Vauvahaaveet 15 =)

  • Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti
titi-uu
Pe 17.12.

Heituli -------------- 31/33-136--------------20----------------Esikoinen
lele86----------------23/26-36---------------21----------------Esikoinen
heho-----------------6/26-29--------------14----------------Esikoinen
Tiili-85---------------20/29-37--------------14----------------Esikoinen
Minmie--------------23/27-32---------------32---------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------24/26-32----------------4-----------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08

Nopsaan tässä piipahdan, oon ollunna poies pitkään.. Mutta mukana olen yhä! Vaihdoin tuohon listaan itselleni nyt ajan tasalle nuo tiedot ja päivitin muutenkin, toivotaan että kiireessä meni kaikkien osalta oikein!

Nopsaan lukaisin tuolta juttuja ja voi vitsi, tässähän on tapahtunut kaikenlaista mun poissaolon aikana! Onnea kovasti kaikille joita uskaltaa onnitella ja muille tsemppiä, täällä myö vaan jatketaan vielä.. Mutta keskitynpä tarkemmin tässä illalla ku on aikaa taikka päivänä jonain, nyt taas hetkeksi moimoi!
 
titi-uu
No niin, nyt pääsin viimein rauhoittuun kunnolla ja lukemaan kuulumisia. Ja heti tottakai pahoittelut siitä, että oon ollut poissa sanomatta mitään, muutamia huhuilujakin oli tuonne jo tullut kun en ole mitään itsestäni antanut kuulua. Syytän työ- ja elämänkiireitä, väsymystä ja sen sellaista - taas kerran. Huono selitys, myönnetään. Mutta toisaalta, samalla olen ollu ajattelematta ja pohtimatta liikaa ja nautiskellut elämästä. Ja toki siis myös seksistä ;) ties vaikka sillä olis hyviä seurauksia!

On täällä kyllä ihanaa porukkaa.. Noita juttuja kun tuolta lukee, niin huomaa, että mulla ainakaan ei ole muuta paikkaa, jossa purkaa kaikenlaisia ajatuksia. Ja tuntuu, että toisinaan sitä purkaa omia ajatuksiaan ihan sillä, että lukee muiden juttuja, ei tartte tosiaan edes kirjoittaa mitään itse kun jo tulee paremmalle mielelle. Mullakin on ympärillä kaikenmoisia tarinoita: on niitä, jotka on raskautuneet helposti ja niitä, joilla yritystä on ollut ensin pitempään, sitten raskautuneet. Ja on niitä, jotka yhä yrittävät ja heitä, jotka ovat (vissiin, en voi tietty olla varma koskaan, mutta iän puolesta olen näin päätellyt) jo lopettaneet. Ja sitten on heitäkin, jotka eivät muksuja halua - ainakaan nyt. Herkkä ja varovainen saa siis välillä itsekin olla tunnustellessaan ja kuulostellessaan muiden tuntemuksia, kun puhe kääntyy lapsiin. Toivon vain, että ihmiset olisivat sitä minunkin kohdallani eivätkä töksäyttelisi :/ lienee olis parempi olla utelematta yhtään mitään, jos ei voi olla varma onko yritystä takana vain ei ja miten kauan ja millä tapaa. Minun kohdallani tää asia ei (ainakaan vielä) ole painostanut, mutta olen vierestä suunnilleen seurannut, miten kipeää utelut voi tehdä. Hyvien kavereitten kanssa heitetään toki läppää kovastikin, mutta sellainenhan ei tee hallaa, kun ollaan samassa jamassa ja tunnetaan toisen tilanne. Ikävimpiä on ne puolitutut ja uteliaat sukulaiset..

Minunkin korviini on kantautunut vauvauutisia ympäristöstä ja kyllä, olen tosi iloinen heidän puolestaan. Mutta mulla on vielä niin lyhyt historia tässä suhteessa että omalta kohdaltani on helppo olla ihan vilpitön. Ja etenkin, kun toisessa tapauksessa kyseessä on pitkä yritys ja pelko siitä, että ei muksuja voi koskaan saada! Toivotaan siis tätä samaa positiivista tuulahdusta myös tänne!

