Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

No niinpä niin. Joskus pitäis jättää kommentointi sikseen silmät ristissä. Toinen pinohan se tosiaan oli, missä oli gallupista ja synnytyksestä :LOL: Anteeksi kanssasisaret!

Mä täällä taas kirjoittelen puhelimella, tämä on jotenkin niin työlästä etten pitkästi jaksa kirjoitella. Kommentoin sittenn tarkemmin kun pääsen koneelle.

).( Tänään kp2. Ja sanoisinko että erilainen sellainen. Mulla vuotoa eka päivänä vähemmän ku toka päivänä. Kuten nytki, mutta sanonhan mä, että enpä vuosiin ole ollu tällainen niagaran putous ku nyt! Aamu meni vaihdellessa tamponia, sidettä ja lopulta vaatettakin. Tuntui että hukun hemmetin vuotoon! Jos en olis tehny negatestiä, olisin kyllä voinu jo epäillä km:a ilman kipuja. :headwall:
 
Hei!

Hetken luettuani tämän sivuston vauvakuumeisten osittain koodikielellä kirjoitettuja tekstejä koin hetken, että en ehkä ole tarpeeksi perehtynyt tähän "mystiseen" maailmaan tehdäkseni sittenkään lapsia. Hetken asiasta toivuttuani totesin, että just. Antaa kirjoittua vaan.

Olen vakituista unelmatyötä tekevä 24 (parin vkon päästä 25) -vuotias nainen ja olen elänyt vakituisessa parisuhteessa kohta 9 vuotta. Olemme puhuneet viime aikoina (lue: meidän mittapuulla viimeiset pari vuotta) lapsista ja avioliitosta, ja olen tehnyt selväksi sen, etten aio odottaa lisääntymistä ikuisesti. Mies ymärtää ja on avoimen utelias. Nyt meillä on alustava suunnitelma. Jes.

Ammattini eläinten parissa on edistänyt ajatusmaailmaani lisääntymisestä, joten pahoittelut mikäli käyttämäni termistö tai ajatuskuva aiheesta vaikuttaa kliiniseltä. Olen aina ollut sitä mieltä, etten halua olla yli kolmikymppinen esikoista punnertaessani monista sekä biologisista että emotionaalis-sosiaalisista syistä. Mieheni on nyt 30-vuotias eli tällä hetkellä ikää katsoen vallan hienossa siitosiässä. Taloudellinen tilanne ei näillä näkymin ainakaan yllättäen tule romahtamaan ihan pohjalle asti, joten uskallusta senkin suhteen löytyy. Asutamme molemminpuolisesti tyytyväisessä (omistajat haluavat jatkaa pitkään) vuokrasuhteessa omakotitaloa, jonka kellarikerroksessa on alivuokralaisia. He ovat hankkimassa omaa asuntoa, joten lisätilaa omille harrastuksille jne. vauvan tieltä on tiedossa.

Kaiken tämän rohkaisun lisäksi KAIKILLA ON VAUVA <<<333! Olen viimeisen puolentoista vuoden aikana (jona olen tutustunut parhaan ystäväni pieneen poikaan) kehittänyt yhä vankempaa varmuutta siitä, että haluan omaa jälkikasvua. Pian.

Käytän tällä hetkellä ehkäisykapselia, johon päädyin aikanaan edellisen kapselin hankinta-aikaan (6v. sitten) mm. erittäin vaikeiden, perustoimintoja häiritsevien ja epäsäännöllisten kuukautisten kutistamiseksi ja sen hetkisen lääkityksen kanssa sopivaksi. Tämän järjestyksessään toisen kapselin "parasta ennen -päiväys" on 3/2013. En ajatellut hankkia uutta. Näin on näillä näkymin, riippuen taloustilanteesta, sovittu.

Syön terveellisesti ja monipuolisesti, paljon erilaisia kasviksia ja lihaa/kalaa sopivin hiilarein höystettynä.
Tupakoin hyvin vähän. Olen jo kertaalleen asiaa harkitessani lopettanut tupakoinnin sähkötupakan avulla, ja onnistuin pari kuukautta. Nyttemmin olen sortunut ja poltan 0-2 savuketta pvässä parhaimmillaan 3pvän tauoilla. Pahin tupakanhimo iskee juhliessa, hiprakassa. En missään nimessä halua tupakoida (tai käyttää alkoholia!) raskaana, siksi tuo viheliäinen tupakkitapa on ollut lopetuksessa ja loppuu viimeistään siihen plussaan.

