Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

hzz
huomenta :)
se on neuroottisen vessassaramppaamisen päivä mulla tänään, kahvinjuonnilla ei varmaan oo mitään osuutta asiaan :whistle: eilen oli vaaleanpunaisen liman päivä ja tänään ei oo _vielä_ näkynyt mitään menkkoihin viittaavaa....aargh! kai ne vaan taas odotuttaa itseään viikonlopun yli tai pilaa huomisen virkistäytymispäivän työkavereiden kanssa...olo on edelleen paha ja mahaa juilii, eilen pelkästään turvotti...mutta syömään se on tästä lähdettävä ja lakattava kuvittelemasta oireita, pessimisti ei pety :D
 
**Maanantai 28.2.2011***





Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

HekkuLiini ................ 144/28-32 ....... yk1 ........ 2.
kuumeilija 38.............. 62/?................. yk? ...... 1.
anskilia......................... 61/30............... yk1 ....... 1.
Catherine- (21).............. 54/35 .............. yk 3 ...... 1.
Kauniina Päivänä Tuut ....53/27-30..........yk ?........ 3.
Vauvako? .........................53/23-26 ....... yk? ......... 4.
Jumima ....................... 50/28-29 ......... yk2 ........ 2.




InkeriIisakki...............37/30..............yk1 ..........3.
Isosiskoksi (28) .... 36/30-32.......... yk2 ..... 2. (3/10)
Maijamehi (29) ........ 32/28-35 .......... yk2 ... 3./2. (2/03,8/10)
metsätähti..............32/28............. yk1 .... 4. (6/06,8/07,3/10)
Minnuska89.............. 30/34......13+km1/10..... 2. (3/09)



KaTo .................... 28/29 ................. yk2 ......... 1.
Lolaa (19) .................... 27/? ................ yk2 ....... 1.
Eevaliisa Nowgu (26) .................27/27-29 ............. yk 3 ....... 3.
Teollisuuskypärä............. 26/28-30 ........ yk2 ....... 2.
Sininsilmä91..................26/28............yk1............ 1.
Alice81 (30) ................... 26/24-28 ......... yk2 ........ 2. (3/10)
Anin...............................25/30-31...........yk 1........ 4.
miranda-81.................... 24/28/33..........yk 2........... 3.
miida ........................... 23/33 .................. yk2 ........ 2. (5/09)







Hopefull (23)............. 19/34 .............. yk10.........1.
Mamu82 .............. 14/28-30 .........yk 4 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
PikkuHöttiäinen (27) ... 13/24-27........... yk3 ................1.




Viida (25)…….......……….9/29................yk1 …………………1.
Fionahelmi...............8/28? ................yk 1 ........3. (12/04, 01/06)
Ambrosia85 (26) .................5/29-32(45) ......... yk4 ....... 1.
Kolmio ................. 5/20-33 ........................ yk2............. 2.
Sunflower11...............4/28-31.............yk3.............3. (-08,-10)
hzz .......................... 2/25-28............... yk8 ....... 3. (7/04, 3/06)






Ansis (29) ...............?/? ................ yk2 .............. 3./1. (01&02))
pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

chrisu.............................1-2/2011 ............................. 1.
nuppu86 ....................... 2/2011 ................................ 2.
kn071 (22).....................ivf 03-04/2011................... 1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81................... kesä 2011 ........................ 7./1.
Ceali..............................heinäkuu 2011.................. 2.
miss bamse ................. 7-8/2011 ........................... 5.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
meewi.........................10-11 /2011..........................1.
Spukka.........................kesä 2012...............................?



Taustailijat:

(An-nie)





Haamuilijat:

InkeriIisakki






Plussanneet 2011:

*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2)



Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)



Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö



++++ PLUSSARIKASTA HELMIKUUTA ++++
 
Viimeksi muokattu:
Missä on listan kärkipäät kuumeilija, anskilia, catherine, kauniina päivänä tuut ja vauvako? talvilomilla kenties :D ? muistan kuitenkin heidän suht aktiivisiakin olleen täällä? Vai onko pino unohtunut?

InkeriIisakki, joko plussa tummuu että uskallan ottaa sut pois tuolta kp-listalta ;) ?

