No niin, palasinpa nyt tarinoimaan itsestäni
Elikkä meillä tosiaan yksi lapsi jo on, alakouluikäinen. Mieheni ei ole hänen biologinen isä, mutta silti enemmän isähahmo (lapsenkin mielestä) kuin oma isänsä.
Me ei olla vauvaa nyt yritetty enää aikoihin, asiasta ei oo puhuttu eikä isommin mietitykään. Mulla kierto on 26-28pv ja nyt, jostain syystä, kierto venyi 32pv. Ehdin jo ajatella, että voisinko olla raskaana? Vatsa mulla oli ihan sekaisin viikon ajan ennen menkkojen alkamista, mua paleli, oli kamala nälkä jne. Ehkä kuvittelin oireita tai sitten ne oli iahn todellisia, mutta johtui jostakin muusta
Nyt siis
kp1/26-28 ja vauvakuume siis puhkesi uuteen kukkaan tuon pitkän kierron ansiosta... Olen juuri pudottanut painoani 5kg ja toinen mokoma on vielä tähtäimessä, tupakointi on vähentynyt huomattavasti uuden työpaikan vuoksi ja juon nykyään kahviakin vain kupillisen aamulla, kun ennen sitä saattoi mennä ainakin litra päivässä. Nämä parannukset on kans nyt mua innoittaneet, että ehkä olen hedelmällisempi!
hmm, mies tosin juo kamalasti kahvia ja polttaa tupakkaa askin päivässä :x
Kirjoitin jo itselleni kauppalistaa greipeistä, vitamiineista yms. Olen vähän taikauskoinenkin ja pyrin maksimoimaan hedelmällisyyttä :snotty: Ehkä en vielä tähän kiertoon ehdi niin panostaa, kun on kamalasti kaikkea muuta, mutta olen hyvin innoissani!
JA laskeskelin juuri tuossa, että ovulaation pitäisi osua pääsiäisen ajalle, jolloin on pitkä viikonloppu ja aikaa olla kahdestaan miehen kanssa
Lapsi nimittäin menee aika varmasti isänsä luokse pääsiäiseksi. Hmm, niin tuosta ovulaatiostani en oo koskaan ollut oikein varma, minulla ei ole mitään kipuja enkä osaa oikein tarkkailla... Ovistikut on poissuljettu! Ajattelinkin siis tuota greippimehua kokeilla. Osaako muuten joku sanoa, onko sama käyttääkö itse puristettua greippimehua vaiko esim. Valion greippimehua?