Vauvahaaveet 15 =)

  • Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti
heho
Noh se siita. Tassa kuussa ostin vaaranlaisia ovistesteja (luulin ostavana clearblue'n hymynaama testeja mutta vain halvemmalta valmistajalta). Mutta ne onkin niita "odota etta viiva tummuu vastine viivan nakoiseksi"... noh, sehan tummui vahasen kierron 9 paiva, ehka pikkasen enamman kierron 10 paiva ja 11 paiva (eli eilen) ei tullut olleskaan viivaa... hopo testi. Noh, me siis yritettiin tasma-iskulla eilen. Se saa jaada siihen koska saattaa olla jo myohaista muutenkin. Muutenkin olo on semmoinen etta ei haluta nyt panikoida tasta koska spesialistille on meno muutenkin.
Mutta- pakko ostaa niita kalliita testeja ensikuussa.
Tuliko teille muille ovis aikaisemmin siina kuussa kun putket tutkittiin?
Gyne ei ole vielakaan soittanut, ei silla etta odotan mitaan uutisia mutta paasempa sitten varaamaan ajan spesialistille.
Ystavan synttareita juhlimaan viikonloppuna- otan kylla alkomahoolia!
Tsemppia kaikille piinaviikoilla oleville!
 
Liplap
La 11.2.
Minmie-------------23/27-32---------------50-----------Pikkukakkonen
lele86--------------9/26-33---------------31-----------Esikoinen (tauolla)
Tupu_--------------15/27-------------------18-------------Esikoinen
Emmastiina-------16/28-------------------4---------------Esikoinen
heho---------------14/26-28--------------25--------------Esikoinen
mammaliina-------23/28--------------------1------------Pikkukakkonen
Pampula ----------23/29--------------------5------------Pikkukakkonen
Liplap--------------18/25-28---------------13-------------Esikoinen

Heho: Mulla näytti olevan tässä putkien tutkimuskierrossa ovis 11. pvä. En ole testaillut aiemmin ovista kuin kerran ja silloin se oli testien mukaan 13. pvä eli nyt olisi ollut vähän aiemmin. Toisaalta lääkäri totesi jo putkien tutkimista edeltävässä ultrassa että ovis on kohta tapahtumassa eli en tiedä oliko tutkimuksella sinänsä mitään vaikutusta.

Tämä on kummalista kun suurimman osan viime vuotta kierrot oli säännöllisesti n. 27pvä, mutta nyt kun asiaa on alettu seurata niin ne näyttävät lyhentyneen selkeästi eli on ollut pari 25 päivän kiertoa. Viime kierrossahan loppuvaihe oli vielä vähän lyhyen oloinen eli nyt jännätään mikä tämä kierto nyt sitten on, mutta lyhyeksi kai jää joka tapauksessa (jos menkat yleensä alkavat viimeistään 14 pvä ovulaatiosta).

Ensi la on jo kauan aikaa sitten suunniteltu baari-ilta kavereiden kanssa. Hieman huono ajoitus, kun jos ne alkaa niin olen todennäköisesti lievästi sanottuna allapäin ja jos eivät ole vielä alkaneet, mutta testi ei näytä mitään niin en varmaan uskalla ottaa liiemmin alkoholia. Periaatteessa olen ajatellut että plussaan saakka syödään ja juodaan ihan vapaasti, mutta huomaan että loppukierrosta ei alkoholi kuitenkaan maistu.

Toivottavasti Pampulan oireet ovat ihan oikeita raskausoireita eivätkä johdu Lugesteronista!
 
Minmie
Mä oon sitä mieltä, et ei voi elää silleen, et mitä jos mä oonkin raskaana, enkä tiedä sitä vielä ite. Ja jos oikein muistan, niin oon joskus jostain lukenu, et alkiolla on oma verenkierto, oliko pari viikkoa kiinnittymisestä, eli periaatteessa, sä et voi vahingoittaa sitä alkiota niin kauan kun et ite tiiä siitä.

Mä olin ite pari viikkoa sitten (joo, aika turvallista aikaa) työporukan kanssa istumassa iltaa ja aika kosteen oli se ilta singstareineen ym... En millään suostu ottaamaan omista ottamisistani mitään morkkiksia vaikka on yritys ja hoitokin päällä, koska en kovinkaan usein ota. Saatan juoda siiderin joskus vaikka pizzan kanssa, mut varsinaisesti humalassa oon n.2 x vuodessa.

