Vauvahaaveet 15 =)

  • Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti
Mumma82
Pitkästä aikaa täällä taas! :)
(eli pystyy rauhassa kirjoittelemaan, kun mies katselee leffaa viereisessä huoneessa ;))

Menkat kesti taas kerran vain n. kaksi vrk. Jotain hyvää pillereiden lopettamisessa! ;) Pillereiden aikana kestivät helposti viisikin vrk!?..

Menkkapahoittelut lelelle ja heholle! :/ Toivoisin niiiiin teille kaikille täällä palstalla pitkään viihtyneille (tai joutuneille) niin kovasti jo sitä plussaa! ..niinkuin luonnollisesti itsellenikin!
Toivotaan tosiaan että visiittini täällä on pikainen, ja että tartutan plussatuulia muille palstailijoille! ;) peukut on pystyssä *bd*

Niistä finneistä pillereiden lopettamisen jälkeen: Tosiaan ennen menkkoja on iho aivan järkyttävässä kunnossa (ja muutenkin enemmän tai vähemmän..)! Ihan kuin palaisi teinivuosiin, jolloin niitä oli tosiaan reilusti naamassa, dekolteealueella sekä yläselässä.. Eipähän ainakaan tullut koskaan paljasteltua liikaa pintaa nuoruudessa, kun oli tällainen ongelma - eli ehkä ihan hyvä siinä mielessä!... mutta miksi nyt taas aikuisiällä?? Aargh.. Joutaa varmaan vähänkin avonaiset topit kohta kierrätykseen, kun ei niitä voi enää käyttää! :O Nyyh!

Niin, ja tuosta että kuulee kun toiset tulee "hups! ihan vahingossa-" raskaaksi, niin se on tullut liiankin tutksi facebookin myötä! Musta tuntuu, että joka viikko tulee ilmi joku uusi raskautunut fb-ystävä, eikä oikein jaksa enää ilahtua niiden puolesta ja onnitella..! (Kyllä!.. Minä, joka en siis ole vielä yrittänyt kuin muutaman kuukauden vaavia..!)
Sympatisoin todellakin teitä tahkoajia, kun itsellä nyt jo näin kurja olo joka kerta kun kuulee jonkun tutun plussanneen tai synnyttäneen!:/ Iloinen asiahan se on, mutta kun ei itse enää jaksa olla iloinen muiden puolesta - vaikka haluaisikin!

Mies koko ajan rauhoittelee, että "noh, älä nyt viitsi... kyllä me kohta saadaan se oma vauva!.." Mutta kun ei koskaan voi tietää, että voiko sitä edes saada lapsia?
Mies todistetusti voi, koska sen yksi exä tuli sille raskaaksi 7 vuotta sitten ja teki abortin.. Itse en ole koskaan tullut raskaaksi, joten mistä sen tietää? Ehkäisystä olen kyllä pitänyt todellakin huolta aina, joten ei ole oikein voinut vahinkoakaan käydä..

Serkkuni yritti 7 vuotta lasta miehensä kanssa, jonka jälkeen saivat lapsen keinohedelmöityksen myötä... ja yhteen lapseen se heidän kohdalla jäikin, kun oli kuulemma niin rankka prosessi.. :/ Ei siis ole todellakaan itsestäänselvyys, että "tehdäänpä nyt lapsi"!

Tulipa pitkä sepustus, mutta pääsipähän taas vähän purkamaan tuntemuksia! ;)
 
Minmie-79
Heissan taas kaikille!

En oo koneella juurikaan jaksanut istua. Ollu aika rankka työrupeama takana ja kaikenlainen jaksaminen ollu vähän vähissä. Viiden viikon aamuvuoroputki, herätys siis viiden pintaan ja mä en vaan oikeen osaa mennä ajoissa nukkumaan saadakseni siihen nähden tarpeeks pitkät unet. Ja päiväunia ei puhettakaan nukkua, kun töistä päästyäni oon hakenu ton kolmevuotiaan tarhasta eikä sitä voi jättää vielä yksin leikkimään torkkujen ajaksi... Kaks viime viikkoa vielä rankempana, kun oon ylitöiden vauhdittamana tekemään kahden ihmisen hommat töissä, kun on ollut sairaslomia. Kun omista hommista ei voi oikeen poistua, kun ei oo tarpeeks porukkaa sinnekään niin oon kantanu muita hommia omieni kylkeen. Ja viimeviikon mies oli työmatkalla ja "yksinhuoltajana" se on vielä rankempaa, poika tarhaan heti kun se aukeaa, 6:20 ja siitä tukka putkella, hiukan myöhässä töihin ja sit töistä taas tukka putkella lasta hakemaan ja kaikki kotihommat yksin siihen päälle... Kaikki kunnia yksinhuoltajille!

