vauvahaaveita 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
heips!
Ei kai noilla lääkkeillä niin väliä vielä yritys vaiheessa, luin just että ainakin panadol olis ihan hyvä lääke raskauden alettua, jos on kipeänä tms.
Mulla menny viimesen 3 viikon aikana yht.2 lasillista viiniä, etten nyt ihan kuivin suin ole ollut, mutta kieltäytynyt enemmästä...

Taitaa tuo raskaustesti saaha ootella tuolla kaapissa huomiseen, kun mies meni lupautumaan ylitöihin:( Ihan yksin oon täällä taas kokopäivän, kun vapis sattu. hö...no jännätään;)

Iloista mieltä harmauteen:) tais se aurinkokin pilkahtaa äsken=)

Siis jännät paikat on edessä,kuinkas paljon ne sun menkat onkaan myöhässä? ite odotin viikon ja sit testi viiva haalea ja sit vko ja uus testi joka näytti jo 2 selkeää viivaa:) peukut pysyyy pystyssä teidän puolesta,ite odottelen kovasti jo ekaa neuvola käyntiä ja ultraa:)

Onnea tytöt! Ihanaa Plussia tulloo...
Ulpu: miten kävi? Mulla on sormet sekä varpaat ristissä et tulis vaan se plussa sinnekki.
tyttö82: kerrohan sitten kuinka meni, pääset etteenpäin näil palstoil seuraavalle tasolle!!!! Onneks olkoon..

Omaan napaan: Eli oon tainu menettää tänkin kuukauden, no ei sitä kannata vielä masentua, mutta tuntuu vaan siltä että katsastan sen kuukauden 9 seuraavaksi. Pitäiskö mun tehä kakku kun vuos tulee täyteen? Nyt vaan ei tunnu enään kivalta että kohta menee vuos rikki, ilman minkäänlaisia tuloksia! Miettikää että jos oisin tullu heti raskaaksi, olisin jo viimeisilläni! Tuntuis niin ihanalta, mutta ei täälä. Yritän vaan nauttia elämästä

Anteeks mun erittäin tyhmä vuodatus, ois kyll pitäny olla lähettämättä sitä. Aina vaan ei jaksa hymyillä, kun ensin on kauhea yritys päälä, yrittää olla iloinen ja positiivinen, jännittäää ihan kypällä. On tehny kaiken siten ettei olisi vaan mitään vaaraa pienokaiselle mistään. Ja sit tulee kuukaus tolkulla miinusta. Ja kun ei ole kertonut kellekkään tuttavapiirissä että ees yrittää saada lasta niin kohtaa kaikenlaisia tyhmiä kysymyksiä päivittäin. Ok oli vaan huono aamu tuun takas kun olen vahvemmassa kunnossa.
Vielä kerran anteeks, toivotaan että ymmärrätte. Olo alkaa olla hieman parempi, nyt on tullu vuodatettu kaikki ulos.
En nyt tiiä, kumpi on tyhmempi se alkuperäinen viesti tai sitten tämä, KIITOS Teille kärsivällisyydestä

Ewa, antaa tulla vaan, kyllä myö täällä kuunnellaan ja ymmärretään, kun kaikki ei mene niinkuin toivois. Tää on nykyaikana aika rankkaa ja stressaavaa tämä lapsenteko/alullepano, paineita on ja jotenkin sitä saatetaan aatella että niintä vaaveja vaan tehdään. Mulle serkku(raskaana) sanoi, että ehkä sitä osaa sitten arvostaa enemmän sitä vaavia/mahdollisuutta saada lapsia, kun on yrittänyt kauemmin. Tottahan tuo on! Toivon tosiaan, että se lapsi on teille tullakseen vielä tämän vuoden puolella, mutta jollei, niin koita vaan pysyä positiivisena, maailma on mahdollisuuksia täynnä=)

Hymyä päivään jokaiselle =)!!!!