Jos alkaa elämään niin, ettei koskaan tee mitään "kivaa" sen takia, et voi olla tärpänny, vaikkei sitä vielä tiedäkkään, niin voi samantien lakata elämästä. Mä oon koittanu miettiä pääni puhki, et oisko sillon kun esikoinen sai alkunsa, ollu jotain mitä mä tein, söin, join, tai jotain joka olis voinu siihen vaikuttaa, mut on siitä jo viitisen vuotta aikaa, joten ei kai ihme, etten voi muistaa sen aikasta arkielämää... Hui, siitähän tulee parin kuukauden päästä viis vuotta kun tärppäs, koska mummoille kerrottiin äitienpäivänä...
 
Pampula
Iiks. Tein eilen hetken mielijohteesta Predictorin varhaisen testin ja siihen tuli hento viiva. Ostin sitten vielä varastoon Apteekin oman ja Clearbluen viikkonäytöllisen ja tein niistä sen Apteekin testin jo eilen illalla. Siihen tuli ihan selvä, vaikkakin vaalea viiva. Tänä aamuna sitten menin jo tekemään CB:n vaikka olin vakaasti aikonut odottaa pari päivää ja niin vain tuli siihenkin teksti Raskaana 1-2. Kai sen nyt sitten voi jo uskoa.

Tosi tosi aikaistahan tämä on (dpo 11 tänään), mutta toivottavasti pysyy matkassa... Ja jos myöhemmin tulee murheita niin iloitsen nyt ainakin siitä, että jo tähän vaiheeseen on vielä päästy.

Tsempit teille ja toivon kovasti että muillekin tulee iloisia testituloksia!
 
Emmastiina ei kirj.
Onnea Pampula!!! Ihanaa!

Olipa ihan ylläri kun tulin teitä moikkaamaan =) Täällä siis ovis bongattu taas kp14 ja DPO 3 mennään. Täti tai testi tulee siis 23.2. Hauskaa kun kierto on niin säntillinen että lähes kellonajan pystyy kertomaan...
 
Pampula
No joo... taisin riemuita ennen aikojaan. Tein tänään varmistustestin aamulla nähdäkseni vahvistuuko viiva, mutta minusta se olikin heikompi. Olisi kai sen nyt pitänyt jo vahvistua. :-/

Ei kai auta muu kuin odottaa ja katsoa, miten homma jatkuu. Plääh.
 
Minmie
Ti 14.2.

Minmie-------------26/27-32---------------50-----------Pikkukakkonen
lele86--------------12/26-33---------------31-----------Esikoinen (tauolla)
Tupu_--------------18/27-------------------18-------------Esikoinen
Emmastiina-------19/28-------------------4---------------Esikoinen
heho---------------17/26-28--------------25--------------Esikoinen
mammaliina-------26/28--------------------1------------Pikkukakkonen
Pampula ----------26/29--------------------5------------Pikkukakkonen
Liplap--------------21/25-28---------------13-------------Esikoinen

Hyvää ystävänpäivää!

Pampulan testailusta rohkaistuneena minäkin testasin. Plussan. Kirjaimellisesti siihen clearbluen "plussa"testiin.

Vielähän tää on aikaista ja mitä vaan voi käydä (muistissa se edellinen kerta, kun testasin päivää ennen kun menkkojen piti alkaa ja ne alkoikin sit ajallaan...) Mutta täysin selvä plussa testissä. Sanaton.
 
Pampula
Ti 14.2.

Minmie-------------26/27-32---------------50-----------Pikkukakkonen
lele86--------------12/26-33---------------31-----------Esikoinen (tauolla)
Tupu_--------------18/27-------------------18-------------Esikoinen
Emmastiina-------19/28-------------------4---------------Esikoinen
heho---------------17/26-28--------------25--------------Esikoinen
mammaliina-------26/28--------------------1------------Pikkukakkonen
Pampula ----------26/29--------------------5------------Pikkukakkonen
Liplap--------------21/25-28---------------13-------------Esikoinen

Hyvää ystävänpäivää!

