Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

ON: täällä kp 3/32 yk 2

panzkus Ihanaaa <3 haamu, joko oot koittanu alkaako vahvistuun?


Lavileol tervetuloa joukkoon, toivotaan pikaista tärppiä=)

Amiraali mulle gyne suositteli, että ottaa papa-koe ennen raskautta =) Toivottavasti mies olisi valmis varaslähtöön hihih.

kärpässieni85 terve miunki puolesta !

Dyes Hih. pillerit pois vaan, tuskin se siittä parista kuusta kiinni on jos heti tärppäiskin, mutta jos taas sit talvella ei kierto tasotukkaan niin voi ottaa nupista kun mietit, että ''olisimpa jo sillon syksyllä lopettanu''. Saattaa nimittäin hetki mennä että kierto tasottuu.

emily90 Moikka siulkii!
 
Viimeksi muokattu:
No niinhän siinä sitten kävi kuten arveltiinkin..Kuukautisethan ne sieltä kuitenkin vain olivat tulossa..Menin jo yhden testinkin tekemään kun niin jännäilin. No mut fiilikset on kyl kuitenkin tosi positiiviset et tuli nuo luomumenkat ajallaan ja kroppa pelittää (ainakin toistaseks). Nyt siis kp1/29 yk2 mut siis tuo 29 nyt on vain tää kierto, et saas nähdä miten käy jatkossa vai tulisko tärppi sit tästä :D
 
Täällä testattu plussa!!!! Toinen viiva ei ollut ihan yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta ei jää epäilystäkään, etteikö kahta viivaa olisi! :heart:
Mies sanoi, että pakko testata digitaalisella, tai muuten ei usko :LOL:

Ilmankos on ollut vähä paha olo viime päivinä :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: jeennaa ja eufemia
Mi&Ma oikein paljon onnea plussasta! :flower:

ON: tänään en testannu vielä vahvistumista ku mulla ei ollu yhtään testiä..tein eilen ne kaks ainokaista :ashamed: mut nyt on 2 uutta testiä kaapissa, huomenna siis aamulla uusi testi :) Ja oon nyt miehen työpaikkakunnala eikä täältä saa pc-liuskoja mistään, mut puikkoja löyty.. to tai pe sitte digi :)
 
Kiitos. On meinaan aikamoinen shokki kun näin nopeasti kävi tämä ja toinen shokki oli se, että en odottanu, että olisin ollu raskaana vaan tein testin ihan siksi ku ei menkkoja kuulunu (luulin, että keho on vielä hormoonimyrskyissänsä) :LOL:. Viikonloppuna kerkesin juoda vielä ruokaviinin ja saunalonkeron.

Hm..hämmentyneissä tunnelmissa mennään. Pitää se cb testi vielä huomenna kattoo, mitä sanoo.
 
Viimeksi muokattu:
Oho ompas täällä tapahtunut paljon!!

panzkus hurjan jännää! Tuut kertoo sit heti, että miten kävi :popcorn:

Lemontree-86 hurjan jännää sulla kanssa! Samoin Chrissy72 =)
Tulkaahan tekin sit kertoileen, että miten kävi.
haave2 ja Mi&Ma ONNEA ihan hirmuisen paljon :heart:

Luna85 mikä ois parempi hetki lopettaa tupakanpoltto, onnea siihen :)

Lavikol ja emily90 tervetuloa!!

Markke hyvä että asiat etenee. Eikä nyt ihan täystyrmäystä ole tullut! :)

Pintsu pahoittelut tädistä, aina se vaan jaksaa saapua, jos seuraavalla kerralla vaikka missais sitten sen kyydin..

Amiraali kyllä se papa-koe kannattaa ottaa. Kävin itse yksityisvastaanotolla ja maksoi kokeineen päivineen 90€. Tosin tää gyne tekee töitä sekä kunnallisella että yksityisellä puolella, ja tää oli kunnallisen puolen yksityisvastaanottoaika. Ajalla kuitenkin ultras alakautta ja otti sen papan. Tsemppiä! :)

ON: Mun menkat loppu sitten eilen. Sinänsä ihmeellistä, kun yleensä nuo on kestänyt vähintään sen 5 päivää, joskus jopa 6. Ihmetyttää asia kyl ihan tosi paljon. Tein tänään jopa ovistestin, mutta negaahan se näytti. Enkä usko kyl, että olis ollut mitään alkuraskauden vuotoja tai ainoa, mitä epäilin jo sillon alussa, että olis ollut kemiallinen. Mutta ottapa näistä taas selvää. Turha jäädä pohtimaan sen kummemin, fiksumpaa lähteä vaan eteenpäin. Johan sitä ens viikolla oliskin sitten taas jo ovispäivät :LOL:
 
oi oi :heart: ompas tääl paljon tullu lisää asiaa kun ei ole pariin pv joutanut täällä käymään. Ei meinaa ajatus pysyy lukemisen mukanakaan, kun niin tohkeissaan kaikkien uusia juttuja lukee :)

