Hei, kiva musta ainakin on lukea myös teidän tositoimijoiden juttuja. Siinä saa itsekin vähän esimakua ja jännitystä teidän puolesta. Eihän tämän pinon mun mielestäni ainakaan tarvitse olla vain sitä "voi kun pian jo pääsis yrittämään" -juttua.
Hei Äitti-83 ja Lilli-85 meidän tyttö on nyt 1,5v ja hällä on myös erittäin voimakas tahto - tuntuu, että olis ollut jonkin sorti esiuhma päällä jo alle vuoden ikäisestä...sanoinkin kyllä joskus miehelle, että ei varmaan olis meidän lapsi jollei olisi tuollaista vähän räväkämpää, mutta itsepintaista luonnetta. Tytöllä on mainio luonne: mun miehen tulinen tempperamentti ja äitinsä jääräpäisyys...tosin ei ihan yhtä paha kuin äitinsä, mutta että luonnetta löytyy, mikä oikeastaan on mielestäni ihan positiivista ja itse osaa kumminkin suhtautua kun kokemusta kerran piisaa omasta takaa. Saa nähdä sitten kun vaikkapa päästään murrosikään...välillää tosin ollaan kyllä täälläkin oltu :headwall:
kuumeilija-, se lämpöjen mittaamisen kanssa on hirveän yksilöllistä. Voi olla, että toisilla siis lämmöt vaihtelee kovastikin koko kierron ajan, eikä niistä pysty päättelemään mitään - toisilla on hyvinkin selvät merkit. Tuo on jokatapauksessa varsin häiriöaltis menetelmä, siihen vaikuttaa stressi, unenpuute, vuorokauden aika jne. Se tosiaan pitäisi aina suorittaa samaan aikaan vrk:sta ja mielellään aamulla ennen ylösnousemista ja mitata esim suusta tai pepusta - ei kumminkaan kainalosta, jotta muutujia olisi mahdollisimman vähän. Tietysti myös flunssat ym voi vaikuttaa tuloksiin. Periaate kumminkin on, että jos on hedelmöitynyt, lämmöt pysyvät oviksen jälkeen ylhäällä, muuten laskevat kuukautisten lähestyessä.