Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Perjantai 7.9. 2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

lady1979 (33)...........kp 40/28-30.........yk 6......... ya 12/11 ......... 1.
Mathilda83.............kp 38/28-30 ........ yk2 ........ya 6/12 .............. 1.
Nompparelli(28) ......kp 30/26-42 .........yk7....... ya 11/2011......... 1.
Emily90.................. kp 30/40-42................................................ 1.

kultsipallo...............kp 28/26-29..........yk1.......ya 8/12............1.
minmaria...............kp 28/ 36..............yk1.......ya 8/12......... 1.
*SuAnn........................kp 28/?..................yk1....... ya 6/12......... 1.
Mylvinen(24)............kp 26/28..............yk 1.............................1.
Hetami................... kp 25/30............... yk2............................ 2.
miss_piggy (31v).... kp 22/28 .........yk 4 ......ya 03/12........ 1.
Sunflower11....... kp 21/24-28.........yk22.........ya 12/2010.........3.
wilma79...............kp 20/27-29............... yk 1 ......ya 9/12....... 2.

Markke................. kp 18/30............yk3...........ya 6/12..........2.
jenni_noora(28).....kp 18/28-? (TT).........yk 8.......... ?................ 2.
Bambini................kp 18/28-30..........yk 1-2....... ya 7-8/12........ 2.
HopeAgain(36) ........kp 17/32............ yk 2 ........... ya 7/12 ......... 1.
papunen84 ............kp 16/27-30............ yk1............. ya9/12 ....... 2.
AnnuLiisa..............kp 15/28-30........yk 2 ............. ya 8/12......... 1.
kärpässieni85.........kp 13/29........... yk2................................. 3.
mavli....................kp 13/28 ..........yk 17 ...........ya 3/11 ............ 1 .
Fiinaliina................kp 13/32...........yk2 ..............ya 7/12........... 1.
Pintsu..................... kp 11/29 ...............yk 2 ........ya 8/12........... 1.
Viljonkka (26).........kp 11/30-35.......yk 7............. ya 3/12............1.
jeennaa.................. kp 10/?................ yk 1............ ya 8/12.......... ?

Lemontree-86...........kp 9/25-33...............yk3 ........ya 7/12........... 1.
eternal-live(23).........kp 9/?....................yk1........... ya 9/12........ 3.
Luna85(26).................kp 8/29-38..........yk 7............ 2/12 ........... 1.
Slartibart(25).............kp 8/? (C+T)........... yk1..........ya3/12....... 1.
Nompparelli(28) ......kp 7/26-42 .........yk8....... ya 11/2011......... 1.
Emppuli83(29)........kp 5/28............yk3........ya 5/12(km8/12)....... 1.
-PikkuMyy- ...............kp 4/36............... yk 8 ......ya 1/12....... 1.
Ambrosia85(27)...... kp 1/28-31(CT) ........yk21 .....ya 10/10.......... 1.




Day Past Ovulation:
Sunflower.....................dpo 5
bambini........................dpo 4
miss_piggy....................dpo 4



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

eleonoora86
Amiraali (lokakuu 2012)




Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
kääkkis
Lumihippu
Pionia
another
Dyes
viisikko <3




Plussanneet:
Kesäkuu 2012:Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu 2012: eufemia(yk2), hintrikka(yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus(yk4)
Syyskuu: Heiverö(yk1), Chrissy72(yk4)






kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
Ambrosia85 & Sunflower

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56 niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiivset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.




+++++ PLUSSARIKASTA SYYSKUUTA+++++



Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Koepalat voidaan ottaa raskaana ollessa, mut mitään ihmeempiä toimenpiteitä ei ainakaan täällä Porissa tehdä, jos ei ole kyse syövästä, vaan odotellaan synnytykseen ja sen jälkeen sitten tehdään tarvittavat operaatiot. Ja vuosittaiseen tarkkailuun joutuu, vaikka muutokset ois pieniäkin, niinkuin minun tapauksessani on ja se kestää käsittääkseni 5 vuotta, et joutuu joka vuosi käydä antamassa se papa. Ja yleensä jos muutokset on pieniä, niin niille ei tehdä mitään (alle 30vuotiaille) vaan seuraillaan rauhassa ja katotaan alkaako ne muutokset paranemaan itsestään.
Näin mulle sanottiin tuolla sairaalassa vajaa pari viikkoa sitten kun kävin siellä koepalojen otossa.