Olenko mielestänne harkinnut asiaa tarpeeksi?
 
  • Tykkää
Reactions: Slartibart
Villihiiri: Ihan selkeästi voisin väittää, että olet harkinnut tarpeeksi. Pitkään ja hartaasti. Toki, asiastahan voi olla eri mieltäkin, mutta sanoisin, että anna palaa vaan, jos siltä tuntuu ja itse kokee olevansa valmis. Mä olen joskus tuuminut, että liika miettiminen ja "sen seitsemän selitystä" ei toimi jos tunteet sanelee, on vaan pakko tehdä niinku tunteet sanoo :LOL:

Markke: tsempityksiä hurjasti :hug: Täällä ollaan hengessä mukana, eiköhän kaikki mene hyvin. Ja toisaalta, sulla on muutenkin jännä tilanne.. missäs vaiheessa sulla kierto, mikä dpo?

Vai riepoo täällä muitakin pms. On se kiva tietää etten ole ainoa jolla on joskus edes pms:t riesana. Ah, niin ihana kaveri, ihan yhtä mukava ku täti punaisella paholaisellaan :p

Mua kiukuttaa tää niagara-olo. Ihmettelen suuresti, mistä tuulee. Tai vuotaa ennemminkin ;) En tosiaan muista, että piiiiiitkiin aikoihin olis tällainen olo ollut, aamulla meinasin menettää hermoni kun koitin tehdä töihin lähtöä ja sai juosta koko ajan vessassa, lopulta meni housutkin pesuun ku mikään ei pysäyttäny tuota vuotavaa putousta. Onneksi töissä asettui vähän edes - ja toivotaan, että kun oli noin sähäkkä alku vuodon kanssa, niin se loppuisi sitten yhtä pian ja tehokkaasti kuin alkoikin. Ärsyttävät tätipäivät :mad:

Jahas, lähdenpä nyt vielä kurkkaamaan sen toisen pinon galluppeineen. Kylläpä mua huvitti, kun lueskelin noita teidän kommentteja tuon mun "galluppi"- viestini jälkeen.

Hei naiset, ihanaa viikonloppua. Naatiskelkaa, minä juoksentelen viikonlopun duunissa.. :wave:
 
Heipähei täältäkin suunnasta.
Villihiiri tervetuloa joukkoon, ja tosiaan tekstistä päätellen, olet asiaa pohtinut paljonkin. Itse olen todennut, että liika miettiminen on pahasta :D Siis sillä tavalla, että jos liikaa ajattelee, niin eihän tuo lapsi sovi koskaan mihinkään väliin (vielä yhdet juhlat/vielä yksi lomamatka/vielä vuosi töitä ja rahan säästöä/vielä se oma talo ymsyms. ajatuksia syntyy, jos jää liian pitkäksi aikaa miettimään. :rolleyes: vaikkei ne ajatukset ainakaan mulla vielä ole ollut kun pari sekuntia mielessä, ja sitten vauvakuume huuhtoo ne pois unholaan.

Markke toivotaan, että flunssat ja jomotukset olis tuulahduksia tulevasta plussasta :heart: Voimia toimenpiteeseen! Varmasti kaikki menee hyvin.

Onko kukaan muu jouluihmisiä? :xmas:
Minä olen joulun suuri fani, ja on aivan riemastuttavaa, kun alkaa tulemaan joulukuvastoja postiluukusta ja kauppoihin kaikkee joulukrääsää :LOL: Suunnittelen jo koristeita, joulun tarjoiluja ja sen semmosia (olen jopa pohtinut, että jos olenki silloin raskaana, ni jää se graavikalaihanuus vissiin sit syömättä), ihan vaan sen takia, että saan tämän syksyn pimeyden pois mielestä ja kaamosmasennuksen hieman kauemmas. Joululahjojakin olen tehnyt jo (ihmiset tilailee erilaisia käsitöitä multa aina joululahjaksi).