Huomenta aamuvirkut tyttö82 ja Ewa!!:)

Päästänpä teidätkin jännityksen kourista ja vapautan varpaat ja peukut tuomaan onnea jollekin toiselle-kin;)
Testasin eilen klo: 23.30, kun mies tuli töistä, enkä jaksanut enää jännätä(kp39-40/35) No...;)selkeät viivathan se antoi ja ilosanoman raskaudesta=)....tiirailin vielä tänäkin aamuna niitä viivoja ihan onnesta ymmyrkäisenä=))
Uskomatonta, että näinkin voi tapahtua, olin tosiaan asennoitunut siihen että yritykseen menee pitempään,mutta ....ei voi vaan ymmärtää:)

Kiitos kauheasti zemppaamisesta, teitte sillä minut erittäin iloiseksi=) Nyt plussaonnea kaikille touhuilijoille, kyllä se sieltä;)

Kyllä se elämä siitä lähtee taas nousuun!!! Ota vain rauhallisesti niiden yritysten kanssa älä tuijota kauheasti niitä ovistikkuja joskus niistä tulee stressiä,itelle ainakin ne tottakai näyttivät jotain viivoja ,mut sit tuli ""pakkopulla"" olo et nyt pitäs ja pitäs. Mulla oli koulun kans tosi stressaava aika ja silloin yrityksistä ei tullut mitään siis tuloksia ja silloin just mietin kauheasti et miks ei jo tärppää ja katselin ovistikkuja ja oli sellanen turha stressi päällä. Koulu stressi meni ohi en käyttänyt myöskään ovistikkuja kahteen viimeiseen kiertoon ja mieli oli parempi ei niistäkää stressannu turhaa ja nyt sit tulikin se plussa:) Ite laskin suunnilleen kierron pituuden ja sitten tärppäs ajattelin et jos ei nyt nit sit ehkä seuraavalla tai seuraavalla kerralla...Siispä pää vaan pystyyn ja rauhallista yrittämistä ,älä ajattele koko asiaa(tiedän et se ei helppoa ole) keksi itsellesi tekemistä juuri ov päiville ja huomaat kenties sit yhtäkkiä et nyt hei oiskin sopva päivä ja aika,silloin se ""pakonomainen tunne"" menee pois ja stressaat vähemmän,mul oli hullusti tekemistä juuri ov päivil ja sit vain tuli olo et hei nythän ne päivät ois kohil ja sillai. Toivottavasti ymmärät mitä tarkoitan etkä pahastu:)!!! Kyllä se teillä vielä tärppää,usko pois,se vain yllättää teidät joskus,mikäpä ois parempi joululahja vaik kun tieto tai kuinka vois vuosi paremmin alkaa kun saisit heti vuoden alkuun plussan!!!

Ihanaa:) Paljon onnea PLUSSASTA!!!!!!! Ei sitä usko kyllä vaik ne viivat näkiskin,se vain on niin mahtava tunne!!!! Joskus voikin tulla niitä positiivisia yllätyksiä nopeammin kun osaa tai uskaltaa toivoakkaan!!! Ei muuta kun tuleppas kirjoittelemaan sinne heinäkuun odotus jutskaan sitten tai jotain. ISOT halit teille sinne missä ikinä asuttekin!!!!!

KIITOS=)*ottaa halauksen vastaan* Tää on varmaan pitkänkin aikaa uskomatonta, mutta saapi ollakin, kunhan kaikki vaan menee hyvin:)
Juup, aattelinkin, että sinne heinäkuulle sitten jatkamaan tarinoimista;), tosin näitäkin tyttöjä pitää käydä välillä Zemppaamassa;) ja kuulumisia vaihtamassa!!
Mihinkäs mustikka on vajonnut, maan alleko??entä muut ahertajat.....pitääkö kiirettä;)hyvähyvä!

Ihana uutinen Ulpu!!!!!Onnea koko perheelle kovasti!! Pakko oli tulla onnittelemaan (jos vielä täällä päin pyörit?) plussasta, se on takuuvarmasti unelmien täyttymys=) Ihanaa ja antoisaa odotusaikaa:)!

Ei täällä sentään maan alle vajottu, mutta ajattelin että on parempi jättäytyä vähän taka-alalle. Kun toivomme niitä kahta viivaa niin kovasti (niinkuin täällä kaikki!), ettei ajatuksiin muuta meinaa mahtuakaan. Jos nyt keskittyisin vähän enemmän kouluun ja haaveilisin vähän vähemmän, niin ei tulisi niin pettymyksiä sitten. Yritys on vielä ihan alussa, mutta jotenkin huomasin (vaikka olinkin valmistautunut ajatukseen, ettei tienkään heti tärppää) että menkat sai mielen maahan.. Niin kovasti täällä vauvaa halutaan, että kipeetä tekee:) Ajattelin et jos antaa vaan ajan mennä ja keskittyy muuhun niin se vauva tulee sieltä aikanaan. Tää on kyllä mun lempparipuuhaa jutella täällä teidän kanssa, mutta tuntuu ettei tee hyvää mulle, jos montakin kertaa joutuu pettymään jännäämisen päätteeksi. Ikävähän teitä on ollut, mutta näin saattaa olla parempi:) Tuun kyllä kurkkimaan välillä mitä täällä tapahtuu, mutta nyt keskitetään ajatukset muualle. (Ihan pikaisesti vain sanon, et menkat kai loppuu huomenna/pe, niin sitten päästään taas normaaliin päiväjärjestykseen) Tsemppiä kaikille yritykseen!!!!!