Eevaliisa onko sun kp tänään 24? Meinaan mietin että oonko typonnu jotain vai laittanut sut "väärään" kohtaan jossain vaiheessa, kun nyt meet tuolla kp23:sten välissä :)

Sinisilmä91 korjattu ;)

Meillä muuten ollu tässä pinossa helmikuussa hirmuisesti plussaa! Katoin tossa kun päivittelin niin jo seitsemän plussalistalle laitettua, ja eiköhän tuo InkeriIisakki tuon kasvata jo kahdeksaan! Hyvä me! Tähdätään samaan lukuun maaliskuussa - eikös joo?

Kolmio, harmi että tuut mun kanssa uuteen kiertoon - toisaalta meillä näyttäs muuten kp menevän samaan (paitsi mulla tää ylipitkä) joten voidaan sitten keskenään vertailla :D Tosin mulla nuo terot mahdollisesti säännöllistänee tuon kierron.


Jahas, nyt on laskut maksettu ja nyt nappaan ukon autoon ja lähdetään sinelliin ostamaan hääkorttitarvikkeita! Ja mun autoon uusia hehkuja.. ei hehkut toimi oikein.. PLÄÄH! VIhaan autoja. miks mun auto ei voi olla romu jota ei tarvitse kuin tankata :D ?
 
Mukavaa saada seuraa Ambrosia seuraavaan kiertoon! Jääköön tää meidän molempien viimeseks!! :D

Toivottavasti sait biilin kuntoon!!!
Mikään ei ehkä oo sen ihanampaa, kun koota autoo näillä ilmoilla!! :LOL:
Mulla vaan toi kierto oli 30-33 ei siis 20.... Onneks...
En ees tajua kuinka noi päivät tollain veny... Yleensä on parin hassun päivän heitto....
No kaippa tuo "pikkustressi" jotain vaikutti, kun siitä kämpästä, jonne ollaan muuttoo odotettu vaatimattomat puolitoista vuotta, löyty kepo homeongelma. Elikkäs muutto jäissä näillä näkymin.
Ja tän muuton takiahan tätä toisen yritystä on lykätty..... DAMN!!!

Sori tilitys, lähti käsistä, kun ottaa päähän...:ashamed:
 
Heissan neitoset/rouvaset!

Pähkäilkääpäs minun kanssa yhtä vuoto (joo tosi kiinnostavaa :whistle: ) asiaa...Mitä on? Minulla ei ole tullut lainkaan pariin päivään veristä vuotoa. Siis edes pyyhkiessä tms. Mutta tänään aamupäivästä asti aina vessassa käydessä ihan pönttöön asti tulla verta/veristä vuotoa. Ja on ihan suojaankin asti tullut...Vieläkö on tyhjennysvuotoa (vaikkei siis pariin pvään tullut), vai menkat? :confused: :confused: Ja mun on pakko myöntää, etten muista ollenkaan millasta menkkavuotoa minulla on ollu :ashamed: Kun ei siis vuosiin ole mitään kuukautisia kunnollisia ollut. Kierukan poistonkin jälkeen oli hyvin minimaaliset...
 
Sunflower11
Joop.. mulle saapi päivittää kp 1 (en laske niitä tuhrupäiviä) ja yk 3. Sen verran ottaa alavatsasta ja tuli verta pönttöön asti et eiköhän tuo vuoto tuosta sitten runsaannu..

Täytyy pari päivää keräillä itteäni.. :'( En tiä mitä tästä nyt sit ajatella et luteaalivaihe 9 pvää (tuhrusta 7 pvää)..
 
voi Sunflower11 :hug:


Kolmio joo pidetään tää vikana kiertona.. tai ainakin yritetään kovasti eiks joo :D ?

