Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

Kyl mä jotain tossa olen näkevinäni plussatuulia :)

Isosti onnea plussanneille <3 ja pahoittelut tädin kohdanneille.

Jaahas,joko nää sivut jökkii tai sit mun koneessa on jotain vikaa,hidastelee yms.
ON Tänää pistäny tai oikeestaa vihlonu tonne vasemmalle munasarjaa(?)..ai että on tehny kutaa..tiedä sit et meinaako tädin tuloa vai mitä..
 
Perjantai 8.11.13





Yritys/TJOTtailu alkanut

-PikkuMyy-.............kp 47/36................yk 14...........ya 1/12........1.
Tinttu85.................kp 44/27...................yk 6...........ya 4/13.........4.
Tiqustiina...................kp 43/28-32...........yk 1.....................................
harjoituskappale........kp 42/30-37............yk 2..............ya 8/13..........2.

Niiskulineiti86...........kp 36/29...................yk 11.............................1.
Markke...................kp 30/30-32................yk 15.........ya 6/12........2.
millionnea................kp 30/36....................yk 17.......ya 2012........2.

sani_.......................kp 29/??....................yk 1..............................2.
Nenna81.................kp 26/28-31..............yk 8............ya 3/13.........3.
Penni79..................kp 21/23-26..............yk 13............ya 2/13.........2.
juliesisko(26)...........kp 21/26-28..............yk 9............ya 3/13.........2.

Tine........................kp 12/28-38................yk 2.................................3.
-Brita-........................kp 12/32.................yk 3............ya 7/13.........2.
Huumori...............kp 11/28-29................yk3........ya 8/13............2.
Madeia..................kp 10/28-30...................yk 4..........ya 8/13.........3.

plussatuulia..........kp 7/28-30..............yk 4............ya 8/13.........
Emilia868...................kp 5/25-29............yk 3.............ya 9/13..........
Karmini.....................kp 3/26-28.............yk 5..............ya 7/13.........2.

Sydäntähti................kp ?/?....................yk 1.......ya 3/13........3.



Day Past Ovulation

Nenna81.....................DPO 9
Penni79.......................DPO 8



Yrityksen myöhemmin aloittavat
eleonoora86, Villihiiri, Nato, SuloinenSalaisuus, Nannahh




Taustailijat
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, minmaria, marianna87, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Slallu, jadeka, Beyond, Miukula, Jumevi, Clarity, Annatto, Ambrosia85, kolmas(ko?), Spukka, moulin rouge, Wuf, SuAnn, pinkkihevonen, heinäsorsa





Plussanneet 2012

Kesäkuu: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Syyskuu: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Lokakuu: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Marraskuu: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Joulukuu: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)

Plussanneet 2013

Tammikuu: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Helmikuu: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Maaliskuu: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Huhtikuu: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Toukokuu: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2), Slartibart (yk7), miss_piggy (yk10), Pippuri85* (yk2)
Kesäkuu: Hassel (yk5), Piitu85 (yk1), katrinainen (yk3), Mom09 (yk11), sydäntähti (yk3), maamis (yk3)
Heinäkuu: Tipetsu, Matilda- (yk1), Tiukuliina89 (yk1)
Elokuu: manije (yk4) Laurina (yk2), Viides Villahousu (yk5), moulin rouge, Heku (yk10), saspa (yk3)
Syyskuu: avantasia (yk9), Menhit (yk3)
Lokakuu: ToKa89 (yk3), FLV (yk1), Madeia (yk3)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettu
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen


Päivittäjät:
-PikkuMyy-

Listalle haluavat ilmoittakaa ainakin tummennetut kohdat: nimimerkki, kiertopäivä ja kierron kesto, monesko yrityskerta/-kierto menossa, koska yritys on aloitettu ja monennestako haaveilette.


***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.


Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat punaisella.




+++++ PLUSSARIKASTA MARRASKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Tänään tein testin ja todella selvää plussaa näytti. En kauheasti vielä uskalla juhlia, kun ei menkatkaan vielä ole myöhässä ja edellisessä kierrossa kävi miten kävi.. Odotellaan ja katsotaan tilannetta sitten uudestaan jos täti ei tule ja on muutamia päiviä myöhässä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Penni79
Kaksi erimerkkistä testiä tehty samasta pissata toinen apteq herkkä testi ja toinen clearblue raskaustesti ja kummatki negaa mun mielestä. Joten eiköhänn täti kurvaa maanantaihin mennessä. Ahdistaa vaikka kuinka tikutaa oviksen ja aktiivisesti tallettaa niin ei sitten millää tärppää.
 
Plussatuulia; harmi homma ettei tärpännyt. Mutta niinhän sen on että onnistumismahdollisuus on vain n 20% kuussa vaikka kaikki olisi otollisesti kohdillaan... Oon ymmärtänyt että jos sekä miehellä että naisella on kaikki kunnossa niin puolen vuoden sisään yleensä raskaus alkaa juuri tuon 20% kuussa todennäköisyyden valossa, mutta jos jotain häikkää on niin saattaa vuodenpäivät vierähtää. Ja tietty pidempäänkin jos erinäistä vikaa löytyy, mutta vuoden jälkeen useat jo hakeutuvat tutkimuksiiin. Ja nuorempana onnistuu monesti nopeammin kun esim 35-40v koska hedelmällisyys on jo alkanut laskea.
Meillä on nyt 12-13 kiertoa takana, joka kuussa on ovistestiin saatu plussa ja yhdyntöjä on ollu oikeaan aikaan mutta ei plussan plussaa oo tullu. Yksi lapsi on jo eli siltä osin voisi ajatella että jonkinlaiset tsänssit pitäisi olla lisääntymisen onnistumiselle. Mutta kun ei niin ei.
 