Pampulan testailusta rohkaistuneena minäkin testasin. Plussan. Kirjaimellisesti siihen clearbluen "plussa"testiin.

Vielähän tää on aikaista ja mitä vaan voi käydä (muistissa se edellinen kerta, kun testasin päivää ennen kun menkkojen piti alkaa ja ne alkoikin sit ajallaan...) Mutta täysin selvä plussa testissä. Sanaton.
Voi onnea!

Minulla taas ystävänpäivän kyseenalaiseksi kunniaksi alkoi sitten verinen vuoto. Niukka kylläkin, mutta eiköhän se tästä runsastu. Toisin sanoen taisin todellakin ilahtua ennen aikojani. Kunpa ensi kerralla malttaisin olla testaamatta liian aikaisin... :-(
 
Viimeksi muokattu:
heho
Taallahan on tapahtunut paljon! Olin niin onnellinen Pampulan vuoksi- ehka on vielakin mahdollista etta olet raskaana? Monillahan on vuotoa?
Minmie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAROVASTI SANON ETTA ONNEA!!!!! Vautsi!!!!!!!!!!! Ihania uutisia.
 
minmie
Ajatus mahdollisesta tärpistä oli mullakin ollu jo mielessä vähän aiemmin. Se lähti siitä, tää on nyt tosi tyhmä juttu, et olin ihan varma, et mun alahuuli oli erilainen (mun mummu ja äiti on pystyny huulista näkemään raskauden jo ennen kun asianomainen on sitä itsekään tiennyt. Mä en oo nähny, enkä ymmärtäny oikeestaan koko juttua, paitsi nyt kun seisoin peilin edessä pohtimassa huulten kuivuutta ja sitä, et missä kaikki huulirasvat on ja sit katoin tarkemmin, et ei tollaseen huuleen saa tehtyä kunnon rajaustakaan, onpas musta tullut vanha.... Vai voisko sittenkin olla...) Ja ton ajatuskulun myötä aloin tuntemaan nippailua alavatsassa, jopa satunnaisia repäisyki
puja ja maanantaina aamulla aika kovaakin kipua joka hellitti kun pääsin töihin asti ja sain housut auki hetkeks. Kipu ei palannut, mut sellanen ahistuksen tunne jäi ja farkut ahdisti mua esikoista odottaessakin alusta asti. Toiseen tissiin sattuu vähän aika ajoin. Eilen en saanu aamupalaa syötyä kun osittain ja just äsken putsasin silmälaseja sellasella kostealla puhdistusliinalla ja sen liinan haju oli selkeesti normaalia voimakkaampi.

Toivottavasti Pampulan vuoto lakkaa ja saatais hyvä plussa-aalto aikaan....

Oma olo on vielä aika sekava kaikin puolin. Olen tietysti aivan intopiukeena, jännittää ja eilen jossain vaiheessa tuli sellanen olo, et oonkohan sittenkin jo liian vanha tähän hommaan ja kuitenkin kaiken päällimmäisenä on jäytävä pelko. Mitä jos tää on tuulimuna tai kohdun ulkopuolinen, taai vaan "kemiallinen". Ja lääkkeillä avustettuna: mitä jos siellä on useampi...
Ajattelin odottaa ens viikkoon, ennenkun alan tekemään asialle jotain, varaaan aikaa sille lääkärille varhaisultraan ja neuvolaan.
 
Cheycel
Aivan mielettömän paljon onnea Minmie, olet niiiiin ansainnut plussan. Toivon sydämestäni kaikkea hyvää ja tarrasukkia matkaan!

Voisinpa tässä samalla liittyä taasen haaveilijoihin. Ensimmäiset menkat km:n jälkeen on kärsitty ja kohta olisi uusi yritys käsillä. Tajusin juuri, että eräänlainen ympyrä sulkeutuu tällä viikolla, aloitimme vuosi sitten 19.2. yrittämään pikkukakkosta ja juuri silloisena päivänä saimme raskauden alulle, millä kuitenkin oli surullinen loppu. Toivotaan, että tällä viikolla saisimme alulle jotain, jolla olisi onnellinen loppu.

Ke 15.2.

