Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

**Keskiviikko 2.3.2011***





Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

HekkuLiini ................ 146/28-32 ....... yk1 ........ 2.
kuumeilija 38.............. 64/?................. yk? ...... 1.
anskilia......................... 63/30............... yk1 ....... 1.
Catherine- (21).............. 56/35 .............. yk 3 ...... 1.
Kauniina Päivänä Tuut ....55/27-30..........yk ?........ 3.
Vauvako? .........................55/23-26 ....... yk? ......... 4.
Jumima ....................... 52/28-29 ......... yk2 ........ 2.
cita.....................50/?.................yk 4............ 2.





InkeriIisakki...............39/30..............yk1 ..........3.
Isosiskoksi (28) .... 38/30-32.......... yk2 ..... 2. (3/10)
Maijamehi (29) ........ 34/28-35 .......... yk2 ... 3./2. (2/03,8/10)
metsätähti..............34/28............. yk1 .... 4. (6/06,8/07,3/10)



Lolaa (19) .................... 29/? ................ yk2 ....... 1.
Teollisuuskypärä............. 28/28-30 ........ yk2 ....... 2.
Sininsilmä91..................28/28............yk1............ 1.
Alice81 (30) ................... 28/24-28 ......... yk2 ........ 2. (3/10)
Anin...............................27/30-31...........yk 1........ 4.
miranda-81.................... 26/28/33..........yk 2........... 3.
miida ........................... 25/33 .................. yk2 ........ 2. (5/09)
Hopefull (23)............. 21/34 .............. yk10.........1.








Mamu82 .............. 16/28-30 .........yk 4 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
PikkuHöttiäinen (27) ... 15/24-27........... yk3 ................1.
Viida (25)…….......……….11/29................yk1 …………………1.
Fionahelmi...............10/28? ................yk 1 ........3. (12/04, 01/06)





Ambrosia85 (26) .................7/29-32(45) ......... yk4 ....... 1.
Kolmio ................. 7/29-33 ........................ yk2............. 2.
Sunflower11...............5/28-31.............yk3.............3. (-08,-10)
hzz .......................... 4/25-28............... yk8 ....... 3. (7/04, 3/06)
KaTo .................... 3/28-29 ................. yk3 ......... 1.
Eevaliisa Nowgu (26) .................2/26-28 ............. yk4 ....... 3.






Ansis (29) ...............?/? ................ yk2 .............. 3./1. (01&02))
pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

chrisu.............................1-2/2011 ............................. 1.
nuppu86 ....................... 2/2011 ................................ 2.
kn071 (22).....................ivf 03-04/2011................... 1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81................... kesä 2011 ........................ 7./1.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Ceali..............................heinäkuu 2011.................. 2.
miss bamse ................. 7-8/2011 ........................... 5.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
meewi.........................10-11 /2011..........................1.
Spukka.........................kesä 2012...............................?



Taustailijat:

(An-nie)





Haamuilijat:

InkeriIisakki






Plussanneet 2011:

*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu:

Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)



Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö



++++ Plussarikasta Maaliskuuta ++++
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa KaTo uuteen kiertoon :hug:

Ansis kyselit ovislimoista. Mulla ei ole mitään kerrottavaa.. Todistetusti olen viimeksi vajaa vuosi sitten ovistikkuun plussannut, ja nää kaikki muut on ollut todella vahvoja arvailuja.. ovislimat ja kohdunnipukat.. eeei voi tietää.. pitäs varmaan alkaa sörkkimään ja analyseeraamaan näitä kaikkia.. ja aamulämpöjä myös!
 
Mulle voisi muuttaa listaan kp 24/32 ei siis 33. Tuo siis viime kierron pituus, tulevasta ei tietoa? :)

Mun ukko oli reissussa ja palasi sieltä ehkä mahd. vielä hedelmälliseen ajankohtaan, joten pienet toiveet on että ehkä ois ehditty laittaa vauvansiemet kasvamaan :D Katoin netissä ovulaatiolaskurilla että hedelmällinen aika päättyy pe, ja torstaina mies tuli kotiin. Jännitystä sitten ensi viikolla.. jos ei jo aiemmin osoitu toiveet turhiksi! Oma kierto voi olla ihan mitä vaan, niin eipä ole toiveet kovin korkealla edes.

