Vauvahaaveet 15 =)

  • Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti
titi-uu, ei kirj.
Ke 25.5.2011
Pe 27.5.2011

lele86----------------26/26-36------------26(1.pas/siirto 20.5)---Esikoinen
heho-----------------31/26-29----------------19--------------------Esikoinen
Minmie--------------10/27-32------------------41-------------------Pikkukakkonen
titi-uu----------------20/26-30---------------- 10-------------------Esikoinen
Mumma82-----------31/32-34------------------6-------------------Esikoinen
Cheycel--------------31/30-35------------------1-------------------Pikkukakkonen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen

En jaksanut kirjautua, mutta minä se olen ;)
ooo, jännittäviä aikoja täällä :O Täytyykin käydä nyt tiuhempaan tsekkailemassa, miten tilanteet teillä etenee! Tsemppiä ja plussatuulia, toivon niitä kaikille totisesti!
 
Cheycel
Pe 27.5.2011

lele86----------------26/26-36------------26(1.pas/siirto 20.5)---Esikoinen
heho-----------------31/26-29----------------19--------------------Esikoinen
Minmie--------------10/27-32------------------41-------------------Pikkukakkonen
titi-uu----------------20/26-30---------------- 10-------------------Esikoinen
Mumma82-----------31/32-34------------------6-------------------Esikoinen
Cheycel---------------5/30-35------------------2-------------------Pikkukakkonen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen

Reissusta palattu ja olipahan mukavata, ei haitannut edes, että täti liittyi matkaan mukaan. Uutta yritystä kohti.

Mumma, toivotaan, että tuhru jää tuhruksi.
 
heho
Pe 27.5.2011

lele86----------------26/26-36------------26(1.pas/siirto 20.5)---Esikoinen
heho-----------------3/26-29----------------20--------------------Esikoinen
Minmie--------------10/27-32------------------41-------------------Pikkukakkonen
titi-uu----------------20/26-30---------------- 10-------------------Esikoinen
Mumma82-----------31/32-34------------------6-------------------Esikoinen
Cheycel---------------5/30-35------------------2-------------------Pikkukakkonen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen

En pudonnut kovin korkealta.
Tuntuu silta etta tassa ei putoa enaa mistaan kun olen jo tajunnut etta ei meille lasta ilman apua tule.
Ystavani soitti ja on raskaana. Olen hanen puolesta todella onnellinen koska hekin olivat yrittaneet pitkalti yli vuoden. Hanelta leikattiin kasvain kohdusta ja ennenkuin ehti menna clomid-laakkeille niin tulikin raskaaksi. Etta kaikki on mahdollista (han sanoo hampaita purren....).
Kylla se siita taas lahtee : )
Tsemppia lelelle!!!
 
Minmie-79
Su 29.5.2011

lele86------------28/26-36---------26(1.pas/siirto 20.5)---Esikoinen
heho---------------5/26-29---------20--------------------Esikoinen
Minmie-----------12/27--------------41-------------------Pikkukakkonen
titi-uu------------22/26-30--------- 10-------------------Esikoinen
Mumma82-------33/32-34-----------6-------------------Esikoinen
Cheycel-----------7/30-35-----------2-------------------Pikkukakkonen

Plussanneet:
ellastiina--------4---------------poika 08
eemeliä?--------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6---------------esikoinen



Musta tuntuu, ettei mulla oo ollu aikaa yhtään mihinkään. Aika paljon ollu töissä sellasta välivuoroa, jolloin ei jää aikaa aamulla eikä illalla. Kaiken päälle alotin kuntosaliharrastuksen ja sielläkin pitäs ehtiä käymään. Tarkotus olis siis saada nyt sitä ylipainoa pudotettua jonkin verran ennen kun lähen varaamaan aikaa mihkään klinikalle, kun siitä ne jokatapauksessa avautuu. Viime kesän olin vielä hoitovapaalla eikä mulla ollu juurikaan suunnitelmia ja nyt kun oon töissä, onneks viikonloput on pitkälti vapaat kun meillä on töissä niin paljon kesäappareita, mut likipitäen kaikki kesän viikonloput heinäkuun loppuun on varattu. Parit häät, muutama vkl ulkomailla, synttäreitä ja sen sellasta. Sen jälkeen kun elokuussa menin töihin viime vuonna, aikataulu on pitkälti ollu sellasta, et kun pääsen töistä, haen lapsen tarhasta, laitan ruokaa, syödään, hetki yhteistä aikaa ja sit iltapuuhien kautta sänkyyn. Näistä syistä en oo täälläkään kauheesti ehtiny käymään, joskus pikipäin kurkkaamassa tilannetta.