Minmie-------------26/27-32---------------50-----------Pikkukakkonen
lele86--------------12/26-33---------------31-----------Esikoinen (tauolla)
Tupu_--------------18/27-------------------18-------------Esikoinen
Emmastiina-------19/28-------------------4---------------Esikoinen
heho---------------17/26-28--------------25--------------Esikoinen
mammaliina-------26/28--------------------1------------Pikkukakkonen
Pampula ----------26/29--------------------5------------Pikkukakkonen
Liplap--------------21/25-28---------------13-------------Esikoinen
Cheycel------------11/28-30----------------1-------------Pikkukakkonen
 
Pampula
Ihana tuo Minmien huulisignaali. :-D Minua harmitti kun olin niin lyhytsanainen edellisessä viestissä, koska minunkin oli tarkoitus kirjoittaa, että olin tosi iloinen Minmien uutisesta. Olet todellakin ansainnut sen plussan!

Mulla ei nyt ole vuoto runsastunut, joten katsotaan tilannetta edelleen. Tosin eilen otin viimeisen Lugesteronin ja voihan olla, että vuoto oli jo merkki siitä että oma keltarauhanen lopettelee toimintaansa ja nyt kun en enää ota keltarauhashormonia tänään lisänäkään, alkaa vuoto sitten vasta kunnolla... Eli pakko myöntää etten ihan hirveän optimistinen ole. Olen lueskellut noita juttuja ja tässä iässä kuitenkin taitaa alkuraskauden keskenmenot olla huomattavasti yleisempiä kuin onnistuneet raskaudet, joten siihen olen varautunut.

Meillä jyllää jokin norovirus tai vastaava. Esikoinen ollut kipeä maanantaista (tänä aamuna söi ekan kerran kunnolla), mies sairastui eilen illalla ja oli aivan hirveän kipeä koko yön, ja mullakin oli maha sekaisin aamulla joten jäin töistä pois suosiolla. Toivottavasti en mene samaan kuntoon kuin mies, jota en ole ennen noin kipeänä nähnyt. Olimme sunnuntaina brunssilla yhdessä ravintolassa ja jokin epäluuloinen ailahdus mulla silloin kävi... :-/
 
Kesä mamma Jkl 2011
Hei kaikille! Täälläkin toivotaan kovasti pikku kakkosta. Meillä on 8,5 kk ikäinen tyttö(hoidolla saatu alulle). Olemme yrittäneet n. kolmisen kuukautta, mutta ei ole vielä kakkonen ilmoittanut tulostaan. Minä otan kauheasti stressiä raskaaksi tulosta, vaikka yritän miettiä jotain muuta niin se asia tulee aina vaan mieleen, en mahdat sille mitään. Minulla oli viime viikolla alavatsa nippailuja, paleli ja sitten oli sellainen olo että olen tulossa kipeäksi. Välillä ollut kauhea jano. Sitten eilen illalla sanoi miehelleni että mahani on kipeä, enteili että menkat alkaa, no aamulla sitten ei ollut mitään, mutta nyt sitten on taas sellainen olo että akkojen päivät alkaa, nyyh nyyh. Jos ei sitten ala kuulua kakkosta niin me menemme sitten syksyllä jatkamaan hoitoja.
Kaikille plussanneille onnea! Minä tulen täältä sitten joskus perässä, plussan kanssa.
Kuulumisiin!
 
Liplap
Mahtavaa Minmie! Ihanaa, että plussia tulee ja toivottavasti Pampulan vuotokin on harmitonta! Tervetuloa myös Cheycel ja Kesä mamma!

Omalta osalta sitten on ollut kunnon synkistelypäivä! Jo alkuviikosta aloin pelkäämään josko menkat alkavat turhan aikaisin, kun viime kierrossa loppuvaihe (oviksen jälkeen) oli vähän turhan lyhyt. No eihän se turhaa pelkoa ollut vaan tänään alkoi tuhru ja huomenna varmaan sitten aukeaa hanat :( Huomennahan on siis vasta 12päivää oviksesta... Kummallisintahan tässä on se, että ikinä ei ole ollut näin lyhyt kierto ja tyypillisimmin viime vuonna kierrot olivat 27 päivää ja nyt ne näyttävät olevan alle 25 päivää. Lääkäriaikaakin pitää ruveta siirtämään nyt kun tämä oli näin lyhyt.