Hellou, oothan olemassa:) aattelin että oot niin masis ettet meitin seuraa kaipaakaan:(....;)Kiitos suuri onnitteluista, fiilikset on taivaissa=)!!!!!!!!
En oo liuennu vielä mihinkään(tästä seurueesta), enkä tiiä uskallankokaan...tuttu ja turvallinen seura kun on välillä kiven alla;) no kaippa se on pakattava nekin vähät kimpsut ja siirryttävä vaikka puoliks tonne odottajien puolelle....musta kun ei niin helpolla pääsekään eroon;), joten saatte tottua siihen , että täällä teitä ""terrorisoin"" ja houkuttelen mukaan tuonne odottajiin;) Jos alkaa jutut kyllästyttää, niin toki sitten saapi potkia kokonaan odottajiin;)

Toivotaan, että saahaan jengi kasaan tuonne odottajien puolellekin =)......mutta ennenkaikkea, pitäkäähän hauskaa vällyjen välissä=)

Täällä taas... Tuossa pidin neljän päivän puhe-karenssin. Lääkäsin määräämä, kun lähti viimesetkin rippeet äänestä flunssan takia. Ukko tais ainakin tykkäillä... =)
Onnea teille ketkä plussasitte, anteeksi oon vähä hutiloiden menossa nii en noita nimimerkkejä muista.... *ottaa ja rutistaa*
En tikkuillu minä oviksia, on sattunu jos on sattuakseen...
Jotenkin on ollu nii huono päivä tänään... No mut työkaveri sai perjantaina plussan, ovat kolme vuotta yrittäneet. Ja varmaan arvaatte onko se yhtään onnellinen siitä...!!!
Puolessa välin kiertoa ollaan ja jotenkin tuntuu että ne menkat tulee sieltä ajallaan, ja tuo tunne on vahva...!
Eli siis uutta kiertoa odottelemaan!!!
Terv. pikku piru

JIPPII! Onneks olkoon kaikille plussille! Ulpu: Hienoa että se tärppäs! Sitten vaan odottamaan että vatsa pyöristyy...;)
Anteeks vielä kerran mun viime purkauksia, mutta olo oli vaan niin maassa, nyt on onneks parempi niin ajatteli tulla katsomaan mitä tänne kuuluu? Mutta täälähän täydet bileet pystyssä... Onnea vielä kerran.
Ajattelin että lopetan nyt tän yrittämisen ja jatkan elämää, kyl se tärppää jos on tärpätäkseen. Fiilikset on jotenkin vaan tosi katossa juuri nyt, (tuntuu kun olisin vuoristoradassa). Ostettiin ikioma asunto nimittäin, ja päästään toukokuussa muuttamaan, toivotaan että musta ei olisi oikein mitään hyötyä silloin:) Ok, mä jatkan nyt aamua, mies nukkuu vielä niin saan vähän siivottu ennen ku hän herää, ajattelin että piristäisin aamua letuilla... Tuun tänne taas.....

Huhuu!! Onko täällä ketään?:) Ei oo ennen ollu täällä näin hiljasta! Missä te kaikki ootte ja miten on viikonloppu mennyt?=)

Mä kokeilin ovistikkuja tässä kierrossa, ja sain tikun näyttään plussaa kolme päivää peräkkäin. Mitähän tämä vois meinata?:) Meneekö se aina niin et se plussa on useemman päivän? Ku en tiiä...

Ihan piristävä viikonloppu ollu ja tänään isääki muistettu:) Tulkaahan muutki jutteleen tänne takas ni ei tartte yksin puhella:D

Mustikka? Mihin oot hävinny?