Luulin, et mies ois siellä työreissussaan oviksen aikaan, mutta ehti kuitenkin takas kotiin. Tai siis perjantaina kotiutui ja perjantaina ainakin lämmöt oli vielä normaalit. Nyt en oo mittaillukkaan, mutta ainakin ollaan peittojakin heiluteltu. Vaikka kyllä nää menneet reilu 2,5 vuotta on kyl näivettänyt toiveet aika olemattomiin kaiken maailman aikataulujen suhteen.

Cheycelille voimia, noi on aina aika rankkoja juttuja, niin henkisestikun fyysisestikin, mutta todistetusti sulla on kuitenkin kaikki puolellas.... Sulla on jo yks ihana lapsi ja aika nopsaan tärppäs uudelleen, vaikkakin väärään paikkaan nappas kiinni.
 
titi-uu
Ma 4.4.2011

lele86----------------7/26-36---------------25(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------5/26-29----------------18----------------Esikoinen
Minmie--------------17/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------24/26-30---------------- 8------------------Esikoinen
Mumma82----------9/32-34------------------5------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
 
Minmie-79
Ti 5.4.2011

lele86----------------8/26-36---------------25(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------6/26-29----------------18----------------Esikoinen
Minmie--------------18/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------25/26-30---------------- 8------------------Esikoinen
Mumma82----------10/32-34------------------5------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08


Mitenkäs titi-uulla, onko oireita?
 
heho
Ke 6.4.2011

lele86----------------9/26-36---------------25(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------7/26-29----------------18----------------Esikoinen
Minmie--------------19/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------26/26-30---------------- 8------------------Esikoinen
Mumma82----------11/32-34------------------5------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08


Kiiretta toissa... ei ehdi kunnolla miettimaan tata vauvantekoa. Ja tietenkin loma on mielessa- ihanaa!
Jannaillaan Titi-uun puolesta, mista sita koskaan tietaa : )
Enta Minmie?
+++++++++++++++++++++
 
titi-uu
To 7.4.2011

lele86----------------10/26-36---------------25(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------8/26-29----------------18----------------Esikoinen
Minmie--------------20/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------27/26-30---------------- 8------------------Esikoinen
Mumma82----------12/32-34------------------5------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08

).( Täällä ei ole niin mitään menkkaoireita tai muutakaan. No, menkkoja odotellaan silti, kun ei tässä muuhun nyt ole oikein mahdollisuutta. Mutta toki, eihän sitä koskaan tiedä.. ;) Katsotaan nyt!
 
viirukka
Uusi kuumeinen ilmoittautuu. Kuumeen laadusta kertoo se, että täällä sitä keskellä työpäivää vaan kirjoitellaan ihan hyvällä omatunnolla. :D

Varsinainen yritys on tarkoitus aloittaa ensi kuussa, joten haaveiluasteella vielä mennään. Pillereitä ei tarvitse lopettaa, koska en ole semmoisia käyttänyt. :)

Mutta sitten siihen voivotteluun, osittain ton luomuehkäisyn takia mun gynekäynnit on olleet retuperällä. Ensi viikolla olen pitkästä aikaa menossa tarkastukseen, ihan näiden vauvahaaveiden vuoksikin. Ja nyt on sitten hirveät pelot, että gyne jo heti kättelyssä alkaa listata jotain ongelmia vauvan saannille. Nää kaikki asiat ja oma välinpitämättömyys tulee mieleen ja alkaa huolestuttaa nyt kun vauvakuume on korkealla ja asia ajankohtainen.
Mitään syytä varsinaiseen pelkoon ei tietääkseni ole, en ole huseerannut missään epämääräisissä suhteissa tai muuta vastaavaa, mutta pessimisti pelkää aina pahinta. Että siis tuo ensiviikkoinen koettelemus on päällimmäisenä mielessä tällä kuumeilijalla, ennen kuin pitemmälle uskaltaa ajatellakkaan.