Mylvinen uskon että se lääkäri tarkoitti tolla ettette yrittäisi lasta, sitä että katsotte ensin mikä tilanne on ja jos tarvii tehdä niitä operaatioita, jossa ne muutokset poistetaan, niin ne tehdään ensin ja sit vasta raskaus. Koska tosiaan ainakaan täällä meillä ne ei tee noita operaatioita jos ei ole kyse syövästä raskaana oleville. Ja ainahan ne tilanne kerkee pahenemaan jos n. vuoden joutuu odottamaan. Mut mullekin sanottiin ettei se maailmanloppu ole jos raskautuu, vaan sit mennään tilanteen mukaan! Joten tsemppiä sinulla ja koitahan ottaa rauhallisesti. Kyllä asioilla on tapana järjestyä!! :hug:
 
Ambrosia ja Markke Huuh kiitos tsempityksestä ja kokemusten jakamisesta :) Pieneni murheet ja stressi huomattavasti :) Miehen siskokin juuri ollut loop-hoidoissa ja oli niin kovin peloissaan kun ei lapsia hänelläkään vielä ole.
Nyt vaan konkretisoitui kaikki pahimmat mahdollisuudet mieleen. Mutta pitää vain yrittää olla ajattelematta aina sitä pahinta ja odottaa rauhassa. Ja eiköhän sieltä olisi tullut huomattavasti nopeammin kutsu koepaloihin, jos jotain oikeasti hälyttävää olisi näkynyt ;) (Rauhoittelen tässä itseäni ääneen)
Enemmän tässä kait surettaakin tuo odotuskäsky raskautumisen suhteen. Muutamakin kuukausi tuntuu nyt aika pitkältä odotukselta mutta toisaalta...jos se nyt ei maailmanloppu ole vaikka raskautuisikin niiin...:rolleyes: että en mä nyt ihan vielä ilmottaudu taustailijoihin :LOL:

Kiitos ihanat tuesta!!! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mylvinen jaksuja! Täälläkin ollaan ihan samassa veneessä... Vajaan kuukauden päästä tutkimuksiin ja ehkä sitten taas ollaan viisaampia... Kyllähän se tosiaan itseäkin pisti miettimään aikanlaista ja varsinkin kauhukuvia. Toivotaan nyt kuitenkin, että kaikki on vain varmuuden vuoksi. Rauhoitellaan siis toinen toisiamme :hug:
 
Chrissy72:le paljon onnea, kyllä tuo jo lupaavalta kuulostaa :)

Minä en tässä nyt ihan kaikkien tekstejä ehdi läpi lukea, kun tänne on taas aika paljon kirjoituksia tullut. Tuohon kropan muuttumis asiaan ... olen aina ollut aika hoikka, nykyään varmaan hoikempi kuin koskaan aiemmin, kun painoa on vain noin 51 kg. Tosin olen luonnostaan aika iso rintainen ja todellakaan en yhtään kaipaisi niihin lisää kokoa! Ja kyllähän se kropan muuttuminen raskauden myötä hieman arveluttaa, mutta toisaalta jos palkinto kaikesta muutoksesta on maailman ihanin, niin kyllä sen kestää :) Voin tietystä lohduttautua sillä, että olen aina liikkunut paljon niin luulisi, että raskaudestakin palautuu kohtalaisen nopeasti, jos ei matkalla mitään ongelmia tule. Äidilleni tuli minua odottaessaan vain vajaa 8kg painoa lisää, joten siinä on tavoiteltavaa itselläkin ;)
 
SuAnn aah sullakin samat murheet :| Kiitos tsempityksestä ja takas vähintään saman verran :hug: Sanoiko teille hoitaja/lääkäri jotain tuosta raskautumisen yrittämisestä ja jos sanoi nii mihin päädyitte?

muoks. luinkin tuolta aikaisemmista sun tilanteesta. Munkin ukko kyseli ensimmäisenä, että pitääkö hänen mennä nyt jonnekin testeihin kanssa...kun hänellä oli ihan puhtaat vuonna 2011...Siis voi jee näitä miehiä :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Mylvinen, tsemppiä hurjasti, toivotaan että kaikki menee kuitenkin ihan hyvin!

