Tervehdys pitkästä aikaa.Täytyy muistaa aina välillä kirjotella ettei tipahda joukosta
Edelleen päivittäin toista kuumeilen mutta niinkus aikasemmin kirjoittelin niin näin kesän kunniaks kuume hivenen laskenut
On niin paljon kaikennäköstä ohjelmaa ja juhlia
ettei ennätä kuumetta nostatella. Ihanaa hengähdystä siis.
Asuntoasiagallup ollut muistaakseni aikasemminkin puhetta mut anyway me muutettiin 1kk ennen tytön laskettua-aikaa omaan isoon kt kolmioon, rempattiin lattiasta kattoon sisältä ja tähän on tehty putket + julkisivut eli saapi rauhassa asustellla nyt. Makuuhuoneet on tosi isot eli lastenhuoneeseen mahtuu hienosti kaksi ja periaatteessa meidän makkariin vielä yksi pieni vauvakin, :attn: näemmä siis kuumeilen toista ja lisäksi kolmattakin
asuinalue on rauhallista mut kuitenkin tod lähellä keskustaa. Haaveena olisi esim. 7-10v. päästä ostaa rivari tai paritalo 4h+k+sauna pienellä pihalla ja tilava kodinhoitohuonekin ois plussaa.
Minkäslaisia asuntohaaveita teiltä löytyysiis esim. sitten kun lapsiluku vaatii muutosta nyk. asuntoon???
vauva ja raha-asiat gallup, tosiaan suurin satsaus ainakin meillä oli tarvikkeet. Uutena ostettiin vaunut, turvakaukalo ja matkarattaat suurista hankinnoista + syntymättömälle lapselle hoitokuluvakuutus. Onneksi tuttavapiiristä löytyy pienoisia eli paljon saatiin/ostettiin käytettynäkin. Ja itse suosittelen suuresti HUUTO.NETTIÄ, jota ainakin itse olen käyttänyt ja säästänyt suuria summia rahaa. Meillä mies tienaa ihan hyvin, joten toimeen tullaan perusjutuissa hyvin. mutta aina jos tulee ns. yllätyksiä niin voipi rahat mennä tiukille ja meneekin. Matkustellaan aika paljon, joten mun keikkatulot mahdollistaa sen + tuulettaa myös pääkoppaa
Jokatapauksessa kyllä sitä pienellä tulee toimeen kunhan on rutkasti rakkautta ja onnellinen parisuhde, vauva vaan rikastaa elämää kaikin tavoin, vaikkakin hetkellisesti taloudellisesti sitä köyhdyttää, mut ei haittaa yhtään :heart:
nyt tää mamma lähtee kera tyllerön shoppailee lauantaisia häitä varten(ei omat häät) juhlamekon kaveriksi stayup:t