Osaattekos siihen mitään viisasta sanoa, hyvät kohtalotoverit? Onko teitä huolettanut ongelmat lastensaannissa tai lapsettomuus jo ennen kuin varsinaista yritystäkään on aloitettu? Itse voin kyllä tunnustaa, että kuulun näihin nykyajan tietotulvan uhreihin eli teen itselleni jos jonkinlaisia diagnooseja joka puolelta tulvivan enimmäkseen negatiivisen tiedon perusteella milloin mistäkin asiasta. :(

Mutta kuitenkin... ihanaa, kun tässä vaiheessa kuitenkin on vielä fiilis, että jos nopeastikin... :) Huolten ja harmaiden(!?) kevätpäivien keskellä koko ajan pienen pieni päivänpaiste... :)

Tsemppiä ja plussaonnea teille kaikille! Voi olla, että olen sitten jatkossa aktiivisestikin tunkemassa joukkoonne, tässä vaiheessa piti vain päästä purkamaan tätä päällimmäistä huolta. Mies kun ei tätä ymmärrä, on sitä tyyppiä, jonka mielestä asioita ei kannata murehtia etukäteen... mahtaa olla osittain oikeassakin. ;) Minä taas olen semmoinen, että olen täysillä kaikessa mitä teen tai suunnittelen, niin positiivisessa kuin negatiivisessakin mielessä. Eli nyt sitten vaivaan päätäni muun muassa tämmöisillä (ja sen seitsämällä sadalla muulla asialla, mutta aloitetaan nyt tästä :D ).
 
titi-uu
Pe 8.4.2011

lele86----------------11/26-36---------------25(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------9/26-29----------------18----------------Esikoinen
Minmie--------------21/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------28/26-30---------------- 8------------------Esikoinen
Mumma82----------13/32-34------------------5------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08

Viirukka: tervetuloa mukaan, jos päätät tulla :) Minulla on ollut ajatuksia lapsensaannin mahdollisista esteistä ja hankaluuksista jo kauan ennen haaveilua tai yritystä, oikeastaan aina ja lähes teini-iästä asti: oma "potilashistoria" on sellainen, että olen aina ajatellut, että minun kohdallani raskaaksitulo voi olla vaikeaa tai mahdotonta. Mitään varmaa en siis tiedä kun ei ole koskaan varsinaisesti tutkittu, mutta olen hyväksynyt tämän ajatuksen jo ennen kuin olen edes vauvoja alkanut tosissani miettiä. Ja, minähän en mitenkään tosissani ole nytkään, vähän olen yhä sellaisella "tulee jos on tullakseen" meiningillä liikkeellä ;) tai niin on hyvä väittää ja noin.. Mutta johtuu siis pitkälti historiastani, josta en nyt kuitenkaan sen enempää halua tässä yhetydessä puhua. Minulle lapsen saaminen ei koskaan ole ollut mikään itsestäänselvyys. Kuten ei myöskään ole omien lapsien haluaminen.

).( eilen nipisteli vähän alavatsaa keskeltä, ei muuta raportoitavaa. No, edellinen kierto venyi minulla siihen kp 30, eli ainakin sitä samaa odotellessa? Nyt luulen tunteneeni ja havainneeni oviksen selvästi ja se tapahtui kyllä aika myöhäisessä vaiheessa kiertoa (nyt kun tarkistin niin kp 22-23). Tämä nyt johtuu luultavasti kaikenmoisista murheista ja asioista, joita elämässä on tässä ollut.. No, kaikessa tapauksessa sitä toki silloin tuon oviksen aikaan petiin hypittiin että kaikki on ihan mahdollista. Mutta mietityttää vain, että olisiko siinä sitten tarpeeksi aikaa kiinnittymiselle... Noh, kävi niin tai näin, ja tuli mitä tuli, mieli on kiva ja keväinen joka tapauksessa :D
 
Minmie-79
Ma 11.4.2011

lele86----------------14/26-36---------------25(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------12/26-29----------------18----------------Esikoinen
Minmie--------------24/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------31/26-30---------------- 8------------------Esikoinen
Mumma82----------17/32-34------------------5------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
 
titi-uu
Hupsistaheijaa kun nämä päivät juoksevat.. Ja kevät tulee kohisten, ihanaa! Nyt tällä kertaa tulee vain paljon omaa napaa..