).( ja sitten vielä hiukan lisää omaa, että varmasti ette jaksa lukea loppuun ;) mulla edelliset menkat tuli ja meni, kierto jäi lyhyemmäksi ku vähään aikaan. Nyt sitten onki jo taas tää hetki, ku ajatukset kääntyy odottelevalle kannalle.. Siihen oon tyytyväinen, että rennosti olen ollu ja paneskelu on ollu kyllä varsin antoisaa ja riemukasta. Ehkä se on tää ainainen pimeys mikä sen tekee, tiiä sitten. Mutta ainaki ukon kanssa on ollut varsin lämmintä. Ja siinä sitä on sitten unohtanu kaikenlaisen ajattelunki, piti tuossa listaa päivittäessä ihan kattoo kalenterista että millonka mulla on edelliset menkat edes ollu ku sekin päässyt unohtuun. Että josko ne menkatki unohtais tulla tällä kertaa ;)
 
Sara82
Tervehys taas pitkästä aikaa!
Käyn kyllä päivittäin täällä lukemassa, mutten ole ehtinyt kirjoittelemaan, olisi niin paljon asiaa..
Kävin silloin 10.12 nt-ultrassa yksityisellä ja kaikki oli hyvin. Liikkui niin paljon ettei meinannut hyviä kuvia ehtiä ottaa. :) Ajattelin sitten että kerron kotona jo raskaudesta, mutta lähdimme viikonlopuksi reissuun niin siirsin kertomista siihen että tulemme takaisin. Ajattelin että sitten maanantaina lähden aamusta salille kun kaikki oli hyvin. Sunnuntaina kun olimme kotimatkalla tunsin, että jotain tuli housuun. Ajattelin josko olisi jotain valkovuotoa, mutta sitten kun sitä tuntui vain tulevan kunnolla ja pelkäsin että tulee jo houujenkin läpi niin pakko oli mennä vessaan (oltiin juuri huoltoasemalla onneksi). Siellä sitten näin että sehän oli kirkasta verta mitä oli tullut, ja siinä oli hyytymiäkin. Säikähdin älyttömästi ja loppupäivän itkin kun olin varma että nyt tuli keskenmeno.

Verentulo kuitenkin väheni ja muuttui rusehtavaksi. Sain onneksi käydä sitten kuuntelemassa ma neuvolassa sydänäänet ja ne kuuluivat. Tuntui vain että olin taas "turhaan" huolissaan kun neuvolassa sanoi että usko nyt että kaikki on hyvin ja joillakin voi tulla koko raskauden ajan verta kun limakalvot ovat herkemmät ja vuotavat helposti. Tottakai säikähdin kun verta tuli niin paljon, enemmän mitä aikaisemmassa vaiheessa raskautta oli tullut. Siihen jäi taas minun aikomus lähteä salille tuon verenvuodon takia. Nyt voisi taas lähteä (jos uskallan edes suunnitella) mutta nyt on niin paljon kaikkea kiirettä. :( Toivottavasti kiireet pian hellittää ja ei tulisi uusia vuotoja niin pääsisin liikkumaankin.

Kotona olen nyt kuitenkin kertonut raskaudesta ja on helpompi olla kun ei tarvitse salata etten pysty kahviakaan juomaan.

Heho, itsellänikin oli juuri raskaaksi tullessani sellainen kierto kun en odottanut/ajatellut ollenkaan raskaaksi tulemista, odotin vain, että kierto loppuu ja "pääsen" syömään keltarauhashormonia ja sen jälkeen clomeja, jonka jälkeen olisi ehkä mahiksia tullakin raskaaksi. Meni toivo kun lääkäri silloin sanoi ettei minulla edes irtoa munasolua ( vaikkakin ovistestit näyttikin muuta). Viimeiseillä kierrolla en saanutkaan tikutettua ovista, mutta olin alkanut tekemään testejä ilmeisesti liian myöhään, eli se oli jo ollut koska olen nyt raskaana.