Omanapailu Täällä ens viikolla aletaa testailemaan ovista. Saas nähdä löytyykö tästä kierrosta, kun viime kierrolla loppui tikut kesken, enkä päässy apteekista niitä hakemaan. Nyt on 10 tikkua varastossa, joten pitäisi riittää tämän kierron oviksen metsästykseen. Olen niin vauvakuumeinen, että elättelen toiveita raskaudesta, vaikka kuukautiset olikin. Olen mielessäni uskotellut, että ne oli niin niukat ja jotenkin "vetiset", ja tämä jatkuva väsymys ja närästys johtuiski siitä, että olisiki tärppi käynyt (mikä ei järjen kanssa siis ole edelleenkä mahdollista). Voi pöhköä. Olen iha sekopää vauvakuumeiden kourissa :headwall:
 
Villihiiri, tervetuloa miunki puolesta :)

Bambini, toivottavasti täti älyää lähtee pikimmiten muualle, eihän tommonen vetele :s

Amiraali, oon mielestäni jouluihminen, mut miulle riittäis pari viikkoo kaikkee kaupallista hössötystä :D nyt jo jossain mainoksissa soi joululaulut, nään punasta! Rakastan joulua, saa syödä ja nukkua ja ihan luvan kanssa vaan olla sekä antaa/saada lahjoja, mut kaikki monta viikkoo kestävä kaupallinen hapatus aiheuttaa hirveen ahistuksen :/ kyllä itekkin mietin jo joulujuttuja ja puhutaan ystävien kanssa mut sit kun sitä tulee joka tuutista, aaarrrgh! Näkyykö tässä nyt se ahdistuminen? :LOL:

Omanapa: kp30, tein apteekinoman, nega tuli :( Niin vannoin miehelle eilen, että sunnuntaina teen, mut en malttanu. Tänään pitäis tädin tulla, ei oo mitään oireita ollu, yleensä jo yhtenä päivänä ennen vuotoa juilii alavatsaa. Kaikkee ei-tätimäisiä oireita ollu kyllä pari viikkoa. Nännit ollu kipeet pari päivää, mieskin ihmetteli ku ei tissit kipeydy koskaan edes menkkojen aikaan ...
 
Jouluihminen ilmoittautuu täälläkin! Aloitan joulufiilistelyn kun illat pimenevät ja itseasiassa taidan hoitaa syysmasennusta siirtämällä ajatukset jouluun. Miettinyt tässä itsekin, että jääkö graavilohet syömättä tänä vuonna...

Olen ollut hiljaa tässä hetken aikaa täällä ja muutenkin joutunut miettimään tätä vauvahommaa uusiksi. Meillä kävi nimittäin ilmi, että miehellä ei ole lainkaan siittiöitä (vielä) ja on joutunut miettimään sitäkin vaihtoehtoa jos niitä ei tulekaan. Tämähän oli osittain odotettavissa noiden miehen lääkitysten takia, mutta kyllä se varma tieto siitä oli kuitenkin isku vasten kasvoja ja pelot saivat otteeseensa. Tod. näk. meillä siittiöt tulevat takaisin vuoden kuluessa jossain kohtaa, voi olla jo nyt tai sitten vasta pitkän ajan päästä. Onneks kohta on se aika sinne lääkärille niin kuullaan missä mennään ja mitä tässä voi tehdä. Itselleni iski hirveä pakkomielle saada itseni mahdollisimman hedelmälliseksi ja kävin ostamassa niitä royal jelly kapseleita. Nyt vaan sormet ja varpaat pystyyn et ne nuijapäät tulisivat pian taas kehiin ja entistä ehompina!
 
Moikka!

Täällä ois uus vauvahaaveilija (vuodelle 2013-2014) joukkoon! Lueskelin vähän aiempia juttuja ja totesin saman kuin Villihiiri, eli monet tällä palstalla käytetyt käsitteet ovat itselle vieraita, mutta ehkä ne tulee tässä pikkuhiljaa tutuiksi :)

Oma tilanteeni on se, että olen 25-vuotias nainen, ja ajatus vauvasta on kypsynyt hiljalleen viime keväästä alkaen. Söin e-pillereitä (Mercilon) n. 8 vuotta ja jouduin lopettamaan ne viime toukoukuussa hormonihäiriön takia (vuodin verta jatkuvasti). Kokeilin vielä kesällä ehkäisyrengasta mutta se aiheutti samat oireet kuin pillerit joten luovuin hormonaalisesta ehkäisystä kokonaan. Sen jälkeen vauvauutisia on tullut ovista ja ikkunoista, viimeisimpänä siskoni osalta. Nyt toive vauvasta on itsellänikin melko vahvana.