).( lauantaina aamupäivällä oksensin ja jonkinlaista kuvotusta on ollut nyt sen jälkeen, tänään jäi aamukahvi puoleen kuppiin kun en vain pystynyt juomaan sitä. Ja eilen illalla ajattelin, että varmaankin yöllä menkat alkaa, kun vatsaa jomotti siihen tapaan (tosin ei kyllä samalla tavoin, kuin tavallisesti ennen vuotoa, vaan vähän ylempää ja lantiokipua ei ollut ollenkaan). Mutta eivätpä alkaneetkaan ja vieläkin odottelen. Tissit on nyt myös hiukan kipeytyneet, ei oikeastaan muuten mitenkään, mutta nänneistä. Huh. Vähän hirvittää (ihan positiivisesti, vaikka tällainen ilmaisu), mutta ehkä kuitenkin odottelen tuonne viikon lopulle, koska jos kerran tuo ovis on ollut noin myhöhässä, voivat minun menkatkin siis myöhästyä ihan hyvin. Mutta en minä näitä oireita voi kokonaan kieltääkään ja koska oksensinkin useamman kerran, en taida nyt vain kuvitella huonoa oloa.. Taikka onhan oksennustautia liikkeellä ja noin. Mutta sillä ajatuksella olen yhä liikenteessä, että oli oireet mitä tahansa, niin uskon olevani raskaana vasta, kun teen positiivisen testin tai menkat jäävät tulematta. Että palailen tuossa perjantaina viimeistään kertoilemaan kuulumisia, nämä muutamat päivät on minulla töissä niin hullunmyllyä, että en tiedä ehdinkö ennen viikonloppua tänne ollenkaan.

Mutta tsempitystä täältä myös kaikille ja db ja ++++++++++++++++++++!
 
heho
Ti 12.4.2011

lele86----------------15/26-36---------------25(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------13/26-29----------------18----------------Esikoinen
Minmie--------------25/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------32/26-30---------------- 8------------------Esikoinen
Mumma82----------18/32-34------------------5------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08

Tervetuloa piiriin Viirukka kun olet valmis. Itse en ollut ajatellut lapsensaantiongelmia ollenkaan ennen kuin nyt, kun aikaa on menny jo sen verran etta johonkin haikkaan tama viittaa. Noh- kesalla mekin kai saamme vahan enemman tietoa asiasta.
Mulla tuli hymynaama fertility monitoriin sunnuntaina ja ollaan hyodynnetty. Yritetaan nyt aivan tosissaan nama seuraavat pari kuukautta etta kun mennaan laakarille ollaan valmiita apuun. Loma haamottaa!! Jippii!!
Jannat paikat lele!!!!!! Toivon kovasti plussaa!!!! Oispa tosi mahtava juttu!!
 
Mumma82
Tervetuloa mukaan viirukka!
Itse olen melkein aina puhunut lasten saannista tyyliin "JOS/kun saan lapsia...", kun lähipiirissä ollut useampi tuttu, joka joutunut monta vuotta yrittämään lasta, ennen kuin on onnistunut (jos on onnistunut..)..
Kun ei koskaan voi tietää, miten se tulee menemään omalla kohdalla.. :S
Olen kuitenkin varma, että huolit ihan turhaan :)

titi-uu: Voi vitsit kun kuulostaa lupaavalta!!! Peukut ovat pystyssä!! db ++++++
Täytyykin perjantaina kytätä tätä ketjua tiuhaan!! ;P

).( täällä ei oikeastaan mitään uutta. Hyvät päivät taisivat olla tuossa la-su nurkilla (limoista päätellen), ja taidettiin jopa sattumalta hyödyntääkin! ;D Katsotaan, katsotaan... Mutta peruspessimisti kun olen, odottelen kuitenkin menkkoja alkavaksi vapun nurkilla.. Jää nähtäväksi..
 
minmie, ei kirjautunut
Ti 12.4.2011

lele86----------------17/26-36---------------25(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------15/26-29----------------18----------------Esikoinen
Minmie--------------27/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------34/26-30---------------- 8------------------Esikoinen
Mumma82----------20/32-34------------------5------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08


).( ei raportoitavaa
 
titi-uu
La 16.4.2011

lele86----------------19/26-36---------------25(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------17/26-29----------------18----------------Esikoinen
Minmie--------------29/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------4/26-30---------------- 9------------------Esikoinen
Mumma82----------22/32-34------------------5------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08

).( Näin täällä, vihdoin ehdin päivittämään. En edes ehtinyt harmitella koko viikolla asiaa, kun olen tukka putkella vain tehnyt töitä ja nyt menkatkin ovat jo melkein ohitse. No, ei minulla mitenkään paha mieli oikeastaan edes ole, pientä pettymystä tuntui tiistaina, mutta pian ajatukset kääntyi uuteen kiertoon! Nyt mulla on vielä hetken aikaa niin monta rautaa tulessa, että pää on valjastettu ihan pakosti aivan muualle kuin lapsiin.. No, kunhan tämä kiire hellittää niin voin rauhassa taas tarkastella näitäkin asioita!

