Vauvamme on 5 kk ja täysimetetty. Ulosteet on ollut tänään ja eilen illalla outoja, outoa litkua ja tosi pahan hajuisia. Varmaankin nyt on kyseessä ripuli. Poika on kyllä ihan muuten hyvinvoivan oloinen, mitä nyt ehkä vähän normaalia kiukkuisempi.
Nestettä pitäisi saada menemään tietysti. Mulla oisi kysymys siitä apteekista myytävästä ripulijuomasta. Kuinka paljon sitä annetaan? Mietin vain, että mitenköhän saan pojan juomaan sen, kun hän ei ole tuttipullosta oppinut juomaan. En ole siis vielä hakenut sitä, joten en voi lukea mistään ohjeesta.
Muita vinkkejä?
Nestettä pitäisi saada menemään tietysti. Mulla oisi kysymys siitä apteekista myytävästä ripulijuomasta. Kuinka paljon sitä annetaan? Mietin vain, että mitenköhän saan pojan juomaan sen, kun hän ei ole tuttipullosta oppinut juomaan. En ole siis vielä hakenut sitä, joten en voi lukea mistään ohjeesta.
Muita vinkkejä?