Kostaisitteko te?

  • Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
On kuitenkin paljon liittoja joissa toiselle osapuolelle maistuu alkoholi ja se ei haittaa. Mä en vaan tiedä.
Kuinka monta mietä edes suomesta löytyy jotka eivät joisi.
Siis kyllä mullekki viini maistuu hyvässä seurassa ja ennen lasta tuli aika reippastikki juhlittua. Mutta toi miehen juominen vaan ahdistaa.
Hän ei käy baareissa eli kotona viihtyy. Eikä hänellä ole kavereita kuin muutama.
 
[QUOTE="lähde";29192133]Mä lähtisin mut kiristäisin miehen viikko-viikko systeemiin.[/QUOTE]

Mitenhän tässäkin kävisi... Alkoholisti ei taatusti malta olla tarttumatta pulloon, vaikka olisi kuinka yksin vastuussa lapsistaan.
 
[QUOTE="aapee";29192110]Tiedän, että tämä on lapsellista, mutta haluan hänen tietää miltö minusta tuntuu. Hän tietää olevansa alkoholisti muttei nää juomistaan ongelmana.[/QUOTE]

Kas kun alkoholisti ei tiedä miltä muista tuntuu, koska hän ei halua tietää. Jos kostat, se on aina alkoholisti joka on kärsinyt ja väärin kohdeltu, mikä tietenkin on erinomainen syy juoda lisää.

Käy siellä päihdelinkissä lukemassa, näet miten kaava on aina sama.
 
Mielenkiintoista
[QUOTE="aapee";29192234]Laitoin aamulla treffi-ilmoituksen ajattelin et jos sillä tekisin kiusaa. Olen saanut jo pyyntöjä treffeille. Onko toi vähän liikaa?[/QUOTE]

Millä nimimerkillä?
 

Yhteistyössä