Nyt on monella jännät päivät, toivotaan parasta!

Hyvää joulunodotusta kaikille! Koitetaan pystyä rauhoittumaankin. :)

Tänään tulee 14 viikkoa täyteen.
 
Marenki
Oletko ajatellut Sara82, että sinun ei ehkä kannattaisi enää kirjotella raskaudestasi tällä palstalla? Jotkut täällä ovat yrittäneet lasta 1,5-2-vuotta ja sinä tulit raskaaksi puolen vuoden jälkeen.
 
Kaikki kukat
Oletko ajatellut Sara82, että sinun ei ehkä kannattaisi enää kirjotella raskaudestasi tällä palstalla? Jotkut täällä ovat yrittäneet lasta 1,5-2-vuotta ja sinä tulit raskaaksi puolen vuoden jälkeen.
Katkeruus on ikävä asia, miten toisen onni on sulta pois? Eiköhän monia ketjulaisia kiinnosta Saran kuulumiset.. Eiköhän vapaalle keskustelupalstalle saa kirjoittaa kuka tahansa.
 
Viimeksi muokattu:
Minmie-79
Voinen kaikkien meidän vakkareiden puolesta sanoa, et kyllä me halutaan kuulla kuulumisia niiltä, jotka on täällä kirjoitelleet ja onnistuneet.

Kiitos siis Saralle kuulumisista ja hyvä, ettei vuoto ollutkaan mitään sen pahempaa. Ehkä kannattaa ottaa rauhassa, ettei vahingossakaan tuu mitään ei toivottuja ylläreitä.
 
Minmie-79
Ma 20.12.

Heituli -------------- 34/33-136--------------20----------------Esikoinen
lele86----------------26/26-36---------------21----------------Esikoinen
heho-----------------9/26-29--------------14----------------Esikoinen
Tiili-85---------------23/29-37--------------14----------------Esikoinen
Minmie--------------26/27-32---------------32---------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------27/26-32----------------4-----------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
 
Heituli
Kiva kuulla Saran kuulumisia, ja pelkällä säikähdyksellä selvisit! :)

(.) Täällä ei ole oireita suuntaan eikä toiseen. Mitään tuhrua, alavatsa kipuja, selkäkipuja, ei mitään. Kunhan ei vaan menkat olisi työstressin takia nyt hakusessa :( Testiä ajattelin tehdä vasta viikonloppuna, odottelen nyt ihan rauhassa alkaako ne menkat vai ei. Eipä tule joulun alla turhaa pettymystä, jos testi näyttääkin negaa :(
 
Heituli
Ti 21.12.

Heituli -------------- 35/33-136--------------20----------------Esikoinen
lele86----------------27/26-36---------------21----------------Esikoinen
heho-----------------10/26-29--------------14----------------Esikoinen
Tiili-85---------------24/29-37--------------14----------------Esikoinen
Minmie--------------27/27-32---------------32---------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------28/26-32----------------4-----------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08


Minkäslainen tilanne on Minmiellä ja titi-uu:lla? :)
Täällä ei edelleen oireita suuntaan eikä toiseen. Kipeänä vain olen :( kunhan nyt jouluksi edes parantuisi tauti!
 
Minmie-79
No eipä tässä ihmeempiä. Mulla ei kans oo oikeen mitään tuntemuksia. Toisaalta en ois ees yllättyny, jos mulla vähän myöhästyis, kun on ollu aika jännittävät pari viikkoa. Tietty sen lisäks, et on vähän stressannu joulua ja kaikkea siihen liittyvää (onneks lähes kaikki ruokia lukuunottamatta on valmista) niin mulle sattui tosi kauniit ja rohkeat:mainen juttu... Tällasta ei oikeesti tapahdu muualla kun amerikassa ja telkkarissa... Viime viikon maanantaina mulle soitti mun isä, jonka kanssa en ole IKINÄ ollut missään tekemisissä, saati et olisin nähnyt hänet koskaan. Siihen asti oli ollu (31,5 vuotta) yksinhuoltajaäidin ainoa lapsi (paitsi 7 viime vuoden ajan mulla on ollu kolme sisaruspuolta, ei kovin läheisiä), niit nyt mulla onkin siis isä ja 4 sisarusta ja vielä kolme puolikasta lisää. Unohtamatta, että mä oon täti vaikka kuinka monelle ja keväällä musta tulee isotäti... Tässä on ollut paljon sulattelemista...