Nostetaampas meitäkin vähän ylemmäs kun on noin päässyt valahtamaan...:)

Hiljaista täällä tuntuu olevan, muutkin kuin minä piileskelevät jossain!? Käytiin taas vanhemmilla viikonloppuna ja tämäkin viikko on sellainen pätkä että kohta taas mennään sinne etelämpään. Kouluhommia riittää niin etten täällä ole paljon pyörinyt. Menkatkin hujahtivat ohi aika nopeasti:) Ja nyt mielitekojen mukaan peuhataan vällyjen välissä. Mulle sopii ehkä paremmin näin etten ole kokoajan tietoinen kiertopäivistä ja malttamattomana odottele oviksia. Aluksi se tuntui vaikeelta kun sitä tottui täällä viettämään niin paljon aikaa ja jännäilemään, mutta nyt on pää täynnä muita ajatuksia ettei kerkee edes haaveilla!

En ole tutstunut noihin tikkuihin, että onko se ihan tavallista että plussaa tulee päivä tolkulla=)!! Mutta kyllä kai te varmuuden vuoksi touhusitte joka päivä??

Mukavaa viikon alkua kaikille=) Toivotaan että kaikki äskettäin ovistelleet ovat jo kovaa vauhtia matkalla odottajien puolelle, plussaonnea!!!

Mulla kanssa vähän sama fiilis, et turhaa stressiä oikeestaan tulee kun odottaa oikeaa ajankohtaa... Mieshän siitä innoissaan on jotta joka päivä harrastellaan, mutta jotenkin itelleen tökkäs vähän... (en siis olekaan nii seksuaalinen...?) =) Tässä menkkoja odotellessa mennään etiäpäin.
Viikonloppu meni ja oli ja väsyneenä ei oikein voinu nauttia ollenkaan... Uskoisin että syksy tekee ja etenkin tämä lumen puute olon näin uneliaaksi ja ehkä vähän alavireiseksikin?
Joulua odotellen ja suunnitellen kaikkee kivaa aatolle =)
Tänä vuonna olis ihana tehdä oma ruokia täynnä oleva joulupöytä, U know, kinkut ja lootat ym rosollit, mut ukko ei syö laatikoita... =( eli se siitä notkuavasta joulupöydästä... =) ihan kyllä herahtaa vesi kielelle ajatellessa herkkukinkkua valmiina odottamassa syöjäänsä!!! XD
Hauskaa alkuviikkoa teille!
Pidetään poijjaat lippu korkeella!! ;)

Apua! Oon varmaan tulossa hulluksi! Odottelen menkkoja vasta viikon päästä, mutta jo nyt tuntuu vatsassa sellaista inhottavaa tunnetta, väsyttää kauheasti jatkuvasti, ruoka maistuu ja sitten taas ei, ruokailun jälkeen on huono olo, ihan oksettaa...oon varmaan vaan sekoamassa ja tunnen jo omiani...syysflunssaa varmaan, tai en tiiä, mutta en oikein tunne nyt kehoani.

Ootteko jo ostelleet joululahjoja, ? mä olen vasta huomannut et sielä on syksy, niin tääl puhutaan jo joulusta, oonpa taas elellyt omissa maailmoissani! hups!

Hauskaa illan jatkoa, toivon että puuhastelu tuntuisi hauskalta ja että odottelu antaa tuloksia!

Hei siskot...!
tuli tässä mieleen kun on semmonen kutina tuolla ala-mahassa (siis oikeesti, piti ihan revetä nauramaan ku kutitti sisältä päin) että onko muilla ollu tuommosta???
ihan siis alamahan kohdassa siinä häpykummun yläpuolella. Oli nimittäin juvela tunne, eikä ennen moista oo ollu... =)

Nipsu: Ei oo ainakaa mulla muistaakseni moista ollut:D Mut voin kuvitella:)

Mustikka: joo pitihän sitä ihan niinku varmuuen vuoksikki joka päivä oviksen aikaan yrittää:D Ei vaan enää kuiteskaa niin paljo tuo vauva-ajatus oo mielessä pyöriny ku esim. viime kierrossa...Muuten vaan oon pitäny hauskaa ja kyllä se lapsi tulee sitte ku se haluaa tulla:)

Hei!
Leppis: Toi on erittäin hyvä asenne, kyllä se tulee sitten kun on tullakseen.
Ajattelin etten ottaisi ens kierossa käyttöön ovistikkuja, ja muutenkin yrittäisin olla ajattelematta tätä kaikkea, vaikka se tuntuukin mahdottomalta.
Haluaisin vaan lasta enemmän kuin mitään muuta, tää vaan venyy, ja venyy.
Toivotaan että sitten kun vihdoin tulisin raskaaksi, niin odotusaika ja synnytys olisi helppoja, ja että lapsi olisi terve.... jne...