Viimeksi muokattu:
Meillä tää vika ja eka yhteinen nin tuli heti mutta edellisen miehen kanssa meni melkein vuosi. nyt ei vaan kuulu eikä näy mutta ehkä v ielä joskus. Miehelläki tosin rupee ikä varmaa kohta painaa. Mutta kun kuume on kova niin aina pettyy. Mutta niin kauan kun täti on poissa niin toivoa on :)
 
Täällä ovis oli vatsan tuntemuksista päätellen torstaina (kp13) ,testejä en tehnyt tässä kierrossa ollenkaan. Mies tuli yllätykseksi töistä juurikin tuolloin torstaina, kun piti tulla vasta perjantaina... Torstaina saatiin rauhassa puuhaillakin vällyjen välissä mutta sittemmin meillä on ollut vieraita koko viikonlopun eikä olla sit saatu enenpää tehtyä raskautumisen eteen :ashamed: Noh, eihän sitä koskaan voi tietää vaikka tuo yksikin kerta olisi riittänyt :)
 
Jahas ja aamu alkoi vuodolla vaikka sitä vasta keskiviikkona aikaisintaan odotin. Hyvähän se on että jäi kierto kaikkia edellisiä kiertoja lyhemmäksi niin ei tullut kulutettua testejäkään :) Eli tänne saa päivittää tälle päivälle Emilia868....kp1/25-29....yk3 muutin sitten tuon kierron pituudenkin lyhemmäksi kun nyt keskmääräsyys muuttui :)
 
juliesisko Ehkäpä tuo yksi kerta on riittänyt ja pääsisitte odotushommiin. :)

Omaan napaseen ei kuulu erityistä. Poika sairas ja niin tuntuu tyttökin tulevan. Otolliset hetket taitaa mennä hukkaan, kun vieraita saadaan mutta tehdään silti parhaamme. Toivottavasti oviskivut tulis hyvään aikaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: juliesisko
Huomenta!
Täällä ei vielä tätiä näy. Pitäis huomenna tai ke varmaan alkaa. Eka Clomifen kierto meneillään. Oireita on kyllä taas vaikka mitä. Ensin oli nännit kipeät ja nyt on molemmat koko rinnat. Kurkku on aamuisin kipeä, ollut jo kaksi viikkoa. Nenä tukkoinen ajoittain. Molemmilta puolilta alavatsaa repii välillä. Elohiiri silmässä useasti. Syön aamuisin ja päivällä kaiken eteen tuodun! Siis aivan mahdotonta. Töissäkin naurettiin, että kohta se syö muidenkin eväät! Ja iltasin tekee pahaa... Nukun myös niinkuin tukki ja paljon.
Ja sittten, viimeyönä näin unta vauvasta. Olin juuri synnyttänyt, hoitaja tuli sanomaan että nyt tarvii tehdä hätäkaste. Sain vauvan syliin ja vauva oli tyttö. Aivan minun näköinen ja nimeksi annettiin Hertta <3 Voi että se oli ihana uni <3
No katsellaan nyt :)
 
  • Tykkää
Reactions: harjoituskappale
Täällä myös nähty unia vauvasta.. tai no melkein :D Olin siis viimeisilläni raskaana ja synnytys alkoi supistuksilla. Lähdettiin sitten synnäriä kohti ja siellä oli vuoronumerot :D Olin seuraavana synnyttämässä ja tuskailin supistuksieni kanssa, lääkäri tulee tutkimaan ja sanoo etten minä raskaana edes ole. Sillä samalla sekunnilla mahani katosi ja supistukset loppuivat. Aloin huutamaan ja kiljumaan, että tämä on huijausta ensin minulle sanotaan, että olen raskaana ja sitten en olekkaan. Lääkäri tähän vain "nyt tapahtui erehdys, ei olekkaan sinun vuorosi saada lasta. Katsotaan asiaa myöhemmin"

Näin tuollaista samanlaista unta viime kierrosta plussan jälkeen ja aamulla täti sitten tulikin. Tänä aamuna täti ei tullut joten kyytiläinen on vielä ainakin toistaiseksi matkassa unesta huolimatta. :D
 
Hei pääsiskös tällänen kuumeileva 21-v myös ketjuun mukaan? Poikaystäväni kanssa aiomme yrittää ensi vuonna esikoista, IHANAA! :) sitä ennen olisi mukava seurailla toisten plussailuja ja olla hengessä mukana! :)
 
Täällä on muutkin nähneet vauva unia :) mäki näin vasta unta että mulla oli pikkuruinen, kaunis tyttövauva sylissä ja imetin sitä :heart: Voi kumpa tuo oliskin pian totta! Tyttö oliskin aivan ihanaa saada nyt kun poika meiltä jo löytyy :)
Huoh.. vielä joutuu viikon verran odottelemaan että selviää miten kävi tässä kierrossa. Mitään oireita mulla ei kyllä ole havaittavissa suuntaan eikä toiseen.
 
Täällä uusi tulokas pyytää lupaa liittyä joukkoon :wave:

Zemar.............kp 14/28................yk 1...........ya 11/12........2.

Meillä siis ennestään yksi 2v. poika ja nyt kuopus olisi tervetullut. Pillerit jätin pois lokakuun alussa mutta pidän tätä ekana yrityskuukautena, kun saatiin taas eka luomukierto päälle ;) 28v. (minä) ja 35v. on meillä vanhemmilla ikää.
 

Yhteistyössä