Onnea kaikille, jotka ovat siis plussanneet ja hirmusen hirmusen paljon onnea! :heart:
Niille, kenellä ei ole vielä plussaa näkynyt, tsemppiä ! :heart:
Ja tervetuloa munki puolesta uudet kuumeilijat!:)
 
Mi&Ma oikein huippupaljon onnea, ihanaa!! :flower:

Pintsu pahoittelut kuukautisista, mutta tiedätpähän tosiaan että kroppa toimii. :)

Kiitos kaikille, jotka olette vastailleet noihin kiertoasioihin. :) Kovasti tosiaan mietityttää, että mitenhän kannattaisi tehdä. Toisaalta sanovat, että endometrioosia sairastaessa tulee todennäköisimmin raskaaksi pian pillereiden lopettamisen jälkeen, kun tauti ei etene niin vaudilla kuin ilman niitä. Mutta mikä tuo haarukka sitten on, ei kai se voi parista kuukaudesta olla kiinni? Ja miehen kanssa puhuttiinkin, että se ei siinä vaiheessa kyllä olisi mitenkään maailmanloppu, jos raskautuisi jo loppuvuodesta. Hölmöä kyllä, itseäni harmittaisi lopettaa pillerit jo syksyllä, kun olen ostanut juuri kuukausi sitten 6kk annoksen. Mutta eipä nuo nyt niin kalliita ole, vaikka kaappiin pari levyä jäisikin. :)

Tuosta greippimehusta tuli mieleen, olettehan huomioineet, että sillä on paljon yhteisvaikutuksia lääkkeiden kanssa? Jos joku sattuu siis käyttämään jotain lääkkeitä, kannattaa tuo tarkistaa. :) Niin, ja varmaan on jo tuttuakin asiaa, mutta Burana ym. tulehduskipulääkkeet saattavat haitata raskaaksi tulemista.

On muuten hauska huomata, miten innoissaan sitä suunnittelee kaikkea tulevaan elämään liittyen. :) Huonejärjestelyt ja kaikki on jo mietitty, vaikka yrityskään ei ole alkanut. :D Mitähän tästä sitten tulee, kun aikanaa plussaa..?
 
pikaiset onnittelut Mi&Ma :heart:

Emily tervetuloa mukaan kuin myös Dyes.

Pahoittelut tädin kohdanneille!

Just tulin töihin.. eilinen oli vähän rankka, kun herännyt aamulla puoli kuusi, ja puoli yksi pääsi nukkumaan ja taas kello soi kuudelta.. mutta oli se lady gaga sen arvoinen ;)
 
Keskiviikko 29.8. 2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

Heiverö................kp 38/23..........yk 1............. ya 7/12............ 3.
Luna85(26).................kp 37/29-38..........yk 6............ 2/12 ........... 1.
Viljonkka (26).........kp 37/30-34.......yk 6............. ya 3/12............1.
Mi&Ma(26)..............kp 32/? ...........yk 1..............ya 7/12.......... 1.
-PikkuMyy- ...............kp 32/36............... yk 7 ......ya 1/12....... 1.
Lemontree-86...........kp 31/25...............yk2 ........ya 7/12........... 1.
lady1979 (33)...........kp 31/28-30.........yk 6......... ya 12/11 ......... 1.
Chrissy72 ...............kp 30/26.................yk4.. ...ya 5/12..............

Mathilda83.............kp 29/28-30 ........ yk2 ........ya 6/12 .............. 1.
panzkus..............kp 28/28-30 ........ yk4 ........ya 5/12 .............. 1.
Ambrosia85(27)...... kp 22/28-31(C) ........yk20 .....ya 10/10.......... 1.
Nompparelli(28) ......kp 21/26-42 .........yk7....... ya 11/2011......... 1.
Emily90.................. kp 21/40-42................................................ 1.

kultsipallo...............kp 19/26-29..........yk1.......ya 8/12............1.
minmaria...............kp 19/ 36..............yk1.......ya 8/12......... 1.
*SuAnn........................kp 19/?..................yk1....... ya 6/12......... 1.
Mylvinen(24)............kp 177/28..............yk 1.............................1.
miss_piggy (31v).... kp 13/38-66 .........yk 4 ......ya 03/12........ 1.
Sunflower11....... kp 11/24-28.........yk22.........ya 12/2010.........3.

Markke................. kp 9/30............yk3...........ya 6/12..........2.
jenni_noora(28).....kp 9/28-? (TT).........yk 8.......... ?................ 2.
HopeAgain(36) ........kp 8/32............ yk 2 ........... ya 7/12 ......... 1.
papunen84 ............kp 7/27-30............ yk1............. ya9/12 ....... 2.
AnnuLiisa..............kp 6/28-30........yk 2 ............. ya 8/12......... 1.
kärpässieni85.........kp 4/29........... yk2................................. 3.
mavli....................kp 4/28 ..........yk 17 ...........ya 3/11 ............ 1 .
Fiinaliina................kp 4/32...........yk2 ..............ya 7/12........... 1.
Pintsu..................... kp 2/29 ...............yk 2 ........ya 8/12........... 1.






