Vauvahaaveet 15 =)

  • Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti
titi-uu
Pe 18.3.

Heituli -------------- 20/32-136--------------23----------------Esikoinen
lele86----------------25/26-36---------------24(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------16/26-29----------------17----------------Esikoinen
Minmie--------------28/27-32------------------35----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------7/26-30---------------- 8------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
Cheycel-----------------1------------------Pikkukakkonen

Lele: peukut on pystyssä ja täällä jännätään mukana! Toivon todella plussaonnea, nyt sulla on tosiaan ainakin tieto siitä, että hedelmöitys on tapahtunut, niinkuin Minmiekin tuossa totesi!

).( täällä alkaa olla taas tädin vierailu lusittu, kumman kauan tuntui tällä kertaa kestävän. No, tästä se taas lähtee! Mieli on tyyni ja olo hyvä, en aio laskeskella nyt kummemmin vaan ihan rennosti mennään.
 
Viimeksi muokattu:
Minmie-79
La 19.3.

Heituli -------------- 21/32-136--------------23----------------Esikoinen
lele86----------------26/26-36---------------24(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------17/26-29----------------17----------------Esikoinen
Minmie--------------1/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------8/26-30---------------- 8------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
Cheycel-----------------1------------------Pikkukakkonen




Tää menee jo kun tyhjää vaan... ei tunnu missään...
 
eemeliä ei tullut
Heippa kaikille tasapuolisesti..

Onnea tärpin saaneille ja toivoa niille joille moinen suodaan myöhemmin.
Olen täällä taustaillut ja jännäillyt puolestanne, ehken osaa päästää irti näin mukavasta joukosta :)

Lelellä onkin jännä aika meneillään...

omaa napaa:
vihdoinkin odotus päättyi ja pieni peikkotyttö vol.2 pääsi maailmaan 11.3. Arjen pyöritys kahden alle vaahtosammuttimen mittaisen kanssa on vain viivästyttänyt teille kertomista. Juuri ukkosen kanssa tuumailtiin että joskos meille vielä siunattaisiin yksi, että varmasti palailen joukkoonne (toivottavasti nimimerkit ovat jo silloin vaihtuneet ja tuuppaan uusien keskelle) jokin päivä....

Hyvää jatkoa ja minä taustailen.......PUUUUUUUUUUUUUUUUUH+++++TUUUUUUULIA
 
titi-uu
Ma 21.3.

Heituli -------------- 23/32-136--------------23----------------Esikoinen
lele86----------------28/26-36---------------24(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------19/26-29----------------17----------------Esikoinen
Minmie--------------3/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------10/26-30---------------- 8------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
Cheycel-----------------1------------------Pikkukakkonen

Onnea kovasti tytön johdosta eemeliä ei tullut!

Ja Minmielle pahoittelut :/ toivotaan että tänne kaikille kevät tuo tullessaan sen mitä toivotaan, vie mennessään sen mikä pois halutaan. Ja paistaa päivänä sinne minne yö katsoi ennen. <3

).( välillä mietin, kuulunko tänne ollenkaan. Tuntuu, kuin olisin näinä päivinä alkanut vierastaa ajatusta omasta lapsesta ja mieli työskentelee asioissa, joista en ota selvää. Mutta ehkä se on tämä valo ja kevät. Ja maailma. Ehkä tämä kevät on minulle sellaista aikaa, että keikun jossain välillä tietämättä miksi, miten ja kuinka kauan. Äsken itkin vähän lehteä lukiessani. Tiedän, että ei pitäisi kantaa omilla harteilla liikaa asioita, joille ei mitään voi, mutta kannan niitä silti.
 
Minmie-79
Onnea eemeliälle!

Ja titi-uulle voimia ja positiivia tuntuja, kyllä se siitä taas. Itse olen ollut tän alkaneen kevään jotenkin tosi väsynyt. Nyt oon edistääkseni niin tätä vauva-juttua, kun ihan vaan omaa terveyttäkin, päättänyt pistää itteni remonttin. Alotan kuntosali jäsenyydellä, personal trainerilla ja työterveyshuollon järjestämällä ravintoterapeutilla.
 
Heho
Olen ollut töiden takia kiireinen enkä kerennyt täällä käymään :/ Lele- ihanaa, nyt on kaikki mahdolliset raajat ristissä. Teillä edistyy asia mukavasti! Sekin varmaan auttaa että voit ajatella asian olevan ns muiden hallinnassa. Titi-uu, minusta on kiva lukea kirjoituksiasi, toivottavasti pysyt kärryillä. Eihän meidän kaikkien tarvitse olla hullun lailla yrittämässä vauvaa. Kyllä mukaan mahtuu sellaiset rentoilijatkin. Oikeastaan on hyvä että niitäkin on jotka eivät stressaa- ehkä se tarttuis meihin muihinkin.
Minmielle halit! Jännätään siis leleä ja heitulia!
).( odottelen innolla lomaa, toisaalta ois parempi etten tuliskaan raskaaksi ennen sitä, että saisin kunnolla nauttia. Joku kyseli missä asun, asumme Keski- Kaliforniassa. Losista pohjoiseen.
Me ei kunnolla hyödennetty hyviä päivia, kerran sattui ns peak aikaan. Mutta mutta- mun on pakko mennä käymään lääkärillä vuositarkastuksessa koska nyt on vähän tunne että se pieni myooma mikä mulla löydettiin vuosi sitten on alkanut vähän tekemään tepposiaan. Esim tänään kävin veskissa ja tuli verta paperiin. Ihan punaista muttei paljoa... Alkaa vähän pelottamaan... mulla on muutenkin alkanut tiputtamaan paria päivää ennen tätiä mikä ei varmaan ole hyvä asia. Ja kun kirjoitan tätä niin samalla kramppaa ihan selvästi. No- ei se auta kun käydä lääkärillä. Ehkä syy lapsettomuuteen johtuu samasta vaivasta. Kerron sitten mitä löytyy. Tsempiä kaikille ja onnea ei eemelille- lol!
 
Heituli
Pitkästä aikaa lukemassa teidän muiden kuulumiset :)
Cheycel:lle ensinnäkin hurjan paljon onnea plussasta!!!! :) Ja kiva kun muutkin vanhan jännääjät ovat käyneet kuulumisia kertomassa, onnea siis teillekin pienokaisista!! <3

(.) Täällä ei päästy ovista, jos se edes oli tässä kierrossa, päästy hyödyntämään laisinkaan. Mies on ollut just niinä päivinä muualla kurssilla. Toisaalta, aivan sama. Minä en jaksa enää uskoa mihinkään luomuplussiin omalla kohdalla.
On vaan niin turtunut olo tähän kaikkeen, vauvauutiset ei tunnu enää missään, en jaksa iloita heidän puolestaan, mutta en ole kateellinenkaan. Tällä hetkellä koko vauva asia on mulle ihan saman tekevää, nyt ei vaan jaksa enää! :(
Olenkin miettinyt, että kuulunko enää tälle palstalle ollenkaan. Kun ei vaan jaksa enää täälläkään niin ahkeraan käydä, saati kommentoida mitään. Eikä mulla ole edes omasta navasta mitään kerrottavaa kun yhden kerran kuussa; Kp1.
Lapsettomuus puolellekaan en halua mennä, mutta en tunne kuuluvani tänne vauvahaave ketjuunkaan.
Ehkä jään joksikin aikaa taustailemaan ja otan omat tietoni pois. Palaan siis ehkä kesän/syksyn aikana takaisin, jos sille tuntuu :/

Kaikille toivotan koko sydämestäni jaksuja ja että saisitte sen plussan siihen testiin!!! Jos palaan tänne vielä, niin toivon kovasti, että kaikki teistä olisi sen plussan saanut, te jos ketkä ansaitte sen! :)
 
Heituli
Ti 22.3.

lele86----------------29/26-36---------------24(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------20/26-29----------------17----------------Esikoinen
Minmie--------------4/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------11/26-30---------------- 8------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
Cheycel-----------------1------------------Pikkukakkonen
 
titi-uu
Kiitos kannustuksesta, piristi kyllä mieltä. :) Vaikka tänään onkin taas onneksi aivan erilainen päivä kuin eilen: paljon helpommalta tuntuu nyt oleminen kaikinpuolin. Taitaa olla vain liikkeellä sellaista väsymistä ja väsymystä.. Ja sitä välillä pohdin, että mistä kummasta tulee se sellainen paine, että pitäisi tietää ja osata sanoa juuri nyt mitä elämältään haluaa. Ja sellainen paniikinsekainen kiire. Ehkä se on tuo ympäröivä maailma, oma kroppa ja kaikki ne utelut. Ja melkein minusta tuntuu pahimmalta se sellainen vihjailu, kun puhutaan muka kautta rantain lapsiin ja vauvoihin liittyviä asioita ja kuitenkin "annetaan ymmärtää". Ihan kuin minä en niistä sanoista ymmärtäisi, mitä sillä ajetaan takaa. Ja siihen päälle vielä arvostelua, päsmäröintiä ja puuttumista minun asioihini.. Huh. Menen lukkoon ja hymyilen vain ulospäin, se on tähän saakka ollut melkein helpointa. Välillä haluaisin jopa pakata kassini ja miehen ja lähteä jonnekin kauas.

No, onneksi on olemassa myös sellaisia ystäviä, joiden kanssa voin olla mitä olen ilman arvostelua, paheksuntaa ja silmien pyörittelyä, liittyen tekemiini valintoihin ja siihen mitä olen. Olisi hyvä, jos ihmiset joskus ymmärtäisivät olla hiljaa, kun aikovat avata suunsa arvostellakseen tai loukatakseen. Mutta lienee monikaan ei edes kovinkaan usein huomaa omassa käytöksessään tuota "vallankäyttöä" ja toisen asettamista alapuolelleen.

Heitulille toivotan hyvää kevättä, kesää ja kaikkea! Toivon ettet nyt ihan kokonaan katoa, vaan tulehan takaisin kun siltä taas tuntuu. Vaikka olenhan minäkin ajatellut kaikenlaista, siten ymmärrän kyllä hyvin ratkaisusi. Minä taidan kumminkin vielä jatkaa täällä, sillä omalla tavallani. Kun se tässä joskus löytyisi ;)


Ihanaa päivää kaikille, kaikesta huolimatta ja juuri sen vuoksi! <3
 
heho
ke 23.3.

lele86----------------30/26-36---------------24(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------21/26-29----------------17----------------Esikoinen
Minmie--------------5/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------12/26-30---------------- 8------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
Cheycel-----------------1------------------Pikkukakkonen

Heituli- toivottavasti tulet pian ilmoittamaan hyvia uutisia! Pidamme sinut mielessamme.
).( Soitin laakarille ja mulla ei ole vuosittainen kun vasta lokakuussa eli katselen tata tiputtelu tilannetta nyt ainakin pari kuukautta, enka hatikoi. Vahan vaan pyyhkiessa on vari jotenkin tummempaa, paitsi maanantaina jolloin tuli ihan verta pyyhkiessa (ja vaan yhden kerrran). Ihmeellista.
Kylla miehet on hassuja, olin kipeana pari viikkoa sitten ja mieheni arvuutteli etta jospa olen raskaana... naureskelin etta ei ne oireet nyt 2 paivassa tule, hyvat paivat eivat olleet edes alkaneet. heh heh.. han vaitti etta ei sita kantsi luottaa niihin mittareihin niin paljon, etta kylla se kroppa voi joskus yllattaa. Joo--- tassa vaiheessa ei kylla yllata mikaan, tama on niin tieteellista, laskettua ja mitattua toimintaa etta :) *miehet*
Lelelle tsemppia!!! Saattaa olla etta sina putoat listalta pian ja meita jaa vaan 3 roikkumaan ; )
titi-uu, tykkaan todellakin tavastasi kirjoittaa- kivaa lukea!
 
lele86
Pe 25.3.

lele86----------------32/26-36---------------24(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------23/26-29----------------17----------------Esikoinen
Minmie--------------7/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------14/26-30---------------- 8------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
Cheycel-----------------1------------------Pikkukakkonen

Pikaisesti päivittelen ennen töihin lähtöä...
Eli täällä siis menossa pp 8.. ensi viikon torstaina sais vasta testailla.. mut luultavasti en malta odotella kun tiistaihin. Aika varma nega-tunne kyllä on..
Mulla on oikeastaan vaan ne perus-oireet mitä toi lugesteron aiheuttaa.. (keltarauhashormoni jonka sivuoireet on kaikki noita samoja kuin alkuraskaudessakin) toissapäivänä ja eilen oli menkkajomotusta.. ja vähän tuntuu että saattaa noista tukilääkkeistä huolimatta keretä se vuotokin alkaa ennen testausta.. eli siis ton noihin mun kiertopäiviinhän ei silleen nyt oo luottamista kun on nää hoidot päällä.. tai siis et tosiaan vaikka kierto on jo noin pitkällä ton mukaan niin silti sais vasta viikon päästä testailla..

hehon puolesta jännäillään ++++++
 
heho
Pe 25.3.

lele86----------------32/26-36---------------24(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------23/26-29----------------17----------------Esikoinen
Minmie--------------7/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------14/26-30---------------- 8------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
Cheycel-----------------1------------------Pikkukakkonen


Lele- sina et varmaankaan voi kuulostella oireita ollenkaan koska kaikki laakkeet varmaan sekoittaa systeemia ainakin jonkin verran. En sinuna miettisi edes negaa, normioireita yms. koska plussa saattaa todellakin parahtaa ruutuun. Tsemppia!!! Voi jospa ++++++++
Minun puolesta ei varmaan tarvitse jannata, samat finnit pukkaa otsaan kun joka kierrossa ja itkuherkkaisyytta on tasan 5-6 paivaa ennen tatia niinkuin aina. Eli ei mitaan eri 'oireita' joista paasis kuvittelemaan. Mulla ne oireeetkin on muuttunut nyt vuoden aikana niin etta ei varmaan edes ole raskausoiretta olemassa mita mina en ole jo jossain kuussa kokenut- lol.
Kyllahan sita tassa vaiheessa kiertoa aina vahan toivoo, mutta uskon loman suunnittelun paastavan minut vahalla pettymyksella. Tadin siis pitaisi saapua keskiviikkona.
Tituulle sen verran pasmaroinnista etta koska asumme ulkomailla, paasemme toisaalta aika vahalla urkkimisella. Kyllahan joku aina silloin talloin sanoo jotain harkitsematonta, varsinkin kun me ei olla enaa mitaan nuoria. Ihmiset ei todellakaan ymmarra mitaan 'normaalista' poikkeavaa, varsinkin vanhempi sukupolvi. Jos ei olla naimisissa ja lapsia liuta ennen kolmeakymppia, on se ihan kauhistuksen kauhistus. Puhuin ystavani kanssa joka sanoi etta he eivat varmaan halua lapsia. Se sai minut tajuamaan etta kaikki me elamme omalla tavallamme..
 
Cheycel ejk
Meille ei tule tänä vuonna pikkukakkosta, raskaus oli kohdun ulkopuolinen. Vietin alkuviikosta pari kivuliasta päivää sairaalassa ja leikkauksessa. Parantelen tovin haavoja ja palaan toivon mukaan pian taas haaveilemaan.

Heitulille kaikkea hyvää jatkossa ja tasaisesti plussaonnea ketjulaisille.
 
lele86
Cheycel: En voi kuvitella edes mille sinusta tällä hetkellä tuntuu. Sanattomaksi vetää. Voimahalaus täältä <3

Oma Napa: PP 9 ei mitään uutta. Nega-tunne vaan vahvistuu... :/
No onneks on niitä huuruneniä siellä pakkasessa hytisemässä.. Jos ei onnistu niin jos se PAS ois vielä nyt keväällä... olihan menee siis kesätauolle.. siirtoja ei tehdä kun toukokuulla enää ja sit kolme kuukautta ollaan omillaan... sekin aika tuntuu varmasti pitkälle kun aikalailla se on todistettu jo ettei meikäläisen munarakkulat kovin suuriksi kasva ilman noita hormoniavusteita...
 
Mumma82
Hei kaikille,

Olen käynyt täällä lueskelemassa jo monta kertaa, mutten ole aiemmin uskaltanut ilmoittautua mukaan joukkoon.
Nyt kuitenkin päätin jättää itsestäni jäljen tänne, ja ilmoittautua rohkeasti mukaan haaveilijoihin!

Vähän taustaa:
Olen kohta 29-vuotias nainen ja mieheni on 31. Menimme viime syksynä naimisiin, ja yhdessä ollaan viihdytty jo 6 vuotta.
Marraskuussa jätimme yhteispäätöksestä e-pillerit pois, ja päätettiin että "tulee jos on tullakseen"... noh, eipä ole ollut tullakseen - ainakaan vielä ;)

Tänään käynnistyi viides yrityskierto, eli siitä se taas lähtee. ..vaikka eihän me mitenkään yrittämällä yritetä, vaan ihan rennosti eletään niin kuin ennenkin, pillerit ovat vain jääneet pois :)
Menkkakivut ovat nyt ilman pillereitä olleet aivan sietämättömät(!) koko ekan päivän, ja tässä istusekelen juuri kippurassa ja tuskissani, eikä buranat auta kuin ehkä tunniksi.. Kaikkea me naiset joudutaankin kestämään..! ;)

Kuukautiskierto tasaantui mulla yllättävän äkkiä, vaikka pillereitä tuli loppujen lopuksi pospittua melkein 10v putkeen.
Huono puoli pillereiden lopettamisessa on olleet finnit - ei ainoastaan kasvoissa, vaan myös yläselässä ja dekolteealueella.. yyhh.. :/ Mutta kaikki kestetään, kunhan meille oma pieni nyytti siunaantuisi jossain vaiheessa :)

Kaikille tsemppiä! ..ja varsinkin Cheycelille! :/ --> Poistin sinut listalta alla. Lisäile itsesi takaisin, sitten kun siltä tuntuu.
Plussatuulia näin kesäajan kunniaksi!! +++++++


Su 27.3.

lele86----------------34/26-36---------------24(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------25/26-29----------------17----------------Esikoinen
Minmie--------------9/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------16/26-30---------------- 8------------------Esikoinen
Mumma82----------1/32-34------------------5------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
 
Heho
Isot halaukset Cheycelille!!! Toivottavasti parannut hyvin ja pääset piän takaisin joukkoomme.
Tervetuloa mamma82- toivotaan että olet pikakävijä etkä maratoonari meidän muiden tavoin ;)
).( ei mitään uutta, toiveet tietenkin nousevat vaikka kuinka estelisin mutta en usko tärppiin.
Tsemppiä lelelle! Ja plussatuulia muillekin taustailijoille!
 
heho
Ma 87.3.

lele86----------------35/26-36---------------24(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------26/26-29----------------17----------------Esikoinen
Minmie--------------10/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------17/26-30---------------- 8------------------Esikoinen
Mumma82----------2/32-34------------------5------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08

).( taas vahan tummempaa pyyhkiessa ja aamulla keltarauhanen kipuili (mulla aina just 2 paivaa ennen tadin tuloa, oiskohan surkastumisen syyta?). Etta eikohan se tati tule kylaan tassakin kuussa, keskiviikko-iltana laskujeni mukaan. Arsyttavaa etta tunnen kroppani nain hyvin!! Ei paase kunnolla toivomaan, mutta eipas sitten kovin korkealta putoamaankaan..
Mutta pilvessa on hopeareuna, voin nauttia lomalla drinksuista, aktiviteeteista (yms ratsastamisesta), sushista yms. ilman etta tarvitsee varoa salamatkustajan terveytta. Ja toisaalta ajattelemme etta tama on varmaan viimeinen loma ilman nyyttia, ihan vaan kahdestaan. Nautitaan. Noh, on mulla viela yksi kierto ennen lomaa, mutta niin, ihmeen pitais tapahtua..
Lomalle en ota mitaan moitoireita yms. Saa unohtua vauvatyomaa pariksi viikoksi. Laakarille sitten viimeistaan heinakuussa ja sitten ne varmaan pistaakin mut heti clomid yms laakkeille, Ameriiiiiiikan tyyliin.
Mitas lelelle? Puuuh+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
heho
Ma 28(ei 87-hehehe).3.

lele86----------------35/26-36---------------24(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------26/26-29----------------17----------------Esikoinen
Minmie--------------10/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------17/26-30---------------- 8------------------Esikoinen
Mumma82----------2/32-34------------------5------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08
 
lele86
Tervetuloa Mumma! Toivottavasti sinäkin olet sellainen onnekas joka käy täällä vaan plussaamassa nopeasti ja yrittää vetää meidät mattimyöhäiset samaan junaan +++ :) (heh, täällä on tainnut jo pidemmän aikaa olla sellainen taika että uudet tulijat saavat nopsaan plussansa ja me samat vanhat täällä roikutaan.. :D )

ja tosiaan enpä usko että itsekään tuosta listalta häviän vieläkään... tein eilen jo malttamattomana testin (oli kylläkin vasta pp11) kun vasta pp 14 saisi testata, mut tyylipuhdas negahan sieltä paukahti. Ajattelin että torstai on helpompi jos pudotan itteeni maanpinnalle jo valmiiksi... ja tosiaan luulen olevani aika konkari tän kropan suhteen jo pikkuhiljaa.. jos ois tärpänny niin varmasti jotain ois eritavalla, mutta kun ei............

Toivottavasti päästään nyt keväällä vielä pakastealkion siirtoon.. (toivottavasti meidän pakkasukot selviää sulatuksesta jne..) mut nyt ei voi edes soittaa polille ennen sitä virallista testipäivää ja noita lugemömmöjäkin pitää käyttää sinne torstaihin asti.. mikä tuntuu aika turhauttavalta.

Näin viime yönä unta että tein negatiivisen testin jälkeen plussan ja laitoin siitä testistä (digitaalisesta jossa luki raskaana) kuvan tyyliin kaikille keiden numero mulla on puhelimessa... heh, liekköhän näin tapahtuis oikeestikin, ois se vaan sellainen ihme nähdä sellainenkin tulos joskus noiden lukuisten negojen sijasta.. oisin varmaan niin onnesta sekaisin että lähtisin tonne ihmisten ilmoille juoksemaan ja kailottamaan että paksuna ollaan vihdoinkin!! (tulis meidän pikkukylään säpinää ja puhuttavaa taas seuraavaks 10 vuodeks...) :p
 
titi-uu
Ti 29.3.

lele86----------------36/26-36---------------24(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------27/26-29----------------17----------------Esikoinen
Minmie--------------11/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------18/26-30---------------- 8------------------Esikoinen
Mumma82----------3/32-34------------------5------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08

Cheycell: Kovasti voimia sinulle ja halauksia.. Olen tosi pahoillani minäkin. Tervetuloa tänne taas sitten kun siltä tuntuu, toivottavasti toipuminen on nopeaa <3

lele: peukut pystyssä täällä! ++++++++++++++++++++++!

heho: niin tuttua tuo omien tuntemusten tarkka tunteminen.. Minulla alkaa olla vähän sama, että tuntuu kuin mitään uusia oireita ei enää voisi ollakaan olemassa, kun kaikki on jo niiiin tunnettu joskus aiemmin. No, niin se vaan voi tietysti oma kroppakin huijata, onhan noita tapauksia. Mutta minulla on vähän se ajatus nykyään, että uskon olevani raskaana vasta kun joko menkat jää pois ja/tai sitten tulee plussa testiin. Kaikki muut oireet saa olla ihan rauhassa vaan, niin kauan kuin kumpikaan noista edellä mainituista ei täyty, en ole raskaana ;) Mutta teillä tuo loma lähestyy jo! Himputti, kylläpä oma mielikin halajaa reissuun.

Ja Mummalle tervetuloa mukaan! Mitähän kuuluu Minmielle..?

).( täällä on eletty laskeskelematta ja muutenkin vauva-asiat ovat olleet täysin hyllyllä, oikeastaan niinkin vahvasti, että kammarin puolella on lähiaikoina vain nukuttu ;) että mihinkään jännäämiseen ei minun kohdallani ole tässä kierrossa oikein syytä. Vaikka "mistäs sitä ikinä tietää" ja noin. Kun on tässä ollut syntymää ja kuolemaa, eroja ja uusia rakastumisia, ei nyt ehkä minun ihan lähietäisyydellä mutta kuitenkin niin, että se kaikki on minussa tuntunut. Ja tämä kevät, valo, tuuli.. Muutoksia on tulossa, muutoksia on jo tapahtunutkin ja uusia kohti kuljetaan. Positiivista? Kyllä, mutta aina muutokseen mahtuu mukaan se epävarmuustekijä, josta ei koskaan voi tietää. Lopulta, jälkeenpäin kun asioita tarkastelee, on niin kovin helppo olla viisas. No, oppimista, kasvamista ja kypsymistä, sitähän tämä elämä on.
 
titi-uu
niin ja Mummalle vielä: minulla on pillereiden lopettamisen jälkeen ollut ihan sama juttu, menkkakivut lisääntyivät rutkasti ja finnejä alkoi tulla. Jossain vaiheessa (olen päätellyt, että kierron ja hormonitoiminnan tasaannuttua/palauduttua ennalleen ja pillereiden viimeistenkin hormonijäämien poistuttua) finnit vähenivät ja nyt niitä tulee vain oikeastaan menkkoja ennen, jos silloinkaan. Lohdutan sua siis, että tuo finnien esiintyminen ei siis välttämättä ole "ikuista" vaan voivat liittyä juurikin hormoneihin kehossa. Minulla meni aikaa vajaa vuosi pillereiden lopettamisesta ja sitte ykskaks finnit vähenivät. Mutta kivut ovat säilyneet, joskus teininä muistan olleen tällaista kuin nykyään. Mutta toisaalta lohduttaudun sillä, että tämä olotila, mitä on nyt, on minulle ehkä sittenkin naisena se luonnollisin!
 
lele86
Kylläpä elämä on taas niin ihanaa, samaan aikaan kun alkoi jo tuhruvuoto (lugeista huolimatta, eli hanat aukeaa varmasti kunnolla kunhan saan luvan lopettaa noi) niin sain puhelun ja serkkuni päivitteli että on tullut vähän niinkuin vahingossa raskaaksi ja päivitteli että mitähän sen asian kanssa tekisi...

että näin täällä... ei tullut vauvaa meille tänä vuonna.
En saanut polilta ketään kiinni niin en uskalla lopettaa noita lugesteroneja, vaikka nyt viimeistään niiden laitto on turhaa (ja ällöttävää).

Itkettää. Niin pitkä prosessi kuin tämäkin oli (lastahan yritettiin tehdä nyt käytännössä 1,5 kk..) vaikka tähän jo eilen osasin varautua, mut silti ihan käsittämätöntä miten isku vyön alle tuo vuoto taas oli... kai se toive on niin kovasti jossain takaraivossa ettei siitä pääse eroon vaikka miten yrittäisi mieltään hallita ja ajatella realistisesti. Vaikeinta oli kuitenki nähdä miten mies pettyi.. se oli niin innoissaan kun tässä prosessi oli mukana ja sai nähdä kun alkio siirrettiin jne...

En päivitä tuota listaa omalta kohdaltani vielä, pitää huomenna soitella tuonne polille ja kysyä lasketaanko tämä jo vuoto päiväksi.
 
lele86
Ke 30.3.

lele86----------------2/26-36---------------25(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------28/26-29----------------17----------------Esikoinen
Minmie--------------12/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------19/26-30---------------- 8------------------Esikoinen
Mumma82----------4/32-34------------------5------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08

Eli näin.
Nyt pitää olla yksi välikierto välissä :( eli seuraavia kuukautisia odotellaan ja sit alkaa taas joku uusi lääke ja tehdään se PAS-hoito... Surettaa ja paljon..
tuo välikierron pitäminenkin alkoi ahdistaa, luulin että tässä kierrossa saisi jo tehtyä ja nostettua fiilistäkin paremmaksi.... taidan nyt taustailla hetken,
kuitenkin tuossa listalle roikun mukana ja käyn teitä jännäämässä.. Ehkä ensi kierrossa sit jaksaa taas tsempata itteensä... nyt on pakko nuolla haavojaan hetken aikaa...

Kaikille teille kovasti jaksamista ja tsemppiä yritykseen! Laittakaahan tytöt se plussajuna nyt liikenteeseen.... <3
 
Heho
Isot halaukset lelelle!!! Vo ei!!! Me kaikki niin toivoimme hyviä uutisia :( uskon silti että olet meistä ensimmäinen jolla tärppää, saat apua ja olet osastossa käsissä.
Vauvaa ei tule tännekään. Krampit alkoivat eilen. Onneksi en pudonnut kovin korkealta.
Vauvoja ei vissiin tule tämän vuoden puolella mutta toivotaan että olemme kaikki raskaana tämän vuoden loppunut mennessä +++++++
 
heho
To 31.3.

lele86----------------3/26-36---------------25(IVF/1)----------Esikoinen
heho-----------------1/26-29----------------18----------------Esikoinen
Minmie--------------13/27-32------------------39----------------Pikkukakkonen
titi-uu---------------20/26-30---------------- 8------------------Esikoinen
Mumma82----------5/32-34------------------5------------------Esikoinen

Plussanneet:
ellastiina-------------4---------------poika 08
eemeliä?-------------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6----------------esikoinen
Luna_81------------4-----------------poika 08

.. ja kovien kramppien kanssa. huh huh. Eiko vaan eteenpain : /
 

Yhteistyössä