Vauva vuodelle 2016 <3

Täällä tapahtuu kummia :eek:. Tänään kp30/28 ja vieläkään ei menkkoja kuulunut. Aamusella tuli sitten öklötysolo ja kummat tuntemukset muutenkin vaivasivat. Menin iltapäivällä sitten apteekkiin hakemaan sen tämän kierron KOLMANNEN r-testin. Tein sen siinä heti (apteekin oma)ja negaa näytti, siis siinä minuutin sisään. Olin että jaahas, ei sitten. Jätin testin kuitenkin tuohon pöydälle ja tein pari minuuttia muita hommia kun satoin vilkaisemaan tikkuja. Siinä se toinen viiva köllötteli vieressä, haaleana mutta ihan selvänä:eek::LOL:.
Epäuskoinen olo, mutta katotaan kuin käy. Pitää ootella paripäivää ja hakea sitten digi. Nyt rupes ihan hirvittää:D. Tuleeko meille muka KOLMAS lapsi :confused::ROFLMAO::p:D. Täytyy päässä viirata kun tuommista mennyt toivomaan kun välillä katselee näiden kahden menoa täällä;)

MeaMinnis 37, kp 30/28. Yk 2.
 
Onnea plussista! Toukka16 ja MeaMinnis oli ainakin kun pikaisesti selasin :)

Tulin nyt vaan pikaisesti kurkkaamaan kesken reissun, huomenna palaan kotiin. Hyvin oon saanut ajatuksen pidettyä muualla enkä kauheasti vauva-asiaa edes miettinyt. Nyt kp21/30, ovis oli luultavasti viime la. Tänään mulla tuli vaaleanruskeaa limaa/valkovuotoa. Outoa.. yleensä tollasta tulee juuri ennen menkkoja, nyt menkkojen alkuun olisi reilu viikko (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Toukka16
Kerrompa oman plussatarinani tänne :) Ketjun aloittamisaikaan täällä joitakin viestejä kirjoittelin, eri nimellä tosin. Ei antanut enää kirjautua vanhalla nimimerkillä niin tein uuden..
Yritystä oli takana reilu vuosi, yk 14 tärppäs. Yks varhainen km sisältyy tohon vuoteen, viime kesältä. Oltiin jo julkisella puolella lähetettä hakemassa hoitojonoon, lääkärikäynnillä kävin ja verikokeet otettiin. Kaikki ok, painoa vaan liikaa.. ja ikää jo 35. Sitten kävin yksityisellä aukiolotutkimuksessa, samasta kierrosta plussasin <3 Plussa tuli tikkuun kp 25/28. Testejä tuli tehtyä aika monta.. lopetin kun sain digiin 3+.

Nyt menossa rv 8+4.

Ps. Mulla toimi hyvin ne eBayn pinkit ovistestit. Selkee nousu ja lasku näky :)
 
Tänne kuuluu nyt kummia... :D



Ylempi on eilisillalta ja alempi on tämänaamuinen. Kumpikin jo kuivahtanut kuvatessa, mutta aikalailla heti pissimisen jälkeen viiva pamahti ja tuli aika helottavaksi. En voinut muuta kun toljottaa suu auki, olihan mulla taas jotain ns. oireita mut pistin kyllä suurimmaks osaks tän flunssan piikkiin :D Hui kauhee, nyt täytyy alkaa jännäämään että onhan kaikki OK. Elikkä täällä nyt sitten ilmeisesti tärppäsi yk 8 :)
 
Voii mikä ihana plussa-aalto :love: Lämpimät onnittelut kaikille ja toivottavasti on tarttuvaa tuo plussaaminen ;)

Ericallakin siellä ehkä kiinnittymismeiningit meneillään?