Olinpas minä kirjoitellut hurjasti, vaikka aina aion kirjoitella vaan vähän. Kauttarantain, monen mutkan kautta : /

Kuka se kysyikään tissien muokkaamisesta, Lunako? Monesti olen asiaa pohtinut, enkä oikein tiedä vielä itsekään mitä mieltä olen. Mua on nuorena kiusattu paljonkin (?) pienistä rinnoista ja toisaalta, olen silloin kovettanut itseni aika hyvin sen suhteen - mutta toisaalta, minulle on jäänyt siitä jonkin sortin identiteettikriisi, vaikka tänä päivänä suht sujut olenkin asian kanssa. Silti, monesti sitä mietti jo ekan raskaus- synnytys- imetys- rumban jälkeen, että olisiko minun helpompi elää itseni kanssa, jos laittaisin hieman täytettä rintoihini (ei siis mitään DD- kuppeja :LOL:). Toistaiseksi en sitä ole tehnyt enkä sitä mieti, mutta mietin myös sitä, että jos tässä vielä toisen muksun saa aikaiseksi ja imettää, onko vähäisistäkään tisseistä enää jäljellä mitään. En laittaisi silikoneja esim. miehen pyynnöstä tai sen hyväksynnän hakemisesta, vaan sen vuoksi, että jos itse kärsisin rinnattomuudestani / rintojen mitättömyydestä, voisin muokkauttaakin hieman. Sen verran, että voisin kokea olevani nainen. Tokikin, pelkäisin kai kaikkia ongelmia mitä silikonit voi tuoda tullessaan.. ehkä. Voi olla turhamaista, mutta se ei ole sen takia että pelkäisin elämisen jälkiä vaan sen takia, että nuoruuteni kiusaaminen rinnoistani on jättänyt minuun jonkinmoisen jäljen korvien väliini.. ehkä olisi siis helpompaa elää itsensä kanssa jos olisi hieman rintoja - vaikka sitten keinotekoisesti. :confused:
 
Huih, tänne tulee juttua ihan mahottomasti...ei tällainen hitaammanlainen meinaa pysyä perässä ollenkaan :D. Tipahdin ihan kelkasta viime vkl:na kun oltiin Levillä juoksemassa ruskamaratonilla ja kovasti ollut puuhaa vielä näin sen jälkeenkin.

Urheilusta olittekin tuolla aiemmin puhelleet, ja mie olen harrastanut ihan normaalisti urheilua raskauksien aikana. Mulla on kyllä herkästi supisteleva kohtu, mut mitään ne supistukset ei kohdunsuulla ole aikaan saaneet ennenaikaisesti, joten olen uskaltanut urheilla :). Juoksu muuttuu varmaan kävelyksi jossain vaiheessa, jos raskaudun, pyöräily nyt jää muutenkin tauolle taas talven ajaksi...sen sijaan varmaan hikoilen tuon meidän crossarin kanssa kuten normaalistikkin talvisin. Sen lisäks vielä kuntojumppa kerran viikossa ja pari kertaa uintia/vesijuoksua, siinähän sitä onkin :). Mut toivon siis, ettei kiloja kovin tule raskausaikana, ja pyrin terveelliseen ja monipuoliseen syöntiin...herkut ja karkit olen nyt muutenkin jättänyt kokonaan pois, ja niistä aion pysyä kyllä erossa jatkossakin :).

