~ Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 ~ vol.5!!

noh sitä mäkin toivon:D äitix4 ja aikaisemmilla kerroilla plussa on tullut vasta kun menkat noin viikon myöhäs ni kierto on tainnu olla jo ennenki pidempi ku 30 pv... aikaisemmista lapsista kun en oo ovistikkuja käyttänyt ajattelin vaan et kaikil on 30 päivän kierto ja joskus menkat myöhäs:LOL:
 
tää selkäsärky oikeesti tappaa mut! |O:headwall: yöllä ei saa nukuttua selän takia ja sit juniori valvottaa, mikä vittu silläki on?? ton ikäsen enää pitäs yöllä kukkua mut meillä kyllä, kitinää ja narinaa ja huutoa ja tietenki minä oon aina se kuka herää ja valvoo, in finland we call that reilu meininki :kieh: alkaa arveluttaa koko vauvaprojekti kun en tiiä jaksanko mä kaiken sen valvomisen sit ku olis kaks huutajaa :|
 
Huomenta!

Listasta en löytänyt nimeäni(silmä ei ainakaan ottanut sitä) mutta löysin vanhat kirjoitukseni. Nimimerkki siis muuttui Zeniasta ammaan
Vanhalla nimimerkillä ei päässyt enää kirjautumaan:(

Onnea tatskattu!:flower:


Otan osaa Jessi75 Meillä poika nukkuu jo klo 20 kun en laita päiväunille. Jos nukkuu päiväunet on vaikea saada ajoissa nukkumaan. Pitääkin yrittää iltapäivästä keksiä jotain aktiivista ettei simahda sohvalle.

tää selkäsärky oikeesti tappaa mut! |O:headwall: yöllä ei saa nukuttua selän takia ja sit juniori valvottaa, mikä vittu silläki on?? ton ikäsen enää pitäs yöllä kukkua mut meillä kyllä, kitinää ja narinaa ja huutoa ja tietenki minä oon aina se kuka herää ja valvoo, in finland we call that reilu meininki :kieh: alkaa arveluttaa koko vauvaprojekti kun en tiiä jaksanko mä kaiken sen valvomisen sit ku olis kaks huutajaa :|
Omaa napaa: eilen sain puhtaan negan testiin(eihän ne mulla ennenkää ole näyttänyt liian aikasin+) :/ tänään tai huomennahan pitäisi alkaa. Jos ei, niin sunnuntai aamusta ajattelin testata vielä. En kuitenkaan usko tipahtavani korkealta jos menkat tuleekin, siihen on varautunut vaikka ennen 1 yk raskautunut sitä ehkä odottaa kaikkea liian helpolla. Flunssakin on tulossa, tyttö oli päivän kuumeessa ja nyt flunssassa, itsellä paripäivää tuntunut vähän kurkkukipua.

a kp 30/30-31
 
ONNEA tatskattu!:heart:

Ja tervetuloa Hellun martta:flower:

Jessi75 Piristyssäteitä runsain määrin sinne yökukkujan sekä selkäsäryn kestämiseen!:hug:
Meidän pojalla, joka nukkuu yönsä levollisesti korkeintaan kerran havahtuen, oli kans aika mielenkiintoinen viime yö. Jatkuvasti sain ravata rauhoittelemassa uneen. Joko oli jumissa jossain ihme asennossa tai sitten seisoi laitaa vasten ja huusi: / Ja tuttuun tapaan aamu ei antanut armoa vaan puoli seiska noustiin ylös, eli silmät ristissä on tää päivä aloitettu. (Aamulla heti tilasin netistä pojalle uuden unipussin josko loppuis heti alkuunsa noi jumiutumiset poikittain pinnikseen!)

Jotenkin muutenkin vaivaa jonkinmoinen syysväsymys, nukuttaa vaan koko ajan. Kun poika menee päikyille, on pakko itekki mennä lepäämään ja sitten jää kotihommat puolitiehen ja kaikki muukin sellainen mitä on suunnitellut tekevänsä sitten omalla ajalla: /
Mies on yövuorossa ja aikoo olla vklopunkin ylitöissä, taas, joten aika paljon ollaan muksun kans keskenään.
Elilen alkoi perhekerho, jospa se sekoitti yöunet ja ens yönä taas nukutaan?!

amma ois kyllä huippua kun olis tärpännyt! =) Pääsisitpä sunnuntaina vielä testaa! Mutta sit vaan elämä eteenpäin ja uudestaan jännäilee uudesta kierrosta jos ei!=)

Äh, en pääse enää edelliselle sivulle, mut joku kirjoitteli testailleensa jo viltit ja villasukat, oliko se juliane? Minäkin eilisen hieman hytisteltyäni kaivoin aamulla villikset jalkaan ja koko päivän ovat olleet. ..voiskohan sitä jo takkaa ruveta lämmitteleen...?:p

Se on perjantai, mukavaa viikonvaihdetta kaikille!:wave:
 
Hellun Martta tervetuloa!

amma paljon oon nyt lukenut, ettei vanhoilla nimimerkeillä pääse sisään kirjautumaan...Mutta hyvä nimimerkki tuokin on!

