Vauvaa katsomaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liina-Lotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kukat olivat ihania:) Melkein kaikki meillä vierailleet toivat kukkia. Jotkut toivat vielä lisäksi jotain pientä vauvalle. Olin aivan otettu, koska en rehellisesti odottanut mitään "tuomisia". Muistan vieläkin miten onnellinen olin, kun koti oli täynnä kukkia ja ihan oikeesti ruusun tuoksua ja mulla oli maailman ihanin pieni tyttö sylissäni:) (joka nyt on jo kohta 2,5v..) . Yksi hyvä ystäväni toi tullessaan kaikkia ihania "listeriajuustoja", joista olin haaveillut viimeiset 9kk. Se tuominen jäi mieleen ja siinä sitten herkuteltiin sinihomejuustolla oikein kunnolla!

jos perheessä on isompia sisaruksia (meillä 2,5 vuotias isoveli kuopuksen syntyessä viime kesäkuussa) niin tuliaiset jotka käyvät molemmille ovat aika kova juttu! esim käsinukke jolla vanhempi voi viihdyttää pienempää.

en ole mikään hemmottelutuotteiden suurkuluttaja muutenkaan, mutta täytyy sanoa että juuri nyt itse kaikkein vähiten tunnen ehtiväni "hemmotella" itseäni vaikka jotain saisinkin... sen sijaan kirjat olisivat olleet tervetulleita - alkuviikkojen maratonimetysten aikana ei tahtonut ehtiä kirjastosta niin suurta kasaa kirjoja hakea että se olisi mulle riittänyt ;-)

Yhteistyössä