Kävin lukemassa fiiliksiä ajalta ennen esikoisesta plussaamista. Silloin oli menkkakipuja mutta rintojen arkuus tuli vasta vähän myöhemmin. Nytkin siis menkkamainen olo ja naama alkanut kukkia tosi rumasti. No jos tarkoittaa menkkojen tuloa niin tulisi nyt sitten äkkiä ettei tarvitsisi kauaa kärvistellä! Huomenaamulla ajattelin taas kokeilla onneani testin kanssa.
 
Täällä piinailut menossa..nyt 27/29-30. Huomenna ehkä testaan.:) Oon melko varma ettei tärppiä ole käyny kun mitään oireita ei ole... Väsymystä on ilmassa mut luultavasti se johtuu vain töihin palaamisesta kesälomalta :)
 
Ihanaa kun on paljon plussaajia.

Tein jälleen tänä aamuna testin. Jotenkin ei meinaa uskoa että plussaa se on :LOL: Eilen illalla kyllä mies saunassa sanoi että sun hinkit on kasvanut :ROFLMAO: No tämän aamun tulos oli jo selvempi kuin aiempien, joten nyt uskallan jo uskoa että siellä jotain on. Varasin ajan jo neuvolaankin, mutta se on vasta 10.9.. Toivottavasti sinne asti nyt menee hyvin :)

En kauaa ehtinyt täällä kirjoitella, mutta taidan kuitenkin nyt siirtyä toiselle puolelle. Kiitos kannustuksista ja onnitteluista. Kovasti myös tärppionnea edelleen yrittäville!!!
 
Tänään saattoi olla ovis tai sit muuten vaan vihlo. Pc kalenteri kertoo menkkojen alkavan 10 päivän päästä! Saako siis jo ens viikolla testailla!!?? :D tai siis saahan sitä testata mut kannattaako? Ja missä kohtaa! Jos kuvitellaan että kalenteri oikeassa ni sunnuntaina pitäs tulla tätien kylään?

Tapeltiin tuossa ja tuli kolmen päivän tauko petipuuhin! Äh! :/

Kauheesti plussia tullut! Käy jännittää pikkuhiljaa... :)

Anteeksi omanapa! ).(
 
Aamupisusta tuli nega, plääh. Eilen olin jo ihan varma plussasta ja sanoin miehellekkin että nyt taitaa olla tosi kyseessä, hyvä etten melkein neuvolaa jo varannut.. Tosi voimakkaita menkkakipuja oli siis mutta ilman vuotoa. Onhan kai mahdollista että liian aikaisin olen testannut, tänään kai kp27 vasta ja viime kiertokin 32pvää. Odotellaan, odotellaan..
 
Heippa kaikki!
Olipas kiva löytää tämä keskusteluporukka. Itsellä sellainen tilanne että reilun vuodenpäivät sitten kierukka poistettu ja kolmasta lasta odotettu. Ensimmäinen on nyt viiden vanha(vuosi häntäkin odoteltiin) ja kakkonen 3 vee tuli muutamassa kuukaudessa.
Ajatukset on ihan samoja kuin teillä epätoivosta uuteen mahdollisuuteen joka kk.
Itelläni nyt kp 19 että ovis on juurikin meneillään. Omaan pitkän kierron.
Tsemppiä meille kaikille ja eritoten peukut ja sydämet plussan jo tehneille..
 
Mä oon vaan seuraillut mitä on kirjoiteltu ja tykkäiltyä on tullut jottenkin jutuista.

Oma napailen nyt nopeeta vaan. Ovistesti näytti plussan tiistaina ja talleteltiin päivinä -4,-3,-2 ja -1. Toivotaan että tämä tuottaisi tulosta paremmin kun joka toinen päivä. Nyt ei kyllä eilen jäänyt selväksi että olisi ovis ollut. Teki taas niin pirun kipeetä ja oli paha olo oikein. Nyt vaan piinailen ja odottelen parin viikon alkaa menkat. Meille on miehen kanssa toivo korkealla nyt.

