Vauva hoitoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seini

Vieras
Mitäs mieltä olette palstamammat siitä, että vauvani menee tänään hoitoon ja minä lähden terassille vetää kunnon kännit. Vauvalla ikää 1,5kk :D Kyllä mä tiedän mitä mieltä olette, mutta lähden silti.

Pistänkin paremmaksi, mun esikoinen oli 1kk kun lähdin ekaa kertaa juomaan ja oli siitä lähtien joka vkloppu hoidossa varmaan muutaman kuukauden. Nyt kaduttaa kun lapsi on reilun vuoden. Mulla meni kauan ennen kuin aloin tuntea rakkautta lastani kohtaan samalla tavalla kuin nyt tunnen ja ehkä siksi tein noin. Mutta toisen lapseni kanssa olen viisaampi enkä lähde mihinkään.:) Pidähän hauskaa!:) Mulla ei vaan viina ainakaan noussut päähän millään ekalla kerralla.

[QUOTE="huh";24452079]Kyllä viiraa päässä jos noin pienen jättää ryyppäämisen takia hoitoon:([/QUOTE]

Ihanko tosi? Jos viiraa päässä, ni onko silloin viirapäinen vai viiripäinen?

Minäpä herätin eräs viikonloppu aamu lapseni isän hoitamaan vähän yli puolivuotiastamme... Heräsin kun vauva itki ja kun menin katsomaan isä nukkui sohvalla... Kyllä vituttaa. En tosiaan uskaltais jättää tota nyt melkein vuoden vanhaa isänsä kanssa kaksin yöksi!

[QUOTE="huh";24452079]Kyllä viiraa päässä jos noin pienen jättää ryyppäämisen takia hoitoon:([/QUOTE]

Saako sen jättää hoitoon, jos menee itse juurihoitoon? Tai enonsa hautajaisiin? Zumbatunnille? Tai jos menee töihin?
Eroaako tilanne vauvan kannalta jotenkin oleellisesti silloin, tietääkö se vauva, mistä syystä se on viety hoitoon?

Yhteistyössä