Täällä nyt muutama päivä otettu asiasta selvää ja rauhoituttu.. Mulla on siis ennenkin ollut noiden luokkien kanssa ongelmia, kun 17-vuotiaana jäin myös kiinni papassa ja silloin otettiin koepalat yms yms ja ihan seurannalla selvittiin silloin, eli mihinkään muihin toimenpiteisiin ei tarvinnut mennä. Nii ja mulla ei kyllä tuo koepalojen otto ainakaan silloin sattunut tai edes tuntunut ollenkaan. Toivotaan että nyt on sama tilanne!
Ja tosiaan oon vähän kysellyt ja ottanut selvää asiasta (ihan ammatti-ihmiseltä..=)), ja ei nyt oo vielä mikään paniikin aika, vaan kyse voi olla "vaan" jopa tulehduksesta, mutta toki myös esim. kondylooma, joka miehelläni on, on voinut nyt myös aktivoitua mulla, koska melko todennäköisesti sen häneltä olen saanut.. Mutta nyt kun luokka on tuo 3, niin on todennäköisempää joutua muihinkin toimenpiteisiin, esim. laserilla poistattamaan ne muutokset, mutta se ei siis ole lainkaan varmaa..
Eli näillä tiedoilla oon saanut mielen rauhoitettua ja toivotaan tosiaan et saadaan asiat nopeasti kuntoon ja päästään taas vauhtiin tämän yrittämisen suhteen. Toki kun tuossa asiasta juttelin ystäväni kanssa niin hän oli sitä mieltä että kaikki nuo toimenpiteet voidaan hoitaa vaikka raskautuisinkin, ilman suurempia riskejä, tai sitten vasta synnytyksen jälkeen, jos niin kävis että tulisin nyt raskaaksi. Mutta me "yritetään" nyt vältellä sitä mahdollisuutta, että raskaaksi tulisin, mut tuskin pillereitä nyt alan kuitenkaan syödä, jos eivät sitä ehdottomasti jatkotutkimuksissa vaadi..!
Muokkaus: nii ja kiitos kaikille tsempityksistä! Eiköhän tästäkin selvitä!