Lisäksi selvisi, että myös siskollani (!? en taida tottua tohon ikinä) on ollut ongelmia tulla raskaaksi. Voisko siis mun ongelmat olla vaikka sukuvikaa... Ehkä sekin joskus selviää....
 
heho
Minmie- vautsi mita uutisia! Tuo on kylla just kun jostain Kauniit ja Rohkeat episoodista (tulikohan vahan 'suomennettua' tuo sana- hih hih). Toivottavasti saisit viela vauva uutisia kaupan paalle.
Peukut on pystyssa kaikille jannaajille!!! ++++++++++++
Tanne ei mitaan uutta. Hyvahkot ajat alkoivat eilen ja yritysta tulee mutta niinkuin olen sanonut, ollaan miehen kanssa pari paivaa eri osoitteessa ja ne TODELLA hyvat paivat jaa nyt kayttamatta. Noh, eipa tarvitse turhaan jannata tassa kuussa (mulle ihan hyva asia, etta paasee vahan irtautumaan tasta vauva-asiasta).
Omasta puolestani on todella kiva etta vanhat listalaiset kirjoittavat tanne uutisia. Se tuo myos toivoa meidan joukkoon. Jos meita aktiivisia jasenia ei tuo haittaa, eipa sen pitais haitata niita jotka lukevat mutta eivat itse ota osaa keskusteluihin.
Hyvaa Joulua kaikille!!
 
titi-uu
Ke 22.12.2010


Heituli -------------- 36/33-136--------------20----------------Esikoinen
lele86----------------28/26-36---------------21----------------Esikoinen
heho-----------------11/26-29--------------14----------------Esikoinen
Tiili-85---------------25/29-37--------------14----------------Esikoinen
Minmie--------------28/27-32---------------32---------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------3/26-32----------------5-----------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08

Heippatirallaa kaikki, päivittelin taas ja näin siis minulla.. Kuten jo odottelinkin ilman sen kummempia pohdiskeluja. Tästä se taas lähtee, melkein jo tein päätöksen, että ensi kierrossa otetaan kaikki irti..

Minäkin kuulen varsin mielelläni Saran kuulumisia, samoilla linjoilla siis kuin muutkin. Toivotaan, että kaikki sujuu hyvin ja pääsisit pian nautiskelemaan ilman ainaista huolta. Vaikka lienee se on aina mukana, ainakin omalla kohdallani varmasti tuossa tilanteessa olisin aika varpaillani.

).( vauvauutisia kuuluu ympäriltä eikä siinä, mukavaahan se on. Ehkä joskus minullakin.. Joulukin on jo ihan ovella, rauha maassa ja elämässä, kotona siistiä ja puhdasta, parisuhde kukoistaa ja kaikkea. Onnellisella mielellä, mukavaa on tämä elämä juuri nyt! Ulkona sataa lunta, kiireetön aamu takana, pellot ja metsä lepäilee hiljaa. Voi onnea kun on hyvä mieli ja olo. Mukavaa päivää kaikille, rauhallisia ja lämpimiä ajatuksia täältä korvesta!
 
Minmie-79
Ke 22.12.2010


Heituli -------------- 36/33-136--------------20----------------Esikoinen
lele86----------------28/26-36---------------21----------------Esikoinen
heho-----------------11/26-29--------------14----------------Esikoinen
Tiili-85---------------25/29-37--------------14----------------Esikoinen
Minmie--------------1/27-32---------------33---------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------3/26-32----------------5-----------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08


Ihan turhaan ajattelin, et myöhästyy :D

Nyt ois joulu ruuan laittoa vailla valmis. Kauppaan ei tarvi enää mennä ja ruuanlaittokin on jaettu kaikkien osanottajien kesken, joten paljon ei ole sitäkään edessä...
 
ei anna kirjautua..
eli lele täällä kirjottelee.. tää hiton sivusto ei oo toiminu mulla moneen päivään. ei anna kirjautua ja jumittaa kokoajan.. arggh!