Nyt siis Mummaa ja Leleä jännitellen...
 
Mumma82
Su 29.5.2011

lele86------------28/26-36---------26(1.pas/siirto 20.5)---Esikoinen
heho---------------5/26-29---------20--------------------Esikoinen
Minmie-----------12/27--------------41-------------------Pikkukakkonen
titi-uu------------22/26-30--------- 10-------------------Esikoinen
Mumma82-------1/32-34-----------7-------------------Esikoinen
Cheycel-----------7/30-35-----------2-------------------Pikkukakkonen

Plussanneet:
ellastiina--------4---------------poika 08
eemeliä?--------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6---------------esikoinen

).( parin päivän tuhruilun jälkeen alkoi menkat järkyttävien menkkakipujen kera tänään aamulla. Jännitys loppui siis kohdallani kuin seinään!.. Damn! Ajoitus oli siis väärä, kun juuri ovispäivänä touhuiltiin.. Höh.. :/

Jännätään siis enää leleä... sitten muutaman pvän päästä on titi-uulla jännät paikat! :)
 
lele86
MA 30.5.2011

lele86------------29/26-36---------26(1.pas/siirto 20.5)---Esikoinen
heho---------------6/26-29---------20--------------------Esikoinen
Minmie-----------13/27--------------41-------------------Pikkukakkonen
titi-uu------------23/26-30--------- 10-------------------Esikoinen
Mumma82-------2/32-34-----------7-------------------Esikoinen
Cheycel-----------8/30-35-----------2-------------------Pikkukakkonen

Plussanneet:
ellastiina--------4---------------poika 08
eemeliä?--------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6---------------esikoinen

Tänään olis pp 10... eli perjantaina vasta siis virallinen testauspäivä.. viimekshän mulla vuoto alkoi jo pp12 eli jos en ois hätäilly testaamaan sillon jo pp 11 niin ei ois menny testiä hukkaan... Mut veikkaan että sama homma tälläkin kertaa.. luultavasti täti yllättää jo ennen perjantaita.. naama on täynnä finnejä (aina muutamaa päivää ennen vuotoa).. olossa ei mitään sellaista mitä nuo lääkkeet ei aiheuttaisi.. eilen lievää kuvotusta, mut ihan normaali menkkojen lähestysmisoire taitaa sekin olla :/
Pp 8 yöllä repäs vatsassa todella kovasti, sen verran kovasti että heräsin siihen ja taisin ääneen parahtaa... aamulla oli housuissa ihanan lugemössön seassa himpun verran ruskeaa vuotoa.. mut tosi vähän.. ja eilen illalla tätä vuotoa ilmesty myös pikku tippa.. mut se enteilee vaan tädin tuloa, nyt on kovemmat lääkkeet jotka kai yrittää estää vuotoa alkamasta.... jännäillään vaan titi-uuta suosiolla ++++.. Minua seuraavan kerran sit vasta syyskuussa.. (poli on kiinni kesän, joten meillä on toiveita vasta sitten syksyllä... )
Päivittelen tänne kunhan hanat aukeaa.
 
lele86
To 2.6.2011

lele86------------32/26-36---------26(1.pas/siirto 20.5)---Esikoinen
heho---------------9/26-29---------20--------------------Esikoinen
Minmie-----------16/27--------------41-------------------Pikkukakkonen
titi-uu------------26/26-30--------- 10-------------------Esikoinen
Mumma82-------5/32-34-----------7-------------------Esikoinen
Cheycel-----------11/30-35-----------2-------------------Pikkukakkonen

Plussanneet:
ellastiina--------4---------------poika 08
eemeliä?--------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6---------------esikoinen

Ajattelin testata sen negan niin saan luvan lopettaa lääkkeet... tänään pp 13 eli huomenna siis vasta testipäivä... testasin aamulla elämäni vahvimman plussan..
 
lele86
Hih.. tuo aamun viesti on kirjoitettu pienessä "shokissa" ... ei tätä oikein vieläkään usko todeks... oon ehkä maailman onnellisin ja pelokkain yhtäaikaa... voi kunpa kaikki ois hyvin ja pieni kyytiläinen pysyis matkassa ja menkat poissa.... pitää ostaa varmaan sata testiä että uskon..
 