Seuraavaksi näyttääkin oleva aika rypäs teitä joita saapi jännäillä. Nyt ei muuta siis kuin puuuuuuuuh ++++++++++++++! Käyn tsekkailemassa täällä kun suinkin ehdin, muutoin minun aikani tuhrautuu nyt hetken tuolla työelämän puolella. Mutta miten jo odotankaan sitä, että tilanne hiukan rauhoittuu ja saan taas palata normaaliin! Siihen asti: lycka till, beibes! db
 
Mumma82
su 17.4.

lele86----------------20/26-36---------------25(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------18/26-29----------------18----------------Esikoinen
Minmie--------------30/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------5/26-30---------------- 9------------------Esikoinen
Mumma82----------23/32-34------------------5------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08

Menkkapahoittelut titi-uulle :/ Ei muuta kuin täysillä uuteen yrityskiertoon!

Minmietä jännätään sitten seuraavaksi...! :)

).( Mua on pyörryttänyt viimeiset 4 pvää, eikä edelleenkään näytä helpottuvan nyt viidentenäkään päivänä..!? Pyörryttää siis melkeinpä koko ajan, istuin tai seisoin, ja mitkään syömiset tai juomiset ei auta lainkaan..! Autolla ei uskalla ajaa, kun tuntuu että olisi koko ajan kännissä!? Jos vielä huomenna sama, niin sitten taidan varata ajan lääkärille.
En oikein jaksa uskoa, että olisi raskausoire, koska ovis oli vasta muutama pvä sitten (itse asiassa taisikin loppujen lopuksi olla vasta perjantaina, ja jos näin, niin ei olla LAINKAAN hyödynnetty...eli ei pienintäkään mahista että olisi tärpännyt..:/)
Nänneissäkin vähän kihelmöi, niin kuin yleensäkin reilua viikkoa ennen menkkoja, vähän oviksen jälkeen.. Eli luultavasti alkaa uusi yk vapun nurkilla tosiaan..

Aurinkoista vaalipäivää kaikille, ja muistakaahan varata virpojille namia :)
 
Minmie-79
Ma 18.4.

lele86----------------21/26-36---------------25(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------19/26-29----------------18----------------Esikoinen
Minmie--------------31/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------6/26-30---------------- 9------------------Esikoinen
Mumma82----------24/32-34------------------5------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08


Kaipa tästä tulee joku megakierto. Hötkyilin ja tein testin, mutta negaksi sekin jäi. Ehkä ne nyt alkaa, kun sen testinkin tein. Jos nyt ei kuulu, oireita ei oo mitään, aamupäivällä vähän etoi, mut ensin helpotti syömällä ja sit kun kävin lounalla, etomus tuli takas. Nyt jo helpottanut. Niin siis varmaan loppuviikosta katotaan tilannetta uudelleen...
 
Minmie, ei kirj.
Ti 19.4.

lele86----------------22/26-36---------------25(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------20/26-29----------------18----------------Esikoinen
Minmie--------------32/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------7/26-30---------------- 9------------------Esikoinen
Mumma82----------25/32-34------------------5------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08


Mietin, et mikä noita nyt sit viivästyttää; Oonko ovuloinu ollenkaan tässä kuussa, lämmöt on kyl taas vähän koholla, et vois ainakin kuvitella ovuloineensa. Tai sit kyse on yksinkertaisesti ressistä, kun olen menossa nyt pääsiäisviikonloppuna tapaamaan ensimmäistä kertaa osaa niistä uusista sukulaisistani, isää, siskoa ja ilmeisesti yhtä veljeä.
 
minmie. ei taaskaan kirj.
Ke 20.4.

lele86----------------23/26-36---------------25(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------21/26-29----------------18----------------Esikoinen
Minmie--------------33/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------8/26-30---------------- 9------------------Esikoinen
Mumma82----------26/32-34------------------5------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
 