To 23.12.2010


Heituli -------------- 37/33-136--------------20----------------Esikoinen
lele86----------------1/26-36---------------22----------------Esikoinen
heho-----------------12/26-29--------------14----------------Esikoinen
Tiili-85---------------26/29-37--------------14----------------Esikoinen
Minmie--------------2/27-32---------------33---------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------4/26-32----------------5-----------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08


Ei saatu parasta joululahjaa täälläkään vaan ehkä se huonoin..eli täti pyyhälsi joulunpyhiksi tänne... :(
Tässä on nyt aika paljon mietittävää.. täähän tarkoittaa käytännössä että keväällä siirryttäisiin IVF-hoitoihin.. ja se onkin sitten jo raskas hoitomuoto.. nää hoidot on muutenkin aikamoinen koettelemus ollut parisuhteelle ja omalle psyykkeelle.. en tiedä vielä miten jaksan kun tämä käy vielä rankemmaksi.. Nyt on kyllä polillakin joulutauko.. ja me pidetään taukoa varmaan ainakin tammikuun loppuun.. eli ehkä jopa kaksi kiertoa tulee nyt väliä ennen uutta yritystä...
Ilman tuota hormonaalista tukea en usko että me voidaan edes raskautua.. koska nyt on nähty jo pariin otteeseen että suuresta lääkkeellisestä avusta huolimatta follit eivät ole "kasvaneet" tarpeeksi... eli tuskinpa tuolla mitään tapahtuu ilmankaan..

Minmie: Meillä on myös samainen kauniit ja rohkeat-tapaus ollut.. Meinaan mun mies kun oli 34 vuotias niin lähdettiin "kadonneen jäljille" ja selvitettiin missä hänen isänsä on.. tiesi kyllä nimen ja syntymäajan mutta ikinä ei ollut tätä tavannut.. ja minä sitten sain monen mutkan kautta selvitettyä yhteystiedot ja aloin soitella ja yhdestä numerosta sitten tärppäsi oikea ihminen... pari kertaa ovat siis nyt tavanneet.. mutta oli kieltämättä todella jännä tunne olla mukana tuollaisessa ja varsinkin se ensimmäinen tapaaminen kaikkien vuosien jälkeen.. huh!

Sateenkaari: Hyvää joulua sinullekin <3

titi-uu: hyvää ja rauhallista joulua sinullekin (mekin asustellaan keskellä metsää... ja tässä vanhassa hirsitalossa on kieltämättä ihanan jouluinen tunnelma... <3 )

Heituli: toivon kovasti että teille tulisi se ihanin joululahja... olisit niin ansainnut sen plussan siihen tikkuun.... <3

Kaikille muille myös tasapuolisesti toivon rauhallista ja kiiretöntä joulua... <3 Koitetaan nauttia siitä mitä meillä on, vaikka se välillä vaikealta tuntuisikin.. tekee varmasti hyvää meistä jokaiselle.. <3

PS/ kertoilkaahan sitten olitteko olleet kiltisti? ;)
 
Heituli
Täällä testattu tänään nega :/ Joten eipä tullut sitä maailman parasta joululahjaa vieläkään. Epäilen, että menkat on nyt myöhässä stressin takia. Joten toivottavasti alkaavat heti joulunpyhien jälkeen. Hirveän pettynyt olo ei kuitenkaan ole, kun tietää tämän tilanteen ettei niitä lapsia välttämättä luomuna tule. Mutta kyllähän ne toiveet heti herää kun menkat myöhässä :/

lelelle menkkapahoittelut :(
Minäkin olen miettinyt just tuota, miten rankkaa tuo henkisesti itselle ja parisuhteelle nuo hoidot. Siksi en ole uskaltanut vielä siihen hommaan ruveta. Kevään mittaan on tarkoitus vielä lekurissa käydä ja ruveta miettimään mitä ruvetaan tekemään vai ei mitään.