Pohdinnassa on myös, että pitäisikö pitää jonkunlainen välikierto, kun tuntuu että stressaan nyt tästä loppukierrosta niin älyttömästi ja suorastaan pelkään menkkoja :(
Ahdistavinta vielä on, että vähän tuli jo toivottua että jotain olisi tapahtunut, kun alavatsassa on ollut kummallisia tuntemuksia. Googlailin jo närästyksen oireitakin, mutta kun oireet olivat selkeästi alavatsassa niin ei se närästyksenkään piikkiin mennyt. Ehkä kuvaavin ilmaisu tuntemukselle olisi ikäänkuin olisi ollut sisäinen korsetti päällä.

Pahoittelut tällaisesta synkistelyviestistä iloisten plussauutisten keskellä. Kyllä tästä vielä uuteen nousuun lähdetään...
 
mammaliina
Hei! Minäkin olen nyt liittynyt tähän plussa-aaltoon :)
Toissapäivänä tein apteekin raskaustestillä testin, ja aivan selkeä plussa tuli!
Eli yhdet menkat oli tässä km:n jälkeen, ja toisia ei sitten tullut...
Vielä aika varovaisin mielin olen, kummittelee tuo km sen verran, mutta toivon kovasti että kaikki menee tällä kertaa hyvin!

Onnea ihan hirmuisesti kaikille muillekkin plussanneille!! :) Teilläkin LA osuu ilmeisesti lokakuulle? Mulla taitaa olla 23. päivä.. ja itse oon syntynyt 29. päivä, joten aika lähelle omia synttäreitä osuu, jos nyt vaan kaikki hyvin menee.
 
Pampula
Hei! Minäkin olen nyt liittynyt tähän plussa-aaltoon :)
Toissapäivänä tein apteekin raskaustestillä testin, ja aivan selkeä plussa tuli!
Eli yhdet menkat oli tässä km:n jälkeen, ja toisia ei sitten tullut...
Vielä aika varovaisin mielin olen, kummittelee tuo km sen verran, mutta toivon kovasti että kaikki menee tällä kertaa hyvin!

Onnea ihan hirmuisesti kaikille muillekkin plussanneille!! :) Teilläkin LA osuu ilmeisesti lokakuulle? Mulla taitaa olla 23. päivä.. ja itse oon syntynyt 29. päivä, joten aika lähelle omia synttäreitä osuu, jos nyt vaan kaikki hyvin menee.
Onnea!

Mulla olisi ollut 23.10 se la, mutta ei nyt sitten toteudukaan... vuoto nimittäin on jo ihan kunnon kuukautisvuotoa ja lämmötkin lähtivät laskemaan (eilen 36,6, tänään 36,4), eli peli on pelattu tästä kierrosta. Ei auta masentua vaikka eilen ja toissapäivänä meinasikin olla mieli aika maassa. :-/
 
Viimeksi muokattu:
Minmie
Voi itku Pampula! Ois ollu niin hienoa kun ois saatu oikein iso aalto nyt aikaan... Aika kauhulla tässä itsekin olen vielä, kun huomenna vasta odotin tätiä tulevaks. Nyt toivon niin, ettei tuliskaan. Merkit on kyl ihan hyvät. Koitan silti edelleen pidätellä intoani.

Onnea mammaliinalle!
Jos nyt kaikki menee täällä putkeen, niin lokakuun 26. olis la. Mun mielestä mun plussa näkyi vaan niin kovin aikasin, kp 25... Tosin en kyl tiiä sanoa, et millon mulla ois ollu ovis, kun en tässä kierrossa edes testaillut, kun kaks edellistä kiertoa testasin ovista saamatta sitä kuitenkaan näkyviin. Ens viikolla, jos se täti ei ilmesty, soittelen sille klinikalle, varmaan lääkäri haluaa rahastaa vielä varhaisultran verran... Ja neuvolan kanssakin odottelen vielä.
 
mammaliina
Mä luulen että melko varmasti mun ovis oli tossa 31. päivä, koska siihen asti oli kunnon limoja, ja heti seuraavana päivä loppu kun seinään :) Joten sen perusteella tää kierto olis ollu sen 25 päivää, joka on mulle kyllä normi. :) Viime kierto tais olla 26 päivää.