Day Past Ovulation:
panzkus........dpo 14
Luna85.........dpo 11




Yrityksen myöhemmin aloittavat:

eleonoora86
Amiraali (lokakuu 2012)
eternal-live




Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
kääkkis
Lumihippu
Pionia
another
Dyes




Plussanneet:
Kesäkuu 2012:Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu 2012: eufemia(yk2), hintrikka(yk14), haave2 (yk2)






kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauki
T= Terolut
C=Clomifen


Päivittäjät:
Ambrosia85 & Sunflower

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56 niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiivset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.




+++++ PLUSSARIKASTA ELOKUUTA+++++
 
Onnea Mi&Ma teillä kyllä plussa tuli todella nopeasti. Nyt vain toivotaan että pysyy pienokainen kyydissä loppuun saakka!

Panzkus tuo on kyllä selvästi vahvistunut, joten nyt kai voi jo sitten onnitella virallisesti. Onnea! :)

Täällä ei tätiä kuulu vieläkään ja kaikki menkka oireet on oikeastaan kadonnut. Joten kai tässä vielä kroppa hakee tasapainoa ehkäisyn jäljiltä.
 
Kylläpäs täällä on nyt plussasadetta. Mä oon niiiiiiiiiin kateellinen teille, tein vauvat syntyy just keväällä siihen aikaan, mitä ite oon aina toivonu. Touko-vauva olis ihana!! hih. MiMa ja Panzkus tsemppiä raskausaikaan =) tulkaahan kertomaan aina välillä kuulumisianne!

ps. mulla tökkiny koko aamun tää kaksplus, ei oo päässy kirjautuun, nyt sit vihdoin ja viimein.
 
Jopas sai taistella, että pääsi ylipäätään kirjautumaan. Minulla auttoi kun laitoin tuon "muista minut" täpän päälle :O

Mi&Ma onnittelut minultakin, uskomattoman hienoa. Shokista huolimatta taisi olla aikas iloinen "yllätys" :D

Panzkus kovastihan tuo vauvalupaukselta näyttäisi. Toivotaan että ensi keväänä on sinullakin nyytti kainalossa :heart:

Lemontree-86 En jaksa koko pinoa kahlata läpi mutta mistä ehkäisystä lopetit? Itsellä meni pari kuukautta ensimmäistä tätiä odotellessa hormonikierukan jälkeen. Alkoi jo vähän pelottaakin mutta tulihan se lopulta sieltä(ja kunnolla) :) Toivottavasti täti tulee pian kylään, että saat kierron tasaantumaan (tai vielä parempaa, viivästys johtuisikin jostain ihan muusta)

ON: Taitaa mieli tehdä tepposia kun tänään ja eilen tuntunut hassua nippailua alavatsassa...kp tosiaan vasta 17/28, joten hetki pitää vielä odotella...Ambrosia85 on tänään kyllä selvästi alitajuntaisesti laittanut "vähän" lisää kiertopäiviä mulle listaan, joten pidetään sitä hyvänä enteenä :LOL:
 
Mi&Ma ja Panzkus: paljon onnea myös täältä! :flower:

Markke: hienoa, että tutkimukset etenee! Mä joudun vielä reilun kuukauden + varmaan kuukauden siihen kärvistelemään ja miettimään. Tosin nyt on jo jäänyt asia hieman taka-alalle. Tsemppiä tjottailuun!

ON: ei mitään tuntoja mistään, ei oviksesta, ei menkoista, ei raskaudesta. Näillä mennään! Ensi kiertoon päätin hommata ovistikkuja, tosin mistä sitä tietää testata, jos ei oo tuntoja... :confused:
 
miss_piggy
Onnea vain plussista ja silleen..en vain nyt oikein pysty iloita, ku mulla menossa kp 13, ja ovistestit ei näytä ovista laisinkaan, vaikka pitäis näillä paikoin olla, ei mulla taida ovista olla sitte ollenkaan ;(
 
kääkkis
PanzkusONNEA:flower:

miss_piggy:hug: Jospa se sieltä napsahtaa, toivon ainakin puolestasi :heart:

Itsekin olen jo vähän miettinyt valmiiksi, että esim. mitä liikuntaa pystyn harrastamaan raskaana ( viimeksi olin niin kipeä, etten pystynyt kivuitta edes kävelemään) ja olen muutenkin tutkaillut kroppaani tarkemmin :) Jäsenkorjaus on saanut selkää kyllä tosi hyväksi, niin ei hirveästi innosta ajatus niistä kivuista taas. Huonejakoja ja muuta sellaista on tullut myös mietittyä ( meillä aika pieni talo) ja vaatesäilytyksiä yms... että kyllä täällä kuumeillaan :whistle:
 

Yhteistyössä