Olen seurustellut muutaman vuoden itseäni vanhemman avomieheni kanssa nyt vajaa 4 vuotta ja molemmat ollaan työelämässä. Miehen kypsyttäminen vauva-ajatukseen oli yllättävän helppoa, ja nyt siis olemme unohtaneet myös muut ehkäisykeinot. Toisaalta oma kiertoni on vielä hyvin sekaisin (35-60 pv) joten epäilen, että raskautuminen kestää. Toisaalta ei meillä kiirekään ole. Mutta jännittäviä aikoja eletään silti! Mielelläni vaihdan siis kuulumisia muiden suunnittelevien kanssa ja tarkoitus seurailla palstaa jatkossa aktiivisesti ja kommentoida muiden tilanteita :)
 
Täällä kanssa yksi tädin yllättämä... Eli kp alkaa alusta 1/27-28. :/
Eli tais olla Pms-oireet mitkä laitto mut raivoamaan miehelle paripäivää, eikä raskausoireet. :) Mies pelokkaana, hyvä kuin uskalsi päin katsoa kun olin niin raivona. No nyt on helpottanu :) Ovulaatio päivää en oikein tiedä, en ole kokeillu tikuttaa. Luulen ettei oikein oo mun juttu. Täytyy vaan puputtaa säännöllisesti :) Mies tuskin tästä on pahoillaan ;)

Kattelin just elokuvan jossa oli niin suloinen pieni tyttövauva. Hyväkun näin muuta elokuvassa! No eiköhän meille tule joskus sellainen :)

Kiva kun tulee uusia ja saa täällä lukea muista samassa tilanteessa olevia :)
 
Voi Luna olipa kurjia uutisia :( Toivottavasti simpat palautuvat mahdollisimman pian!
markke Tsemppiä looppiin :) Kaikki menee varmasti hyvin!

Tervetuloa marianna Täällä toinen vuosimallia 87 toivoo esikoista :wave:

Jouluhommista Täällä myös yksi jouluihminen, joka on ihan ihmeissään kun tänä jouluna ollaankin ulkomailla! Lähdetään joulukuun puolessa välissä ja palataan vasta tammikuun puolella, joten taitaa jäädä joulutohinat väliin tänä vuonna :xmas: Aika jännää ja erilaista mutta kait se yksi joulu pitää kokeilla jossain muuallakin, enkä usko, että raaskin ihan pian pikkuisen kanssa matkustaa jouluna minnekään!
Saattaapi joulu saada ihan uuden merkityksen kun on oma napero, jonka kanssa joulutohinoida piparkakkutaloja ja joulukuusen koristelua ja tietysti joulupukki pitää tilata...

Täällä tosiaan passaillaan tänä kuu ja piti ihan täältä tulla tarkistamaan, että missä kohtaa kiertoa mennään! Pitää ehkä ovista koittaa bongailla silti...saa vähän "tilastoa" tuosta oviksen kiertopäivästä :)

Ihanaa viikonloppua kaikille! Me päästään huomenna käymään uudessa kodissa, enkä ole pysyä housuissani!
 
Tervetuloa uusille kuumeilijoille! :wave:

Joulusta: minä rakastan joulua, joulunajassa on jotain sellaista satumaista taikaa mikä minua viehättää. Minusta on kiva antaa lahjoja (ja joskus toki jotain kivaa saadakin), mutta tämä kaupallisuus joka jouluun on iskenyt, on kaikkea muuta kuin mistä itse pidän. Viikko kaks sellaista olis ok, mutta kuukausitolkulla. Kiitos ei. Kuten Mylvinen tuossa kirjoitteli, joulu saa ihan uuden merkityksen kun on lapsia - näin se menee. On ihana seurata lapsen joulun odotusta ja voi sitä jännitystä. Yhdessä saadaan touhuta joulupuuhia ja odotetaan sitä pelottavan ihanaa joulupukkia. Ihanaa. Odotan jo innolla joulua :)

Slallulle peukutuksia, toivotaan ettei täti kurvaa paikalle ja testikin suostuu näyttämään plussaa.