Vapaa päivää viettelen (ja viikonlopuksi töihin :headwall: ), kuntosalilla tuli rehkittyä peri tuntia ja nyt täytys aloitella ruuan laitto loppu perheelle...Ja taidanpa minäkin vetäistä ne villasukat jalkaan. Alkaa oleen syksyiset ilmat :) Pääsee kynttilöitä polttamaan!
 
tatskattu onnea plussasta :flower: ja tarrasukkia matkaan. täällä ei edelleenkään näy tätiä. ne on viimeks ollut heinäkuun puoles välis.. miten voi olla näin hankala ihmis keho.
Ja onnea myös muille plussan saaneille.
 
Hei kaikille ja onnea plussanneille!
Taidan todellakin olla laiska kun en oo vieläkään jaksanut/kerennyt lukea koko ketjua läpi|O
No, ehkä vielä joku päivä. Meillä nyt kiertoa vähän yli puolet mennyt. Viltit on tiuhaan heilunu, mutta enpä vaa jaksa uskoa että ois tärpänny. Ei oo yhtään semmonen olo.:/
Muutenki oon aika väsyny ollu ku poika on itkeny hampaitansa ja torstain rokotteesta tuli sitten kuume että valvottiin senkin puolesta. Miksiköhän tuntuu että yhellä supolla ei pojulla kuume laske ollenkaan?! No, onneksi nyt ei tänään enää oo ollu kuumetta ja hammaskin puhkes torstaina että ehkä se nukkuminenkin vähän helpottaa. Saas nähdä nyt. Mutta jos saisin tässä lähi päivänä kunnolla luettua tän ketjun ja jos pääsisin sitten kunnolla juttuun kiinni. :D Hyviä iltoja kaikille!
 
Täälläkin tänään piti kaivaa pörrösukat jalkaan. Tosiaan alkaa syksy olla, mutta en yhtään kaipaa sitä kuumuutta. Menkat eivät alkaneet, siis ainakaan vielä. Alkaa tuntua ettei ne alakkaan:) Mies ehdotti että maanantaina vasta tekisin testin joten taidan sinne asti sinnitellä. Jotain väsymystä taitaa olla liikkeellä. Itsekkin olen ollut jo viikon tosi tosi väsynyt, en tiedä jos johtuu siitäkin kun vähän flunssanen olo tai sitten olisko se raskaus oire?:O

amma kp 31/30-31
 
Tervetuloa uusilla ja onnea plussanneille :)

Koulun penkille pitäs huomenna palata. Miehellä keskiviikkona työhaastattelu omanalansa hommiin, ja työpaikka olisi täällä. Jännäillään miten käy, kovat on vaatimukset paikkaan, mutta ei sitä ikinä tiedä :) Alkukierto menty ihan "sisään asti", nyt kp 13 :) Näillä mennään loppuun, ainakin jos työpaikka napsahtaa.

Äsken tilasin ovulaatiotestejä. Oman mielenrauhan vuoksi selvittelen tapahtuuko sitä ovista ja toiseksi jatkoa ajatellen ne helpottaa tuota yritystä näillä pitkillä kierroilla.
 
Viimeksi muokattu:
Noniin... Viikonloppu mökillä oltu ja on alkanu tulemaan nipistelyjä alamahassa ja muita oireita, on siis menossa kp 11, tai no kp 12 kun ollaan jo maanantain puolella.
Toivotaan siis, että ne menkat ei ala ja raskaustesti näyttäis positiivista xD. =)
 
Omista mahan nipistelyistä, väsymyksen tunteista, rintojen turvotuksesta jne.. seurauksena oli eilen alkaneet menkat. Meillä ei ollut oikein "yrittämistä" tässä kuussa kunnolla tai sitten ei vain jostain syystä tärpännyt. Tiudeliinille vielä tsemppiä!
 
Mukavaa maanantaita:wave:

Olipa pikainen toimitus sillä unipussilla jonka pojalle tilasin, siis perjantaina tilasin ja tänään tuli, wau! On nyt pesussa, saadaan ehkä koeajoon jo iltasella =) Nyt kun "peittokausi" on taas alkanut niin pussi on ollut kätevä, normipeitto on mytyssä sängyn jalkopäässä minuutin kuluttua siitä kun pojan on siihen peitellyt=)

amma Tervetuloa takaisin haaveilemaan sitten kun taas sen aika teillä on:wave:

Tiudeliini Toivotaan sulle plussaa jos ja kun pääset testaa :heart:

äiti88 Kolmas kerta toden sanoo, eiks vaan ;)

Keiju123 Rutkasti lykkyä miehen mukaan työhaastatteluun! :flower:

Eilen oltiin miehen siskon lapsen syntymäjuhlissa, 2kk oli nyt tyttövauvalla ikää kun nähtiin eka kerta. Tuskin ehdin ottaa nyytin syliini kun oma poika juoksi järkyttynein ilmein mun lahkeeseen kiinni ja rupesi itkemään ihan hulluna:( Siis ei ole tollaista kohtausta saanut muista serkuistaan, ei edes siitä kummipojastamme joka on nyt 10kk ja jota paljon kan sylittelen kun nähdään. Toki hänestäkin on vähän mustis, mutta se eilinen kohtaus oli kyllä aika paha! Itki mun sylissä pitkään ja suuttui sitten mulle ja halus isän syliin ja murjotti mulle kakkukahveihin saakka =)
Että tervetuloa vaan uusi mahdollinen vauva meidän perheeseen, isoveli tykkää!!:|

Jaaha, jos sitä vaikka pyykit ripustaisi vielä kun poika vetää unia!
 
terveisiä kaikille helsingin suunnilta! :wave: oltiin yö hotellissa kun mulla oli tänään silmäleikkauksen jälkitarkastus. ihan kiva reissu oli vaikka flamingon vesipuisto olikin kiinni ja vaan span puoli auki ja vaikka hotellista meniki illalla sähköt 1,5 tunniks ja jäi suurin osa bb:n häädöstä näkemättä. kyllä me tekemistä keksittiin :whistle::p selkä alkaa olee jo parempi, kiitos vaan tsempeistä =) huomenna vielä naprapaatille aika, katotaan saisko enemmän parempaan kuntoon tätä. hitto, tänään ratkes housut ku oltiin itiksessä pyörimässä : / kyykistyin ni rits räts vaan, oisko rouva hieman lihonu :kieh: nyt alko sit kituvkot ruuan suhteen ja lihaskuntoo saatava enempi, tää meno ei voi jatkua :mad:

tervetuloa hellun martta ja olikohan muita :wave:

amma jatkoja, toivottavasti palaat pian tänne mein seuraan jännäilemään :wave:

keijun miehelle tsemppiä työhaastatteluun!

jasmin toi unipussi saattaa toimia, mä käytin aikanaan tolla juniorilla äpakkauksen makuupussia, se kans oli aika toimiva. toi mustasukkasuus on varmaan aika yleistä tossa iässä, olikos se tein poika nyt joku 1v3kk tjn? meilä toi 2,5 vee ollu aika hirveen mustis ja on sitä edelleen ja on hyvin arvaamaton eli saattaas kyllä vauvaa vahingoittaa jos tuntis asemansa uhatuksi :| onneks mahdolliseen vauvan tuloon on vielä aikaa ja poika ehtii kasvaa.

plussaonnea kaikille! mä lasken päiviä kun pääsen tosta kierukasta eroon ja mukaan jännäilemään :cool:
 
äiti88 josko sitten tästä kierrosta :hug:

amma Toivottavasti palailet pian!

tiudeliinille (ja toki muillekkin) toivon plussia paljon!

jasmin varmaan kamala tunne, kun lapsi niin kamalan mustis, et alkaa itkeen...Josko se siitä helpottais. Oma sisko/veli voi olla lapselle ihan eri asia?!

Jessi75 hauskasti kerrottu :LOL: Anteeksi, kun nauran vahingollesi :ashamed:

Minä rupesin illalla miettimään, et vieläkö lykätään sittenkin kierukan poistoa...En tiedä mikä tunne se oli, mutta illalla se oli todella vahva! Mies sanoi aamulla, että ihan niin kuin itse haluan, niin hänelle käy mitä minä tahdon. Mutta varmisit vielä, että varmasti haluan hänen kanssaan edes yhden lapsen :heart: Haluanhan minä! Mutta nyt on jokin selittämätön tarve,että josko yritys alkaisi vasta joulu- tai tammikuussa! Ja siksi hiukan ihmeissäni olenkin itsestäni, kun olen niin kovasti odottanut, että saan kierukan pois :| Sovittiin, että tän iltana keskustelemme kaikista mahdollisuuksista (ehkäisyn ja ajankohdan kannalta) ja päätämme sitten miten etenemme. Silti jatkan täällä ihan yhtä lailla kuumeilua oli päätös sitten mikä tahansa, koska ennen helmikuuta se kierukka lähtee varmasti :) Ilmoittelen huomena mihin päädyimme...
 
Viimeksi muokattu:
Hassua kuinka tavallaan pitkään nää nipistelyt on jatkunu ja tiheästi, eipä ennen ole moista ollut :D. Toivotaan, toivotaan :).
Ei viitsi vielä näin aikasessa vaiheessa todellakaan testatakaan, koska sit tulis se pettymys mut toisaalta sit se antaa vähän mielenrauhaakin siihen, että oonko mä nyt raskaana vai ei :D. Pitää odotella vielä. Mutta omituisia oireita on :D.
 

Yhteistyössä