Minmie ei kirj.
Tää alkaa olla aika piinallista, näin isoa heittoa ei ole ollut edellisen synnytyksen jälkeen, eli siis reiluun kolmeen vuoteen. Mitä pidempään tää kestää, sitä korkeemmaltakyllä putoon. En oo uskaltanu uudelleen vielä testata, kun esikoinenkin näkyi testissä vasta 34/28 ja silloinkin haamuna. Alavatsassa on kyl ollut aika ajoin tätimäistä jomotusta, ei koko aikaa, vaan silloin tällöin ja kokeillen käsin tosta vatsan päältä voisin vaikka vannoa, et kohtu tuntuu sellaselta kovalta. Noi pahoinvoinnitkin on ollut pysyväisempi juttu, eli siis aina silloin tällöin tulee aika voimakkaita etomisen tunteita, kiva seistä kaupan kassajonossa ja alkaa miettiä, et minnepäin lähen juoksemaan, jos alkaa nousta ylöspäin. Miehelle en oo vielä sanonu mitään tästä, ettei turhaan innostu hänkin. Kohta on kyl pakko sanoa, jos kauan vielä menee, täytyyhän tälle joku selitys olla. Sen verran jo intouduin, et kävin laskurilla ja jos ois vihdoin onnistanu, niin laskettu aika olis jouluaattona. Jospa mä oonkin vaan tähän aikaan vuodesta hedelmällinen, kun esikoisen laskettu aika oli joulukuun 27. päivä. Eli aika tarkkaan neljä vuotta tulis ikäeroa.

Toisaalta tuntuu siltä, et pakkohan tän on olla sitä itseään, mut en uskalla luottaa ennenkun näen. Koitan koko ajan pitää jalat maan pinnalla ja järkeillä, et se on se jännitys sen isän tapaamisesta ja tädin viivästys vaan stressaa entistä enemmän vaan ja kaikki se voi vaikuttaa. Mut vaikka jännään sitä isäni tapaamista, niin en oo kokenu sitä sillä tavalla stressaavaks, et uskoisin sen vaikuttavan, mut ehkä se sit alitajuisesti jännittääkin enemmän, kun mitä itekkään ymmärrän. Nyt en oo pariin päivään sitä ees kauheesti ajatellu, kun ravaan vessassa tarkistamassa, et joko on alkanu... Ahistaa...
 
titi-uu
Hitsi Minmie, peukut on totisesti pystyssä täällä sulle!! Toivon niin kovasti että oireet viittaisi raskauteen ja plussaisit! Että sormet ristissä ja plussatuulten puhalteluja sinne!
 
minmie...
To 21.4.

lele86----------------24/26-36---------------25(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------22/26-29----------------18----------------Esikoinen
Minmie--------------1/27-32------------------40----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------9/26-30---------------- 9------------------Esikoinen
Mumma82----------27/32-34------------------5------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08


No tulihan ne sieltä...
En ees pudonnu niin korkeelta kun pelkäsin, ehkä mun omat psyykkaukset toimi paremmin kun kuvittelin. On helpottunu olo kaikenn kaikkiaan. Parempi näin, kun se epätietoisuus. Toki olisin mielelläni (enemmänkin) tehnyt plussatestin, mut se kerran teastattu nega varmaan piti jalat maassa. Se oli kuitenkin niiiiiiin tyylipuhdas nega. Ei ees häivähdystä.

No nyt ei tarvi enää jännätä kun sitä lauantaita.
 
Mumma82
La 23.4. (vaikka onkin jo melkein sunnuntain puolella..)

lele86----------------26/26-36---------------25(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------24/26-29----------------18----------------Esikoinen
Minmie--------------3/27-32------------------40----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------11/26-30---------------- 9------------------Esikoinen
Mumma82----------29/32-34------------------5------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08

Menkkapahoittelut Minmielle! :/ Just kun kuulosti niin lupaavalta!!.... :O
Toivottavasti tämänpäiväinen tapaaminen meni hyvin kuitenkin, niin sait jotain muuta ajateltavaa! :)