Mylvinen: onkos teillä rakennusprojekti? Mä oon onnistunut ohittamaan tuon tiedon. Mulla on talokuume - tai meillä on. Vielä ei oo vaan kaikesta etsimisestä huolimatta löydetty edullista taloa, joten alkaa pikkuhiljaa tuntua, että rakennetaan sitten se oma haaveiden koti :heart:
 
Vaihtoehtoisesti yksi epäjouluihminen ilmoittautuu. Mulla on jotain lapsuuden traumoja kun tunnollisena suorittajana sairastin kaikki joululomat ja näin ollen jouluaatot on mennyt milloin oksentaessa ja milloin kuumeessa. Näin vanhemmalla iällä alkaa nää antipatiat helpottaa. :)

Tervetuloa uusille, teitä onkin aimo lauma! Toivottavasti ette ole kauan ja moni muukin poistuis pinkasta. ;)

Mulla on diagnosoitu pco, joten syön raskautumistoiveissani clomifenia ja teroluteja. Kaveri soitti viikko sitten ja tokaisi "varmin tapa saada sut raskaaks on kyl ottaa koira", eli piiitkällisen harkinnan jälkeen otamme aivan suinpäin koiranpennun. :DD Asia on kyllä loppuun asti harkittu (tosin ei esikkoyrityksen aikana.. :D) mutta nyt se tuli aika nopeasti. Toivotaan että porttiteoria toimii hormoniongelmaisellakin! Kissa -> koira -> vauva.

Omaaomaa napaa vielä sen verran, että tänään kp 22. Ovis meni ohi, puksuttelutkin meni hyvä jos sinnepäin ja ajatukset on ollu täysin muualla. Kohtahan sitä saa alkaa jännäilemään menkkojen tuloa, viisi teroa on vielä ottamatta.

Plussapuhureita!
 
Viimeksi muokattu:
Markke ja Slallu onko mitään uutta? :popcorn: Tulispas nyt plussia tähän pinoon!

Täällä täti tosiaan tuli kylään perjantaina :( Veti mielen matalaksi, mutta ihana mies on lohduttanut. Tässä kierrossa sitten seksiä lisää kuvioihin ja mä yritän olla miettimättä koko vauva asiaa..Penteleen isänpäivä tässä kierrossa tulee olemaan vaikea..Naivisti aiemmin ajettelen, että tulen raskaaksi heti kun halutaan ja sitten isänpäivänä ilmoitetaan sukulaisille tekemällä "Hyvää isänpäivää papalle!" -kortit tuleville papoille ultrakuvan kera. Eipä tehty ei.
Mulle voi siis päivitellä kp 3

Joulusta Mä huomaan kans olevani koko ajan enemmän jouluihminen. Nyt ollaan sitten ensimmäistä joulua omassa kodissa ja miettinyt jo nyt kovasti mitä koristeita haluan mihinkin. Joulukuusellekin on paikka jo katottu. Mies on tosin aaton töissä joten ite varmaan lähden edeltä sukulaisille joulun viettoon. Toivottavasti silloin en ole matkaamassa yksin vaan pikku tonttu olisi matkassa mukana.
 
Sunflower11
Sunnuntai 21.10. 2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*minmaria...............kp 72/ 36..............yk1.......ya 8/12......... 1.
*SuAnn........................kp 72/?..................yk1....... ya 6/12......... 1.

eternal-live(23).........kp 53/?....................yk1........... ya 9/12........ 3.
miltsu76......................kp 52/28-32..........yk1.............8/12............ 2.

Lumihippu.............kp 45/28...................yk1.......ya 9/12............. ?.
Minix..................... kp 44/ ??.............., yk1........... ya9/12.........2.

riksuuuh ..................kp 33/? .........yk 1 ......ya 09/12............ 1.
Nepparin nappi........ kp 33/30-35........... yk 14 ...................... 2.
papunen84 ............kp 31/27-30............ yk2............. ya9/12 ....... 2.
Slallu.....................kp 31/30?........yk 1 ............. ya 9/12......... 1.

mavli....................kp 27/28 ..........yk 18 ...........ya 3/11 ............1.
jeennaa.................. kp 24/30................ yk 2 ............ ya 8/12......?
Annatto..................kp 24/?................... yk1?..............ya9/12......1.
Viljonkka (26).........kp 23/30-35.......yk 8............. ya 3/12............1.
Markke................. kp 22/30............yk4...........ya 6/12..........2.
Slartibart(25).............kp 22/30 (C+T)........... yk2..........ya3/12....... 1.
Epa_88...................kp 21/30-32....................................tjot..........2.
amylee.....................kp 20/28-30.................yk ?...........................3.