Ewa: Joo niinhän se välillä tuntuu...ite kokeilin ovistikkuja lähinnä sen takia et saisin tietää et tuleeko mulla ees sellasta:)

Voiko tikuilla saaha selvää et tuleeko ovis vai ei? Ku ainaki kolme päivää sain sen näyttään plussaa...

Huomenta taas pitkästä aikaa=)! (taas täällä keikkumassa aamuyöstä!) Kyllä sulla leppis varmasti ovikset tuli kun sait tikuilla plussan, eikö se juuri ole sen merkki? Oliko sulla jotain oireita noihin aikoihin, limoja tai jotain, mikä vahvistaisi epäilyjä!?

Ewalle ja muille: kyllä se minustakin tuntui aivan mahdottomalta unohtaa nää vauvajutut, mutta en vaan surffaillut täällä ja koulussakin oli sen verran kiirusta ja reissua oli tulossa niin kyllä ne ajatukset sai kertaheitolla muualle! Tikkuja en ole käyttänyt, vaikka hyvähän se on tietää tuleeko niitä oviksia edes, mutta ilman niitä pystyy (ainakin minä) olemaan vähemmän tietoinen kiertopäivistä. Sitten sitä koko asiaa ei ajattele, ja jos nyt ei tuloksia sen aikaisemmin saa, niin ainakin hermoilee vähemmän, mikä taas voi auttaa projektissa:)

Yksi tyyli sopii yhdelle ja toinen toiselle, eiväthän kaikki ota tikuttelustakaan stressiä, vaan ne auttavat vain kertomaan, milloin pitää toimia! Mutta luulen että jos löytäisin oviksen eikä silti tärppäisi niin sitten valtaisi epätoivo että miksi tää nyt ei onnistu. Kyllä se plussa varmasti meille kaikille jossain vaiheessa tulee! Elkäähän hermostuko!

Hauskaa viikonloppua kaikille (mulla kun se alkaa taas tänään) ja koittakaahan ajatella muutakin kuin vauvoja=))))!

Hei!'
Kauheeta surfailin ja etsin tätä palstaa, mutta en meinannut löytää....=(
Miten ´teilläpäin jännätäänkö jo tai onko kaikki saanneet jo sala plussia , kun ei teitä näy enään kirjottamassa. Meillä ruvetaan jännäämään kohta puolin....no joo, oon jo tottunut siihen että täti tulee. Niin se tulee taas silloin kun sitä vähiten haluaa ja odottaa, mutta ei se haittaa, sitten tulee taas seuraavaa kierto, jolloin on taas uusi mahdollisuus.
Mites ootte ajatelleet viettää viikonloppua?
Hauskaa viikonloppua!!!! Ja onnea kaikille

Päivittäin käyn aina lukemassa ainakin täällä. Aina ei ole mitään kirjoitettavaa, mutta mukava on lukea myös muiden ajatuksia. Mä oottelen tätiä kylään seuraavan viikon aikana. Sais se pysyä niin kaukana ku pippuri kasvaa, mutta jos vauvaa ei vielä saa, niin sitten tulis ees se täti. Ois ainaki aina uuestaan uus mahollisuus yrittää lasta:)

Nykyään vauvahaaveet on tuolla jossain pääkopassa. Enää en niitä ajattele kuin silloin tällöin ja neki tulee mieleen ihan salaa:) Tottakai edelleen vauvaa haluan eniten maailmassa, mutta se tulee sitten kun tulee. Näinkin on ihan hyvin. Mutta jos yli vuosi kuluu ilman mitään tuloksia, niin sitten lähen käymään lääkärissä. Nyt menossa kuudes yrittämiskuukausi. Edelleen jaksan olla toiveikas ja vain odottaa, sillä eihän sitä koskaan tiedä jos...=)

Tänään aloitin kuuntelemaan joululauluja:) Ihanaa ku tullu jo vähän lunta ja joulu tulee!! Joko te ootte tehny lahjahankintoja? Entä missä vaiheessa on talon koristelu?:) Ite oon yhen lahjan kummitytölle ostanu jo joku aika sitten, asuntoa en vielä oo koristellu, mutta enköhän senki kohta alota, ku niin hulluna ootan joulua:D

Viikonloppuja!

Yhteistyössä