vauvahaaveita 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hihhulihei!

Kp nyt 34/35, en millään malta oottaa,mutta ootettava on...kun kerran taloudellisia ollaan;) Tänään ei enää ruskehtavaa vuotoa, ihan on kirkkaaksi/kellertäväksi muuttunut..onneks. Tuolta jännääjiltä(44) sain rauhottavaa tietoa, että tuollainenkin on mahdollista, niin sanottua kiinnittymisvuotoa, jota joillain vain joskus on. saapi nähä.....tuppaa olee jo vaikeeta pitää nuo jalat maassa, mutta yritän;)!!

Onko sulla Mustikka ollu minkäänlaisia oireenpoikasia??????vaikka eihän se niitäkään vaadi, jos on tullakseen....:)

Kylläpäs Ulpulla ja Mustikalla kuulostaa lupaavalta!:) Peukuttelen sinne suuntaan missä ikinä sitte asuittekaa:D

Mua vähä masentaa...auto hajos jo toisen kerran reilun viikon sisällä ja taas monen sadan euron remontti pitäs tehä...osaa vaan ei meinaa löytyä ihan mistään! Niin et sellasta nyt..vauvarintamalla ootellaan vloppua, toivottavasti yritystä on makkarissaki vaikka tällasia huolia pitää koko ajan olla. Juuh, ei mikään hyvä päivä, toivottavasti teillä kaikilla on parempi!

Mitähän mää taas touhotin!! Selvästihän sulla luki ettei enää sitä rusehtavaa vuotoa oo...oli kait kiire saada omaa juttua ulos;) Huh! Onneksi ei moinen jatkunut=) Ja mikä laskupääkin mulla...eipä oo hääppönen!?

Maltahan nyt sen testin kanssa! Taloudellisuus ennen kaikkea (ja sitten sitä rynnätään ostamaan kaikenmaailman rättejä ja meikkejä:)), eipäs nyt tuhlailla siellä;) Plussiahan me aiotaan vaan testata vai mitä? Vaikka kutkutteleehan tuo jännitys, että välillä tekis mieli kipaista hakemassa pari testiä..

Oireenpoikasista kyselit. Mahaa on välillä nipistänyt ja vihlaissut, mutta olen pelannut varman päälle ja tulkinnut ne menkkaoireiksi ettei sitten tuu kovin kova täräys maan pinnalle kun se täti ampaisee kylään. Nännit on mullakin arat ja pystyssä heti jos sattuu hipaisemaan:) Mutta tätäkin on tapahtunut ennen menkkoja pillereiden lopettamisen jälkeen. Syömisen jälkeen saattaa tulla öklötys, varsinkin jos joku tulee jonkun kahvin ja suklaan kanssa liian lähelle, tai kun kävelee sämpylän syönnin jälkeen ruokalan ohi niin hyi hitto kun on tunkkainen ja äklö haju! Mutta se voi johtua muustakin. Oon kokoajan niin täpinöissäni, ja jos jotenkin on innostunut ja jännittynyt niin eipä silloin ruoka houkuttele. Aamulla maha kurisee kunnolla, yleensä ei oikein nälkä aamuisin. Pari päivää on pitänyt kokoajan käydä tarkistamassa onko menkat alkaneet, kun tuntuu siltä. Eli valkkaria (onneks on tähän mennessä ollut vaan sitä!) tuntuu riittävän. Maha on ollut myös turvonnut, mutta sekin voi olla menkkaoire.

Lupasin itselleni etten vahdi oireita, mutta kun rupee miettimään oikein niin onhan noita, johtuvatpa ne sitten mistä tahansa. Sen verran pessimistiä minussa on etten millään uskalla ajatella että heti alussa vois muka tärpätä. Sellaista. =)

Leppis: mun sympatiat on sun puolella, nuo autorempat on aika syvältä, ja vielä pari kpl:tta viikon sisään:( Siksi mulla onkin bussikortti:)! Heh. Mutta toivottavasti nuo murheet jää makkarin ulkopuolelle;)

Kiitos peukuista:) Toivottavasti ne vörkkii ja me plussataan (vaikka oonkin tällainen pessimisti)! Nyt en kehtaa tukkia tätä palstaa enempää..