Lemontree-86...........kp 19/25-33...............yk4 ........ya 7/12......... 1.
Nompparelli(28) ......kp 17/26-42 .........yk9....... ya 11/2011......... 1.
Mylvinen(24)............kp 15/28..............yk 3.............................1.
Luna85(27).................kp 15/29-38..........yk 8............ 2/12 ........... 1.
Ambrosia85(27)...... kp 14/28-31(CT) ........yk22 .....ya 10/10.......... 1
BDU(25)..................kp 14(?)/28-35...........yk0-1.......ya 9/12............1.
nanna_...................kp 14/28-30............... yk 1 ......ya 10/12....... 2.
miss_piggy (31v).... kp 13/26 .........yk 6 ......ya 03/12........ 1.
Neiti Näpsän Äiti..... kp 13/28-32............ yk 22....................... 2.
ViiruP....................kp 12/25-28......... yk 2........ya 09/12......... 2.

Amiraali(26)...............kp 9/28-32..........yk2............................1.
Sunflower11....... kp 6/24-28.........yk24.........ya 12/2010.........3.
AnnuLiisa..............kp 6/28-30........yk 4 ............. ya 8/12......... 1.
Tintti83................kp 5/32-36..............yk4.......ya 7/2012.........3.
Bambini................kp 4/30..........yk 3....... ya 7-8/12........ 2.
Pintsu..................... kp 3/26-29 ...............yk 4........ya 8/12........
Niiskuneiti86(25)........ kp 2/27-28.....................yk ?..................
-PikkuMyy- ...............kp 1/36............... yk 9 ......ya 1/12....... 1.




Day Past Ovulation:
Lumihippu.....................dpo 27
papunen84....................dpo 15
jeennaa........................dpo 7
Vilijonkka......................dpo 4




Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Stacey_84 (kevät 2013)
eleonoora86
avantasia
Villihiiri




Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
kääkkis
Pionia
another
Dyes
viisikko <3
eufemia
Lintsa




Plussanneet:
Kesäkuu 2012:Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu 2012: eufemia(yk2), hintrikka(yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus(yk4)
Syyskuu: Heiverö(yk1), Chrissy72(yk4), Hetami(yk2),emily90
Lokakuu: Emppuli83(yk3), wilma79(yk1)




kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
Ambrosia85 & Sunflower

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56 niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiivset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.





+++++ PLUSSARIKASTA LOKAKUUTA+++++



Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sunflower11
Olipas muutama päivä päivitettävää!
Toiv. meni kaikkien rivi oikein.

Poistelin taas noita joilla oli reippahasti yli kp 56, muistakaa JOS teillä on pitkä kierto niin ilmoittakaa, muuten poistellaan listalta noita yli kp 56.


Pahoittelut Uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Tervetuloa Villihiiri, laitoin sinut tuonne yrityksen myöhemmin aloittaviin jos sopii? Hyvin näytät pohtineen asiaa :)

Tervetuloa myös marianna87, haluatko listalle? Jos tahdot niin ilmotteletkos millä tiedoilla.
 
Ei mitään uutta itärintamalla :/ Edelleen nännit arat, hetkittäin meinaa närästää. Äsken tossa herätessä oli ihan hilkulla etten lähteny oksentaa mut luultavasti johtu kurkussa pyörivästä limasta, sais flunssan jäänteet jo häipyä. Just miehelle sanoin et jos tiistaiaamuna testais seuraavan kerran jos ei tätiä edelleenkään kuulu. Yrittäis siihen asti keskittyä pänttäämiseen, syksyn eka tentti olis tiistaina, aiheena pienten lasten kielen kehitys :s
 
Kiitos kysymästä, Sunflower11, eipä tuo listalla roikkuminen haitanne. Kaikille muillekin iso kiitos kaivatusta rohkaisusta! :) Ajankohdaksi startille kaavailen 2013 kesää. Siihen asti seurailen mieluusti muiden edistystä ja/tai pakkiaskelia kohti uuden elämän syntyä. Tuo itsellenikin perspektiiviä aiheeseen. :) Koetan olla ottamatta asiaa liian vakavasti ja toivomatta liian helppoa prosessia, kiertoni kun on aina ollut omapäinen (7-60pvää) enkä oleta kaiken olevan fyysisellä saralla priimakunnossa. Siitä etukäteen murehtimisen sijaan harjoittelen kodinhengetärtaitojani ja nautin työelämästä.