Huomenna näkee auton kohtalon. Oli kyllä vähän vilposta tuolla ulkona seistä rakennusvalon kanssa kun ukko häsmäs hehkuja paikoilleen.. 3/4:stä saatiin vaihdettua. Vika niin prsemestassa, että ois pitäny purkaa naftasuodattimia yms joten todellakin jätettiin se myöhemmäksi. Ala tonne rivarin pihalle koko konehuonetta purkamaan näillä keleillä varsinkaan! Aamulla sitte näkee kuinka käy.. kyllä auto onneks noiden vaihtojen jälkeen toimi, päästiin kaupassa ja alkossa käymään :D

nyt siis sauna päälle, lasi punkkua ja alan tekemään hääkutsujen protoa! Korttikamoihin palo "vaan" 80euroa.. sairasta :D
 
Inkeriiisakki no voi ihme noita sun testejä :| Toivottavasti vaistosi osuu oikeeseen...

Itse olin aamun töissä, vaikka piti olla vapaa. Huoh! Ja sitten kotiin ja lasten kanssa kaupungille pikaisesti. Vuotoa tulee edelleen...kaipa se sit vissiin johtuu vielä tyhjennysvuodosta. Ei osaa sanoa ei...
 
huomen aamulla ajattelin tehä testin...en kyllä usko että se näyttää vieläkäään mitään kun mahdollisesta hedelmöittymisestä on niin vähän aikaan mutta testissä sanotaan että voi näyttää jo 6-15 päivää hedelmöittymisestä...

tein siis pe jo testin jolloin oli ehkä 6 päivää hedelmöittymisestä, tuhlasin sillonn kolme testiä kun käsivähän tärisi :D ne epä onnistuneet oli tottakai selviä negatiivisiä mutta siinä onnistuneessa oli sen yhden viivan lisäksi aavistus vaalenpunaista(ei mitään toista viivaa) hmmm.....
 
huhhahhei, pissatsemppia lolaalle ja inkeriiisakille!

tänään ohjelmassa talvitakin metsästys. Olen ajoissa kuten aina ;) noh, sain isännältä sen duunin "mainos"takin joka on valkonen.. tai siis oli valkoinen. Ei lähde lika pesussa joten ehkä nyt sitten investoin uuteen takkiin!

tänne ei mitään uutta, menkat on ja ihan hyvä että on - ei tosiaan tarvi arvuutella mistä vuodosta on kyse :D

Huomenna alkaa taas arki ja töihin mars. Onneks helpot kaks viikkoa kun on vaan ma-to töitä :)
 
heipsan pitkästä aikaa....tää on saanu miehen kotiin ja meillä toivon mukaan saadaan jännätä maaliskuun loppupuolella vihdoinkin..:D mies kärsii vauvakuumeesta,luulee että oon raskaana vaikka ei hän itse oo ollu edes yrittämässä vauvaa,kyselee että oonko raskaana heti kun jotain hänen mielestä outoa teen tai sanon,tai en syö ymm...

Ambrosia,nyt on tänään 27 sunnuntaina kp 26 menossa ihan niinkuin se onkin tuolla listassa..:) kaikki hyvin..:)
 
Hei taas pitkästä aikaan. On ollut aivan tajuton kiire töissä nyt monta viikkoa. Eikä sitten iltaisin kauhiasti kiinnosta tulla koneelle, kun tahdon kaiken vapaa-aikani viettää pojan kanssa. =)

Kauheasti täällä on kyllä tapahtunut. Monta plussaakin saatu helmikuun aikana. Onnea kaikille onnistaneille.:flower: ja :hug: tädin yllättäneille.

ON: Alkaa olla taas jännät paikat. nyt meossa kp26. Jos ei torstaina viimeistään tätiä kuulu, niin sitten testaan. Onneksi ei ole testejä kaapissa valmiina. Muuten olisin jo tuolla vessasssa tikun kanssa. Yhtään en ole malttamaton. :whistle: Tosin aika paljon kyllä epäilyttää, että ei olla pieniin päin. Jäi tässä kierrossa nuo yrityskerrat niin kovin vähäisiksi. Katsotaan nyt kuitenkin. Kyllä se yhdestäkin kerrasta voi tärpätä.
 
Nyt kaikki jännäilijät testejä kehiin että saadaan vielä helmikuulle lisää plussanneita !

Ja muuten sitten yritetään tuohon ensikuuhun saada ennätysmäärä plussapisteitä!