Taas minä. Joko te kyllästytte;)? Mutta kun tuntuu että nyt on niitä kriittisiä hetkiä milloin menkat alkaa. Oottelin jo alku viikosta, mutta nyt on jo perjantai! Eikä tätiä oo näkynyt. Kp 31 tänään..mutta voihan se olla et kierto on vaikka 35 päivää, eihän tuo tälläkään palstalla harvinaista ole:) Pelottaa et ne kohta pamahtaa päälle:( Kääk! Ulpu ja muut, nyt vertaistukea tarvitaan! Kirjoitelkaahan muutkin kuulumisia kuin minä;) Jänskättää aika lailla, vaikka aikaisemmin yritin olla vaan tosi coolisti ja ootella miten ""äijän"" käy! Mukavaa viikon loppua=))))

Ja vaan ei muuten masentanu mua kun myytiin mun auto pois ylimääräsenä! piti itkee kyyneliä, nimittäin krokotiilin kyyneliä!! =) Ihan hyvä kun saa vaan alta pois. nyt sit vaan täytyy kävellä töihin =( Ukko sellasessa vuorossa että ei voi samallakaan kyytiä mennä. Mutta eipähän pääse lihomaan liikaa, kun joutuu kävelemään. Sen huomas kyllä jo kesällä kun tuo ajokortti lähti ylinopeudesta, nii joutu 4kk kävellen tai pyöräilemään ja kún nyt oon taas vajaata kaks kuukautta käyny autolla nii on paino noussu hiukan.

Mulla itelläni ei sinänsä oo harrastuksia. Ratsastamassa kävin tuolla työkaverin luona pari vuotta, mutta sit joutu myymään hepan pois, että jäi sekin juttu sitten. Siinä kyllä unohti kaiken. sen vaan että satulaan pääsi, nii mieli oli tyhjä. =) Nyt ei oo muuta kun se koira, jonka kanssa voi vaan rajotetusti käydä lenkillä, kun se on vähän reppana... =)
Nii se vaan taas tuli viikonloppu, tänään tulee vieraita illalla ja puhe oli lähtee käymään tuolla yöelämässä. joutaahan tuota menemään kun ei oo tärpännykkään vielä.
Kuinka muuten porukka on suunnitellu menonsa? ihan sittenkin kun se lapsi on syntyny? Kyllähän sitä varmasti jossain vaiheessa haluaa käydä ulkona, ihan vaikka leffassa ukon kanssa. Mummut varmasti kattoo perään, kun vaan ei liian usein ala siihen...?
Tuntuu hassulle suunnitella kun ei vielä oo kummempaa varmuutta asioista=)
Kuinkas mustikka?? tuulia...ko? ;)

Nyt täytyy meidän leppiksen kanssa kaivella vaatekaappien pohjia ja etsiä kaikkein seksikkäimmät alusasut päällemme kuin vaan mahdollista, että viikonloppu on tohinaa täynnä =D *alkaa miettimään, missä ne mummon vanhat alkkarit onkaan...* josko ne lupsatuulet hönkisivät tänne meille ja muillekkin odottelijoille...
Happy odotusta ja aherrusta! =)

Hauskaa viikonloppua!
Kohta se nimittäin alkaa, eli aherrus nimittäin. Kävin eilen ostaa lisää ovistikkuja jotta tietäis paremmin, milloin pitää tsempata oikein kunnolla, viimekuun tikut loppuivat nimittäin kesken! Kyllä se joskus tärppää, toivotaan, toivotaan että se olisi tää kuukausi!!! Ahkeraa aherrusta ihan kaikille, niin plussille kun miinuksillekkin, onhan se muutenkin hauskaa ja kivaa. Lisäplussa olisi jos sitä saisi sillä aherruksella aikaseksi jotain pientä kivaa tonne vattan pohjalle elelemään 9kk:si

Oothan aika aamuvirkku:)...kiva vaan että täällä on taas luettavaa, kun itse paikalle ehtii! Niin se vaan jännäys tarttuu ja omalla kohalla nousee kokoajan;) Oottele oottele, tai jos et jaksa enää oottaa, niin helppohan se on tehä testi;)(joka saattaa jo näyttää mikä on tilanne)
Itellä mieliala nousee ja laskee, siis tuntuu niin varmalta ja kohta taas aika epävarmalta. Mutten jaksa paniikkia ottaa, kun ei oo enää omissa käsissä tuo tulos, parhaamme ollaan tehty ja tehään vastakin ,jollei nyt tärpänny:) Mulla onneks työpäivä tänään, niin ei kerkee kokoajan miettiä ollako vai eikö olla;) Aattelinkin tuos että on se(mustikka) aika jalat maassa mimmi, kun ei hötkyile, mutta samassa veneessähän tässä sitten ollaan;)
Oliko sulla Mustikka mitään oireita, mistä vois jotain päätellä??Itellä ns. oireet vähentyny, lämmöt samalla tasolla(+37,3), massua nykyään jomottaa enempi ku vihloo..mut siinähän se(nälkä tosin tuntuu olevan kokoajan;))
Kuulolla ollaan, jos lisää vertaistukea kaivataan;) muuten kaikille mukavat vloput;)!!!!

