Vauvahaaveet =) 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palleroinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitti palleroinen uudesta ketjusta! Tapanahan on sitten, että aina se plussaa joka alottaa uuden ketjun! ;) Joten mä peukutan sua jo nyt! Niin ja mielellään kaikki muutkin tietty!

Nyt saunaan.....

Huomenta!

Mä oon kyllä ihan tulisilla hiilillä... Laskeskelin tuossa että mua jännätään 12.2. paikkeilla. Toivotaan, että saisin silloin siihen oikeaan tikkuun Plussan! Laskettu aika olisi kahdenkin eri laskurin mukaan 22.10. Gamala kun mie hössötän.....

Pitäs varmaan palata kuitenkin pilven päältä maan pinnalle, mutta sen tiedän et jos menkat alkaa tullaan korkealta ja kovaa silti. Pitäs ihan googletella, noita lapsettomuussivuja tms... Kun mulla ei ole vielä tutkittu munanjohtimia ja mitä muuta kaikkee siellä gynekologian polilla nyt tutkitaankaan... Voihan se olla että vaikka nyt oltiinkin just oikeella hetkellä liikkeellä ettei raskaus syystä tai toisesta PÄÄSE alkamaan... Munanjohtimet tukossa tai keho hylkii siittiöitä... Masentavaa!

Töissäkin sain taas vaihteeks viime viikolla kuulla että "nuorena ne lapset pitää tehdä, etten tee samaa virhettä kun hän että nelikymppisenä vasta...." HUOKAUS!

Palaan "töihin" eli taustailemaan tämänkin päivän ketjussa......

Kuumana on Aaja hiilet täälläkin! =) Mä kävin kanssa laskeen lasketun ajan ja se ois 8.10. ;) Mulla nyt siis Kp 32/28-30. MUTTA mielestäni rinnat ei ole enään niin kipeät kun ne kerkesi tuossa pari päivää olemaan, joten oletan että kierto vaan heittelee ja menkat alkaa tänään(menkkakivut tosiaan puuttuu). Viime kiertohan oli ensimmäinen 28pvän!

Meillä työkaveri sai toissapäivänä tytön!! Että näin ne liippaa läheltä..enään yksi minun lisäksi jolla ei VIELÄ ole lapsia.
Mutta nyt koiran kans taas pakkaseen tarpomaan.. Pitäkää ed. peukkuja! IIIK!!
Kyllä täälläkin aikas korkealta pudotaan, jos täti löytää.. :(

+++++++++++++++++++++kaikille+++++++++++++++++++++++++++++++++

Anteeksi Nuka.. minä vaan omaa napaa hehkutan ja sinä tosiaan jännäät siellä!!!! Minä peukutan ja varvastan koko päivän. Pidä meidät ajan tasalla!!! Tiedä vaikka molemmilla olis tärpännyt............... Oispa ihanaa!

mä en saa töitä tehtyä YHTÄÄÄN... voi kerpele....

Nukalle supertsempit! bd bd bd bd kyllä tää nyt vois olla SITÄ! :)

Hö, aajalleki juteltu et nuorena lapset pitää tehdä! Paskammarjat, miksei ihmiset ajattele ettei niitä nyt tosiaan niin vaan tehä!!!! bd bd bd kaikille, eikähön nyt tehä ne lapset nuorena;)

Ja sitten taas hetki töitä....

Nuka bd bd bd bd bd !!! Kaikki sormet ja varpaat pystyssä ja ristissä nyt sun puolesta!!
Ja Aajalle myös! :)

Täällä-kin pakkanen paukkuu, mukavaa välillä näinkin. Koira raasu nosteli tassujaan, kun käytiin pikku lenkillä.

Täällä kp 23

Juu, mää oon saanu kuulla jo monta kertaa kyseiseltä henkilöltä et "kun mulla on mies" niin eihän siinä ole enää mitään ongelmaa, lapsentekoon kun ei muuta tarvita kun se mies.... VOI TSIISUS! Ja meidän pitäs ostaa talo (sellanen 200 000 euroa maksava), kun "ollaan nuoria"... YMPH! Mä jo sanoinkin et kun minä nyt jään työttömäksi niin sillä mun viidelläsadalla eurolla kuussa ei taloa makseta. Kun mies maksaa autolainaa ja nämä isommat kulut elämisessä / asumisessa jo nytkin. Nojoo, pitää vaan nyökkäillä ja hymyillä.....

mutta peukkuja pidetään.. itse kullekin ;o)

Hei ellit!