Leleä ja hehoa ruvetaan sitten seuraavaksi jännäämään!! :)
..mua ei niinkään, koska olen tosiaan melko varma että ovulaatio ajoittui sellaiseen aikaan, ettei sitä hyödynnetty yhtään(!)... jos se minusta olisi ollut kiinni, niin oltaisiin aivan VARMASTI hyödynnetty... ;))) mutta kun aina ei mene halut tasan... tai siis meikä haluaisi vaikka joka päivä, ja miehelle riittää harvemmin... sattuu sitten heiluttamaan peittoa ovulaation aikaan jos sattuu, eli kauheasti ei pysty tässä yrittämällä yrittää, ja sen takia ollaankin menty (ainakin vielä toistaiseksi) tjot-meiningillä..
Saisi nyt menkat äkkiä tulla, niin saataisiin uusi yrityskierto alkamaan!! :D

Plussatuulia teille ladies, phuuuuuhh!! +++++
 
lele86
Maanantai 25.4

lele86----------------28/26-36---------------25(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------26/26-29----------------18----------------Esikoinen
Minmie--------------5/27-32------------------40----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------13/26-30---------------- 9------------------Esikoinen
Mumma82----------31/32-34------------------5------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08

No meikäläisen puolesta ei nyt tarvii silleen jännäillä, kun ei oo kauheesti uskomista näihin luomukiertoihin vaikka peitot onkin heilunu tiuhaan pitkästä aikaa.. melkein huvittaa kun tajusin että tässäpä sitä odotellaan menkkoja ja siitä on kyllä aika pitkä aika kun melkein toivoo että ne alkaa (pääsee sitten aloittamaan nuo zumenonit ja jännäämään selviääkö meidän pakkasukot ja päästäänkö ikinä siis siirtoon asti vielä nyt keväällä..) Mut nyt tein päätöksen et ens kesä on täysin yritysvapaata aikaa.. ja aion ottaa siitä kaiken irti.. vietän vapaani terassilla ja omaa pihaa laitellen.. :) en laske päiviä, enkä pissaile tikkuun enkä sylje tuoppiin ;)
Jotenkin sitä nyt kun nollas mielensä ja nieli pettymyksen tuosta ekasta IVF:stä niin tuli sellanen rauhallinen olo.. ihan niinkuin alkais olla jo sinut sen asian kanssa ettei sitä plussaa kannata meidän odotella hetikään... en vaan jaksa enää hötkytä asian kanssa.. toisaalta kuulostaa luovuttamiselta mutta toisaalta, ihanan stressitön tunne ensimmäistä kertaa kahteen vuoteen.

Mut puhallellaan niitä plussia teille muille <3 puuuh puuuh ++++++++++++

Nyt vappua odottelemaan ja nautitaan ihanan lämpimistä päivistä 8)
 
heho
Odottelen lomaa niin innolla ettei tassa edes kerkea muuta ajattelemaan: ) Toissakin on todella kiireista.
Taas on ollut ihan eri 'oireet' etta pistaa naurattamaan. Mutta ilmoittelen varmaan huomenissa tai keskiviikkona kun tati tulee kylaan. Ja kylaanhan se tulee, se on jo opittu se.
Jannailen kylla Lelen puolesta mutta on myos ihanaa etta olet paattanyt ottaa kesan rennosti. Minakaan en kylla lomalle lahde mitaan testeja raahaamaan. Tulee jos on tullakseen.
Kevat on ihanaa aikaa!
 
Mumma82
Keskiviikko 27.4

lele86----------------30/26-36---------------25(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------28/26-29----------------18----------------Esikoinen
Minmie--------------7/27-32------------------40----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------15/26-30---------------- 9------------------Esikoinen
Mumma82----------1/32-34------------------6------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08

).( ..Ja niin se kuudes yrityskierto lähti käyntiin...!:/ En kylläkään kauhean korkealta pudonnut, kun vähän jo laskeskelin ettei lainkaan hyödynnetty ovista tällä kertaa, kun juuri silloin oli reilun viikon tauko niissä puuhissa (Höh!!..).. Jospa tässä kierrossa olisi parempi tuuri sen suhteen..? Hope so! :)

Noh, voipahan ainakin rauhassa juoda kuohuvaa Vappuna! ;D

heho: Mitään uutta..?? :)))

lele: Se on oikein, että olette päättäneet ottaa välillä rennosti. Ei ihminen jaksa jatkuvaa stressiä. Varsinkin kun teillä on yritetty jo niin kauan(!).

Tsemppiä ja plussatuulia koko porukalle! *+++++*
Meikä menee takaisin sohvalle kärsimään kamalista menkkakivuista, aauuuuuuh...!
 

Yhteistyössä