Mitäs muuta, plussaajia oli monia...onnittelut teille tasapuolisesti!! Ihanaa :)

Mie en yhtään nyt muista, millä kiertopäivillä mennään, mut ilmeisesti ovista olis odotettavissa tuossa viikonloppuna/alkuviikosta. Hieman pistää jänskättään, olis alkukesän vauva tiedossa, jos tärppäis ja kaikki sujuis hyvin...mikäs sen ihanempaa? :)
 
Tissien muokkauksestahan miun pitikin kirjoittaa. Eli juu, ei oo miun juttu. Mie imetän edelleen meidän reilu vuosikasta, ja yksi reilu vuoden kestänyt imetys jo taustalla enkä kyllä ole hoksannut mitään suurempaa muutosta omiin rintoihin. Raskausarpia on mahassa, ilmankin olisin pärjännyt, mut ihan sama...eletystä elämästä pitää jäädäkin vähän jälkiä :). Mie oon tällainen suht maanläheinen tyyppi joten tuommoiset jutut kuulostaa omaan korvaan oudoilta, et muokkaillaan ja leikellään omaa kehoa...ei yhtään siis miun juttu.
 
Sunflower11
Kaksi raskautta takana ja ihan tyytyväinen olen rintoihin :D
Ei ne oo samanlaiset kuin ennen raskautta ja näyttää mieskin olevan tyytyväinen.
Kuppikoko on muuttunut aikas lailla, ennen oli B, nyt on F :D on toki nyt ekoja kertoja oikean kokoiset liivitkin ympäryskin huomattavasti pienempi, 65.

Mahamakkarat vois saksia pois, mutta uskon että nekin siitä lähtee kun laihduttaa ja kiinteyttää.
 
Onnea Chrissy, ihanaa! :flower:

Mulla on aina ollu sen verran pieni toi rintavarustus, että kasvu otetaan innolla vastaan! Veikkaan, ettei mieskään pahaa tykkäisi.. ;) Mutta kropan muokkaaminen on mulle melko vieras ajatus, edes ajatus ripsien tai kynsien laittamisesta ei tunnu hyvältä. Ei mulla mitään niitä vastaan ole ja molemmat näyttää oikeassa mittakaavassa hyvinkin kauniilta! :)

Mylviselle tsemppiä! Ja toki muillekin, jos jonkun unohdin. :hug:
 
Heipparallaa!

Ihan ekaksi Chrissy ONNEA! :heart:

Mylvinen voi kurjuus! Onpas inhottava tilanne, vaikka onkin hyvä, että tutkivat.

Uusille tervetuloa :)

Tuosta kropan muuttumisesta, en oo oikeestaan aiemmin asiaa kovinkaan paljon miettinyt tai oikeestaan oon sivuuttanut aiheen. Mulla on ollut selän kanssa ongelmia, mutta kaikki on kuvattu ja selvitetty, ettei ole kyse "kuin" hermo jumissa. Se lähinnä on siis omalta kohdalta ollut mielessä näin fyysiseltä kantilta.
Tottakai raskauskilot ja ihon venyminen mietittyttää, mutta mulla on jo muutenkin tuota omaa elopainoa hieman yläkanttiin. Koko ajan kiinnitän siihen huomiota, että mitä syön ja pyrin elämään terveellisesti. Paino onkin hiljalleen tippunut ihan hyvin :)

Tissejä en lähde muokkaamaan, on omasta takaa tuota kokoa jo ihan tarpeeksi. Ihan sama minkälaiset läpyskät niistä sitten aikanaan tulee, korkeintaan käyn leikkauttamassa ne pienemmäksi :LOL:

ON: Tänään ovistestistä irtosi hymynaama, joten illalla tiedossa peiton heiluttelua. On niitä tässä tosin ahkerasti heiluteltukin :p
Ja tänään tuli tieto, että mun papakoe on puhdas ja oikein hyvä, kieltämättä tais kiven sijasta tippua kokonainen vuori sydämeltä. Ihan hyvä päivä siis ollut :)

*MUOKS*
Piti vielä jeennaa sulle kommentoida noista yövuoroista. Itse oon kans ihan samanlainen, yövuorot roikun kaiken maailman sivustoilla ja blogeissa ihmettelemässä ja lietsomassa itteeni... :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: jeennaa
Tsemppiä Mylviselle :flower:

Rinnoista ja kropasta.. Mulla ekan raskauden jälkeen kroppa palautui todella nopeasti, raskausarpia ei jostain syystä tullut. Mutta rinnat imetys on vienyt. Koko siis kyllä sama mutta uhkeus tiessään täysin, läpyskät :) mutta en missään nimessä muokkaisi kroppaani. Mä kyllä odotan toista raskautta, ensimmäinen oli elämän parasta aikaa, eikä vaivoja ollut laisinkaan. Mun tuurilla siis oksennan varmaan koko raskauden toisella kerralla :)

Hirveä jännäys menossa, kp 24/30. Oireita ei sen kummemmin enkä usko että on tärpännyt näin pian, mutta silti kauheat himot jo testiä tehdä, jos kuitenkin...
 