Mumma82
Ooooohhhhh!!!! ONNEA lele!!! ++++++ Mahtavaa!! :))) Toivotaan tosiaan että pysyy matkassa - ja eiköhän se pysy! :)
Saatiin nyt sitten vihdoin plussatuulta tähän ketjuun taas! Toivottavasti "tarttuu" myös meihin muihin! ;)
 
lele
Ajattelin lelea tana aamuna ja tulin tsekkaamaan listan. VALTAVAN IHANAA!! Voi lele!! Nyt lykkya tyko ja toivotaan etta pikkuruinen pysyy matkassa.
Isot halaukset ja onnittelut. Hymyssa suin jatkan toita : )
 
Heituli
lele86:lle hurjasti ONNEA plussasta ja paljon tarrasukkia matkaan!
Ihanaa, että vihdoin ja viimein joku plussasi tässä ketjussa!!! :)
Toivottavasti muut tulee lelen perässä :)

Pitkästä aikaa siis lukemassa teidän juttujanne! Tosin olen silloin tällöin aina käynyt kuulumiset lukemassa, mutta en vain ole jaksanut kommentoida mitään :(

Itselle ei kuulu mitään sen ihmeempää, niinkuin ennenkään. Olen nyt nauttinut suuresti stressittömästä olosta, enkä ole jaksanut päätä vaivata vauva-asioille. Kuukautiskiertokin alkaa tasaantumaan jo siihen 29 päivää. Asiaan tietysti vaikuttaa suuresti, että olen melkein 10kg laihtunut parissa kuukaudessa :)
Ajattelinkin laihduttaa sen verran, että jos meillekin tulee eteen ne lapsettomuushoidot jossain vaiheessa (tosin ei ole todellakaan ajankohtainen juttu vielä pitkiin aikoihin) niin olenpahan sitten niissä painorajoissa, missä pitääkin olla, että huoliivat hoitoihin. Muistaakseni siinä oli joku bmi raja, että pääsee hoitoihin...

Syksyllä saatan siis palata takaisin tänne ketjuun :)
Käyn edelleen silloin tällöin kuulumiset lukemassa, ja pitää muistaa välillä jotain merkkiä jättää tännekin :)

Oikein ihanaa kesää kaikille!!!! :)
 
Cheycel
Aivan mielettömästi onnea teille molemmille!!!

Toivotaan, että me muut seurataan pian perässä. Täällä alkaa olla ovista ilmassa ja eilen aloitettiin jtp-meininki.

Heitulille myös onnittelut hienosta painonpudotuksesta. Mistäköhän itse saisi tarpeeksi tsemppiä, että saisi pudotettua viimeiset mammakilot.. Oikein leppoisaa ja aurinkoista kesää!
 
lele86
PE 3.6.2011

heho---------------10/26-29---------20--------------------Esikoinen
Minmie-----------17/27--------------41-------------------Pikkukakkonen
titi-uu------------27/26-30--------- 10-------------------Esikoinen
Mumma82-------6/32-34-----------7-------------------Esikoinen
Cheycel-----------12/30-35-----------2-------------------Pikkukakkonen

Plussanneet:
lele86---------26(1.pas/siirto 20.5)---Esikoinen
ellastiina--------4---------------poika 08
eemeliä?--------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6---------------esikoinen


kiitos kaikille onnitteluista ja ennenkaikkea siitä tuesta ja kannustuksesta jota täällä on saanut <3 olisin varmaan ollut välillä ihan hukassa ilman tätä palstaa ja teitä! Mut ajattelin kuitenkin roikkua tässä vielä tovin mukana jos vaan sopii.. (ja taustalle jään tottakai myös varmasti aika aktiivisesti lueskelemaan teidän kuulumisia, jos nyt kaikki menee itsellä hyvin ja saan tuonne plussanneisiin jäädä piiiiitkäksi aikaa) hui... Tuntuu oudolle nähdä tuo oma rivi tuolla alla..... ei tätä vaan oikein usko vieläkään.., tosin eilen söin suolamakkaraa ja suklaata yhtäaikaa... se on muuten varmaan ollu varmin oire :p
 
yksi eemeli vielä?
Ihanaa Lele, Ihanaa, täällä kylmän hikisten käsieni kanssa jännitän puolestasi. Taisinpa jopa kiljaista ilosta lukiessani kirjoituksesi. Pistäppä mulle sun osoite s.postilla, niin laitan paketin tulemaan heti kun rv9 (on nykyinen "rajapyykki") on kasassa. Enhän voi olla lähettämättä sinulle jotain pientä kivaa :) Olen niin täpinöissäni...... Satarullaa jesaria, muutama tuubi pikaliimaa nyt matkaan :)

