tämä testi on tekemisessä happaman ja emäksisen kanssa, ja tyttövauvan elää ennemmin emäksisessä, ja poikavauvat happamassa, niin tottakai vesi, ja eri mehut reagoi eri tavoillaMythbusted tai ainakin todistettu että siihen voi itse vaikuttaa
Mulla ei vissiin oo muuta tekemistä kuin kusta kuppiin soodan päälle
Vettä -> Ei poreile
Appelsiinimehua -> Vähän poreilee
Puolukkamehua -> Poreilee
ruokasooda saa poreilla, mutta ei vaahdota (?) kaiketi?Alkuperäinen kirjoittaja Neljän suora;25148150:Pakkohan tätä oli testata. Ruokasooda kyllä kävi kuplimaan. Hyvin vahva tyttölupaus on annettu. Eli metsään meni meilläkin, tosin varmaksihan tuon näkee ensi vuoden puolella.
tuohon en kyllä osaa sanoa mitään, mutta luulis että aamulla on luotettavampi...? tai päivällä pitäisi olla pissimättä 2h?Mites toi pitäs lukea kun nyt menossa 11+2 ja päiväpissalle ei tapahdu mitään mut aamupissa vaahtoaa? Ja tällä kertaa ihan vettä juomalla
Ja poika lupaus saatiin r-ultrassa:heart:Mä nauran täällä itselleni,kaikkeen sitä hullu nainen ryhtyy
Koitin soodalla(joo ihan sitä varten ostin jotta saan pissiä)
Ei poreillut mutta vaahtosi?????
poika tuli, eli meni omakin tyttöolo mettäänhaha, kaikkeen ihmislapsi onkin yllytettävissä
ei kyllä tapahtunu mitään sille ruokasoodalle (vai paljonko sitä piti laittaa sinne kupin pohjalle?) joten kai se tyttö on, kauheasti ainakin on tuntunu tytöltä koko ajan