Minä toivotan kaikille oikein hyvää ja rauhallista joulua!!!
Tämä lähtee nyt joulunviettoon kullan viereen sohvalle <3
 
Minmie-79
Rauhallista Joulua kaikille ketjun ihmisille myös täältä!

Toisaalta hyvä, että täti tuli hyvissä ajoin, ettei tartte miettiä ja jännäillä joulua vaan voi todella ottaa aivan kaikessa rauhassa. Meillä on ollu puhe klinikalle menosta vuoden vaihteen jälkeen, kun ei tässä todella nuorrutakaan enää. Se on kuitenkin ens vuoden juttuja.

Miinuksena tädin tulossa nyt on se, et mies toivoi joululahjaksi mulle hepeneitä ja ne on hankittu, mut en todella sullo itseäni niihin tädin turvottamana... Mie saa lahjansa siis vähän jälkikäteen...
 
titi-uu
Iloista ja rauhallista joulua täältäkin kaikille! Toivon teille hyvää mieltä, lämpimiä ajatuksia ja rakkautta..

Niin ja Lele: kuinkas sattui, myökin asutaan vanhaa hirsitaloa.. Tunnelma on tosiaan aivan ihana. Ja pakkanen paukkuu nurkissa, saa kyllä tällaisilla ilmoilla uuneja lämmitellä ettei tule kylmä sisälle asti ;)

Ja nyt vielä päivitän, tämän myötä vetäydyn nautiskelemaan jouluaattoaamun kahvikupillisesta.. Ulkona on vielä hämärää ja pakkanen paukkuu. Tuli loimottaa uunissa, kynttilöissä tulet.

Pe 24.12.2010


Heituli -------------- 38/33-136--------------20----------------Esikoinen
lele86----------------2/26-36---------------22----------------Esikoinen
heho-----------------13/26-29--------------14----------------Esikoinen
Tiili-85---------------27/29-37--------------14----------------Esikoinen
Minmie--------------3/27-32---------------33---------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------5/26-32----------------5-----------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
 
Heituli
La 25.12.

Heituli -------------- 2/33-136--------------21----------------Esikoinen
lele86----------------3/26-36---------------22----------------Esikoinen
heho-----------------14/26-29--------------14----------------Esikoinen
Tiili-85---------------28/29-37--------------14----------------Esikoinen
Minmie--------------4/27-32---------------33---------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------6/26-32----------------5-----------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08

--------------------------------------

(.) On se jännä, kun tekee raskaustestin, niin samana päivänä alkaa tuhruttelemaan! Jouluaattona aukes hanat sitten kunnolla, eli sainpa sitten erittäin epämieluisan joululahjan. Mutta hyvä että menkat alkoi, ettei kierto venynyt ihan mahdottomaksi.
 
titi-uu
Ma 27.12.

Heituli -------------- 4/33-136--------------21----------------Esikoinen
lele86----------------5/26-36---------------22----------------Esikoinen
heho-----------------16/26-29--------------14----------------Esikoinen
Tiili-85---------------30/29-37--------------14----------------Esikoinen
Minmie--------------6/27-32---------------33---------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------8/26-32----------------5-----------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08

--------------------------------------

Pahoittelut Heitulille näin heti alkuun.. Mutta hyvä niinku itsekin sanoit, että kierto ei ainakaan nyt veny enempää!

).( Minulla pientä hiljaiseloa näin kierron tässä vaiheessa ja joulun keskellä, kaikinpuolin.. Noo, kohta alkaa taas olla sitten käsillä humuaika, että ehkäpä sitä voisi sitten pistää lakanaa sileäksi ;) tai ryppyyn, ihan miten vaan. Mutta hiljaista, hiljaista. Joulunpyhätkin meni rauhassa ja nopeaan, pienellä sairastelulla höystettynä. Että hohhoijaa..
 
titi-uu
Ti 28.12.