Tulin nostamaan peukut teille pystyyn. bd bd bd Jotenkin nyt vasta tajuaa, kuinka vaikeaa se raskaaksi tulo itselläkin oli kun ns. "ulkopuolisena" seuraa palstaa. Kuukausi on pitkä aika aina odottaa - ja pettyä... Mutta kovasti toivon teille plussia ja pehmeitä paketteja jouluun mennessä!!!! :)

Meille sitten syntyä tupsahti kummityttö sunnuntaina, ja maanantaina käyttiin jo häntä tervehtimssä. Voitte vain kuvitella...on ne vaan niiiiiin ihania. Kamala ikävä jo nyt! :)

Terkkuja vaan kaikille, ilmoitelkaahan sitten pian kun jotain tapahtuu...! Taustailen yhä ahkerasti.
Maria

Tervehdys!

Nukalle peukut pystyssä! Täällä käyn seurailemassa tein uutisia edelleen. Tuolta odotuspuolelta aina karkailen.

Mulla ei nuka tullut minkäänlaisia oireita, ei alussa, eikä vielä tähän päivään mennessä (Rv 11+2). Paitsi toki menkat jäi tulematta =) Väsymys on jatkuvaa, mutta eipä taida muita oireita enää tullakkaan. TSEMPPIÄ! Toivotaan että nyt olisi tärpännyt!

Aajalle myös peukutukset! Mulla tärppäs nimenomaan siinä kierrossa, jolloin ei tod.jäänyt epäselväksi oviksen ajankohta. Siihen temput päälle ja tulos oli positiivinen!

Nyt tässä akuutteja jännääjiä vaan tsemppasin (tyhmä minä). KAIKILLE KUITENKIN TASAPUOLISESTI PLUSSAONNEA!!!!!

Lena rv 11+2

Kaunis kiitos kaikille peukutuksista!! Koittakaa jaksaa vielä pari päivää..minä en meinaan usko tähän ihan heti!!=) Mutta ei niitä vielä kyllä ole näkynyt! Tänään ole kyllä ihan kunnon menkka kivut ja kävinkin töissä monesti tarkistamassa asian. Kun päästäisiin tonne perjantaihin niin uskaltaisin jo ajatella testaamista. Mutta kyllä se jäisi silti maanantaille..sitten olisi vapaakin.
Olisi Aaja tosiaan mahtavva plussata yhdessä!!!! bd bd bd myös sinne!!!
Nyt yritän mennä nukkumaan, huomenna on pitkä työpäivä.Ja Kp 33!!(pisin vuosi sitten 34) Hyvää yötä!

Tsemppiä Nuka!!! Kyllä on jännät paikat! Peukkuja pitelen täällä minäkin.

Itsellä kp14... Nyt pitäis tehdä jo jotain mutta kun mies tulee vasta perjantaina työmatkalta kotiin! Ottaa päähän. Vähän oli oviksen merkkejäkin jo tänään. :( Hitto jos menee ohi koko kierto tällä kertaa. Kuukausi on taas pitkä aika odotella. Blääh.

Kylläpäs minä olen nyt surkealla tuulella.. Täti selvästikin tulossa kyläilemään :( Koko aamupäivän hermot oli niiiin kireellä ja sitten kuulin radiosta, että Kirka on kuollut. No, eihän siitä meinannut tulla yhtään mitään -minun päivästä siis. Vaikka en olekaan koskaan ollut mikään Kirka fani (sen nämä tunnetuimmat laulut on kyllä musta ihan jees, vaikka nuori olenkin :) ja jotenkin aina Kirka on musta ollut ns. "kunnon ihminen"), niin silti olen ollut koko loppu päivän ja illan ihan alamaissa ja suruinen :( Hassua. Hormoonit hyrrää. Kai. Voi surku. No huomenna on päivä uus.

t. palleroinen alamainen

Niinpä... oman vanhenemisen huomaa siitä, kun lapsuudesta asti tutut julkimot kuolee.. Kuten Juice ja Kirka, ja Spede. Mäkin olen tavannut Kirkan kerran, työn merkeissä joten kyllä sitä minäkin eilen pysähdyin kun huomasin netissä otsikon, että Kirka on kuollut.

Mutta nyt minä koitan tänään keskittyä töihin (joopajoo....) ja peukutan samalla Nukaa ihan hillittömästi!!!!!!!