Nipsu: :D Hmm...*miettii vaatekaapin sisältöä*Ihan hyvä idea, pitää koittaa toteuttaa vielä se!;D

Mulla oottelee tuolla pöydällä ovistikkuja...tänää varmaan kokeilen ekaa:)

mites mustikka??Melko jännät paikat siellä:) Piän peukkuja ja varpaita pystyssä sulle et se täti ei tuu!:)

Kauan odotettu viikonloppu;)

Kiitti kaikista peukuista ja varpaista;)Pitäkää vaan pystyssä! Ei kyllä edelleenkään merkkejä menkoista, mutta en uskalla testatakaan vielä. Tosin ei suurempia oireita tänään muutenkaan. Kyllä jos ne ei kohta ala niin.... Mutta tuoreessa muistissa on kuitenkin leppiksenkin ylläritäti, että saattaa nuo kierrot jostain syystä heitelläkin. Ei tässä enää tiedä miten päin olisi.

Mun mies sanoo että sillä on sellainen olo että nyt on vauva mahassa tai sitten hormonit hyrrää tuhatta ja sataa, kun mää vedän sellaista ruokaa mitä en yleensä koskaan, eikä tee mieli mitään mitä yleensä. Mutta kuka tässä vauvakuumeessa selväjärkisenä pysyisi!! Saattaa olla tosiaan että kun haluaa niin paljon vauvaa että kroppakin reagoi vaikkei raskaudesta tietoakaan. Ja lauantaimakkarakin alkaa maistua hyvälle=)

Nyt ovistelijat kunnon showt pystyyn kotona niin johan alkaa tulla tulosta;)

Mustikka: Ei muuta ku pää pystyssä ja ajatukset vaikka ulkona ni ei turhaa ehi miettiä sitä tätiä:) Kyllä se sillon pitäs pois pysyä jos sitä ei rupee huuteleen:)

Mä toivon ihan hulluna et sulla ois pieni kelluvauva mahassa...mä en edellisten yllärimenkkojen jälkee oo oikeen ees vauvaa miettiny...oon vaan muuten pitäny makkarissa hauskaa ja se vauva tulee sitteku se haluaa tulla:D

Vois huomenna kokeila sitä ovista nuilla tikuilla ja ruveta sitä seuraamaan:)Toivottavasti mulla ees ne ovikset tulee ku ei koskaan oo kierron välillä ollu mitään tuntemuksia oviksesta:)

Pistin hääpuvunki huutonettiin myyntiin:) Turhaan sitä omassa kaapissa pitää jos siitä ois jollekki muullekki hyötyä ja iloa ku mulle oli:) Ei sitä toisaalta raskis myyä mut ei sitä ikuisesti kaapissakaa haluais pitää;)

Mukavaa viikonloppua kanssasisaret!!:D

Jatkan tätä yksinpuhelua täällä...:)
Onko täti pysyny poissa ulpu ja mustikka??Rupee jännittään enemmän teijän puolesta...
Nipsua on kai turha kysellääkkään ku se on niin syvällä siellä vaatekaapin uumenissa:D Vai miten se menikää?:)
Tänää testasin ekaa kertaa ovistikulla ja nega tuli...ehkä huomenna tai maanantaina sitte!:)
Mukavaa vlopun jatkoa kaikille, älkää kokonaan näitä sivuja unohtako ja mun antako yksin täällä jutella:)

Hei!
Ovis tikut ei ole vielä näyttänyt mitään mutta kun tää kierto on niin sekas niin ehkä aloin tikuttaa myöhässä... tai en tiä.
Hauskaa on kuitenkin ollut niin onko muulla väliä, oihan se kiva jos sais pienen vauvasiemenen tässä kaikessa hauskuudessakin.
Mullakin on vanha hääpuku tuola kaapissa, mutta en ole raaskinut pistää myyntiin. Vaikka se olis varmaan ihan fiksua!
Jatkoja ja onnea, niin odotukseen kun puuhasteluunkin.
Leppis ei sun tarvii yksinpuhelua harrastaa kyll käyn kattoo mitä tääl on aina kun kerkeen!