Joo en itsekkään todellakaan vielä varaile neuvolaa, enkä mitään. Varhaisultraan olisin niin kovasti halunnut, mutta mies on erimieltä. Joten ei auta kun odottaa siihen np-ultraan, jos sinne asti edes päästään. Neuvolaanki ajattelin mennä aikasintaan joskus 9 tai 10 viikolla, et kuulisin samalla sydänäänet mahdollisesti.

Pampulalle suuret pahoittelut täältäkin! :(
 
Minmie
Meillä se lekuri sanoi viimeksi tavatessa, et pitää varailla uutta aikaa jos ei helmi-maaliskuun vaihteeseen mennessä tapahdu mitään ja jos tapahtuu, niin sitten pitää myös varata aikaa... Puhui myös jotain siitä, et katellaan sitten mitä löytyy, niin ultraa tuo minun nähdäkseni tarkoittaa... Ja tottapuhuen odotan sitä kovasti.

Huomiseksi odottelin alunperin niitä menkkoja ja nyt onkin sit alkanu ihan järjetön tarkastusvessakäyntijuoksu. Toistaseks ihan vaan valkovuotoa. Ja tietysti kuulostelen oireita kaiken aikaa. Alavatsa pysyy tietoisuudessa koko ajan. Ei oo kipee, mut tuntuu. Välillä tulee sellasta paineentuntua. Närästää ja nyt on rinnat kipeytyneet vähän, tosi vähän, mut kuitenkin. Ja semmonen yleinen rauhallisuus. Tietysti räyhäsin tolle lapselle, kun istuin puol tuntia toppatakissa lämpimässä päiväkodissa, ensin kinaamassa siitä, et lähteekö hän kotiin vai ei ja loppuviimeks kiskomassa väkisin vaatteita vantteralle nelivuotiaalle, hien kirvellessä silmissä ja koko kotimatkan kuunneltuani itkukitinää, ettei hän halua kotiin ja kotona väkisin riisunut ne vaatteet ja kädestä pitäen raahannut lapsen sänkyynsä rauhottumaan, pääsi minultakin ihan liian kova ääni, kun edelleen valitti, ettei halua kotiin, eikä sänkyyn, että MÄ en halua enää kuunnella tollasta... Mutta tarhan seinällä oleva lappu ryhmässä olevista täistä ei hetkauttanut mua mitenkään ja oon oikeesti tosi pahasti ötökkä ym kammoinen. Vasta hetki sitten ajoin pojalta (ja isältään) hiukset kokonaan pois, välttääkseni niiden kulun tänne, vaikka vaan varjellakseni omaa, aika pitkäksi venähtänyttä tukkaani. Mutta sen sijaan, et oisin juossu apteekkiin hakemaan täishampoota ja alkanut desinfioimaan kaikkea, lueskelin ja kokkasin ja söin ihan kaikessa rauhassa, ennen kun muistin koko asiaa.... Ja sit äkkiä hoitamaan lapsen iltatoimet, et pääsee peiton alle nukkumaan, koska kokoajan paleltaa ja väsyttää ;).
 
Pella ejk
Nyt on pakko kirjoittaa, vaikken tähän ketjuun ole koskaan riviäkään rustannut. Taustalla olen kyllä juttuja lueskellut silloin tällöin jo toooosi pitkään. Eli siksi MITÄ LÄMPIMIMMÄT ONNITTELUT MINMIE! Vautsi vau. Kyllä oli jo teidän vuorokin. Onnea onnea ja kovasti tarrasukkia, että kaikki menee hyvin loppuun asti.
 
kesä mamma Jkl 2011
Hei taas! Päästin kirjoittaa kuulumiset. No, ei se tälläkään kertaa tärpännyt. Itku tässä tulee silmään, kun ei osaa olla ajattelematta raskaaksi tuloa. Menkat alkoi toissa päivänä, edellisenä päivänä ei ollut mitään menkka oireita. Nyt vatsa on tosi kipeä vaikka syön särkylääkkeitä. Minun pitäisi saada jotain muuta ajateltavaa, mutta kun ei tuohon omaan päähän saa mitään lakia, että nyt jotain muuta eikä aina sitä että tärppääkö kierrossa. Olen hakenut yhtä työpaikkaa ja tänään sain kutsun työhaastatteluun, odottelen nyt vastausta että sopiiko toinen päivä sille haastattelijalle. Se työ olisi tuotesuojaajan työtä, 6 tuntia viikossa, siitä saisi edes jotain muuta ajateltavaa.
Toivotaan että täälläkin jossain vaiheessa plussaillaan. Kirjoittelemisiin!
 
