SUURkiitos plussa peukutuksistanne=) tainnut tietty tuo ovis jo valitettavasti mennä, mut ikinä ei voi tietää kun ei ole luukkua tuossa masun päällä, josta voisi kurkistaa, että näkyykös siellä munasarjoissa munasolua... eli kohtahan se nähään sitten menkkojen alkamisella tai pois jäämisenä. Typy sai alkunsa, vaikka luulin jo oviksen menneen, taisi olla silloin juuri kp 17 kun puuhailtiin ainoan kerran koko kierron aikana ja hyvinhän siinä sitten kävi...
kuumeilija:Jee, päästään piinailemaan yhdessä,wuhuu. No jopas on samankaltaisesti tietämättämme toimittu
taitaapi se miehesi jo näyttää vihreetä valoa kuitenkin =) vaikkakin haluaisikin luoda mahdollisimman otollisen tilanteen ennen vaavin tuloa siirtämällä yritystä eteenpäin. Kävin muuten ovulaatiolaskurilla ja jos nyt olis 30 päivän kierto niin ovulaatio olisi osunnut todennäköisimmin 25pvä. eli ei paha...
Meillä mies juoksi koneelle kun lapsi nukahti... ihmettelin, että mitä se siellä häärää ja menin katsomaan,ni autojahan hän katseli kun pitää kuulemma ostaa isompi auto kun toinen lapsi tulee... Ehkäpä nyt hivenen liian aikaista miettiä autoja mun mielestä ja meillä on nyt vw farmari, johon mahtuu mahtavasti ja mä en halua mitään "avaruussukkula-pakettiautoa" :headwall: voi noita miehiä
No toisaalta eipä me naisetkaan niin kummosia olla, heti on testit kaapissa ja kamalat raskausoireet päällä, vaikka ovulaatiosta aikaa 5h
entäs sitten kun pitää kiirehtiä vaunuja koeajamaan ja ostaa kaupat tyhjiksi ihanan ihanista minivaatteista, eli kummatkohan niitä pahempia onkaan :kieh: ????
mammukka81: Toivottavasti se lentsu onkin tosiaan tapahtunut ovulaatio ja siitä seurannut salamatkustaja :heart:
lilli85: Vaikuttaa lupaavalta. Muistatko, miten oli viime raskauden aikana ennen + testiä oireet? Itselläni tosiaan ainoana oireena ennen + testiä oli tunne, että menkat alkaa justiinsa, poltteli, juili, kolotti jne. taisin kulkea siteen kanssa muutaman päivän kun tuntui, että just lorahtaa :/ Toivotaan, että tää on sulla just sitä :heart:
Janis: Tsemppiä ja jaksamista tenttiin valmistautumiseen, kohta se on jo ohi ja aherrus palkitaan. Yhdyn kyllä tuohon ahdistukseen ja huokaukseen, sillä omatkin aivosoluni on hukassa täysin ja huomenna pitäisi siis aloittaa työrupeama leikkurissa ja tuntuu, et kaikki olen unohtanut...
Hyvää ja plussarikasta alkavaa viikkoa palstaystäväni!!!