Täällä aivan hirveä yö (taas) takana.. Ennen mulla oli tuskasia öitä 2-4 ennen menkkoja, mutta nyt oli ekana yönä kun menkat oli alkanu ja nyt toisen kerran kun menkat lähes loppu. Hormoonit ilmeisesti aivan sekaisin noitten terolutien takia. Noh, nyt on sitte mies sekä minä ilosella mielellä loman jälkeisenä maanantaina kun kumpikaan ei ole saanut mun yöremuamiselta nukutuksi :D

Hei jee, huomenna vaihtuu jo maaliskuu! Eilen oli ihana ilma, meillä oli takapihalla auringossa +11 astetta lämmintä ja kyllähän se mieltä piristi. Tein jopa lumitöitä ja raivasin takapihalle tilaa. Pakkohan mun oli saada pihatuoli paikoilleen että voi takapihalla piipahtaa aurinkoa ottamassa :LOL:
 
Mitenkäs se Lolaan testaaminen?

InkeriIisakki :( Toivottavasti menkat ei alakkaan...Ja se plussa sit loppu viikolla pärähtäis mittariin!

Ambrosia juu ihania ilmoja nyt pidellyt :) Tarkenee tuolla ulkosallakin, jossei tuule...

Alice jäämme odottaa positiivista testitulosta!

ON: Tässä taas vaihteeksi vapaapäivää vietellessä...Totesin eilen,et mun tisseistä alkaa tuleen rukkaset! :xmas: Selvästi raskaushormoni laskenut, kun tissit ei oo enää niin uhkeat! Vaikka kyl mies sanoi, et on ne riittävän isot, vaikka pienentyneet onkin taas...Jooh! Varasin itelleni torstaille ajan sinne hcg:n mittaus verikokeisiin...Näkee sit mitä tulos näyttää! Taas on vaihteeksi vuoto loppunut ja niitä menkkoja odotellessa! Aika kärsimätön oon nykyään :rolleyes: Eilen heiluteltiin peittoja ja taas vaihteeks simpat uiskenteli sinne minne niitten ei pitänyt :ashamed: Ei olla kauhean reippaita ehkäsyä käyttämään näemmä! Mieskin totes, et haittaako se mitään...sanoinkin ettei minua, mut lääkäriä voi haitata... :D Mutta tuskinpa nuosta kahdesta kerrasta raskaaksi pamahtaa! Varsinkinkaan, kun vuoto juuri taas loppunut!
Mutta aurinkoista kevätpäivää kaikille! Toivottavasti tänee tulee tänne vielä monta plussauutista tälle päivälle :wave:
 
Ansis mitä täh? mulla on nyt jotain mennyt pahasti ohi.. miksi lääkäri ei tykkäisi että jos simpat ui sinne minne luonto tarkoittaa? Siis whaaat :D ? pitää varmaan käydä pistää pää hankeen että tässä heräilis ja tajuais jostain jotain :D

hzz onnea ensikiertoon :hug:
 
Sunflower11
Täällä odotellaan vuodon loppumista..
Ihmeellisen kivuttomat menkat.. AINA (pillereiden kanssa hiukan helpottunut) ollut tosi kivuliaat menkat, et on 1-2 päivää saanut olla kaksinkerroin ja syödä särkylääkettä kuin leipää mut nyt en oo tarvinnut yhtään särkylääkettä :O
 
Heippa =)
Täällä pirteänä rentouttavan viikonlopun jälkeen ;) Lilluttiin kylpylän vesissä ja tehtiin kaikkea mukavaa yhdessä ;)
Tänään ois kp 14 eikä ainakaan vielä ole ovistuntemuksia... : / Hyvin sain kyllä siimahäntiä talteen viikonloppuna että josko siellä joku onnekas löytäis ajoissa perille.. tai sitten taas ovuloin myöhässä...ja yleensä tapahtuma itsessään on ollut niin kivulias ettei sitä voi missata :O
Noh, ens viikolla on se gyne... josko se osais jotain sanoo noihin koviin oviskipuihin....
Tässä kuussa on näköjään plussailtu ihan kivasti! toivottavasti hyvä rytmi jatkuu myös maaliskuuhun :D
Ois niin kiva olla jo raskaana : /
Mutta tsemppiä kovasti kaikille..josko tää ois meidän kuu :D
 

Yhteistyössä