Onko Palleroisella jo parempi mieli?
Minäkin olen jännännyt Nukan kuulumisia..
Älä Aaja välitä muista, minäkin sain vasta tänään kuulla, että 'ei luoja laiskoja elätä'. kun pitäisi kuulemma vaan ruveta tekemään jotain yö työtä tämän jo nyt pitkiä päiviä vievän työn lisäksi, kun erehdyin mainitsemaan ettei oikein ole vara pitää taloa. Onneksi kaikki muut aina tietääa siat paremmin kuin itse ;)
Ihana talvipäivä täällä muuten, tuli hyvälle tuulelle kun aamulal käveli kirpsakasas pakkasessa.
Peukutukset kaikille!!! bd Auringonpaiste väkisin tekee minut optimistiksi, että kakki menee vielä hyvin!

C81 kp ei-kiinnosta-edes-laskea-kun-ei-tässä-kierrossa-kuitenkaan-suostunut-mies-yrittämään

Jep, kyllä täällä alkaa olla parempi mieli. Aamulla herätessäni mietin yhden sadasosasekunnin verran, että "ai niin, se Kirkakin kun on nyt kuollut..." Mutta sitten heti perään ajattelin kyynisesti, "no, minä kun en sille voi mitään". Että sellastahan se elämä on. Koko ajanhan ihmisiä kuolee, mutta kun joku julkkis kuolee, niin tietty sen tietää koko maa.

C81 *hali* sulle :)

Koira tuijottaa sen näkösenä tossa vieressä, että tarttis varmaan viedä sitä kohta lenkille :D Hyvin aneleva katse on toisella -> *lopeta jo se typerään ruutuun tuijottaminen ja tuu mun kaa ulos leikkimään* :)

kp 24!

Nuuukaaaa?!!

Terkut tännekin! Nukaaaaa...älä kiusaa, testaa jo. Hyvältä vaikuttaa, todellakin=) Ja Aaja, milloin sulla on testipäivä??

Olkaa valppaana, nyt mä puhallan (PPUUUUUUUUUUUHHHHH!!!!) plussaa tähän ketjuun kaikille!

BM (rv 12+5..huih=)

Voi vitsit Nuka! Pahoittelut tädistä!!!!*halaa kamua lohdutukseksi*

Omanapa: taustailen jatkossa enemmän, koska miehen simotestit tuli ja en tie saadaanko koskaa biologista lasta ja jos saadaa vaatii erittäin paljon toimenpiteitä. ELi erittäin heikolta näyttää. Ei tuu ainakaan luomuna mitään.

Tsemppiä kuitenkin teille! bd bd bd bd

Voi Nuka surkeuksien surkeus ja kurjuus! *halii*

Thelma: Ai niinkö huono?! *lohtuhali sinnekin* Sitten kun jaksat niin tulehan kuitenkin kertomaan, mitä se testi näytti. Ja kunhan saatte ajatukset järjesteltyä.

Mun testipäivää ei tiedä.. kerkeekö testaamaankaan mut jos ovis oli kp 14/15 niin sitten odotan 28 päivän kiertoa eli 11.2. Katotaan nyt, mahikset on hyvät jos mulla on röörit auki ja muutenkin kaikki on kropassa kunnossa mutku sitä ei vielä tiedä. Mahassa on ollu tänään ihme tuntemuksia, mut tuskin se mitään tarkottaa ainakaan näin pian oviksen jälkeen... Ovis oli siis sunnuntaina tai maanantaina.

Pitäsköhän mun pitää huomenna ommoolommoo? Kuumetta nostaa, kurkku on kipee ja lihaksia vihloo.. Lenkille en ainakaan lähde, vaikka pitkästä aikaa on siedettävästi pakkasta, vain -10 astetta. Pitää mennä takas sohvalle huovan alle ja alottaa kanavasurffailu.... ;o)

Pahoittelut Nuka *lohturutistus*

Thelmalle myös pahoittelut simppatestistä. Voiko olla niin ettei yksikään miehesi siimahännistä selviytyisi maalin asti.. ?? *ihmettelee* Eihän lääkärit aina kaikkea tiedä.

No voi itku...Nuka, ei ole sulla helppoa, olen niin pahoillani, sulle soisin sen plussan (*tarjoaa käden, nostaa kaverin suosta ja halaa*)

Thelma: Olen niin ikään pahoillani puolestanne. Sellainen juttu, että polttaako miehesi? Olen nimittäin kuullut/lukenut, että röökin lopettamisella simppojen kunto on vaihtunut lähes toivottomasta kohtalaiseen. Jaksamista sinulle myös.