Jessi75 toi on niin totta että poikien vaatevalikoima on surkea :| esim. H&M on tänä syksynä(kin) mielikuvituksetonta tylsää perusvaatetta pojille ja kaikkea ihanaa tytöille. Nettikaupoista mä aika paljon olen tilannut kivaa unisex-vaatetta omalle muksulle, niistä usein saa vaan maksaa kovasti :|
Pojille tehdään kauhean "vanhan" oloisia vaatteita, tyttöjen on mun mielestä paljon lapsenmielisempiä.
Ja just noi haalarit yms asusteet, pojille on ne pari siinä kun tytöille on joka sorttia miljoonassa värissä! hehe, en siis mäkään ole yhtään katkera
Yöllä mietin mitä tavarahankintoja mahdollinen perheenlisäys toisi tullessaan. Nyt kun toi ensimmäinenkin on suht tuore tapaus niin (valitettavasti!) aika pitkälti kaikkea löytyy jo valmiina. Mutta turvakaukalo hankitaan uusi, edellinen kaukalo oli lainassa ja saataisiin varmaan uudelleenkin mutta silloin se on jo lähes 7 vuotta vanha joten parempi sijoittaa uuteen. Myös olen miettinyt sellasta Manducan kantoreppua, sitä on moni suositellut. Poikaa oisin voinut kantaa enemmänkin mut hälle ostettiin aika myöhään sellanen Gracon rintareppu joka oli itselleni tosi epämukava ja meni selkä jumiin :/
Tällasia täällä pohdiskelen, parempi muutaman askeleen asioissaan edellä kuin toivottomasti myöhässä...tai jotain!
Eilen käytiin katsoo taas yhtä lupaavaa uutta kotia, mutta joo, aika näyttää mitä tälle vanhalle saadaan tehtyä vai vieläkö ensi kesään asustellaan tässä. Toivottavasti ei!