Onnea kaikille plussan saaneille ja raskautumisonnea muille. :flower: :heart:
 
Laretzki
Pitääpä tulla tännekin puolelle katselemaan, muiden yrityksiä, vai mahtuuko mukaan..? Meillä kun ollaan sovittu mun opiskeluista johtuen yritys aloitettavaksi vasta kesä-heinäkuussa.
 
Huomenta!
täällä ei näy tätiä. Tosin sillä on vielä huominenkin aikaa saapua paikalle ennenkuin on myöhässä. Vaan outoa, koska mulla on TOSI harvoin 28 päivän kierto ja edellinen just oli semmoinen. Yleensä kierto on 25pvä. Ja siis kertaakaan elämässäni ei ole kierto ollut yli tuon 28. Tiedä häntä. Jännittävät hetket käsillä.:p Toisaalta ei haittaisi vaikka en vielä raskaana olisikaan. Mulla tässä kuussa kolme semmosta reissua, jossa olis ihan kiva myös pistää viihteelle. Ja jos oon raskaana, niin sitten joudun "muka" juomaan. Muuten muut heti arvaa, enkä ole semmoinen, että haluaisin heti alkumetreillä asiasta huudella. Noo.... tämä nyt on tällaista itsensä psyykkaamista tädin tuloon.:D Koska oikeastihan sitä varmaan kuitenkin pettyy, jos ei raskaana ole.:(

Anteeksi omanapaisuus. En ole vieläkään kerennyt kahlaamaan näitä kaikkia sivuja läpi, kun oli hetken tauko palstailussa.

Minnuskan pienokaiselle kuitenkin tarrasukkia lähettelen.
 
Alice välillä saa olla omaanapaa tai mun puolesta vaikka keskustelua jostain ihan muusta kun vauvahaaveista, oireista yms :)

Laretzki tervetuloa! Lisäilen sut tuonne listoille keikkumaan. Ilmoittele kun tiedät tarkemmin monesko laps haaveissa, kierrot yms :)

Mä odottelen täällä edelleen vuodon loppumisti. Jokseenkin kornia että oon jo "päiväkuiva" mut iltasin tartten "vaippaa" :LOL:


edit: Ja meillä nähtävästi nyt taas se aika kuusta että suurimmalla osasta pinon porukasta on jännäpäivät. Huomasin kun tuota listaa päivittelin niin hirmuistesti on porukkaa kierron loppuvaiheissa. Toivottavasti mahdollisimman moni plussaa ja siirtyy muiden vaivoiksi täältä :wave::whistle:
Siltikin kaipaisin kuulumisia listan kärkipään nimiltä. Mitä kuuluu? Ootteko vaan lomilla vai unohtuneet keikkumaan?
 
Viimeksi muokattu:
Argh. mun häntäluu on tulessa, ei meinaa pystyä nousta seisoon, ei käveleen eikä varsinkaan kantaan lapsia. (luojan kiitos pikkusisko on täällä yötä) ihan järkyt liitos kivut.
Mulla ei koskaan ole häntäluu kipeänä, paitsi raskausaikana, mulla ollu aiemmin liitoskivut sitä luokkaa että kävely sattuu... mut yleensä se on alkanu vasta kun oon raskaana ollu n. 12 viikkoa.
Uhhuh.. samaten munasarjojen kohtaan särkee...

Laretzki Tervetuloa :wave:

Minnuska, ihanaa! paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia ja iso onnentoivotus. :heart:
 
"Huomenia"!!
Teretulemast Laretzki!!

Vai on Ambrosialla kevätkiima, HYVÄ!!! :LOL:
Tilasin nyt sitten niit ovistestejä, elikkäs syytän sit sua jos alan stressaan!! :D
Se olikin hyvä paikka se raskauskeiju, kun tulee paketti ilman toimareita!

Meitsi on kans sitä mieltä, et on ihan kiva, jos on muutakin puheenaihetta tässä rinnalla näitä vauveloita väännettäessä! Niin mahtis porukkaa ootte kuitenkin et kiva piipahtaa rupattelemassa, vaikka ei oo omassa tilassa mitään kommentoitavaa!!