lele86
Iiih! En ole käynyt täällä aikoihin urkkimassa ja mitä uutisia täällä odottikaan!
Minmie!! IHANAA! <3 <3 Olen niiiiiiin onnellinen sun puolesta, olet kyllä plussan vihdoin viimein ansainnut!! <3 Nyt vaan tarrasukkaa ja vauvaliimaa roppakaupalla!
Mahtava lukea sulta tuo uutinen, on sunkin taival ollu sen verran raskas..

Itsestä päivittelen sen verran, että oikeastaan päinvastainen tilanne.. Erottiin miehen kanssa ja muutto olisi edessä.. Jotenkin meidän suhde ei sitten kestänyt tätä kaikkea.. Tavallaan me vaan yks päivä tipahdettiin maanpinnalle kun alettiin jutella.. (siitä on jo useampi kuukaus aikaa) mutta joo, me ollaan enemmän ystäviä vaan.. ne tunteet joita joskus oli on kadonneet jonnekin ja monen kuukauden yrityksestä huolimatta tilanne ei muuttunu... Eli ihan hyvissä väleissä ollaan nyt ja kaikki ok. Onhan tää nyt sit taas aikamoinen muutos itsellekin.. Vauvahaaveet siirtyy siis mun kohdalla jonnekin hamaan tulevaisuuteen (EHKÄ).. Olen kyllä oppinut ajattelemaan asian jo niin ettei niitä välttämättä minulle tule, mutta onneksi lähipiirissä on paljon ihania pieniä joita saan hoidella milloin vaan.. <3

Tsemppiä kaikille ja Hullunlailla sitä PlussaTuulta nyt! +++++++++++++++
Taustailen edelleen ja roikun listalla... ;) En osais enää ollakaan ilman tätä!
 
heho
Aikamoisia elamanmuutoksia monilla taalla- Iso halaus Lelelle. Tiedan kylla kuinka raskasta tama kaikki on suhteelle. Tsemppia uuteen elemaan ja toki jatka 'roikkumista' talla palstalla, olisi kiva kuulla kuulumisia ja uutisia uusista seikkailuistasi.
Minmie- sulle niiiiiiiiin iso (oikein rutistus) halaus raskaudesta. Nyt tarrasukkia matkaan. ihania uutisia.
Onnea myos mammaliinalle!!
Itse varasin meille ajan spesialistille 3 viikon paahan (tassa nyt on liian paljon kiireita joten paasta ennen).
Olen lukenut siita testista mika multa otettiin vahan lisaa, eli se on nimeltaan AMH. Ja tulokseni on normaalin alarajalla. Eli ei ehkei niin huono mita mulle sanottiin... mutta aika on hiljalleen loppumassa kesken. Se on totuus se. Se kai mittaa muniksien maaran, ei niinkaan laatua. Kikatuttaa tup sana 'munikset'... : )
Spesialistilla kuulemma heti ultrataan paikat, samalla kerralla. Puhutaan kaikki hoitomuodot ja rahapuoli lapi. Kerron teille heti tietenkin mita sielta sanotaan ja mihinka olemme valmiita. huh huh...
Tsemppia tanne- kun saatais iso plussa-aalto nyt aikaiseksi.

Pe 17.2.

Minmie-------------28/27-32---------------50-----------Pikkukakkonen
lele86--------------14/26-33---------------31-----------Esikoinen (tauolla)
Tupu_--------------20/27-------------------18-------------Esikoinen
Emmastiina-------21/28-------------------4---------------Esikoinen
heho---------------19/26-28--------------25--------------Esikoinen
mammaliina-------28/28--------------------1------------Pikkukakkonen
Pampula ----------28/29--------------------5------------Pikkukakkonen
Liplap--------------23/25-28---------------13-------------Esikoinen
Cheycel------------13/28-30----------------1-------------Pikkukakkonen
 

Yhteistyössä