Mikäli jollain on tiedossa joitakin kirjoja tai nettisivuja missä on ohjeita äiti-vauvajumppaan, liikkeitä ym., niin voisitteko ilmotella niitä tänne...
Tarkoituksena alkaa pitämään vauvajumppaa ja ideoita kaivataan!
Kiitoksia POSITIIVISESTA kommentista. Koulutusta olen kyllä aiheeseen saanut, lähinnä olisin kysellyt mikäli muilla olisi ollut joitakin lisäideoita!!!!
Jossakin vauva- tai 2+-lehdessä oli ainakin viime vuonna ohjeita. Vedän itsekin vauvajumppaa (olen fysioterapeutti koulutukseltani) ja ideoita kävin ensin hakemassa toiselta vauvajumpalta samalla kun parantelin kuntoani synnytyksen jälkeen. Jumppaa aloin poikani (nyt 6 kk) kanssa vetämään nyt tämän vuoden alusta.