Moikka!!!

viimepäivinä ollut työharjoittelussa niin kiirettä ja kun kotiin on päässy on vain nukkunu päiväunet ja illan katsellu telkkaria,olo on välillä tosi yököttävä ei oikien tiedä miten ois. Tässä on nyt sitten viel vko putkee harjoittelua ja sit ip kerhon vetoa jokunen p sitten näyttö vko edessä ja ihanaa sit stressaava opiskelu saakin jäädä jokuseks aikaa:))) neuvola onkin sitten sen näyttöviikon jälkeen ja sit se ultrakin joskus joulukuun alussa:) odotan kovasti sitä päivää!!! kaikki on sujunut hyvin vaikka tämä paha olo vaivaakin nyt nuo rinnatkin ovat oireilleet,kun aikaisemmin ei ole mitään oireita niissä ollut. Kaikki tämä on sen arvoista ,kun se pikkunen sitten kesähelteellä putkahtaa kesken kesäpiknikin:D no toivottavasti ei nyt ihan sillai synny. no mut nyt pakko lähteä taas työharjoitteluun kehitysvammaisten pariin!!!! kyl vähä ottaa päähän ku joutuu kaikki viikonloput olemaan työharjoittelussa!!!!

Pitkästä aikaa täällä! Annoin teille muillekin vähän suun vuoroa välillä;) Oltiin viikonloppu muistelemassa ekaa yhteistä viikonloppua, samassa paikassa, samalla porukalla mut 2 vuotta myöhemmin. Oli mahtavaa=) Täti ei vielä oo täräyttänyt meille, mutta pessimismi jatkuu ja voimistuu. Ei mitään tuntemuksia muutakuin et kohta alkaa menkat oikein tohinalla. Mieli on jo ens kierron puolivälissä kun siellä teidän kelkassa on kerran tilaa=) Ainut mikä on tässä vaivannut on hurjat halut:) Toivotaan et tää jatkuu seuraaviin oviksiin asti;) En tiedä mikä on mutta tuntuu siltä ettei tärpännyt. Kyllä sen kai sit tietää kun on raskaana. Mitään en kyllä juonut muuta kuin novellea, ihan varmuuden vuoksi, mutta muut ottivatkin mun edestä! Tollaiset muistelureissut on kyllä ihan parhaita, suosittelen;) On kuin ois rakastunut uudelleen!!

Ulpu, kuin sun tilanne on??? Oliko kivat pikkujoulut ja tätikään ei yllättänyt:)

Heipsun!!

Meinasin jo, etten aattele vauvajuttuja tänä vloppuna ja pysyn näiltäkin sivuilta poies...mutta mutta;) eipä onnistunu:) täällä taas!!
Tätsyä ei oo näkyny ja pikkujoulut meni mukavasti..kovasti tosin työkaverit pommitti, et miksen juo holillisia(alko-), ootko raskaana??, mut olin tietty autolla ja tänä aamuna taas töihin, joten ei tarttenu niillekään ""valehdella"", kun en tosiaan tiedä tilannetta. pk 37/35 ja ens viikolla vois jopa uskaltaa testata;)

Hyvä et on se täti pysyny sunkin luota pois=) Mustikka!!elä lannistu vielä....kukapa tietää, mullakin mieliala tosiaan välillä tuota ja välillä tätä, en jaksa uskoa...ja kohta taas en muuta teekään kun uskon=)joten päättele tuosta nyt sitten...?!!

Zemppiä kuitenkin...kuulumisiin=)!!!