Ihan ohimennen pieni kysymys: Kauanko teillä on kestänyt oviksen jälkeen, että erinäiset kipuilut ja ovisoireilut on kadonneet ja olo "normalisoitunut" ennen tädin saapumista / plussaamista? Mulla dpo4, vasta, mutta oviskipuilu nivusissa ei helpota, vaan tasainen jomotus on koko ajan. Voihan se olla että niin on aina ollut, mutta nyt vasta kiinnitän siihen huomioni. Toki, toivon sen olen oireilu jostain muusta kuin lähenevästä tädistä :p Välillä pistelee epämääräisesti myös pitkin mahanseutua, välillä tökkii kylkiä ikävästi tai kivistää hieman navan yläpuolelta. No joo, ei ne raskausoireita ole kuitenkaan, mutta ajattelinpa kysellä, miten muilla :)
 
Bambini kyllä mulla ainaki tuntemukset jatkuu ihan tädintuloon saakka :D oireita kun vielä helposti lisäksi kuvittelee :)
Mutta oviksen jälkeen tuntemukset varmaan johtuu keltrauhasesta.. mene ja tiedä :)

Yllätäen tahi ei, meikä tipahti taas listan alapäähän.. noh, hittoakos tässä..
 
Bambini Mulla on tosi heikot ovistuntemukset mutta niitä on yleensä muutaman päivän ajan. Ärsyttäviä härnääviä :p

Ambrosia Pahoittelut tädistä :( sulle jos jollekin soisi sen plussan saapuvaksi.

Rinnoista: Mä olen joskus miettinyt tosissani, että jos imetys muuttaa rintojen ulkonäköä radikaalisti (tyhjät patalaput) niin voisin kuvitella käyväni lahden toisella puolella. Rintoja ei ole minulle juurikaan suotu (A-kuppi) joten joskus on muutenkin tullut mieleen, että saisi muutaman kuppikoon lisää :) Joten never say never.

Kiitos vielä kaikille tsempityksistä. Jännää miten tärkeä tästäkin ketjusta on tullut itselle vaikka vasta ensimmäistä yritystä mennään. Olette kullanarvoisia kanssa sisaret :heart::heart:
 
Mylvinen, vähän samalla kantilla alan olee sun kanssa että kyllä se kohta alkais ihan oikeesti olla jo mun vuoro raskautua - on se jo ansaittu!
Oon tupakoinninkin lopettanut. Motiiveista suurimpana se että helpottais raskautta. Edes oma terveys ei aikoinaan ollut tarpeeksi hyvä motivaattori..
Noh, ehkä se on tää ylipaino joka kirraa vastaan, mutta tarkoitus on saada tälle vuodelle vielä 10kg veke kun alkaa nuo treenit kohta, joten sillon olis kokonaispudotus vuodelle -17kg..

Ehkä mun pitää vaan treenata näitä helvetillisiä kipuja niin oon sitten valmis joskus synnyttämään tj?
 
Sunnuntai 9.9. 2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

lady1979 (33)...........kp 42/28-30.........yk 6......... ya 12/11 ......... 1.
Mathilda83.............kp 40/28-30 ........ yk2 ........ya 6/12 .............. 1.

Nompparelli(28) ......kp 32/26-42 .........yk7....... ya 11/2011......... 1.
Emily90.................. kp 32/40-42................................................ 1.
kultsipallo...............kp 30/26-29..........yk1.......ya 8/12............1.
minmaria...............kp 30/ 36..............yk1.......ya 8/12......... 1.
*SuAnn........................kp 30/?..................yk1....... ya 6/12......... 1.