Ai niin niistä ovislimoista (jippiii...) Ansis, kuulostais ainakin meitsin kohdalla tarkkaan ovislimoilta. :)

Jahas ja nyt vaatteet päälle ja mummolaan kyläileen, hohhoijaa....

Ps. Ambrosia, korjaatko mulle kp:t 29-33? Tänks a lot!! ;)
 
Päivitetty Kolmio.

Täällä iski eilen totaalinen häämusiikkistressi! Nyt onneks vähän laantunut. Mut unohtu hetkeks noi asunnonmyyntisivut. Vielä ei ole ilmotusta nettiin tullut, joten enköhän voi palata tähän etuovi.comin päivitykseen :D Paitsi nyt iskee hammaslääkärikammo, kun pitäisi 3:n tunnin päästä istua hammaslääkärin tuolissa tarkistuttamassa tätä purukalustoa!
 
Laretzki
Ensimmäistä lasta koetetaan sitten saadaa aluille kuin aloittelu aloitetaan (enää kaks pilleriliuskaa taukoviikon jälkeen :p)

Amrosia85, täytyy kyllä sanoa, etten ole häästressailusta yhtään kateellinen onneksi se on jo takana :). Musiikki erityisesti aiheutti päänvaivaa, meillä kun ei ollut varaa mihinkään bändeihin. Mutta oli sitten sitäkin erilaisempi häävalssi, jota kaikki ei edes tunnistanut: YouTube - Moomin Music / Muumimusiikkia - Yume no sekai e
 
Laretzki oih :heart: saisinkohan miehenkin tohon mukaan?! Tykkäsi takuulla pikkuväkikin kun ois "jostain tuttu" :) Soititteko tuon mitäkautta? löytyisköhän jostain ihan levyltä?

Mulla toi musiikkiressi onneks kokoajan varisee pois hartioilta - on yks perhetuttubändi jota kyselen, ja sitten miehen sukulaispoika on myös eräässä bändissä. Ja tuli vastauskin yhteen kyselyyn, joten en onneksi vielä ole auttamattomasti myöhässä =)

Päivittelen tuon esikkotoiveen tuonne! Ja äkkiä ne kaksi liuskaa kuluu :)
 
Laretzki
Meillä oli mies heti ihan mukana. Kun tultiin siihen tulokseen että kaikki kotimaiset häävalssit on niin melakolisia pääasiallisesti, eikä mies halunnut laulua mukaan ollenkaan.
Me soitettiin kaikki musiikki häissä läppäriltä, kaiuttimen ja muiden härppäkkeiden avulla. Tää biisi löyty mp3 versiona netistä joka sitten ladattiin koneelle. Voin katsoa jos löydä osoitetta enää. Jos en, voin koettaa laittaa sen vaikka sähköpostin liitteenä, koska tiedosto on kuitenkin koneella olemassa :)
 
mä odottelen täällä miehen kommenttia asiaan vielä, mutta oon päättäny saada tahtoni läpi ;)

itse en myöskään halua häävalssiksi mitään laulua ellei sitten saada sitä bändiä!

Sähköpostikin käy :) voi apua, laretzki sä kirjaimellisesti oot pelastanu mun tän päivän ahdingon ja stressin. Enää ei ees haittaa että kohta pitää lähteä hammaslääkäriin ja sitten kahdeksaksi tunniksi töihin :cool:
 
Nyt mä alan olla jo sitä mieltä että täti saapuu kylään parin päivän päästä, tänään jomottanu alamahaa enemmän ku aikasemmin. Olin äskön nukuttamassa poikaa parvekkeella ja kun heilutin vaunuja niin vasemmalla puolella munasarjojen kohtaalla tuntu vihlontaa... :confused:
 
Kolmio Kiitos tsempistä, itsekin toivon kyllä kovasti jo onnistumista :) Oman tsempin ylläpitäminen välillä jo todella vaikeaa kun alkaa usko jo loppua.. Nyt kyllä oon ollut paljon positiivisempi kun ilmat aurinkoisia ja kummipoikaa ajattelen :) Ne on niitä ihania arjen asioita joiden avulla pitää mieltä iloisena :)

Ansis Jännittää siun puolesta kovasti, kauhian epävarmaa kaikki.. Toivon niin plussaa heti sinulle :)

Metsätähti Kiitos infosta, toivottavasti nyt nappais ja pikkuinen prinsessa olis kyllä aikasteen ihana. Siis tietenkin pääasia olis et edes raskautuis ja vaava olis terve.