Kp15/27-29 dpo1 yk5
 
Onko kellään kokemusta tosta kiinnittymisvuodosta. Mulla on eilen ja tänään tosiaan tullu tollasta ruskeaa limaa. Ihan vaan pyyhkiessä, ei ole housuihin asti tullut. Tänään oli ihan pienen pieni veriviirukin. Yleensä mulla on tollasta vähän ennen menkkoja mut menkkojen pitäisi alkaa vasta viikon päästä. Ja mulla on siitä asti ku jätin pillerit huhtikuussa(?) ollu kierto 30-35 päivää ni en vaan usko että menkat vielä alkaa. Mutta vaikea uskoa että ekasta kierrostakaan tärppäs (vaikka niinhän se kuopuskin teki). Mulla ei ollu kummassakaan aiemmassa raskaudessa tollasta ni oon vähän ihmeissäni että mitä tämä on.
 
Sehän voisi hyvinkin erica olla kiinnittymistä. Ei kai siitä mitään voi päätellä ettei muissa raskauksissa ole vuotoa ollut, niinhän sitä aina mainostetaan että kaikki raskaudet on erilaisia :) Toivotaan parasta!

Kiinnittyminen on tullut mieleen itsellenikin kun taas vähän googlailin :rolleyes: Kiinnittymiskipu mitä ilmeisimmin voi olla menkkakipujen kaltaista ja esiintyy yleensä juurikin noin viikko oviksen jälkeen. Eilen oli tosi voimakasta kipua muutaman tunnin ajan ja valkkariakin tuli aika paljon, raskausoireiksi jo kuvittelin mutta testihän oli nega, ainakin vielä :cautious:

Tiedän kyllä että tämä on ihan tyhmää ja olette varmaan ihan kyllästyneitä tähän hermoheikkoiluun, mutta eihän näitä juttuja voi vakavissaan miehen kanssa jutella ja muille en halua yrityksestä kertoa. Pöljää tai ei, niin aion nyt kyllä joka aamu testata! (ja putoan koooooorkealta jos menkat tulee :unsure:)
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Minä tulen myös tänne keskusteluun :) eli täällä puhuu nainen joka täyttää 29syyskuussa ja miekkonen ylitti samaisen rajapyykin huhtikuussa. Ensimmäistä ollaan yritetty nyt 5kk ja eilen alkoi kp 1 eli kuudes yk lähti käyntiin :/ kaikki keinot otetaan käyttöön ja painoa minulla ylimääräistä 10kg, sitä tässä samalla pudottelen.

Stressaavaa puuhaa ja kovasti toivoisin että jo tärppäis. Eli heippa vaan kaikki! :)
 
Hei, minäkin uutena täällä ✋ olen kohta 26-vuotias nainen, mies 29. Vauvakuumeiltu on jo pitkään. Tai minä olen Mieheltä nyt "lupa" alkanut herua vauvaan.

Kkierto on normaalisti 30-31 pv. Peittoja heiluteltiin 12 pv, 18pv ja 19pv. Nyt olisi menossa kp 21 ja OLI VAAN PAKKO saada tehdä aikainen testi. Tulos yllätti!! ⤵ Voiko positiivinen näkyä näin pian??


DSC_0403~2.jpg
 
Onnea paljon plussista (y)

Kiitos tiedosta että lh-huippua voi kestää monta päivää. Toista kertaa en testaile lh-huipun jälkeen, näköjään ihan turhaa touhua.

Tässä pitäisi olla dpo 8 jos ovis oli 31 päivä. Malttamattomana tein One Step-testin jonka tilasin netistä. Herkkyys oli 10. Tähän tuleekin viivanpaikka :unsure: Jos olisin tiennyt, en olisi tilannut. Minusta viivanpaikat on kurjia koska ne vaikeuttaa testin tulkitsemista ja aina jää epävarma olo, mitä testi oikeasti tarkoittikaan. No, tuskin raskaus näillä päivillä näkyy, mutta en voinut sille mitään :D

Plussatuulia toivottelen ja tarrasukkia rakkautuneille.
 