Heituli -------------- 5/33-136--------------21----------------Esikoinen
lele86----------------6/26-36---------------22----------------Esikoinen
heho-----------------17/26-29--------------14----------------Esikoinen
Tiili-85---------------31/29-37--------------14----------------Esikoinen
Minmie--------------7/27-32---------------33---------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------9/26-32----------------5-----------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08

--------------------------------------

Päivittelin taas.. Onpa täällä hiljaista, taitavat kaikki olla vielä joululomilla taikka sitten paluu arkeen on ollut kiireinen! No, toivotaan että tässä vuodenvaihteen tienoolla alkaa tulla taas kuulumisia. Katselin tuota listaa ja ainakin Tiilin kohdalla saattaisi näyttää jännittävältä kohtapuoliin..?

Seikkailin tuolla netin ihmeellisessä maailmassa ja lueskeltuani kaikenlaisia juttuja tulin siihen tulokseen, että minulla ei kyllä ole mitään valittamista taikka huolia olemassakaan.. Sitä vaan niin helposti käpertyy omaan maailmaansa ja katselee vain sitä niin läheltä, että ei huomaa miten hyvin kaikki kuitenkin itsellä onkaan: varsinaista yritystä takana vasta vähän, toimiva suhde miehen kanssa ja kaikinpuolin asiat hyvin. Ja silti jotenkin on usein niin kiukkuinen ja ärisee ihan turhasta ja murehtii pieniä, joutavia asioita. Huoh. Tälläkin palstalla on jos jonkinmoista vastoinkäymistä ja surua ollut itsekullakin.. No, toivotaan iloja ja plussatuulia, onnenhetkiä ja tähtisadetta tästä eteenpäin ja ensi vuodelle! Mitäpä sitä muutakaan voi, tsemppiä siis.

).( väsymys, tympäisy ja makoista unet on vielä vieny voiton, mutta hyvät tärpit aion kyllä hyödyntää tässä lähiaikoina. Saapa sitten loppukiertoon jännäämistä.
 
lele86
Mulla taitaa olla aina hiljaista eloa nää alkukierrot...

Jotenkin niin kovasti toivoin että tuo kolmas inseminaatio ois tuottanut tulosta...
Alkaa taas mielikin tehdä tepposia.. oli lyhyt vierailu tädillä, vaan kolme päivää (suht normaali, mutta kuitenkin niukahko vuoto... mutta loppukierron lugesteron oireet eli vessassa ramppaaminen ja pahoinvointi jäivät päälle..) kävin eilen pissalla 29 kertaa!! ei ehkä ihan normaalia.. aloinkin miettiä sitä endon mahdollisuutta omalle kohdalle kun sitä ei ole tutkittu minulta ja siinä taitaa olla oireena myös tuo vessassa ravaus...(siis 2007 minulta on tähystyksellä leikattu umpisuoli ja niissä lääkärikertomuksissa olisi kuulemma maininta jos siellä mahdollisia kiinnikkeitä/endoa olisi??) ja siksi ei ole laparoskopiaa tehty..
Pissatulehdukseksikaan en oikein tätä usko...

Pelottaa vähän seuraava hoitomuoto kaikkine lääkkeineen ja punktioineen.. ja miehen kanssa luultavasti keskustelun paikka... maksaa ensimmäinen apteekkireissu noissa ivf hoidoissa varmaan ainakin sen 600e + siihen poliklinikka maksut (27e kerta/5-6 käyntiä varmaan tulee..) Nuo nyt on vaan siis veikkausta ja mitä olen kuullut yhdeltä kaverilta, jonka tuttuva on pidemmän aikaa hoidoissa ollut miehensä kanssa..

Olen miettinyt että noitakin hintoja.. mun mielestä lapsen saamisen pitäisi olla jokaisen naisen etuoikeus ja tuntuu että ihan kun tämä lapsettomuus ei jo tälläisenään olisi tarpeeksi raskasta ja ihan kuin rankaisuna nuo lääkkeiden hinnat ovat myös pilvissä.. :( (okei, tiedän että moni ajattelee nyt että sittenhän sitä rahaa vasta meneekin kun lapsi tulee, mutta mielestäni sitä ei voi verrata tähän..)
 
heho
Ke 29.12.

