Moikka! Taidan liittyä mukaan.
Olen 22, elokuussa tulee 23v mittariin ja mies täyttää syksyllä 26v. yhdessä ollaan oltu 6.5v, josta kohta 4v naimisissa. Lapsukaisia on siunaantunut kaksi, 06/08 & 04/10 molemmat tyttöjä. kuopuksen syntymän jälkeen melkein heti mies jo ehdotti kolmatta, mutta minä sanoin että yhtään en enää tee.
meillä on superkiltit lapset, mutta mulla on meinannut pää levitä kotona ollessa. Näin jälkikäteen ajatellen, varmaan jonkin asteista masennusta ollut molempien syntymien jälkeen. No jokin aika sitten se vauvakuume iski kun salama kirkkaalta taivaalta ja päätettiin miehen kanssa rueta yrittämään kolmatta (ja nyt ehkä sitä viimeistä) heti vuoden vaihteen jälkeen.
Esikoinen sai alkunsa kumin puhjettua, eikä sitä jälkiehkäisykään estänyt.
kuopus tärppäsi kolmannesta kierrosta, joten paineet on kovat, että tämä kolmaskin tärppäisi suht nopeaan. On siihen kyllä laskettu vuosi yritysaikaa, kun ideana on se, että jompi kumpi olisi meistä sitten kotona, kun esikoinen aloittaa koulun -15 syksyllä.
Minä sain kesäkuun alussa vakityöpaikan, mies on määräaikaisena töissä. Kovasti toivotaan, et mieskin saisi vakipaikan niin meidän suunnitelmat lasten hoidoista onnistuisi. Ollaan siis ajateltu, että minä olisin kotona ensimmäiset puoli vuotta ja sitten mies jäisi kotiin niin kauaksi aikaa kun hyvältä tuntuu. kuitenkin niin että vauva olisi ainakin reilun vuoden ennen hoitoon menoa..
Ei kyllä millään jaksaisi odottaa ensi vuoteen asti.