Li
no, menin minäkin sitten ostamaan sitä hemmetin soodaa. ilmeisesti leivinjauhe ei käy tähän!. mutta sooda ei sanonut kyllä yhtään mitään mikä tämän mukaan tarkoittaisi tyttöä... ja ihan tyttöolo mulla onkin ollut jo pidemmän aikaa, samoin ruuan suhteen on tytöttänyt kovasti eli hedelmiä ja vihanneksia tekee vaan koko ajan mieli, lihaa ei niinkään vaikka normaalisti oon oikea lihansyöjä :)
 
  • Tykkää
Reactions: mmmiieee
haha, kaikkeen ihmislapsi onkin yllytettävissä :LOL:
ei kyllä tapahtunu mitään sille ruokasoodalle (vai paljonko sitä piti laittaa sinne kupin pohjalle?) joten kai se tyttö on, kauheasti ainakin on tuntunu tytöltä koko ajan ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä