Vauvahaaveet 15 =)

  • Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti
minmie, ei kirj
Ti 28.6.

heho---------------8/26-29---------21--------------------Esikoinen
Minmie-------------16/27-32---------42-------------------Pikkukakkonen
titi-uu--------------26/26-30--------- 11-------------------Esikoinen
Mumma82---------1/32-34-----------8-------------------Esikoinen
Cheycel------------9/28-----------------3-------------------Pikkukakkonen
lele86---------------18/26-33-----------26------------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina--------4---------------poika 08
eemeliä?--------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6---------------esikoinen


Vielä uus päivitys listaan, multa oli kans jääny yrityskierto edelliseen ja kierron pituudesta se pidempi versio...

Täällä ei muuten mitään uutta auringon alla... töitä ois vielä tää ja ens viikko lusittavana ennen lomaa, loppuviikosta kertyy taas vuosi lisää ikään ja vähän ahistaa. Sit loman alkuun ois tarkotus lähtee miehen kanssa juhlistaa 10 vuotta kestänyttä yhteistaipaletta pitkän viikonlopun merkeissä Riikaan ja tokihan nyt on niin, et just sopivasti taitaa täti osua mukaan matkalle... Ei oo tähän "otolliseen" väliin peitot niin kovasti heilunu ja nyt taitaa olla jo myöhäistä, et ees vois tulla mahdollista vahinkoa, ettei se täti pääsiskään kyytiin... No syksyllä olis sit tarkotus lähtee hoitoon, niin sitä nyt odotellessa...
 
Heituli
Lelelle suuret pahoittelut, ei vain ole sanoja, miten pahoillaan olen teidän puolesta :(

Jotenkin tuntuu nyt pahalle kertoa, että meille tuli suoranainen ihme luomuplussa juhannuksena :O Tosin koko ajan on pelko keskenmenosta ja siitä, että suodaanko meille oikeasti näin suuri onni, että meille tulee vauva :(
Näköjään tuo laihdutus tepsi, sain sen 15 kiloa pois, ja raskaana ollaan.. Tietysti siihen on myös auttanut se, että meillä ei tosiaan enää jaksettu stressata mistään, ei laskettu päiviä, seksiäkin silloin kun huvitti, unohdettiin vain vauvat kokonaan.

Kovasti toivon, että te muutkin saisitte sen plussan piakkoin <3 etenkin minmie, heho ja lele!!! teillä on tuota yritystä jo niin monta monituista kuukautta takana!
 
Minmie-79
Tietysti hiukan lelen kannalta inhottavaa, mutta, Heituli. oot todella ansainnut sen plussan ja onnistuneen odotuksen! Aivan loistava uutinen, paljon paljon onnen toivotuksia... Jospa joskus olis munki vuoro...
 
minmie ek...
Pe 1.7.

heho---------------10/26-29---------21--------------------Esikoinen
Minmie-------------1/27-32---------43-------------------Pikkukakkonen
titi-uu--------------28/26-30--------- 11-------------------Esikoinen
Mumma82---------3/32-34-----------8-------------------Esikoinen
Cheycel------------11/28-----------------3-------------------Pikkukakkonen
lele86---------------21/26-33-----------26------------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina--------4---------------poika 08
eemeliä?--------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6---------------esikoinen
Heituli---------monta------------esikoinen


---------------------------------------------------

Niinkun sanoin jo viime tädin tullessa, et mun kierto heittää häränpyllyä...

Edellisestä kierrosta tuli siis vaan 18 päiväinen...
Tietysti pikkusen samantapaista kokeneena tulee mieleen, et noinko toi onkaan täti, joka nyt tuli, eilen kyl illalla oli vähän kiukkunen olo, mut aamusta alkoi ihan ilman tuhruja tai muita, ihan alkuun on kyl aika runsas vuoto. Silloin kolme vuotta sittenhän mulla oli se varhainen km, joka ilmeni niin, et testasin haamun päivää ennenkun tädin piti tulla ja "täti" tuli ajallaan seuraavana päivänä, oireiden jatkuessa testasin uuden haamun kahden viikon päästä ja taas seuraavana päivänä alkoi vuoto. siis kahden viikon päästä edellisestä, nyt siis tietty mietityttää, et noinko mulla taas on tulossa pois joku elinkelvoton yksilö... Ois nyt väliin voinu tietty osua yks elinkelponenkin jos niin on... Positiivista ajattelua... --> Jos nyt on niin, et taas joku varhainen tulee ulos, niin ainakin toivoa edelleen on...
 
Mumma, ei kirj.
Pe 1.7.

heho---------------11/26-29---------21--------------------Esikoinen
Minmie-------------1/27-32---------43-------------------Pikkukakkonen
titi-uu--------------29/26-30--------- 11-------------------Esikoinen
Mumma82---------4/32-34-----------8-------------------Esikoinen
Cheycel------------12/28-----------------3-------------------Pikkukakkonen
lele86---------------22/26-33-----------26------------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina--------4---------------poika 08
eemeliä?--------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6---------------esikoinen
Heituli---------monta------------esikoinen




Heituli, mielettömästi ONNEA vaikka ei ollakaan kirjoiteltu palstalla samaan aikaan!!... Mahtavaa että saatiin vähän plussatuulta tännekin!! :)

Voih Minmie.... :/

Korjasin listan, koska itsellä ainakin kp 4 menossa, eikä 3... ja taisi muidenkin kohdalla unohtua yksi kiertopvä välistä..? ;)

Mites titi-uu?? :)))

).( Täällä menkat rupeaa olemaan ohitse, ja nyt ei muuta kuin uutta yritystä vaan. Ehkä lomalla pystyisi ottamaan vähän rennommin ja olla miettimättä kiertopäiviä ja ovista jne... ehkä sitten jopa tärppäisikin..?

Viikonloput teille kaikille!
 
heho
Todella paljon onnea! Siis aivan upeita uutisia!!!Sinun taytyy olla ihan onnesta sekaisin!!
Kylla se tasta siis sumpliutuu, annat toivoa meille muille 'maratoonareille'.
Kayhan Heituli kertomassa kuulumisiasi. Rutistus halaus taalta! Ihanaa etta saatiin sinut tonne alalistaan!
Meilla alkaa hyvat ajat parin paivan sisaan. Kaksi yrityskertaa jaljella ja sitten lahtee ; )

Tsemppia Titi-uulle, jospa jospa : )
 
titi-uu
Su 3.7.

heho---------------13/26-29---------21--------------------Esikoinen
Minmie-------------3/27-32---------43-------------------Pikkukakkonen
titi-uu--------------5/26-30--------- 12-------------------Esikoinen
Mumma82---------6/32-34-----------8-------------------Esikoinen
Cheycel------------14/28-----------------3-------------------Pikkukakkonen
lele86---------------24/26-33-----------26------------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina--------4---------------poika 08
eemeliä?--------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6---------------esikoinen
Heituli---------monta------------esikoinen

Heituli: Onnea täältäkin tosi paljon! :) Aivan ihania uutisia, toivon todella että kaikki sujuu hienosti ja saatte kauan odotetun nyytin kainaloon! Onnea vielä!

Ja Minmielle pahoittelut..

).( täällä menkat on kohta jo ohi, ajallaan tulivat ja yritystähän tässä ei ole kesälomien ja muiden ihanuuksien vuoksi ollutkaan, joten hyvillä mielin. En ole joutanut päivittämään tilannettani aikaisemmin, miehen kanssa oltiin pienellä kesäreissulla ja nyt olen taas töissä: lomat lusittu ja arkeen palattu siis. Mutta tästä se taas ehkä lähtee!

Nyt tuntuu taas tosiaan siltä, että hiukan tiiviimpi yrittäminen voisi kolahtaa. Ehkä se on sitä, kun arkirutiinit saavat elämän taas hiukan tasaisemmaksi. Ihanaa, minä huomaan alkavani jo odottaa syksyä, vaikka juuri on päästy keskikesään <3 Ihania kesäpäiviä kaikille ja tsemppiä sekä myötätmielisiä plussatuulia! Ja lohduttavia henkäyksiä kaikille heille, joiden sisällä asuu suru.
 
Mumma, ei kirj.
Titi-uulle menkkapahoittelut :/

Eilen taas(!) kuulin vauvauutisen lähipiiristä, mutta nyt osasin oikeasti iloita uutisesta, koska kyseessä on paras ystäväni.
Sisimmässäni vain mietin, että olisi ollut mahdollista että olisimme samaan aikaan raskaana – samassa vaiheessa... mutta ei voi mitään.. Toivotaan nyt vaan, että hän puhaltaisi minullekin sitä plussatuulta.

Oviksen aikaan tullaan olemaan lomareissulla, joten toivotaan että se toisi sen oih niin odotetun plussan! :)
 
lele86
Ma 4.7.

heho---------------14/26-29---------21--------------------Esikoinen
Minmie-------------4/27-32---------43-------------------Pikkukakkonen
titi-uu--------------6/26-30--------- 12-------------------Esikoinen
Mumma82---------7/32-34-----------8-------------------Esikoinen
Cheycel------------15/28-----------------3-------------------Pikkukakkonen
lele86---------------25/26-33-----------26------------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina--------4---------------poika 08
eemeliä?--------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6---------------esikoinen
Heituli---------monta------------esikoinen

Heituli: Ihana uutinen <3 Olet todellakin plussan ja pienen käärön ansainnut!!! Käyhän päivittämässä aina kuulumisia, jookos? *Halaus*

Minmielle pahoittelut.. :/ Menettekö hoitoihin kunnalliselle vai yksityiselle puolelle?

titi-uu: sinun kirjoituksia on aina mukava lukea, osaat asetelle sanat juuri oikein...

Nyt ei taida olla ihan lähellä kenelläkään jännät päivät... Itseä jännittää lähinnä miten pitkäks tää kierto venyy sen km:n takia.. kun sanoivat että saattaa olla että jopa se 6 viikkoa menee seuraavaan vuotoon... kurjaa että sekin vielä :(
No toivotaan että ei ihan niin kauaa menis....
Mutta eteenpäin porskutellaan... Oon lukenu aika paljon kirjallisuutta lapsettomuudesta ja katsoin myös sen elokuvan hiljaa toivotut... Tuntuu että vertaistuen tarve on suurempi kuin ikinä.... Mietin myös sitä pelkoa joka varmasti valtaa minut jos vielä plussan saan... ensimmäistä kertaa siis suoraan sanoen pelottaa plussaaminen.... Hassua eikö?
 
Heituli
Kiitoksia onnitteluista! :)
Toivon todella kovasti, koko sydämestäni, että te muut tulisitte pian tuonne odottajien puolelle!!!
Käyn silloin tällöin lukemassa teidän kuulumiset ja puhaltelemassa plussatuulia teille jokaiselle <3 *haleja jokaiselle paljon*

Heituli & Toukka rv5+1 (uskomattomalta tuntuu kirjoittaa viikot perään)
 
Minmie-79
Me mennään yksityiselle hoitoihin, joskus kauan sitten käytiin kerran julkisella puolella ja sieltä tuli niin rankasti paskaa niskaan ja ainoa mitä selvis oli se, että mun kohtu on säännöllisen muotoinen. Ei enää koskaan.
 
Mumma82
...ja tänään sitten toinenkin ystävä ilmoitti olevansa raskaana! Pidättelin kyyneleitä ja onnittelin tietenkin iloisesti.
--> Purskahdin sitten itkuun heti kun pääsin kotiin miehen luokse.. :(
 
heho
Mumma- minullekin on kaynyt noin aika useasti.. olen tietenkin onnellinen muiden puolesta mutta jotenkin sen kaantaa itseensa 'Miksei meille?'. Varsinkin ne 'ei oikeastaan edes yritetty'- raskaudet on ne kaikkein pahimpia. Mutta ehka olen jo jotenkin kovettanut sydameni ja ei enaa tunnu niin pahalta. Olen myos aika rehellinen laheisilleni jotka kyselee 'eikos teille tule vauvaa'. Sanon et tyon takana on..
).( kiertoni on ihan sekaisin tassa kuussa, minulla tulee joko myohainen ovulaatio tai sitten en ovuloi ollenkaan. Monitori ei ole vielakaan nayttanyt edes hyvien paivien alkua (progesteronin nousua) mika yleensa alkaa noin 3 paivaa ennen huippu paivia. En tieda onko meilla mahdollisuutta puuhiin loppuviikosta koska menemme mieheni vanhempien luokse kylailemaan. Etta saattaa olla vain yksi kerta jaljella ennen laakarille menoa. Olen kauhean emotionaalinen ja itkut tulee joka asiasta. Sen tiedan etta viime viikko oli todella stressaava ja soin paljon sokeria... saattaa olla etta ne yhdessa heitti oviksen pain hevon peppua.
huh huh- noh ei muuta.
 
Cheycel
Ke 6.7.

heho---------------16/26-29---------21--------------------Esikoinen
Minmie-------------6/27-32---------43-------------------Pikkukakkonen
titi-uu--------------8/26-30--------- 12-------------------Esikoinen
Mumma82---------9/32-34-----------8-------------------Esikoinen
Cheycel------------17/28-----------------3-------------------Pikkukakkonen
lele86---------------27/26-33-----------26------------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina--------4---------------poika 08
eemeliä?--------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6---------------esikoinen
Heituli---------monta------------esikoinen

Menkkapahoittelut Minmielle, ti-tiuulle ja Mummalle. Toivottavasti Mumman olo on helpottanut ystävien vauvauutisten jälkeen. Tiedän niin tuon tunteen ensimmäiseltä yrityskerralta, kun vauvauutista tyrkkäsi toisen perään ja piti vain pitää iloista ilmettä ja onnitella vuolaasti. Me pidimme yrityksen täysin omassa tiedossamme niin uutisten kertojat eivät tietenkään peitelleet yhtään iloaan ja odotustaan.

Voi kunpa pääsisikin Heitulin perässä maaliskuun odottajiin.. Ensimmäistä kertaa tässä yrityksessä kävin katsastamassa tämän kierron raskauslaskurilla ja la olisi 26.3., toinen maalisvauva olisi enemmän kuin toivottu.. Nyt on toiveet korkealla, koska tällä kertaa ovis oli sillä puolella, missä munatorvi on vielä tallella. Ovis oli sunnuntaina ja näin vielä seuraavana yönä unta, että olin ultrassa katselemassa pikku tyttöä ruudulta ;-) Aamulla tuli oikein tippa silmään, kun muistelin kuinka ihanalta ja hyvältä unessa tuntui. Toivottavasti kyseessä olisi enneuni, nyt vain odotellaan ja jänskätään!

Aurinkoista keskiviikkoa!!
 
heho
Tsemppia Cheycel- toivottavasti teilla tarppais!
Vihdoin ilmesty monitoriin peak paiva.. se hyppas hyvien paivien ohi kokonaan ja suoraan peak paiviin.
Saattaa olla etta tama kuu menee harakoille koska keretaan yrittamaan vain tana iltana ja olen jo periaattessa voinut ovuloida. Noh- ainakin se ilmesty.
Miehen kanssa on ollut viime viikko jotenkin vaikeaa, naita yla ja alamakiahan kylla tulee aina silloin talloin mutta kun sita loytaa itsensa alamaesta, tuntuu se silti vahan pelottavalta. Tietenkin ylamaki maistuu niin paljon makeammalta kun on alamaet ryvitty ; )
Nyt alkaa jo vahan helpottamaan mutta kuitenkin. Avioliitto/suhde ei todellakaan ole helppoa, ja sen eteen taytyy tyoskennella. huh huh ; )
 
Cheycel
Ma 11.7.

heho---------------21/26-29---------21--------------------Esikoinen
Minmie-------------11/27-32---------43-------------------Pikkukakkonen
titi-uu--------------13/26-30--------- 12-------------------Esikoinen
Mumma82---------14/32-34-----------8-------------------Esikoinen
Cheycel------------22/28-----------------3-------------------Pikkukakkonen
lele86---------------32/26-33-----------26------------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina--------4---------------poika 08
eemeliä?--------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6---------------esikoinen
Heituli---------monta------------esikoinen

Piti tulla tarkastamaan täältä kiertopäivä, kun mun rinnat on raskaana :) Muutenkin olen kehitellyt mukamas-oireita parisen päivää, mutta onhan tässä vielä aikaa tädin vierailuun. Yritän pitää pään kylmänä..
 
Minmie-79
Ti 12.7.

heho---------------22/26-29---------21--------------------Esikoinen
Minmie-------------12/27-32---------43-------------------Pikkukakkonen
titi-uu--------------14/26-30--------- 12-------------------Esikoinen
Mumma82---------15/32-34-----------8-------------------Esikoinen
Cheycel------------23/28-----------------3-------------------Pikkukakkonen
lele86---------------33/26-33-----------26------------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina--------4---------------poika 08
eemeliä?--------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6---------------esikoinen
Heituli---------monta------------esikoinen


Nyt on taas niiiiin paljon tullu vauvauutisia ympäriltä, et alkaa pikkuhiljaa ahistaa. Itellä vaan kierto temppuilee ja ja sit ihmiset ilmottelee yhtäkkiä poikivansa vielä tän vuoden puolella... Ja just semmosia, et "just jätin pillerit pois" ja " me vaan aateltiin kokeilla, et jos tärppäis..." jne...

Mun painonpudotuskin ottaa pikkusen takapakkia, kun on kaiken maailman kekkereitä ja muita, jolloin tulee syötyä kaikkia herkkuja ja sit taas mulla on ollu sellasia pikkuvaivoja, kun esimerkiks korvatulehdus(?!) joka oli järjettömän kivulias ja selkävaivoja jotka on tauottanu kuntoilua aika tehokkaasti.

Taas on siis tällai epätoivon hetki menossa. No jos sais kaikki kuonat mielestä loman ajaks ja ottais vaan rennosti... Palaillaan...
 
lele86
Ke 13.7.

heho---------------23/26-29---------21--------------------Esikoinen
Minmie-------------13/27-32---------43-------------------Pikkukakkonen
titi-uu--------------15/26-30--------- 12-------------------Esikoinen
Mumma82---------16/32-34-----------8-------------------Esikoinen
Cheycel------------24/28-----------------3-------------------Pikkukakkonen
lele86---------------34/26-33-----------26------------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina--------4---------------poika 08
eemeliä?--------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6---------------esikoinen
Heituli---------monta------------esikoinen

Minmie: Tiedän tunteen... Meillä on käynyt paljon kaveri-pariskuntia nyt kesän aikana... kaikilla alkaa olla jo 1 tai 2 lasta ja suurin osa on alkanu odottanu tänä aikana kun me ollaan yritetty... yhdellä kaverilla on tullut jo kaks tänä aikana.. se odotti ensimmäistään kun meidän yritys alkoi.. eipä ois sillon uskonu että niistä taitaa kasvaa suurperheitä ennenkuin meillä on sitä yhtäkään... :(

Viime viikonloppuna oli tuttava pariskunta käymässä.. pienten lasten kanssa.. Tavallaan oli tosi mukavaa viettää pari yhteistä lomapäivää ja nähdä pitkästä aikaa.. Ihania lapsia ja olin iloinen heidän puolestaan.. mutta pakko myöntää että pariin otteeseen kirpais aika pahasti.. sillon kun miun mies leikki niiden lasten kanssa ja kanteli niitä ympäriinsä... Tuli tosi surullinen olo.. se ois ihan mahtava isä, mitä jos se miun takia menettäis mahdollisuuden elämän ehkä suurimpaan onneen... Jotenki syyllistän itteäni kokoajan kauheasti kaikesta... siitä keskenmenosta ja tästä raskautumisen vaikeudesta.. Ja pakko oli nieleskellä kyyneliä ja mennä eri huoneeseen kun mun miestä kattelin niiden lasten kanssa.. En tiiä pystyisinkö itekään elämään tässä suhteessa jos me ei lapsia saada, rakastan mun miestä ylikaiken ja ihan parasta se on mitä mulle on ikinä sattunut.. Mut en tiiä osaisko sitä olla syyllistämättä itteensä siitä että sulkee toiselta niin ison asian elämästä pois..

Kurjaa mut näin se vaan on.. varsinkin kun noihin hoitoihin menee niin tälläset ajatukset valtaa mielen.. eihän niitä lapsia kaikille edes hoidoilla tule, joka viides pari jää ilman..

Noh, nyt edelleen odottelen sitä ensimmäistä varsinaista tädin vierailua... ei oo pienintäkään tuntemusta kyllä vielä.. mulla ehkä kyllä oli ovis jos omaan kroppaan voi luottaa koska rinnat oli pari päivää arat just niinkuin ne ennen hoitoja aina oviksen jälkeen oli.. mut en katellu edes päiviä sillon... mut viimeistään nyt puolessa välin kuuta muistaakseni laskin että pitäis sen vuodon alkaa.. tai se polin hoitsu sano että saattaa se 6 viikkoa mennä... se raja alkaakin kohta täyttyä...

tulipas vuodatus taas... PlussaOnnea PALJON teille ja toivotaan että saatais auringonpaisteet takaisin, jospa se mielialakin siitä taas vähän nousis..
 
heho
La 16.7.

heho---------------26/26-29---------21--------------------Esikoinen
Minmie-------------16/27-32---------43-------------------Pikkukakkonen
titi-uu--------------18/26-30--------- 12-------------------Esikoinen
Mumma82---------19/32-34-----------8-------------------Esikoinen
Cheycel------------27/28-----------------3-------------------Pikkukakkonen
lele86---------------37/26-33-----------26------------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina--------4---------------poika 08
eemeliä?--------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6---------------esikoinen
Heituli---------monta------------esikoinen

Toivottavasti tuli laskettua oikein.
Koska minulla oli myohainen ovis, odottelen tadin tuloa ensiperjantain aikoihin. Tsemppia kaikille muille!
 
titi-uu
Kesä kohinalla menee.. Ja minulla tulee piiitkiä välejä kun täällä käyn. Ympärillä kuuluu vauvauutisia, ristiäisuutisia, raskausuutisia ja, ja.. Tiedän todella tunteen, kun se kirpaisee sisältä. Toivon niin, että ihmiset joskus ymmärtäisivät. Minusta(kaan) ei ehkä päälle päin näy, mitä mielessäni käyn läpi, mutta tunnistan kyllä itsestäni ne tunteet, jotka jäävät leijumaan :/

lele: minä olen myös paljon pohtinut, että jos ja kun minussa on "vika", vienkö kumppanini mukaan sellaiseen, mikä rajaa häneltä pois asioita ja unelmia elämästä. Sellaisia, jotka joku toinen voisi täyttää, ehkä helpostikin. Mutta toisaalta, ilman suhdetta ja rakkautta, kumppanuutta ja yhteisiä, jaettuja hetkiä, koko lapsiasiakin olisi tavallaan aika mahdoton. Toivon sinne tsemppiä ja jaksamista edelleen: omien ajatusten kanssa tulee painittua, mutta uskon, että kumppanisi kuitenkin haluaa juuri sinut ja vai sinut, ja juuri sinun ja vain sinun kanssa sen yhteisen elämän ja myös sen yhteisen lapsen. Siltikin, että sitä itse toisinaan epäilee ja tuntuu siltä kuin veisi toiselta jotain kauemmas. Yhdessähän näissä asioissa mennään, lopulta, ja lopulta sillä on suurin merkitys <3 lämpimiä ajatuksia sinne!

).( hiljaiseloa. Tässä kierrossa totaalista hiljaiseloa yrittämisen ja kaiken suhteen, mutta ajattelen vain, että ehkä ensi kierrossa sitten. Annan ajan kulua omassa elämässäni, nautin kesästä ja ihan kohta jo niistä pienistä syksyn vivahduksista.

Plussatuulia kaikille!
 
Cheycel
Ma 18.7.

heho---------------28/26-29---------21--------------------Esikoinen
Minmie-------------18/27-32---------43-------------------Pikkukakkonen
titi-uu--------------20/26-30--------- 12-------------------Esikoinen
Mumma82---------21/32-34-----------8-------------------Esikoinen
Cheycel------------2/28-----------------4-------------------Pikkukakkonen
lele86---------------39/26-33-----------26------------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina--------4---------------poika 08
eemeliä?--------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6---------------esikoinen
Heituli---------monta------------esikoinen

Täti tuli ajallaan. Taasen en ehtinyt edes jännäileen, kun la alkoi jo tuhruileen..
 
heho
ti 19.7.

heho---------------29/26-29---------21--------------------Esikoinen
Minmie-------------19/27-32---------43-------------------Pikkukakkonen
titi-uu--------------21/26-30--------- 12-------------------Esikoinen
Mumma82---------22/32-34-----------8-------------------Esikoinen
Cheycel------------3/28-----------------4-------------------Pikkukakkonen
lele86---------------40/26-33-----------26------------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina--------4---------------poika 08
eemeliä?--------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6---------------esikoinen
Heituli---------monta------------esikoinen

Heissulivei vaan kaikille!
Omaan napaan ei kuulu kummempia, luulenkin ettei tati odota perjantaihin vaan varmistaa sen ettei laskuissani ole mitaan jarkea tulemalla kylaan huomenna. Kramppaa ja muutkin pms oireet on sen verran pinnalla etta nain saattaa kayda. On se kylla hassua, kun vahan yrittaa saada tolkkua kierroista ja luulee loytaneensa ainakin luteaalivaiheen pituuden, niin eikosta vaan mene laskelmat ylosalaisin. Kylla luontoaiti kovasti yrittaa viestittaa etta 'tata et paase kontrolloimaan vaikka kuinka yritat kaiken maailman vempaimilla' hah hah. Noh meilla on siis yksi kierto jaljella ja sitten apua kiitos.
Minakin joskus ajattelen etta tama on kylla vaikeaa avioliitolle, mutta ajattelen nain etta tama mutkikas matka tekee meista viela parempia vanhempia. Ja uskon etta avioliitto missa kaikki tulee helposti, eika mitaan vaikeaa kayda lapi ei myoskaan ole minkaan arvoinen. lele- sina tulit raskaaksi ja vaikka menikin kesken, naytti kokemus sen etta voit tulla raskaaksi. Uskon etta ennen Joulua saamme ilouutisia sinulta. Heituli naytti meille kaikille etta kaikki on mahdllista eika koskaan saa antaa periksi. Muistutan siita itseani joka kuukausi kun tati porhaltaa kylaan: /
Kun menemme testeihin, pelottaa tietenkin etta jotain todella pahaa loytyy, ja lapsen saaminen on meille mahdotonta. Mutta se silta ylitetaan sitten. Toivottavasti saamme apua ja minut pyoreaksi ennen Joulua : )
 
lele86
Ke 20.7.

heho---------------30/26-29---------21--------------------Esikoinen
Minmie-------------20/27-32---------43-------------------Pikkukakkonen
titi-uu--------------22/26-30--------- 12-------------------Esikoinen
Mumma82---------23/32-34-----------8-------------------Esikoinen
Cheycel------------4/28-----------------4-------------------Pikkukakkonen
lele86---------------1/26-33-----------27------------------Esikoinen


Plussanneet:
ellastiina--------4---------------poika 08
eemeliä?--------9---------------tyttö 09
ramona--------------
Sateenkaari---------
Liina -------------
Neitoperho-----------
Sara82----------6---------------esikoinen
Heituli---------monta------------esikoinen
 
Alissa_L
Olen täällä sivustolla uusi kasvo ja luin juuri tämän viestiketjun aiempia kirjoituksia ja on todella rohkaisevaa lukea, miten suurten odotusten ja välillä epäuskon vallassa ihmiset ovat jaksaneet yrittää ja uskoa vauvahaaveisiinsa. Ei ole helppoa kantaa huolta ja ressata esim. ovulaatiosta ja päivistä, jolloin on "PAKKO heilutella peittoja, että sattuis napsahtamaan". Onnistumisen kokemusten jakaminen ja myötäeläminen ja toisen tsemppaaminen täti-päivänä on ollut todella hienoa luettavaa. Tässä aivan itsekkin rohkaistuu uutukaisena vauvayrittäjänä jakamaan omia kokemuksia täällä.

Haluan toivottaa suuren suuret ja lämpöiset sekä vauvantuoksuiset onnentoivotukset plussanneille tuleville äideille!!! Etenkin pitkään ja hartaasti yrittäneet Heituli, eemeliä ja Ramona(olethan sinä se sivustolla aiemmin kirjoitellut Ramona?) !!! ONNEA ja tsemppiä tulevaan =)) Ihanaa!!

Nyt alkaa minulla ja miehelläni esikoisen yrittäminen ja toivotaan, että saan täällä teidän kanssa jännittää tulevia hetkiä.

Ei muutakun aurinkoa ja +++++ tulevaan päivään! =))
 

Yhteistyössä