Noniin, eihän siinä kauankaan mennyt kun vaistoni osui oikeaan! Kyllä se nainen aavistaa milloin on raskaana ja milloin menkat on tuloillaan. Sellainen olo oli tänään, että ei *piip*, kohta ne ihan varmana alkaa, ja reippaan lenkin ja saunan rohkaisemina ne sitten uskaltautuivat ihmisten ilmoille;) Turhaan en ollut siis pessimistinen (joskin pieni toivo eli salaa mukana)! Tänään oli kp33, mutta siis taas kp1 lähti käyntiin. Odottelin jo alkuviikosta niiden alkamista sillä hataralla perusteella, et pillerikierto oli säännöllinen, mutta nyt vasta toiset luomumenkat alkoivat, eli kierto ei oo tietysti vielä asettunut aloilleen. Mutta tästäpä ne hurjat halut johtuivatkin=) Ja kaikki oireet aiemmin voi (niinkuin pessimistinä osasin epäillä) tulkita juuri menkkaoireiksi. Nekin kun ovat minulle uutta, kun kahden vuoden pillereiden aikana ei ollut minkäänlaisia pistelyitä massussa/nännien nöpötystä;)

Toivotaan Ulpu että sulla täti pysyy poissa vielä tosi kauan!!! Ja saadaan toka + palstalle:) Ja monta lisää parin kolmen viikon päästä. Puuhastelkaa ahkeraan siellä kaikki kohtapuolin ovistelijat! Ja minä malttamattomana odotan että täti häipyy ja päästään taas petihommiin ja jännäämään tärppäiskö tästä kierrosta!

Voi harmi...*rutistaa mustikkaa*...mut piähän tyttö pää pystyssä ja anna pian kenkää sille tädille että pääset uusiin yrittämisiin!:) On tämäki ihan kivaa...;)

Peukutus jatkuu tarmokkaana ainaki Ulpun kohalla vielä...ja kaikkien muittenki! Ei muuta ku takaisin sänkyyn entistä tarmokkaampana kaikki me!:D

Heips!
Kivat mulle, tänään sain sitten ovistikun näyttää plussaa, kuumetta on 38.7c ja petipuuhat ei ainakaan tällähetkellä herätä minkäänlaista kiinostusta. Toivottavasti teilä menee paremmin, mä lähen käymään lääkärissä.

Mäki sain tänää ovistikun näyttään plussaa!:) Pitää sit toimia sen mukasesti:D

Mut voi vitsi ewa, toivottavasti sulla kuume laskee nopeesti ja paranet taas...ei kyllä ihme jos ei petipuuhat kiinnosta nuin kovassa kuumeessa. Koitahan parantua!!

Voi teitä, kun ootte ihania=)mukava lukea jutusteluita, kiitos peukuista ja tosi lämpöinen rutistus Mustikalle:) minä kun olin NIIN varma, että vaavi siellä sun massussa möngertää...mut ei siis auta lannistua=)!!! Sänky kutsuu....Ewallekin pikaisia paranemisia, lepää nyt , niin jaksat taas paremmin;)

Ite sain niinkin paljon aikaseks, että kävin ostamassa raskaustestin....hmm...vielä en sitä tosin tee, aattelin jättää huomiseen, niin on sitten olkapää jota vasten pettymyksen kyyneliä voin itkeä......noo...eli mieskin on sitten paikalla ja saahaan yhessä jännätä, jatketaanko vielä ""treenejä"";) Oonhan tuota toivonut, että menkat raskauden takia myöhässä on, mutta se epäilys siellä kalvaa, voiko olla mahollista. Mutta huomenna siis ....saatte tekin tietää:) Kauniita unia...;)

omaa napaa:Eilinen meni täysin buranan voimalla? Illalla onneksi vointi parani niin paljon että tuli vähän intoa, jne..

Nyt kysyn tyhmiä, mutta ois kivaa saada vastauksia tuli jotenkin syyllinen olo?! Saako raskautta yrittäessä syödä mitä lääkkeitä tahanssa tai pitäiskö vaihtaa jo silloin näihin rohdosvalmisteisiin jotka ovat sitten raskauden aikanakin sallittuja?
Ootteko muuten lopettanut kaikki paheet näit raskautta yrittäessä?
Itse en ole käyny oikein missään viimeiseen n.8kk, ja alkoholin nauttiminenkin on jäänyt muutamaan viinilasilliseen illallisen yhteydessä.

Ewa: Mä en ainakaan oo vaihtanu lääkkeitä mihinkään vielä. Sitte vasta jos (ja kun) :) raskaaksi tulisin ni lopettaisin kaikki tai siirtysin käyttää nuita raskauden aikana sallittuja lääkkeitä...en oo ainakaa kuullu et ne pitäs jos yrittäessä lopettaa..
Mä en oo juono enää pitkään aikaan, ei oo ongelmia sen suhteen:)

Yhteistyössä