J
Hei, minäkin uutena täällä ✋ olen kohta 26-vuotias nainen, mies 29. Vauvakuumeiltu on jo pitkään. Tai minä olen Mieheltä nyt "lupa" alkanut herua vauvaan.

Kkierto on normaalisti 30-31 pv. Peittoja heiluteltiin 12 pv, 18pv ja 19pv. Nyt olisi menossa kp 21 ja OLI VAAN PAKKO saada tehdä aikainen testi. Tulos yllätti!! ⤵ Voiko positiivinen näkyä näin pian??


katso liitettä 162
Osaatko sanoa millon ovis ollu? Jos laskee nuista kiertopäivistä niin olis joku kp16 -17 niin olis suurin piirtein kiinnitymis aika nyt? Niin en usko että näkyy vielä testissä mutta toivotaan parasta ja se näyttääkin oikein. :) ei sun auta ku piinailla vielä jokunen päivä ja testata uudestaan mitä näyttää :)
 
J

Osaatko sanoa millon ovis ollu? Jos laskee nuista kiertopäivistä niin olis joku kp16 -17 niin olis suurin piirtein kiinnitymis aika nyt? Niin en usko että näkyy vielä testissä mutta toivotaan parasta ja se näyttääkin oikein. :) ei sun auta ku piinailla vielä jokunen päivä ja testata uudestaan mitä näyttää :)
Tarkkaan en osaa ovista sanoa, sillä en tikuttele, mutta kp 15-16 luulisin saas nähdä kuin käy
 
Taidanpa liittyä teidän seuraan :)
Hetken aikaa sain olla tuolla huhtikuisissa,mut se onni päätty lyhyeen ja kaikki alotetaan taas nollasta.
Ihmeen hyvä fiilis kuitenkin. Ehkä pian on meidänkin vuoro. Toivottavasti ainakin.<3

Toista siis haaveillaan. Esikoinen aloittelee jo koulua, joten ikäero tulee olemaan suht iso.
 
Onnea Aigle :) Nayttaa vahvalle viiva! Varmasti huipputunne :)
Toiveita varmaan ihan ok se on vaikka olisi isompikin ikaero, se riippuu monesti ihmisista muutenkin. Se on hyva kun isompi lapsi jo ymmartaa sitten pienemman paalle ja varmasti osaa jo vahan autellakin kun pikkuveli/sisko maailmaan saapuu :) mun miehella ja sen siskolla on 8v ikaeroa ja he ovat aina olleet laheisia, isoveli pitanyt pikkusiskosta huolta :) eli ei se iso ikaero sano etta olis valttamatta hankala sisaruussuhde.
Huupelson ihan hyva jos saat ajatukset muualle, on se tosin hankalaa tuossa vaiheessa ja haluais tietaa mahdollisimman nopeeta. Mulla oli tosi hankalaa ja stressaavaa taa kierto ja olipa kiva etta kuukautiset nyt sitten alkoi (kun selkeesti oli semmonen olo etta ne alkaa, sit sita vaan odotti sita paivaa). Nyt uudessa kierrossa sitten paremmat suunnitelmat vauvantekoon :D yrita rentoutua ja puuhastella jotain muuta :)
Mollamagia havettaa ihan tunnustaa etta itse kylla testailin melkein joka paiva oviksen jalkeen vaikkei tietty ole edes mahdollista etta mitaan nakyy :D onhan se parempi jos voi odotella sitten siihen ajankohtaan kun oikeesti voisi jotain nakya, tosin ne raskaustestit poltteli siella kaapissa niin oli aina pakko kokeilla :p ja jos ei testeja ollut niin kiireella kauppaan niita hankkii. Apua :p no jospa ens kierrossa sitten osaisi ottaa vahan rennommin.
 

Yhteistyössä