Omanapa.....Täällä olen taustaillut, mutten ole ehtinyt kirjoitella. Todellakin synnytys meni niin hienosti, mutta 4viikon jälkeen sain massiivisen verenvuodon ja piipaa autolla sairaalaan, pari kaavintaa ja toteamus, sinne oli jäänyt "vähän"istukkaa. Pääsin kotiin, mutta seuraavalla viikolla alkoi taas vuoto ja kyse ei ole mistään pienestä tuhrusta (ambulanssimiehet arvioivat makkarin lattialla olevan noin 1,5l+patjassa oleva), vaan verta vain pulppusi aina kun sydän löi, piipaa autolla keskellä yötä taas sairaalaan ja muutaman tunnin päästä leikkuriin, kun vuoto alkoi taas. Nyt takana 4kaavintaa, 2tähystystä, 2kohtutulehdusta ja kasa troppeja menee edelleen. Selvisi sen verran, että olin odottanut kaksosia aluksi, mutta toinen alkoista oli surkastunut heti (ennen viikoa rv8), mutta istukka oli jatkanut kasvamistaan, joten minulla oli kaksi täysikokoista istukkaa. Kohdussani näkyy edelleen istukkaa, mutta nyt valtimot ovat jo kiinni, lääkärit eivät tienneet enää mitä tekisivät, joten odottelen kuukauden josko täti tulisi kylään ja loppu poistuisi itsestään. Joten odottelen edelleen lääkäriaikaa, jotta jatko selviäisi... Älkäät pelätkö ja varsinkin nyt Lele, suomen toiseksi suurin sairaala lääkäreineen on pohtinut tilannettani ja sanoivat että nyt olen 1/10vuoteen tapaus...

Iso neiti voi hyvin ja pienempikin muutti jo isosiskon kanssa samaan huoneeseen, kun tuppaa yönsä nukkumaan kokonaan. Mitä nyt vääntää sonnat joka aamu klo 7 :)

Joten on vauvakuume alkanut nostaa päätään pensaasta.......jahka isännän saisi innostumaan. Kyllä se jo lupaili, jos luoja suo.....joten katsotaan kuinka käy.. (ehkäisyä ei vielä ole, johtuen noista mun estradot yms lääkkeistä)
 
lele86
eemeliä? : Ihana juttu kuitenkin että sait terveen tytön ja kaikki nyt hyvin, vaikka aika hurjalle kuulostaa nuo synnytyksen jälkeiset ajat! Toivottavasti nyt menis kaikki hyvin! Jännä juttu että kaksi istukkaa...huih... Tuuthan sitten taas tänne jännäilemään kun saat miehen puhuttua ympäri.. :) jospa se eemelikin sieltä tulisi.... ;) Juu laitan sulle osoitetta kunhan nyt tosiaan nämä viikot tässä kuluisi ja toivottavasti kaikki menis hyvin.. pelottaa kyllä joka kerta kun tulee se menkkakipu.. sellasta aaltomaista se on että menee yhtänopsaan ohi kuin on tullutkin.. polilta sanovat että kuuluu asiaan, jos vuotoa alkaa tulla niin sit pitää soittaa sinne.... toivotaan nyt kuitenki että ei alkais.. näis PAS-hoidoissa on kai aika suuri se KM-riski.. mut pitää yrittää nyt ajatella positiivisesti ettei tulis stressattua liikaa.
 
titi-uu
Oi mitä uutisia täällä onkaan, en ole hetkeen käynyt ja nyt ku tulin niin <3! Onnea tosi paljon lele, aivan ihanaa!! En voin edes kuvitella tuota tunnelmaa, joka tulee kun testaa vahvan plussan ja siitä lähtee kaikki eteenpäin! Toivon todella parasta ja onnea sinne, tsemppiä ja halauksia ja tarrasukkia ja kaikkea!