Heituli -------------- 6/33-136--------------21----------------Esikoinen
lele86----------------7/26-36---------------22----------------Esikoinen
heho-----------------18/26-29--------------14----------------Esikoinen
Tiili-85---------------32/29-37--------------14----------------Esikoinen
Minmie--------------8/27-32---------------33---------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------10/26-32----------------5-----------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08

Takaisin lomalta. Voih- kun taalla olis ollut hyvia uutisia odottamassa. Noh- kylla se siita. Halit Lele, Heituli ja Minmie.
Lele- kertomasi hinnat ovat kylla kalliit mutta onneksi Suomessa ei kuitenkaan mene konkurssiin hoidoista- kai? Vai en tieda. Teilla on siis mahdollisuus menna hoidot lapi ja saada lapsi, varmaankin jo aika pian. Olen ihan samaa mielta etta hoidot pitaisi olla halvempia/ ilmaisia(?)- kaikilla naisilla pitaisia olla oikeus apuun tulla raskaaksi- eihan kukaan halua menna hoitoihin sekuvain tietaen stressin ja mahdollisen vaikutuksen suhteeseen. Niinkun olen kertonut aikaisemmin, taalla nuo samat hoidot alkaa 10 000-15 000 per yritys, monet maksavat 60 000 etta onnistuu....on kuulemma 'gold/silver memberships". Joo- siis ne myy eri arvoisia hoitopaketteja.... Jarkyttavaa.
Arsyttaa kun nuo Hollywood tahdet tulee raskaaksi yli 40- vuotiaina ja eivat kerro etta hoitojen avulla ja maksettu on paljon. Celine Dion on kaynyt vissin 6 ivf'aa lapi, siis taalla puolen maailmaa silla sais talon. Pistaa vahan arsyttamaan : /
Eihan normi ihmisilla ole tuommoisia rahoja....
Hyvaa kai vaan pitaa odottaa. Itsella ei ole mitaan uskoa etta olis tarpannyt tassa kuussa kun ei oikein paasty hyodyntamaan. Ensikuussa sitten taas kova yritys.
Minunkin pitaa kiittaa upeasta miehesta joka vaan jaksaa pitaa toiveita ylla ja josta tiedan tulevan mahtavan isan.
Hyvaa Uutta Vuotta kaikille ja toivotaan etta meidan kaikkien toive vauvasta tulee toteen maagisena vuonna 2011. Toiveena etta me kaikki listalaiset paasemme pois listalta ; )
+++++++++++++++
 
Minmie-79
Ihanaa kun heho jaksaa olla niin postiivinen...

Mulla on ollu taas sellanen päivä, et alta pois.

Eniten vituttaa (anteeks ruma sana) ne jotka ilmottelee odottavansa jo toista lasta oman yrityksen aikana...
 
lele86
Minmie: Ei ole kovin pitkä aika kun yksi ystäväni (jolle olen näistä hoidoista ja yrityksestä kertonut avoimesti) soitti.. (Hän odotti esikoistaan jo silloin kun meillä oli myös yritys käynnissä) niin siis tosiaan soitti ja kyseli ensin että mites meidän "projekti" etenee ja kyseli noista inseminaatioista jne.. sanoin sitten että just testailin taas negan (tää tapahtu toisen inssin jälkeen siis) niin hän tuumas siihen että -no harmi, mutta hyvä että joillakin onnistuu, meille tulee toinen keväällä! ja ääni oli aurinkoa täynnä. Oli taas se tunne että sai kymmenen puukon iskua vatsaan... Sen jälkeen tein päätöksen että en puhu enää ystävillekään näistä hoidoista... en halua säälipisteitä enkä lisää tuollaisia töksäytyksiä.. Jos joku tuttu olisi jolla olisi myös nuo hoidot meneillään, olisi huomattavasti helpompi puhuakin..
 

Yhteistyössä