Minnuska89 Nyt se on sitten aivan varmaa, joten paljon onnea ja tarrasukkia matkaan! :heart:

InkeriIisakki Kuulostaa siltä että toivottavasti se plussa nyt pärähtäis siihen testiin, sinullekin pidän peukkuja kovasti pystyssä!!! :)

Omaa napaa.. En oo hirveästi aiemmin bongaillut ovislimoja ym., mut nyt eilen tuntui siltä et mahdollisesti ovuloin. Jos näin oli, niin pitäis olla kyllä hyvä mahdollisuus raskautua (taas..). Joten nyt toivottavasti tärppäis! :) Koitan ajatella positiivisesti.

Muille plussailu onnea ja ihanaa aurinkoista kevät ilmaa! :)

Ambrosia85 Katoin itekkin et aika monta loppukiertopäivillä, toivottavasti saadaan heti kuun alkuun monta plussaa! :) Myös sinulle!!! :)
 
Kato :hug: tyhmät tyhmät menkat...

Laretzki tervetuloa! =) enpäs ollut ikinä kuulltkaan tuota teidän valitsemaanne häävalssia! Oikein kiva oli! Meillä oli lokakuussa Pepe Wilberin aamu...semmonen sopiva toisissa roikkumis biisi ;) Meillä oli bändi missä naislaulaja ja oikein kauniisti meni! Paremmin kuin alkuperänen!

InkeriIisakki testiä kehiin!!! :whistle:

Kolmio Vai kuulostais ovislimoilta...Hmm..Hyvä :whistle: Vaikka pitäis malttaa oottaa ne menkat!?! Aina ihana tutkia omia limoja yms... :rolleyes:

Ambrosia Lykkyä hammaslääkäriin! Ne ei oo ikinä mukavia paikkoja! Tai tiedän kyllä yhen ihmisen joka tykkää (!!) käydä moisessa paikassa :O

Hopefull Kiitoksia! Tosin lekurin mielestä pitäis ootella menkkoja, mutta mutta...Saa nähdä miten elämä menee! Toivottavasti teillä onnistuisi pian kanssa!

ON: Mun täytyy kanssa käydä tuolla raskauskeijussa katsastamassa jotain testejä kaapin pohjalle :D Pääsi niin veriin toi tikkuun pissaaminen!
täällä ollut ihanan aurinkoinen päivä tänään :cool: Töissäkin sisätiloissa joutui siristeleen, kun niin komeesti paistoi aurinko! Nautinnollista! Ja lumet sulaa jo täällä, kun plussa asteitakin mittari näyttää! Ihanaa! Josko lumet olis sulanut jo kesäkuuhun (ja lomaani) mennessä :D
 
Sunflower11
Toisesta ketjusta,
Kysymys: Sain ovistestillä samanvahvuisen viivan kuin viime kierrossa päivää ennen ovis+ (digitestillä). Silloin siis kp 19 tuli ovisplussa, mut nyt on vasta kp 6?? Onko mulla siis täs pian ovis? Hiukan oon ymmälläni.. :confused:
Tiedän et noi tekee haaleita viivoja, mut vertasin edelliskierron testeihin tosiaan..
 
Sunflower en tiedä ovistesteistä mitään, mutta eikös ne näytä hyvissä ajoin myös raskauden??

Itse tilasin nyt elämäni ekat ovistestit (ja lisää r-testejä) sieltä raskauskeijusta :xmas: Pakkohan ne rahat on johonkin käyttää :p
 
Heipä hei!

Aamulla oli niin kaunis auringon paiste, mutta tietenkihän sää muuttu heti ku pääsi töistä.. : /

ON: Täällä on menossa kp 30/28. Menkoista ei oo tietoakaan, mutten suostu uskomaan olevani raskaana. Kauhistuttaa hiukan se leikkaus.. :eek:
 

Yhteistyössä