* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

DPO9, mulla on möyriny mahassa ihan jumalattomasti, ei löysällä mut ilmaa ja kauhee mörinä. Oon muka ollu tuntevinani jotain pistelyä edelleen oikealla alavatsalla, ei kuitenkaan edes kipua, lähinnä tuntemus. En silti pidä raskausoireena. Huomenna aamulla niin testaan! Veikkaan pettyväni
 
  • Tykkää
Reactions: Titti.
Eläinystävä, ihan samalla dpo:lla mennään! Ite yritän olla testaamatta vielä huomenna, ja siirtää lauantaille. No, katotaan onnistuuko :D oon kyllä niin oireeton, että negaa veikkaan vahvasti. Siks ei oo ollukkaan kiire testailla... Pidän sulle peukkuja! :)
 
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä
Alkuperäinen kirjoittaja eläinystävä;30427619:
DPO9, mulla on möyriny mahassa ihan jumalattomasti, ei löysällä mut ilmaa ja kauhee mörinä. Oon muka ollu tuntevinani jotain pistelyä edelleen oikealla alavatsalla, ei kuitenkaan edes kipua, lähinnä tuntemus. En silti pidä raskausoireena. Huomenna aamulla niin testaan! Veikkaan pettyväni
eläinystävä saitko mun viestin?
 
Täällä taas kunnon oireiluja.. aamuyöstä taas heräsin kauheeseen pissahätään, valkkaria tulee jonkin verran ja kohdun seudulla jälleen paineen tunnetta, varsinkin jos tekee nopeita liikkeitä tai istahtaa kovaa alas. Toisaalta siltikään en jaksaisi plussaan uskoa. Onhan näitä yrityksiä jo aika paljon takana ja aiemminkin kaiken maailman oireita kuvitellut kun sitä niin toivoisi plussaa. Mutta ootellaan tässä nyt vielä ton viikonlopun yli :)
 
Pitkästä aikaa...Koneen kanssa ollut ongelmia ja melki oltu netin pimennyksessä. Joskus jo laitoinkin päivitystä,mutta sitä ei oltu huomattu. Puhelimella kun en saanut väriä muutettua.
Mutta siis nyt kp22 ja yk9 Huoh! Aika toivottomalta alkaa tuntua!
Viime kuussa kävin lääkärissä ja kaikki oli kunnossa, verikokeita otettiin ja nekin kunnossa. Lääkäri kertoi myös, että ovulaatio oli ainakin viime kuussa ollut.
En sitten tiedä mikä tai missä mättää..No vielä elettelen toivoa, että saisin parhaan joululahjan :)
Ovis testillä tikutettu ja nyt sitten ehkä dpo 10. Ens viikolla pitäs alkaa menkat.
Plussantuulia muillekkin!
 
Plussatuulia piinailijoille <3

Halauksia uuteen kiertoon lähteville <3

Itse "piinailen" vielä 8-9pv, nyt kp 22. Vv kai menossa mukana, mut ei tässä oikein mitää oireita ole (tai kai jotai kuviteltuja). Enkä kyllä oikein jaksa uskoa että ilman lääkärin apua tärppäis...

Mutta sitä tiistai-illan "kipukohtausta" oon miettiny että josko on ovis oikeasti tapahtunu ni se ois voinu olla se (hymynaama testissä, ke nega), joten dpo 0 ois voinu kuitenki olla sillo se ti..eli nyt ois vasta dpo 3.. mite aika menee nyt näin hitaasti!?!
 
Anteeksi hiljaiselo, työ vieny mennessään. Huomenna lueskelen tarkemmin kuulumiset ja menot <3 täällä menossa kp27, olo on ei-raskaana, mut aamulla aattelin testin tehä mielenkiinnosta. Katotaan. Tuun sitte huuteleen mitä testi näyttää :) haleja kaikille! <3
 
Tääl ei tarvinnut testata. Mieliala onkin yllättäen ok. Pysyn listoilla mut en tiedä kuinka usein käyn täällä :) yritän nyt vähän rauhoittua ja keskittyä jouluun ja nykyiseen elämään. Vauva tulee kun on tullakseen :) eli mulle voi päivittää kp 1/29 yk 6.
 
Kukaan ei varmaa ees lue mun kirjotuksia,oon laittanu kp5 :D no ei onneks ollu, ihme ettei olis näkyny. Eilen testattu tosi herkällä, nega eli eilen ollu kp:27/30... Ei yhtää tunnetta et olis raskaana, lähinnä semmonen olo että alkaa menkat :( Sit alkaa jo yk6 :(
 
eläinystävä, kyllä mä ainakin luen sun juttuja ! :D hokasin ton mut aattelin et varmaan näppäilyvirhe tullu :D

Mulla kp 12 menossa. Viimekierrossa oli ovulaatio kp 12, sitä edellisessä kp 14. (jos siihen uskominen, että ovulaatiosta kuukautisiin on noin 14 päivää. Myös oireet tukee tätä). Nyt on tän päivän juilinu mahaa, mut ei kuitenkaa oo semmonen olo et nyt ois "se hetki". Peittoo heiluteltu eilen ja toissapäivänä, mies nyt reissussa ja kotiutuu huomenna.. Voisin veikata et huomenna tai maanantaina ois se ovulaation ajankohta.
 