).( Täällä menkat, tulivat ajallaan joten enpä ehtinyt muuta edes ajatella. Ja taas eteenpäin, mikäpä siinä, päivitänpä tuon listan tässä samalla.

ma 6.6.2011

heho---------------13/26-29---------20--------------------Esikoinen
Minmie-----------20/27--------------41-------------------Pikkukakkonen
titi-uu------------4/26-30--------- 11-------------------Esikoinen
Mumma82-------9/32-34-----------7-------------------Esikoinen
Cheycel-----------15/30-35-----------2-------------------Pikkukakkonen

Plussanneet:
lele86---------26(1.pas/siirto 20.5)---Esikoinen
ellastiina--------4---------------poika 08
eemeliä?--------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6---------------esikoinen

Ihanaa helleviikkoa kaikille!
 
heho
ti 7.6.2011

heho---------------14/26-29---------20--------------------Esikoinen
Minmie-----------21/27--------------41-------------------Pikkukakkonen
titi-uu------------5/26-30--------- 11-------------------Esikoinen
Mumma82-------10/32-34-----------7-------------------Esikoinen
Cheycel-----------16/30-35-----------2-------------------Pikkukakkonen

Plussanneet:
lele86---------26(1.pas/siirto 20.5)---Esikoinen
ellastiina--------4---------------poika 08
eemeliä?--------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6---------------esikoinen

Heips- olen vielakin niin onnellinen lelen puolesta. Tietenkin haluamme etta taustailet ja kerrot meille kuulumisia. Miten miehesi on ottanut uutisen vastaan?
).(Hyvat ajat ovat meneillaan, loppumisillaan. Ollaan hyodynnetty mutta toivottavasti ei liian aikaisin. Aloin myos mittaamaan lampoja mutta tajusin etta lammot pitaa ottaa suusta eika kainalosta. Noh- pitaa mittailla oikein ensi kierrossa.
Minmiella on piina viikot- tsemppia!
Heituli- kiva kuulla sinustakin. Onneksi olkoon painonpudotuksestasi! Ja hyva etta kiertosi on alkanut tasoittumaan/ lyhentymaan.
Nauttikaa Suomen lammosta!
 
Mumma82
).( täällä odotellaan vielä malttamattomana ovista, ja siihen kun on vielä vähän aikaa.. Ei siis mitään uutta siltä osin..

Käväisin huvin(?) vuoksi tuolla lapsettomuuspalstan puolella, ja bongasin sieltä ketjun jossa puhuttiin minidisperinistä (50 mg) ja sen positiivisesta vaikutuksesta raskautumiseen.. Ootteko kuulleet moisesta ilmiöstä?

Itse ajattelin ehkä kokeilla parin kk:n ajan, niin katsotaan miten meikän käy :D

Muutamat siellä kertoivat että olivat yrittäneet epätoivoisesti monta vuotta tulla raskaaksi, ja sitten vihdoin disperinillä onnisti.
Liittyy jotenkin veren ohentamiseen, jolloin kiinnittyminen käy helpommin.

Käykää lukaisemassa kyseinen keskustelu jos kiinnostaa:
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/perhe/lapsettomuus/1560293/asetylisalisyylihappo/

Hmmm.... Vähän hullultahan tuo kuulostaa, mutta ehkä siinä on jotain perääkin..? :O
 
lele86
Mumma Muistelen että joku täälläkin käytti tuota minidisperiiniä, olitkohan sinä Minmie? Tai muistaako joku...? Juu ja sen käyttö taitaa olla aika yleistä noita ketjuja kun lukee, eli tuskin siitä haittaakaan olisi? Kaikkea voi kokeilla? Toivotaan että se toisi tarvittavan avun ja saataisiin plussajuna liikenteeseen! ++++

heho Sinä oot aina ihanan positiivinen! Oot kyllä korvaamaton tälle ketjulle ollut, kun sun tekstit piristää muita huonoina päivinä. Aina jaksat olla positiivinen ja kannustava! *Halaus*

Toivon todella sydämeni pohjasta että sitä plussaa alkaisi tänne ropista, jospa tää hellekesä olisi siinäkin mielessä antoisa... <3

Ja en osaa itse pysyä täältä pois millään! Enkä uskalla vielä siirtyä minnekään plussaketjuun (jos rehellisiä ollaan en oo ikinä mennyt edes sinne tirkistelemään, enkä tiedä oisko siellä mulle sopivaa ketjua...) Nyt ois siis rv 5+1.... (alkion siirroissa testauspäivä on jo 4+3, koska siirretty alkio oli kolmen päivän ikäinen)
Pikkuisen pelottaa kun on jäänyt vähän sellasta limansekaista ruskeaa tuhrua kun on pyyhkinyt.... Olin eilisen päivän ihan alamaissa ja varma että tää on lopun alkua nyt... Mut soittelin äsken polille ja sano että vasta jos kirkasta verta alkaa tulla niin sit pitää olla huolissaan.. tuhrut vissiin aika yleisiä, varsinkin hoidoissa raskautuneille... eli yritän taas saada sen positiivisen mielen takaisin vaikka se km-pelko takaraivossa tykyttää......