Slallulle tsemiä, olisipa tärpännyt! :)
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug:

nyt on tytön synttärit vietetty tämä päivä menee siis lepäillessä :)

Näyttäisi olevan oviskin limatulpan perusteella joka tuli eilen illalla, että tänään -tiistaina olisi ovsi sitten ohitse.
eipä tänne sen kummempia nyt ulkoilemaan :)
 
Iltaa kaikille!

Oli pakko tulla tännekin päästelemään jännitystä ulos =)
eilen dpo 5 ja alavatsaa illalla poltteli kovasti (kiinnittyminen?)
tänään dpo 6 ja juuri äsken vessareissulla huomasin punaista vuotoa vessapaperiin (kiinnittymisvuotoa?)

Poikaa kun aloin odottamaan oli silloin myös tuota kiinnittymisvuotoa yhtenä päivänä muutama päivä oviksesta. Toiveet siis heräsivät täysillä =) Piinaava viikko siis edessä..

Onko teillä kokemusta aikasemmissa raskauksissa tuosta kiinnittymisvuodosta, milloin tullut ja kuinka paljon?
 
amyleelle hurjasti peukkuja, toivotaan että oli kiinnittymisvuotoa =) Slallun puolesta täällä peukutellaan hurjasti!

Pahoittelut PikkuMyy ja muutkin uuteen kiertoon joutuneet kanssasisareni. Ei muuta kuin uutta putkeen.. reilua tai ei. Terveisin kohtalotoverinne.

mavli: Voi itkun itku :hug: Eipä tuollaisia yk:a kukaan taida loputtomiin jaksaa, voipi olla että ihan fiksun päätöksen olet(te) tehneet, vaikkakaan ei varmasti helppoa. Anteeksi jos kysyn - pakko ei ole vastata - jääkö yrityskin hetkeksi tauolle? Tsemppiä kuitenkin hurjasti, toivotaan että tekin saatte vielä nyyttinne joku kaunis päivä. Ja toivottavasti palaat vielä aktiiviksi joukkoomme jossain välissä, jossain pinossa. Ihanaa joulunodotusta :)

Neiti Näpsän äiti; tulihan ovis hyödynnettyä? ;)

).( Täällä ei mitään kerrottavaa. Täti edelleen kyläilemässä, odottelen kutsumattoman vieraan poistumista. Monellako on muuten tädin aikana edes hetkellisesti hassua menkkajomotusta? Minulla oli tänään ja on usein aiemminkin ollut - sen jälkeenkin, kun ne alun menkkakipuilut on tulleet ja menneet. Kuulunee asiaan, mutta tulipahan vaan mieleen aiemmin päivällä..
 
BDU
Villihiiri, alkoipa hymyilyttään sun tarina, kuulosti ihan omaltani ;) Tosin minä olin "hullu" ja ehdotin tätä miehelle 2 vkon harkitsemisen jälkeen. Mieskin oli ihan puulla päähän lyöty kun minun suusta tuli tällaista mutta oli kumminkin iloinen kun oli toipunut ensijärkytyksestä. Meillä on aika samanlainen elämän tilanne ja lähes yhtä pitkä suhdekin takana. Nämä termit ja jutut hirvitti muakin aluksi, mutta äkkiä ne hoksas mistä puhutaan :D Kai se on joku ikäkriisi tai jotain ku tuli tällainen kuume päälle ja sitte vaan päätin että kerranki toimin tai muuten huomaan vielä 5v päästä että listaan edelleen paperille plussia ja miinuksia :D Ja luotan siihen myös, että hormonit hoitaa - eli meillä on 9kk aikaa sulatella asiaa ja sopeutua. Tsemppiä teille ensi vuodelle!

Täällä alkaa olla jännät päivät ku ollaan puolivälissä kiertoa. Nyt täytyy olla ahkera raskautumis-reenien kanssa ;) Ehkäpä ostan kohta jo ensimmäisen raskaustestin kaappiin odotteleen..
 
  • Tykkää
Reactions: Villihiiri

Yhteistyössä