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä
Mun pitää jotenki enskiertoon saada säännöllisyyttä mutta ek kertoa miehelle et "nyt on se hetki" viimeks kaks viimesintä kertaa, mies ei tullu ollenkaa kun kokee liikaa painostusta ja että on vaan pakkopullaa..
 
Viimeksi muokattu:
Mäkään en oo hiiskunu miehelle ovulaatiosta ollenkaan, vaikka luulen et osaa aavistaa.. Sano mulle joku aika sit, et tuntuu et meillä ois seksiä vaan lisääntymistarkotuksessa, vissiin alko mennä vähä yli höpötykset ovulaatiosta, kun ei todellakaa oo tarkotus antaa tommosta kuvaa eikä se oo tottakaa :/ Synnytyksen jälkeen on vaa vähä itellä tuo fysiikka ollu mitä on, terveiset vaan synnärin tikkaajalle joka tykkäs tehä tiukat ompeleet..
 
Viimeksi muokattu:
Eläinystävä, mä kans katoin että tuo kp5 oli näppäilyvirhe :) tuo säännöllisyys saattais auttaa enemmän kuin tietyille päiville ajoittaminen. Kai. Minä oon huono neuvonantaja kylläkin :D mutta suuri halaus jaksamista tuomaan <3

Päärynärouva, kiva kuulla että mieliala on ok uuteen kiertoon lähdöstä huolimatta :)

Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon lähteneille ja plussatuulia piinailijoille! :)

ON: täällä kp 29/?? Menkkatuntemuksia aamusta asti, joten täti punainen kurvaa varmasti iltaan mennessä, viimeistään huomenna aamulla. Tai ainaki kroppa näin väittää. Napukka kova ja kuivahko kausi menossa. Olo edelleen ei-raskaana.
 
Hei!
Katselin tuota viimesintä listaa ja olin kuin olinkin vielä mukana haaveilijana. :heart: Vaikka viimeisin käynti kaksplussassa oli elokuussa. :D
Lykkäsin haaveet taka-alalle ja nyt tulin sitten takaisin. Koska meillä alettiin yrittää. JEE!
Elikkäs tietoja.
InkeriIisakki.......27.........kp12/27-30........ .......yk 1................3. lapsi

Mulla poistettiin se hormoni kierukka elokuun alussa ja menkat alkoi normaalisti. Ensimmäinen kierto taisi olla 33-34 päivää pitkä, viimeisin enää 27. :)

Tää on niin kauhean jännää kun nyt saa oikein luvan kanssa kuumeilla. Aivan kuin ekaa oltais alettu yrittää. Eikä kyllä yhtään auta se että ympärillä vauvaudutaan oikein urakalla.

Vähän kyllä on kumma olo tosta mun ukostakin, kun sekin vaikuttaa innostuneelta.. Vähän jopa oli "petetty" olo kun valmistauduin hyvillä perusteluilla et miksi meille pitäis tulla 3. lapsi. Ja mies olikin vaan et ok. Vissiin se oli itekseen pyöritelly tuota asiaa viime elokuusta saakka kun eka vauvakuume oli, vaikka ei sen kummemmin ees mitään asiasta puhuttu. Ja luonnollisesti sehän on aika innoissaan tästä itse tekohommasta. :D
 
Viimeksi muokattu:
Heips! Täällä siirryttiin 3. yrityskertaan, nyt kp 8.

Tässä vielä muistutuksena, että jos kiinnostaa liittyä myös salaiseen Facebook ryhmään niin laittakaa yv:tä mulle! Sielläkin käydään ihan vilkasta keskustelua ja saatiin jo yksi plussakin :)
 
Täällä tänään aamulla testattu puhdas nega.. tulis joskus edes haamuja niin olis vähän uskoakin raskautumiseen. Ti tai viim. to pitäs menkat alkaa. Mutta toisaalta en ole vielä näiden alavatsa oireilujen perusteella vieläkään toivoani menettänyt, sillä eihän testit aina näytä tulosta heti vaikka olisi viikonkin menkat myöhässä.. noissa mun testeissä ei edes lue, et mikä herkkyys niissä on. Onneksi täällä ainakaan mies ei murjota vaan on koko ajan mukana ja toivoo myös tärppiä koko ajan. Meillä ei olla sillä teko mielellä pelkästään, vaan muutenkin heilutellaan peittoja melkeen päivittäin joka tapauksessa :D sitä kans nyt oon ihmetelly, kun edelliskierroissa aina oviksen jälkeen halut hävinnyt ihan kokonaan ja seksi on ihan pakko pullaa, mutta nyt on koko kierron ollut halut ihan katossa koko ajan mikä on todella poikkeuksellista ja valkkaria tulee joka päivä :eek: ja nyt viimiset 3-4 kiertoa mulla ei oo yhtään mtn tissioireitakaan. Normaalisti oli aina jo joku viikko ennen menkkoja niin kipeet, ettei saanut hipaistakaan. Plussatuulia kaikille! :)
 

Yhteistyössä