Mylvinen(24)............kp 28/28..............yk 1.............................1.
miss_piggy (31v).... kp 24/28 .........yk 4 ......ya 03/12........ 1.
Sunflower11....... kp 22/24-28.........yk22.........ya 12/2010.........3.
wilma79...............kp 22/27-29............... yk 1 ......ya 9/12....... 2.
Markke................. kp 20/30............yk3...........ya 6/12..........2.
jenni_noora(28).....kp 20/28-? (TT).........yk 8.......... ?................ 2.
Bambini................kp 20/28-30..........yk 1-2....... ya 7-8/12........ 2.

HopeAgain(36) ........kp 19/32............ yk 2 ........... ya 7/12 ......... 1.
papunen84 ............kp 18/27-30............ yk1............. ya9/12 ....... 2.
AnnuLiisa..............kp 17/28-30........yk 2 ............. ya 8/12......... 1.
kärpässieni85.........kp 15/29........... yk2................................. 3.
mavli....................kp 15/28 ..........yk 17 ...........ya 3/11 ............ 1 .
Fiinaliina................kp 15/32...........yk2 ..............ya 7/12........... 1.
Pintsu..................... kp 13/29 ...............yk 2 ........ya 8/12........... 1.
Viljonkka (26).........kp 13/30-35.......yk 7............. ya 3/12............1.
jeennaa.................. kp 12/?................ yk 1............ ya 8/12.......... ?
Lemontree-86...........kp 11/25-33...............yk3 ........ya 7/12......... 1.
eternal-live(23).........kp 11/?....................yk1........... ya 9/12........ 3.
Luna85(26).................kp 10/29-38..........yk 7............ 2/12 ........... 1.
Slartibart(25).............kp 10/? (C+T)........... yk1..........ya3/12....... 1.

Nompparelli(28) ......kp 9/26-42 .........yk8....... ya 11/2011......... 1.
Emppuli83(29)........kp 7/28............yk3........ya 5/12(km8/12)....... 1.
-PikkuMyy- ...............kp 6/36............... yk 8 ......ya 1/12....... 1.
Ambrosia85(27)...... kp 3/28-31(CT) ........yk21 .....ya 10/10.......... 1.
Lumihippu.............kp 3/28...................yk1.......ya 9/12............. ?.



Day Past Ovulation:
Sunflower.....................dpo 7
bambini........................dpo 6
miss_piggy...................dpo 6



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

eleonoora86
Amiraali (lokakuu 2012)




Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
kääkkis
Pionia
another
Dyes
viisikko <3




Plussanneet:
Kesäkuu 2012:Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu 2012: eufemia(yk2), hintrikka(yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus(yk4)
Syyskuu: Heiverö(yk1), Chrissy72(yk4), Hetami(yk2)






kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
Ambrosia85 & Sunflower

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56 niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiivset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.




+++++ PLUSSARIKASTA SYYSKUUTA+++++



Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Chrissy72 Hurjasti onnea ja paljon tarrasukkia! :heart:

Ambrolle pahoittelut tädistä ja samaa mieltä täällä ollaan, että kyllä olisi jo korkea aika teille plussa saada! ++++++++++ :whistle:

Kropan muokkauksesta
oon sitä mieltä, että kukin tehköön mitä tekee. :) Itsellä ei tissien kanssa ole ollut muita ongelmia kuin että pienemmätkin saisivat olla. Tähän asti ainakin ovat vähän turhankin isot ja rajoittavat mm. paidoissa ja joidenkin muuten sopivien takkien napit kirraa, mutta hieman tietty kauhistuttaa jos ne joskus ovat sitten semmoset navassa asti roikkuvat, jotka pitää heittää olalle tyyliin saunaan mentäessä... Huhhuh... Painoa pitäisi toki pudottaa, niin itellä olisi parempi olo plus että ne vauvautelut jäisivät pois: kuulemma nyt vatsaseutu on ihan vauvamahan näköinen muutamien kavereiden mielestä, kun ei seiso ryhdikkäästi. Kiva :| Muutenkin tunnelmat niin apeat kuin kiireisen työviikon jälkeen voi olla, että hyvin kelpaisi loma tähän paikkaan ja erityisesti tietty se mammaloma! ;)
 

Yhteistyössä