Jospa sitä tämän vapaapäivän makoilis tuolla pihalla auringossa ja yrittäis rentoutua vaan...

Halauksia kaikille!
 
Cheycel
ke 8.6.2011

heho---------------15/26-29---------20--------------------Esikoinen
Minmie-----------22/27--------------41-------------------Pikkukakkonen
titi-uu------------6/26-30--------- 11-------------------Esikoinen
Mumma82-------11/32-34-----------7-------------------Esikoinen
Cheycel-----------17/30-35-----------2-------------------Pikkukakkonen

Plussanneet:
lele86---------26(1.pas/siirto 20.5)---Esikoinen
ellastiina--------4---------------poika 08
eemeliä?--------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6---------------esikoinen

Lele, nauti täysin rinnoin (kirjaimellisesti ;-) odotusajasta ja yritä olla murehtimatta turhia. Mulla oli myös esikoisen alkuraskaudessa viikon verran rusehtavaa vuotoa ja menkkamaisia kramppeja silloin, kun normaalisti olisi ollut menkat.

Mumma, oletko kokeillut greippimehua? Se toimi mulla todella hyvin esikoista yrittäessä. Muutaman kuukauden säännöllisesti juotuani huomasin selvän eron oviksen aikaiseen limailuun. Nyttemmin tunnen lähestyvän oviksen jo selvästi pari päivää ennen ja tänään oli taasen niin kovia kipuja aamupäivästä, jotka loppuivat kuin seinään niin taitaa olla talletukset tehty tässä kierrossa. Yritettiin jtp-tekniikkaa, mutta esikon tehdessä hampaita ja nukkuessa muutaman yön meidän vieressä, käytimme enemmänkin jkp eli joka kolmas päivä taktiikkaa ;) Jäädään jännäilemään..
 
Mumma82
lele: Niin, näin mäkin ajattelin, että tuskin siitä kuitenkaan mitään haittaa ole, joten kokeillaan nyt rohkeesti! :D
Toivottavasti sulla on rutkasti tarrasukkia matkassa, jotta sun raskaus etenee niin kuin pitääkin - aina "maaliin" asti! Oih että! :)

Cheycel: En ole kokeillut greippimehua, koska bongaan kyllä ovislimat hyvin ilmankin. :) Ajoitus vaan on vähän hakusessa mulla, kun viime kierrossa peitto heilui juuri oletettuna ovipäivänä (vikana limapäivänä --> seuraavana päivänä limat olivat loppuneet kuin seinään), mutta täti se vaan saapui kylään taas viime kierrossa..
Niin ja ongelmana tässä on myös se, että kun tuo mun mies ei aina lähde mukaan leikkeihin, vaikka kuinka yrittäisinkin, joten on aikamoista tuuria jos häntä sattuu haluttamaan juuri oikeana hetkenä.. turhauttavaa, eikö olekin? :p
Pidetään vaan peukut pystyssä! bd

Helteistä ja plussatuulista viikonjatkoa teille! ++++
 
Minmie-79
Joo, mä kokeilin niitä minidisperiinejä ja kuten näkyy tuloksetta. Jos Mumma sulla on yhtään alhainen hemoglobiini, ni en suosittele. Ne laskee sitä entisestään. Sen takiahan monet sydänkohtauspotilaatkin syö disperiiniä, et se pitää veren ohuempana ja estää siten mahdollisia tukoksia. Mulla hemppa ollu aina aika korkea, siellä liki 140, lukuunottamatta odotusaikaa, jolloin melkein jouduin rautakuurille, kun laski jopa sinne 120 tienoille... ;)

Mulla alkoi nyt tosi kunnonkohotus/painonpudotus-kuuri. En oo koskaan kauheesti liikkunu, mut nyt kun hankin sen kuntosalikortin, niin oon vähintään pari kertaa viikossa käyny siellä ja sen lisäks kuntopyöräilen satunnaisesti kotona ja oon lisänny hyötyliikuntaa jättämällä esim auton vähän kauemmaks, jos nyt ei oo tiedossa kauheita kantamuksia. Hissin sijaan valinnu portaat jne... Sovittiin just miehen kans, et tos syksyllä sit varaillaan aika sinne klinikalle, jos ei muuten kuulu...
 

Yhteistyössä